Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
19
Cevap
6300
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Honda Civic Çarpışma Testi (Görüntü Anlatımlı)
N
17 yıl (128 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Daha önce gördünüzmü bilmiyorum fakat ben yeni buldum ve göremeyenler, bilmeyenlerde vardır diye paylaşıma sunmakta fayda gördüm ((:


< Resime gitmek için tıklayın >

***Honda Civic Hybrid çarpışma testinde yolcu güvenliği 4 yıldız, çocuk güvenliği 4 yıldız, yaya güvenliği 3 yıldız

**Önden çarpma testi, 64km/s hızda, aracın burnunun yüzde 40'ının deforme olan bir bloğa çarptırılmasından oluşuyor.

**Yandan çarpma testinde, 50km/s hızla araca çarpan blok bir buçuk metre genişliğinde.

**Direğe çarpma testi, 25.4 santimetrelik bir direğin araca yandan 29km/s hızla çarpmasıyla gerçekleşiyor.

**Çocuk güvenliği, aracın içine markası ve modeli belirtilen bir çocuk koltuğuna oturtulan maketin maruz kaldığı etkiler ile ölçülüyor.

**Yayaya çarpa testi, bir dizi çarpışmadan oluşuyor, yetişkin ve çocuk maketlerine araç 40km/s hızla çarptırılıyor.


ve buda videonun olduğu site (izle ve gör) :http://www.samanyoluhaber.com/haber-91559.html

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



E
17 yıl (2566 mesaj)
Yarbay

H
17 yıl (193 mesaj)
Teğmen

www.euroncap.com sitesinde diğer tüm araçların video ları mevcut


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
17 yıl (3420 mesaj)
Yarbay

çok tartışıldı, çok konuşuldu.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl (4579 mesaj)
Yarbay

ön cam kırıldı o yüzden - yıldız aldı falan diyenler var.bu arabanın ön camı otobüs gibi baksanıza kısacık kaputun hemen devamında.o yüzden kırılıyor yani.
bir de çamurluklar arka tarafa doğru çıkıyor.bükülmüyor yani.jazz da da aynı durum söz konusu.belki kapı zor açılır diye bundan da puan kırdılar.
bu arada bu konu çok açıldı,tartışıldı.yine de sağol


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
17 yıl (13323 mesaj)
Yarbay

başka bir yerden 5 yıldız almamışmıydı


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
17 yıl (2566 mesaj)
Yarbay

+1


bir yerde 4 diğerinde 5 yıldız almıştı.

uzun zaman önce konuşulmuştu bu durum zaten.





quote:

Orjinalden alıntı: caucass

başka bir yerden 5 yıldız almamışmıydı


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl (8984 mesaj)
Yarbay

Megana clio ya Veriyorlar 5 yıldızı. şu N capa hiç mi hiç güvenmiyorum Fransada değilmi ne olacak


Bu mesaja 2 cevap geldi.
A
17 yıl (11281 mesaj)
Yarbay

Vatandaşı konu açtığına açacağına pişman etmişsiniz yaw


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
17 yıl (567 mesaj)
Yüzbaşı

Önden çarpmada aracın öne resmen dağılıyor.
bu güvenlik testinden ön yolcular için 3 yıldız alması pek iyi olmamış.
ancak hondalarda durum böyle.
dış taraf tamamen dağılsa da, kabinde büyük bir tehlike olmuyor. bu can güvenliği açısından çok önemli.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl (4579 mesaj)
Yarbay

bırak da dağılsın.taş değil araba.
quote:

Orjinalden alıntı: muallim35

Önden çarpmada aracın öne resmen dağılıyor.
bu güvenlik testinden ön yolcular için 4 yıldız alması pek iyi olmamış.
ancak hondalarda durum böyle.
dış taraf tamamen dağılsa da, kabinde büyük bir tehlike olmuyor. bu can güvenliği açısından çok önemli.




çamurluk gözünüzü aldatmasın.dikkatli bakın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl (2266 mesaj)
Yarbay

arkadaşlar herkese merhaba, hb civiclerde mi 4 yıldızlı


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
17 yıl (6859 mesaj)
Yarbay

evet



F
17 yıl (399 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: net_katil

Megana clio ya Veriyorlar 5 yıldızı. şu N capa hiç mi hiç güvenmiyorum Fransada değilmi ne olacak



tam senin gibi düşünüyorum bunlara lazım 3500kg amerkian eskilerki camdan çıkıp sağlam kalasın ama onda bahene bulurlar bunlar ben güvenmem bu necapmıdır nedir


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
17 yıl (2369 mesaj)
Yarbay

Testler 50 ve 64 km/h hızlarda yapılıyor, yani bir nevi şehir içi çarpışma testleri diyebiliriz, bir de karşıdan gelenin de süratını hesaba katarsak bütün marka ve model araç kullanıcıları için söyleyecek tek bir söz kalıyor: Aşırı sürat yapma ve trafik kurallarına uy!!


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
17 yıl (2566 mesaj)
Yarbay

+1

önemli olan yaşam kabinin sağlam kalmasıdır.
bu testlerin hepsi içindeki yolcunun maruz kalacxağı risk.


aksi halde olası bir trafik kazasında bmw de olsa mercedes te olsa hazin istenmeyen sonuç kaçınılmaz oluyor




saygılarımla....




quote:

Orjinalden alıntı: scan

Testler 50 ve 64 km/h hızlarda yapılıyor, yani bir nevi şehir içi çarpışma testleri diyebiliriz, bir de karşıdan gelenin de süratını hesaba katarsak bütün marka ve model araç kullanıcıları için söyleyecek tek bir söz kalıyor: Aşırı sürat yapma ve trafik kurallarına uy!!


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
17 yıl (1134 mesaj)
Teğmen

çarpışma anında içinde olmak istemezdim doğrusu


Bu mesaja 1 cevap geldi.
-
17 yıl (7238 mesaj)
Yarbay

"yıldızlarda kayar durmaz yerinde " :):)

nice insanlar tanıdım arkadaşlar x5in patlayan ön camından fırlayan, açılmayan hava yastıkları nedeniyle sorentolarda ölen, nicede insanlar gördüm 6 takla atan şahinin içinden burnu kanamadan çıkan...

takılmayın yıldızlara derim.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
17 yıl (2266 mesaj)
Yarbay

amerikada da var galiba ncap tatzı kuruluşlardan, ncaptan in sonuçlarıyla abd dekiler tutmuyo bazen. ilginç. bencede fransadaki biraz sallamasyon gibi



W
17 yıl (16182 mesaj)
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: CouragePapillon

"yıldızlarda kayar durmaz yerinde " :):)

nice insanlar tanıdım arkadaşlar x5in patlayan ön camından fırlayan, açılmayan hava yastıkları nedeniyle sorentolarda ölen, nicede insanlar gördüm 6 takla atan şahinin içinden burnu kanamadan çıkan...

takılmayın yıldızlara derim.

bu mantıkla hiçbir yere gelemeyiz kusura bakmayın...

bilimsel bir yaklaşım değil...
işi Allaha havale edelim bu mudur?....

biraz daha matematiksel veriler üzerinde durmakta yarar var......



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.