| Geçen bir üye 2012'de sürücü veya yolcuda sarı bölüm bırakan (yeterli koruma demek ncapte) araç çöptür demişti. Acaba burada nasıl bir eleştiri yapacak merak içindeyim. |
|
Volvo büyük bir atağa kalktı. Eski imajlarını aynen koruyarak daha başarılı modeller üretiyorlar. V40ın asıl başarısı için amerikada yapılacak çarpışma testine bakmak lazım. NCAP testlerinde herkes 5 yıldız alıyor. Tabi ncapin bile çıtasını yükseğe taşıması tebrik edilmesi gereken bir durum. |
| hocam sanki 80 km hızla gitse ön tekerlek aracın içine girecekmiş gibi görünüyor... |
biz s60 önerdik ,alan aldı |
| Onu bunu bilmemde s40 cidden feci hoşuma gidiyor yahu. Dizeli 63.000tl civarı hemde. |
| Euro Ncap'te herkes 5* alıyor ne demektir yahu, kolay mı sanıyorsunuz 5 yıldız almayı? Anlayın artık, otomobillerin geneli çok daha güvenli eskisine göre. |
|
Rakipleri Bmw 1 ve Mercedes A yanında tercih edeceğim bir araç. İkisinden de daha güzel valla. |
Sanki Ncap her önüne gelene 5 yıldız veriyor gibi algılanıyor .Araçlar kriterleri karşılıyor ki yıldız alıyor... |
| Volvo ile VW karşılaştırırlar birazdan sonra VW'yi kıskanıyorlar diyorlar.. |
http://www.safecarguide.com/exp/euroncap/euroncap.htm |
| şurayı kendime ayırtayım yerimizi alalım |
| anti vw ciler yine geleneksel olarak bir konunun daha içine etmiş. bırakın da bir konu aslı gibi kalsın yahu vw'ye cekmeden. bir bitmediniz. |
Alamancı detected. Tabi canım. Zaten C serisinin dağıldığı,a4ün pert olduğu,CC nin kapısının koptuğu testin geçerliliği olabilir mi |
Euro NCAP | Volvo V40 | 2012 | ESC test
Volvo V40 Pedestrian Airbag Technology
Normal Linkler
https://www.youtube.com/watch?v=zSyCi7lUdUU&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=PivsJODHeks&feature=plcp
https://www.youtube.com/watch?v=ylA0EamkSmc&feature=plcp
Güvenlik denildiğinde ilk akla gelen firma Volvo'nun yeni kompakt hatchback modeli V40, 1.6 litrelik dizel baz versiyonu ile girdiği Euro Ncap çarpışma testinden 5 yıldızla ayrıldı.
Önden çarpışma testinde V40'ın kabini tamamen sağlam kaldı. Mankenlerin göğüs ve uyluk bölgesinde iyi koruma sağlandı. Volvo benzer korumayı farklı boylardaki mankenlerde ve değişik oturma pozisyonlarında da tekrarladı. Yan bariyer çarpışma testinde V40 maksimum puanları aldı.
Mankenlerin vücudunun tamamı iyi bir şekilde korundu. En zor puan alınan tekrarlı yan direk çarpışma testlerinde mankenleri mükemmel koruyan V40, maksimum puanlarla testten ayrıldı.
Volvo V40, arkadan çarpışmalarda etkili olan kamçı etkisine karşı mükemmel bir koruma gösterdi.
V40'ı diğer araçlardan ayırt eden en önemli özellik, bütün V40 yelpazesine standart olarak takılan, dünyanın ilk Yaya Hava Yastığı teknolojisi.
Bir yayayla çarpışma yaşanması halinde alıcılar çarpışmayı tespit ediyor, çabucak motor kapağını serbest bırakıyor ve hava yastığını şişiriyor. Yaya Hava Yastığı motor kaputunu kaldırıyor ve sert A sütunlarını kısmen kaplayarak yaya için daha fazla koruma sağlıyor.
Bu sistem, aracın Euro NCAP'in testlerinde yaya korumasında %88, yani değerlendirmenin bu kısmında şu ana kadar alınan en iyi skoru almasını sağlamış.
Euro NCAP Genel Sekreteri Michiel van Ratingen şöyle konuştu: "Avrupa'da trafik kazalarında ölenlerin yüzde 14'ü yaya. Son üç yılda Euro NCAP gereksinimleri arttırırken, araç üreticileri de bu gereksinimleri karşılamak için ellerinden geleni yaptılar. Bugün elde edilen skorlar daha birkaç sene önce hayal bile edilemezdi. Özellikle yeni V40 çıtayı yükseklere taşıdı."
Kaynak:http://www.ahaber.com.tr/Ekonomi/2012/09/04/volvo-v40-euroncapde-tarih-yazdi
Kaynak 2:http://www.euroncap.com/results/volvo/v40/485.aspx
Edit : Video Eklendi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alperenkara -- 4 Eylül 2012; 16:36:14 >