1. sayfa
Turknetse dogal |
Dur dostum daha o internet gelecek başka başka sorunlar daha çıkacak adım gibi eminim ben. Resmen pişman oldum kim verdi bunlara ödülü? |
Işın tuhaf yanı online işlemlerden takip edebilirsiniz demeleri. İnternet mi var ki online işlemlere girelim dalga mı geçiyor bunlar |
Durum nedir bende aynı sorununu yaşıyorum 48 saat dediler banada |
Mhuaha ne ödülü ya |
Merhaba, aktivasyon işlemleriniz gerçekleşti. Hizmetinizde DSL ışığınızın yanmaması TT tarafındaki devrelerde genel arıza olmasından dolayıdır. Arkadaşlarım bu sorun için TT tarafıyla iletişim halindeler. Sorununuzu çözerek size detaylı bilgi vereceğiz. İyi günler. |
Kendiniz sorunu çözerseniz ne ala. Ama çözemezseniz Türknet kesinlikle yardımcı olmuyor. Hatta birkaç defa görüşme yaptığınızda sizi müşteri hizmetlerine bağlamamak üzere engelliyor. Yaşadığım süreç sonunda tepki amaçlı bir mesaj yazdım ve her yere bırakıyorum. Benim sorunumu çözene kadar bu mesajı yazabildiğim her yere yazacağım. Mesaj şu şekilde : "Beni salak yerine koyarak yaşadığım sorunları görmezden geldiğiniz için teşekkür ederim. Ne kadar kalitesiz bir firma olduğunuzu anlamama yardımcı oldunuz. Size getirdiğim 2 tane üye için bana vereceğiniz bedava kullanımlar biter bitmez Süperonline firmasına geçiş yapacağımı bilmenizi isterim. Siz şikayetlerimi kulak ardı etmeye, teknik servis göndermeme konusunda ısrarcı olmaya, beni müşteri hizmetlerine bağlamamaya devam edin. Memnun kaldığı hizmetinizden ötürü size iki müşteri kazandırmış ve daha onlarca müşteri kazandırma potansiyeli olan bir müşteriniz olarak bana karşı takındığınız tavırdan dolayı firmanızı tavsiye etmekten vazgeçtiğimi ve bu iğrenç hizmetinizden dolayı kara listeye aldığım 2. internet servis sağlayıcı olduğunuzu bilmenizi isterim. Çözüm üretemeyen, hizmet veremeyen, müşterisini salak yerine koyan anlayışınızla geri kalan iş hayatınızda firmanıza başarılar dilerim. Kopyala-yapıştır mesajınız olan "İletişim bilgilerinizi bırakın, kontrollerimizi sağlayalım." mesajınızı atmadan önce müşteri numaramın 809298 olduğunu not düşeyim. Evime teknik servis göndermediğiniz sürece bu mesajımı her yere kopyalacağım ve bundan sonra reklamınızı bu mesajla yapacağım. Teknik servis gönderdiğiniz zaman bu mesajın altına bilgilendirme notu düşeceğim." |
evet arkadaşlar hala internetim yok dsl ışığım yanmıyor. arıza için konuşacağım müşteri hizmetlerine bile bağlanamıyorum!! edit: 5 gün demişim konuyu açarken 6 gün oldu bugün |
Çoğu kişi ref. Dağıtanların şöyle memnunum böyle memnunum demesine aldandı şimdide uğraşıyor. Bana hattın desteklemediği hızı veririz dediler konu açtım tnet destek yazmadı bile sen düşün artık 10 15 gün beklersiniz |
Referans olduğum 2 kişide benim yaşadığım hiç bir sorunu yaşamadı. Türknet şans işi. |
şans bizden yana olmadı o zaman. 2017 yılında bu tür şeyler şansa kalmamalı artık. bi de yalan söyleyip türk telekomda arıza var binadakiler de bağlanamıyorlardır diyorlar. aradım tam 10 dakika hatta bekleyerek iptal başvurusunda bulundum tekrardan türk telekoma döneceğim |
Benim 16 max hız olan hattıma sitesi de MH de 35 e kadar alırsınız dedikten sonra kuş tutsa güvenip geçmem her mesaja konuya yazan temsilci bunu açıklamıyor yada açıklayamıyor. |
Açıklayamaz. Sebebine gelirse hat değerleri çok değişkendir. Ve vdsl port anlık değişkendir. İpe sapa gelmeyen sahada doğru düzgün iş yapmayan turkTelekom benim 4 km yerden aldığım hizmete de Vdsl girmiş. Adresleme tanımlama işlemlerinde çok hata var. Bu yüzden çevrenizdeki(en yakın komşu) hat durumunu bilmeniz gerekiyor. |
Merhaba, sizinle daha önce PM üzerinden iletişime geçmiştik yanlış hatırlamıyorsam. Bu süreçte size tekrar yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden tekrar iletir misiniz? |
İşin içine menfaat girince şüphelenmek lazım. Belki o ref dağıtanların da problemi vardır (hız, ping vs.) ama bedava kullanmak için memnunum diyordur. |
Kimsenin günahını almak istemiyorum. Kimseyi caydırmak veya işte kötüleme gibi amacım da yok ama benim başımdan geçen mevzu bu hani geçecek arkadaş karar vermeden çevresine baksın VDSL varmı yok mu diğer isslere de sorsun etsin ben dün tekrar Türk Telekom ile taahhüt yeniledim çok güzel de teklif aldım. 300 TL verip modem alıp riske girme bekleme olayına hiç bulaşmak istemedim ha millet yanlış anlıyor ama illa ki memnun olan da çıkar sorun yaşayan da bu gün ben 34 33 hız alıyorum diyen bir sıkıntı yüzünden 1 2 ay 2-3 mbit sabit kullanmak zorunda kalıyor. Umarım ciddi anlamda lider olan ekibi sağlam işleri aksatmadan yapan firmalar da benzer fiyata benzer seçenek sunar herkesin düzgün interneti olur. Devir bulut devri internet devri |
1. sayfa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >