Eğer Durum Böyleyse günde 60*4=240 dakikadan fazla arama yapılamaz. bir ayın 30 gün olduğunu düşünürsek; 240*30= 7200 dakika konuşma yapılabilir. 10.000-7200= 2800 dakika hiç bir zaman kullanımıcak demek olmuyormu ? |
| EVET ARAN KAZNA MUHABBETIE YAPTILAR BENCE ONLEM AMACLI SU AN HATTIM KAPLI 3,KERE KAPANDI ONLAR KAPATACAK BEN ACTIRCAM KIM YENERSE BUNU AMA SACMALIGIN DANISKASI |
Hangi hakla haber vermeksizin kapatıyorlar? Mahkemeye versen kazanırsın |
|
evet arkadaşlar söylenenler aynen doğru. günlük görüşme 4,5 saat yapıldığında faturalı hattı gelen ve giden aramaya kapatıyorlar. kontörlü hatlarda (denizlide) 63 - 64 dakikada görüşme sonlandırılıyor. tekrar arama yapıyoruz. |
|
ben avea yandası degilim ama bence siz bununla ilgili hiç bişi yapamazsınız .. cunku avea tarife ile ilgili bilmem ne ne ne neleri degistirme hakkını saklı tutar buyur bakayım cenaze namazına ![]() ![]() |
| iyide bu 4 buçuk saat konuşan arkadaşlar iletişim ihtiyacınızı karşılamak için kullanmadığınız çok açık dava açsanızda kaybedersiniz bu şartlarda ama diğer taraftanda 10bin dakika hak verilmiş bu aveanın rezilliği |
Kontörlülerde o süreyi göremiyorum. 1. dakikada kapanıyor. 1 saati geçtikten sonra tabi. Şöyle bi güzellikle avunuyoruz 10 dakikası 1 kontör oldu. Boş yere 2 kontör gitmiyor artık. |
Avea'dan bi cacık olmaz |
işler bi hayli kızıştı allah operatorlerin yardımcıları olsun |
| Başka konuya yazmıştım ama mesajımı silmişler ya da mesaj gitmemiş. Burda Turkcell'in yaptığı bir çirkeflik var ve Rekabet Kurulu'nun bu olaya el koyması gerekiyor. |
Adam zaten uzun konuşmasa neden sınırsız tarife alsınki? Uzun konuştuğu için sınırsız tarife alıyor. Avea'nın böyle birşey yapmaya hakkı yok |
keşke herkes sizin gibi yapsa, duyarlı davransa... bu uygulama başladığından beri sürekli şebeke meşgul hatası alıyorum, bundan önce böyle bi sorun yoktu. 3,5-4 saat aynı numaraya arama yapıyorsanız, -ki muhtemelen bu şekilde oluyor- inceleme ve kesinti bu sebepten olabilir. zira ben de gün içinde yoğun telefon görüşmesi yapan birisiyim. bu kampanya çıkmadan önce tarifeye geçtiğim ilk 4-5 gün içinde 7-8 saat görüşme yapmış, sadece 8 dakika 30 saniye çağrı almıştım. hiç bir kesinti ile karşılaşmadım... elbette onlarca numara ile yapıldı bu görüşmeler... |
|
Bence Avea da hatalı iyi niyeti kötüye kullanan müşteri de hatalı. Avea öngörülü olup, tarifeyi altyapısına uygun, kötü kullanımların önüne geçecek şekilde düzenlemeliydi. Tarifeyi Kötüye kullananlar yüzünden diğer müşterilerde zarar görüyor. Avea kendi kendine zarar veriyor aslında. |
e zaten çok konuşmayan adam senin o sınırsız tarifesini niye kullansın? e peki konuşan adama da ne diye engel koyarsın be avea |
senin hat gene iyi, ertesi gün açıyorlarmış. benim hattı açmak için ikametgah belgesi istediler. yanında evlenme cüzdanı ile 2 tanede fotoğraf göndereyim mi dedim. gerek yok dedi bayan. |
![]() Bu konuda Aveaya destek veriyorum.. Bugün adamın birisi gelmiş 70 milyar para kazanacam diyor bana turkcellin kampnyasından.Artık kaç hattı varsa. Elbette keseek Avea yanlış kullanımları.Bunu neye göre anlar onu avea bilecek ama eğer engellemeyi doğru kişilere uygularsa tebrik ederim.. |
|
kontörcü56, bir de şunu dene 4 saati bir hatta ayıracağına, 8 hattı yarımşar saat ara, bana olur gibi geldi |
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.