1. sayfa
| 1.6 puretechlerin trigeri zincir diye biliyorum. Kayış sorunu 1.2 lerde vardı. |
| 2019 model 1.5 dizel Peugeot 3008 sahibiyim. 1.6 puretech motor benimde beğendiğim bir motor. Ne gibi olumsuzluklar öğrendiniz yazar mısınız? |
|
Puretech motorların bazı kronik sorunları olduğunu okudum. Dediğim gibi uzmanı olmadıgım ıcın yorumlayamıyorum duydugumu aktarıyorum. Triger kayısının yağın ıcınden gecmesı ıle ılgılı bır sey okudum bu forumdaydı sanırım , bu puretech ya da eski puretech dıye bır sey var mı onu bılemıyorum. Motor degısımı ıle ılgılı ( 2020 oncesı puretechler mıydı oyle bır seydı ) bir konu duydum. Kısacası tam bilgi sahıbı olmadıgımdan hep parça parça denk geldıgımden dolayı sıze bır sormak ıstedım. ( Bir de o pedalların ordakı açık direksıyon cubugu mevzusu da sabit midir dogru mudur hepsınde ? ) |
| 1.6 puretechlerin trigeri zincir diye biliyorum. Kayış sorunu 1.2 lerde vardı. |
| Anladım 1.2 ve 1.6 teknolojisi farklı demek ki |
| Sn Forumdaş sizin kafanız çok karışmış. 1.6 puretech ile yazdıklarınızı 1.2 puretech ile ilgili ☺️ |
| Ben 2 sene boyunca 1.6 turbo 180 bg 3008 ve tuscon takip etmiştim 2019-2020 model böyle sorunlar görmedim bence de karıştırıyor olabilirsiniz sonra sıfır tiggo 7 tercih ettim |
| Triger zincirli son derece sorunsuz ve verimli bir motor eat8 le de birleşince daha da güzel oluyor |
| Evet hocam ben PureTech motoru tek motor olarak biliyordum 1.2 sinde ve 1.6sında sadece hacim farkı var sanıyordum |
| Bu motorun DS modellerinde de kullanılması gerekmektedir; yakıt tüketimiyle ilgili bilgi sahibi olan ve deneyim paylaşabilecek birileri var mıdır? |
| Güçlü ve sağlam bir motor, zaten stok halde 225 lik versiyonları var. Zaten bir sorunu olsa vw fanları bunu hergün dile getirirlerdi. 1.2 pureteche laf atıyorlar yağlı kayış filan diyede 70 80 binde değiştiği sürece sıkıntı yok 1.2lerde de. |
| 5 buçuk yıldır kullanıyorum. Şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım, yaşayanı da duymadım. Başarılı bir motor, öneririm. |
|
| Emisyon dayatmasının en büyük mağdurlarından biri olarak bilirim. Resmen boş yere yok edilmiş, güzelim bir makina. |
| 3 senedir kullanıyorum hiçbir sorun sıkıntı yaşamadım. Benim açımdan tek olumsuz yönü yakıtı, ben ekstra sert kullandığım için o da. Performansı oldukça yeterli. |
| 1.6 puretech motorlardami yağli kayışa sahip bide bunlarda zincir koparma gibi sorunmu oluşuyor bilgilendirirseniz sevinirim.508 16 225 hb lik araba alma arefesindeyim |
| 1.6 da zincir var hocam kayış yok |
| Zincir motor içinde mi yağlı kayıştaki gibi yağ içinde mi dönüyor, tek fark kayış yerine zincir mi yoksa tamamen farklı mı. |
|
""""""""" 1.6 PureTech’lerde (180/225hp) şunları duymaya başladım: • Krank keçesi ve karter contasından yağ sızıntısı, • ~50 bin km’de turbo hortumu yırtılması ve yakıt pompası arızası, • ~100 bin km’de segman aşınması sonucu tekleme ve yağ yakma. Yaşayan var mı? """ https://x.com/andmcetin/status/1956356850363904257 |
| 5 buçuk yıldır kullanıyorum, 90 bin km ye yaaklaştı, çok şükür bir sorun yaşatmadı, yaşayanı da duymadım. Emisyon kurbanı bir motor diye biliyorum. |
1. sayfa
Dizellerini de düşünmem asla bu sebepten ötürü de 1.6 puretechlere baktım ama çok olumsuz yoruma sahip.
Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.