29 Eylül 2017 tarihinde aboneliği gerçekleştirdiğim ve aynı gün internet hizmeti almaya başladığım 24 ay taahhütlü 24 mbps 35 gb AKKli yalın internet paketini ilk günden beri packet loss ve inanılmaz yüksek ping yüzünden kullanamıyorum. Bugün aboneliğimi iptal ettirmek için aradığımda ne kadar bir ücret ödeyeceğimi sordum ve sadece 24 gün kullandığım internet için 255 TL civarı bir cayma bedeli ödeyeceğimi söylediler. Beni anlamadığım nokta internetin aylık ücreti 56,90 TL ve daha 1 ay bile kullanmamışken nasıl bu civarda bir bedel bana çıkarılıyor ? Daha önce abonelik iptali gerçekleştirmiş arkadaşlar yardımcı olursa çok memnun olurum.
Aman dikkat et, bu sömürücülere cayma bedelini ödemeye çalıştığın zaman bile kurnazlık yapıyorlar. Ben de TTnet'ten bıkmış, ve 180TL cayma bedelini ödemeyi g...
Aman dikkat et, bu sömürücülere cayma bedelini ödemeye çalıştığın zaman bile kurnazlık yapıyorlar. Ben de TTnet'ten bıkmış, ve 180TL cayma bedelini ödemeyi göze almıştım. Daha sonra iptal gerçekleşti, ve bir kez olsun mail adresime gelmeyen fatura bilgisi yine gelmemişti. Bununla birlikte müşteri hizmet nosuda kayıtlarından silinmişti. Bu parayı hiçbir şekilde ödeyemedim. 30 defa telefon açıp ödemek için aradım TTnet müşteri hizmetlerini, bir türlü yardım edemediler, ya da işlerine gelmedi bunu yapmak, her zaman ki gibi :) Bir gün ne oldu peki ? Pat beni bir avukat aradı, ve benimle lanlı lunlu konuşarak TTnet'e olan bu borcumu ödemem gerektiğini söyledi, ve toplamda 300tl olan borc oldu 950 tl :) TTnet ne yapmış biliyor musunuz, bu borcun odenmesi için ilk önce kayıtlı ev adresine ihbarname gelir, bu kağıdı benim eski kayıtlı olduğum ev adresine yollamışlar :D Bir de utanmadan, avukat üste çıkmak için "ihbarname gönderdik evinize" diyordu. Neyse, hiç mahkemelerle uğraşamayacağım için bu parayıda ödemek zorunda kaldım. İşin pis tarafı ne biliyor musunuz. Bu parayı aynı müşteri numaram ile normal fatura merkezinde ödedim. Ama bu katlanmış borcu odemeden once aynı müşteri hizmet nosu ile aynı fatura merkezinde odemek ıstedıgımde kayıt cıkmıyordu :) İşte böyle lanet şeyler kendileri.
Aman dikkat et, bu sömürücülere cayma bedelini ödemeye çalıştığın zaman bile kurnazlık yapıyorlar. Ben de TTnet'ten bıkmış, ve 180TL cayma bedelini ödemeyi göze almıştım. Daha sonra iptal gerçekleşti, ve bir kez olsun mail adresime gelmeyen fatura bilgisi yine gelmemişti. Bununla birlikte müşteri hizmet nosuda kayıtlarından silinmişti. Bu parayı hiçbir şekilde ödeyemedim. 30 defa telefon açıp ödemek için aradım TTnet müşteri hizmetlerini, bir türlü yardım edemediler, ya da işlerine gelmedi bunu yapmak, her zaman ki gibi :) Bir gün ne oldu peki ? Pat beni bir avukat aradı, ve benimle lanlı lunlu konuşarak TTnet'e olan bu borcumu ödemem gerektiğini söyledi, ve toplamda 300tl olan borc oldu 950 tl :) TTnet ne yapmış biliyor musunuz, bu borcun odenmesi için ilk önce kayıtlı ev adresine ihbarname gelir, bu kağıdı benim eski kayıtlı olduğum ev adresine yollamışlar :D Bir de utanmadan, avukat üste çıkmak için "ihbarname gönderdik evinize" diyordu. Neyse, hiç mahkemelerle uğraşamayacağım için bu parayıda ödemek zorunda kaldım. İşin pis tarafı ne biliyor musunuz. Bu parayı aynı müşteri numaram ile normal fatura merkezinde ödedim. Ama bu katlanmış borcu odemeden once aynı müşteri hizmet nosu ile aynı fatura merkezinde odemek ıstedıgımde kayıt cıkmıyordu :) İşte böyle lanet şeyler kendileri.
Sadece bir internet sayfası açtığımda 100 ms ping alıyorum, 480p'de bile düzgün video izleyemiyorum sürekli packet loss yaşıyorum. TTNET'i aradım, arıza kaydı oluşturdular AKN sonrası hız düşümünden dolayı dediler komik bir şekilde, ek akn aldım hiçbirşey değişmedi sürekli bir yalan uyduruyorlar. BTK'ya şikayet açıyorum, beni yine TT ile muhattap ediyorlar hiçbirşeyi karışmıyorlar.
Modem ücreti, aktivasyon ücreti, bağlantı ücreti, yalın hat ücreti, devre bağlama ücreti vb. ücretleri ekleyince öyle oluyor.
Ne yapabilirsin ? İlk önce TT'yi ararsın internet hattım kötü, kontrol edin dersin. Hattın düzelmez ise BTK'ya şikayet edersin, taahhüt edilen kaliteyi vermedikleri için cezasız taahhüt bozdurma şansın olur.
