"dünyanın parasını vereyim, ama alırken nasıl kullanacağımdan çok nasıl satacağımı, kendimden çok satacağım adamı, sanayideki ustayı... düşüneyim" diyen çarıklı... |
"dünyanın parasını vereyim, ama alırken nasıl kullanacağımdan çok nasıl satacağımı, kendimden çok satacağım adamı, sanayideki ustayı... düşüneyim" diyen çarıklı milyonerler yüzünden, D segmentinin en iyi örneklerinden bir arabanın, C segmenti filo arabası ile kıyaslanmasına da şahit oluyoruz. Doblo alın geçin bence ikinci elde kolay satarsınız, parçası da kolay bulunur, bu kafa yapısına en yakışanı bu. |
İki araç arasında ben de kaldım. 508'in en büyük artılarından birisi de üzerindeki aisin üretimi 8ileri tam otomatik şanzıman. İki aracı da bir kaç kez test ettim. Fakat 508'in arka yaşam alanı maalesef bizim beklentilerimize uygun değildi. Bu sebeple tercihimi Civic'ten yana kullandım. Aklımda kalan farkları ekliyorum; - Civic'in ses sistemi kötü, 508 başarılıydı - Civic'in süspansiyonları daha konfor odaklıydı, 508 ise daha sert/dinamizm odayklıydı - Yol sesi Civic'te kötü, 508 ise daha iyi seviyedeydi. Fakat her iki aracı da yüksek süratlarde değil şehir içi koşullarında test ettim. - Kablosuz carplay Civic'te mevcuttu sanırım. - Adaptif Cruise control 508'de olup olmadığından emin değilim fakat Civic'te mevcut. - 508'de elektrikli/hafızalı yarı deri yarı alcantara koltuklar vardı. Civic'te manuel tam deri koltuklar var. - 508'de cam tavan, Civic'te sunroof var |
Şu yorumunuzla daha çok kafamı karıştırdınız 😀😀 Arka koltuk çok önemli değil benim için, yaşım 28 bu arada Peki 2.el piyasasi nasıldır 508 in |
Ben yerinde olsam 508 alırdım . Daha ilgi çekici bir tasarımı var , genç bireylere çok daha uygun bir araç . En önemlisi 508 D segmenti bir araç . Civic ise C segmenti . 508 çok daha avantajlı . |
Arka koltuk derdi yoksa 508 vurup geçin, yaşınız da 28 biraz daha dinamik duruşu güzel bir araç sizi daha tatmin eder. |
- d sınıfına yakışmayacak vasat iç hacim - kalitede klasik fransız vasatlığı Tipi şöyle yakışıklı, böyle güzel diyenlere bakma. Fransa hariç satıldığı ülke yok. Civic çok daha mantıklı. |
biniciyim dersen 508 al çok memnun kalırsın. çabuk sıkılıyorum satar geçerim dersen civic al. 508 coupe tasarımdan dolayı passat superb kadar hacimli değil ama civic ile aynıdır. motor şanzımanı söylemeye gerek yok zaten. |
Biniciyim ama sonuçta ticaretle uğraşıyorum yeri gelir satmam gerekebilir, hemen 1 günde satamasam bile yakın zamanda satılır dimi |
her malın bi alıcısı var bu ülkede mantıklı rakama tabikide satılır. |
Bu durumda Civic daha mantıklı. Hem hızlı prim yapıyor, hem en hızlı satılan modellerden. |
Malesef , civic megane gibi araçları satmasi çok kolay , 508 her açıdan civicten üstünken sadece paranin değeri ve 2.eli yüzünden civici düşünmek beni çok üzüyor |
Burası Türkiye, Civic 100 bin daha ucuz olsa da 1-2 yıl sonra 100 bin pahalı olacaktır. Sanayi de şuan el yakıyor, her ne kadar tasarım anlamında 508 ezse de sorunsuzluk der ve bunu sorun etmem. |
Hocam iyi günler. Öncelikle şimdiden Allah gönlünüze göre versin, umarım istediğiniz gibi ve sağlıkla bienceğiniz bir araç nasip olur diyim. Ben her iki aracı da kullandım . Yeni civic ile izmir istanbul arası git gel ve izmirden de manisa yapıp dönecek şekilde 3 günlük bir rota, 508 ile ise Ankara Bodrum arası ve bodrum içinde 3 gün olmak üzere yaklaşık 4-5 günlük bir serüvenim oldu. Dolayısıyla aşağıdaki yorumlarımda aracın uzun vadede sorunu var mıdır sanayisi nasıldır felan konularını dahil etmeyeceğim zira bir tecrübem yok
Sonuç olarak ben olsam bu ikisi arasından Civic alırdım. Bende büyük araç takıntısı olduğu için o arka tarafa aynadan bakıp o darlığı bile görmek beni bunaltıyor. Tek bu sebep bile yeter. ama bu tamamen ve tamamen benim takıntımdan kaynaklı tekrar söylüyorum. :) 508 kötü bir araba değil yoksa. |
Fransizlara bende on yargıliyimda pejo baya devrim yaptı gibi |
Piyasası çok hızlı ve altın gibi değer kazanıyor = yeşillik olsun diye 508 koydum oraya civic alacam |
Yıl olmuş 2023, C segmentinde arka sinyal lambası led olmayan bir modeldir Civic. Malzeme kalitesi ve işçiliği vasatı aşamamış bir araç. Bırakın 508’ i kıyaslanması daha doğru olan 308 bile içinden geçer Civic’ in. 508’ in arka diz mesafesi bence gayet yeterli, sadece coupe formundan dolayı tavanı basık. Arkada ferahlık istiyorsanız zaten coupe formlu araçlara bakmayacaksınız. 508 bir üst segment bir araç. Yol tutuş ve yalıtım anlamında sadece Civic’ den değil, kendi segmentinde de liderliğe oynayan bir model. Kalite ve işçiliğe hiç girmiyorum bile. Biri Fransa’ da, diğeri Tayland’ da üretiliyor zaten. Civic’ in 2.el piyasası ve arka yaşam alanı haricinde hiçbir üstünlüğü yok. |
o paraya yakın fıyata superlux motoryat aldım ben tavsıye ederım .. Araba degıl vergı alıyorsunuz zaten sızede ıhtıyacı var devletın aslında ama :D |
Hocam şöyle karar verdim. Bayiden 1.5 dizel 508 '0' km ye yazilcam o gelene kadar bi tane 2017 model civic rs alcam 990 bin tl ye |
2022-2021 Model 15.000-25.000 km yeni kasa 1.5 Executive Plus 182 bg
2020 Model 508 GT Line 60.000-80.000 km 1.6 Puretech 180 bg
bu 2 araç arasındayım. 2 side hatasız boyasız . 2 side temiz kullanılmış.
Kendim şu açıdan bakıyorum
Civic +'ları
-Piyasası çok hızlı ve altın gibi değer kazanıyor
-Daha yeni model ve garantisi mevcut
-Japon sorunsuzluğu
508 +'ları
-Çok Yüksek Donanım
-Güçlü Motor
-Şık tasarım