Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
12
Cevap
1262
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Peugeot 308 vs golf 1.0 etsi arasındayım
G
geçen yıl
Yarbay
Konu Sahibi

gt paket veya r paket düşünüyorum ikisini de. Kararsız kaldım ikisinin de içine oturdum 308 daha kaliteli geldi bana ama direksiyon bira sıkıntı. Tavsiyelerinizi bekliyorum

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

J
geçen yıl
Binbaşı

Peugeot 308 gayet kaliteli malzemeleri var ses yalıtımını da övüyorlar. Fakat tasarım olarak berbat buluyorum. İçi klostrofobik ve o ucube direksiyonun ekranı kapatması hâlâ aptalca geliyor.
Golf life paket kullandım gayet yeterli bir motor iç malzeme kalitesi de her ne kadar 7ye göre geride kalsa da kötü de değil motoru da çok tutumlu. Yalnız r line paket süspansiyonu sert ve lastik boyutundan ötürü sanırım lastik yuvarlanma sesinin çok olduğunu söylüyordu yalın gülmez incelemesinde. Bana kalsa 1.5 style alırdım. Sonuçta piyasa gerçekleri diye bir şey var. Birkaç yıl sonra golfu çok çabuk ve değerinde elden de çıkarabilirsiniz.
Bekleme durumunuz varsa da yakında makyajlı golf gelecek



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Y
geçen yıl
Binbaşı

Cupra leonu da değerlendirin hocam.
308 ile ben de arasında kalkıştım, kokpitin genel basık olması ve ön kadrani sevemedim. 1.0 golf güvenlik donanimlari ve motor yönünden bu 2 seçenekten geride kalıyor ancak sürüş dinamiği açısından daha iyi olabilir, hiç sürmedim.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
geçen yıl
Yüzbaşı

+ bu üç seçenek açısından donanım-motor açısından cupra leon diyorum. Kesinlikle 308'den daha premium hissettirecek bir araç




Bu mesajda bahsedilenler: @yogurtcanavari
H
geçen yıl
Çavuş

Kesinlikle 308 boş golfe o kadar para vermeye gerek yok . Eski kalitesi yok . Sensörleri bile çalışmıyor .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
geçen yıl
Yarbay

Benim hatirlayabildigim en eski golf 4 nesli.
Detaya inerseniz 4. Nesil düzgün bir bardak tutucuya ve kilitli torpidoya sahip. Genele bakmak yerine nokta nokta bakarsanız en kalitelisi golf 4 o zaman.

Golf 8 de, golf 7 ye göre bazı noktalarda gerilemeler mevcut iken bazı noktalarda ise ilerlemeler mevcut.

Gerçekte ise benim hatirlayabildigim tüm golf nesilleri benzer kalitede araçlar. Hiçbiri gerçekten kaliteli değil ancak kötü ve aşırı ucuz duran bir noktası yok.

Yeni 308 ise kalite olarak golf gibi ayarlanmış bir araç. Yani gerçekten kaliteli değil ama aşırı ucuzda hissettirmiyor. Hatta ambiyansi golften çok daha iyi.

Lakin 1.2 motor sorun, ergonomisi zayıf, tavanı basık, arka yasam alanı dar. Bunlar bu aracın en büyük handikapları.

Buna karşın neredeyse life parasına gt 308 bulunabiliyor. Golf sahibi olarak ikinci el alacak olsam aynı paraya life golf alacağıma gt 308 tercih ederdim.

Ha gt 308 ile style paket bir golf aynı para olsa o zaman düşündürücü olurdu.

Bence bayide 2023 focus active bulabilirseniz sıfırı 1360 bine bırakıyorlar. İkinci el bu iki aracıda almaktan daha doğru bir tercih.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
1
geçen yıl
Yarbay

1,2 puretechin kayış meselesi kim ne derse desin büyük soru işareti ve ben o riski almam otomobilde.

o yüzden golf diyorum. onda da donanım yerine 1.5 tercih etmeli bence.



F
geçen yıl
Yarbay

Herkes 308 der ama almaya gelince Golf alır. Malesef günümüz gerçeği böyle.

2008, 308 ve Astra'yı aynı gün hatta 30 dakika içinde kullanıp test ettim. 308 yalıtım anlamında 2008 ve Astra'dan çok daha üstün kesinlikle ama küçük direksiyon ve kadrana direksiyon üstünden bakmak bana göre değilmiş onu anladım.

Şanzıman konusunda EAT8 çok başarılı olsa da PSA grubu elektronik problemleri devam ediyor malesef. Bir müşterimizin yeni kasa 508'i avrupa basınına bile konu olmuş arızalarından dolayı. En son yakıt hortumu çıkmış yakıt yola dökülmüş yolda kalmış. Farklı arızalardan da sürekli araç serviste kalmış. Davalık olmuşlardı Peugeot Türkiye ile şimdi Peugeot Türkiye 508 dizel yerine sıfır 1.2 GT paket 408 vermeyi teklif etmiş. Bizimkiler de kabul etmişler. Muhtemelen aracı alınca hemen satıp farklı bir marka araç alacaklar.

Haber linkini isteyeceğim. Aldığım zaman eklerim mesaja.

Haber linki geldi buyrunuz;


https://francuskie.pl/nowy-peugeot-508-spedzil-150-dni-w-serwisie-na-poltorej-roku-uzytkowania/





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 24 Mayıs 2024; 9:54:8 >

G
geçen yıl
Yüzbaşı

Esprit De Voyage 1.5 dizel DS4 alırım, ikisinin de içinden geçer.



< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
geçen yıl
Yüzbaşı

Focus dediğin manuel ama herhalde hocam arkadaş otomatik arıyor.

Focus alacaksam Titanium X Sedan alırım Sedan almak daha mantık



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ARES007
G
geçen yıl
Yarbay

2023 otomatik dizel focuslar 1325-1360 arası Hb titanyum ve active. Sıfır olarak bayilerde. Takas indirimli fiyatlar. Eğer sıfır faiz isteniyorsa 60 bin üstü. Biraz karışık bir fiyatlama var ama uygun en nihayetinde.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 24 Mayıs 2024; 12:31:2 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Canberk06TR
G
geçen yıl
Yüzbaşı

Benim arkadaşlardan biri 1 milyona ikinci el makyajsız baz paket dizel oto aldı. Kerizlik yapmış desene.


Titanium X Sedan gördün mü hiç hocam benzin manuel?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ARES007
G
geçen yıl
Yarbay

O aracı sormadım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Canberk06TR
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.