Emin misiniz? Böyle birşeyi ilk defa duyuyorum. Bilindiği gibi BTK'nın 3.1.2013 - 2013/DK-THD/14 tarih ve sayılı kurul kararına göre herhangi bir sebepten dolayı taahüt bozmak isterseniz size sağlanan indirimler veya kalan ayların faturalarından hangisi lehinize ise onu ödemek zorundayız. Hizmetin ISP tarafından doğru düzgün verilemesi yani ayıplı ifa nedeniyle yapılan bozmalarda bu ücret yine ödeniyor. Sizin bu ücreti ödemeden taahütü bozmanız veya ödedçğiniz bedelin iadesi için borcu ödedikten sonra tüketici hakem heyeti veya mahkemesinde dava açmanız lazım diye biliyorum.
Değerler iyi olmasına iyi ancak değerlerin güzel olması hattınızın her zaman sorunsuz olduğuna kanıt değildir. Bu kadwr kayıp yaşıyorsanız dediğiniz kadar illaki kablolamada bir yerde ciddi bir hasar vardır. Ekleri ek uçlarını kontrol edin derim.
Değerler iyi olmasına iyi ancak değerlerin güzel olması hattınızın her zaman sorunsuz olduğuna kanıt değildir. Bu kadwr kayıp yaşıyorsanız dediğiniz kadar illaki kablolamada bir yerde ciddi bir hasar vardır. Ekleri ek uçlarını kontrol edin derim.
Ek yok hocam ankastre kutusundan modeme kadar eksiz daha yeni kabloladim, TT yetkilisi de kontrol etti sinyal degerlerini filan 4-5 dk sikinti yok dedi kablolarda da sikinti yok dedi farkli modemlerle denedim yine duzelmedi.
Port degisimi icin genel mudurluge gidip dilekce vereceksiniz 15 gun sonra yanit alirsiniz. Fakat suanda yapamazsiniz cunku hat degerleriniz normal diyorlar :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jeffogu -- 24 Ekim 2017; 12:58:57 >
Hocam çok önceden konu açmışsınız Türk Telekom un cayma bedeli ile ilgili ben de evde internetsiz ev kalmasın kampanyasından yararlanarak evime internet bağlattım modem falan hepsini verdi Türk Telekom ama internetten hiç memnun değilim süperonline dan arkadaşlar geldi binaya fiber döşemişler süperonline aradım adamlar 500 TL ye modem ve aktivasyon ücreti kabul edilmez dediler sana sorum senin işin görüldü mü 500 TL yi modem dahil ödediler mi acaba yardımcı olursan çok sevinirim Ttnet 650 TL para istiyor en azından süperonline 500 Tl sini karşılasın yeter diyorum öyle nefret ettim bunlardan. Süperonline dan gelen satış elemanları karşılıyor dediler ama ben 650 TL ödemekten sonra madur olmaktan korkuyorum sen de böyle bir şey yazmışsın nasıl bir yol izledin cevaplarsan çok sevinirim. 500 TL cayma bedelinde süperonline modem ve aktivasyonu karşılıyor mu daha bağlatalı 15-16 gün anca oluyor.
Hocam çok önceden konu açmışsınız Türk Telekom un cayma bedeli ile ilgili ben de evde internetsiz ev kalmasın kampanyasından yararlanarak evime internet bağlattım modem falan hepsini verdi Türk Telekom ama internetten hiç memnun değilim süperonline dan arkadaşlar geldi binaya fiber döşemişler süperonline aradım adamlar 500 TL ye modem ve aktivasyon ücreti kabul edilmez dediler sana sorum senin işin görüldü mü 500 TL yi modem dahil ödediler mi acaba yardımcı olursan çok sevinirim Ttnet 650 TL para istiyor en azından süperonline 500 Tl sini karşılasın yeter diyorum öyle nefret ettim bunlardan. Süperonline dan gelen satış elemanları karşılıyor dediler ama ben 650 TL ödemekten sonra madur olmaktan korkuyorum sen de böyle bir şey yazmışsın nasıl bir yol izledin cevaplarsan çok sevinirim. 500 TL cayma bedelinde süperonline modem ve aktivasyonu karşılıyor mu daha bağlatalı 15-16 gün anca oluyor.
Yaptigi indirmleride istiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 17:6:38 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @matrix52
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @jeffogu
Emin misiniz? Böyle birşeyi ilk defa duyuyorum. Bilindiği gibi BTK'nın 3.1.2013 - 2013/DK-THD/14 tarih ve sayılı kurul kararına göre herhangi bir sebepten dolayı taahüt bozmak isterseniz size sağlanan indirimler veya kalan ayların faturalarından hangisi lehinize ise onu ödemek zorundayız. Hizmetin ISP tarafından doğru düzgün verilemesi yani ayıplı ifa nedeniyle yapılan bozmalarda bu ücret yine ödeniyor. Sizin bu ücreti ödemeden taahütü bozmanız veya ödedçğiniz bedelin iadesi için borcu ödedikten sonra tüketici hakem heyeti veya mahkemesinde dava açmanız lazım diye biliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Resime gitmek için tıklayın >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Ö1f1
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 17:5:56 >
Bu mesajda bahsedilenler: @programmer_onur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @jeffogu
Ek yok hocam ankastre kutusundan modeme kadar eksiz daha yeni kabloladim, TT yetkilisi de kontrol etti sinyal degerlerini filan 4-5 dk sikinti yok dedi kablolarda da sikinti yok dedi farkli modemlerle denedim yine duzelmedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @jeffogu
Port degisimi icin genel mudurluge gidip dilekce vereceksiniz 15 gun sonra yanit alirsiniz. Fakat suanda yapamazsiniz cunku hat degerleriniz normal diyorlar :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jeffogu -- 24 Ekim 2017; 12:58:57 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @inexo
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @kral_bAŞKent