Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
22
Cevap
1386
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Vatan bilgisayar rx480 2 günlük kartı değiştirmiyor(Değişim yapıldı)
D
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşıma Vatan'dan pazar gunu bilgisayar topladık ekran kartı arızalı çıktı.
Masaüstünde videolarda sürekli hata verip mavi ekran vermekte.
Bu ürünü ben serviste beklemeden tüketici haklarına 15 iş gününde iade ve değişim hakkım yokmudur.
2 vatan bilgisayara gittim sozlesmisler gibi değişim yapmayıp servise yollayabilir diyorlar.
Bende de aynı model kart var onla herhangi bir sıkıntı kalmıyor.Sorundan kesinlikle eminiz.
Değişim yapamaz mıyım ne yapmam gerekir.
Arkadaşıma mahcup oldum bi çözüm varmıdır.Adamlarla tekme tokat birbirimize gireceğiz artık.

Edit: Değişim yapıldı.
Normal şekilde konuşunca servise yollayacağız dediler 15 gün içerisinde duruma göre değişim yapabileceklerini söylediler.Ses yükseltip tartışmaya başlayınca yukarıdaki teknik elemanlarımız bir kontrol etsinler ozaman dediler.Zaten sorunu nerelerde yaşadığımızı anlatınca mavi ekranı almışlar.Bu şekilde değişim yaptırabildik.
Kartı pazar günü aldık pazartesi günü gittik çarşamba çözüldü.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Del Murder -- 28 Aralık 2016; 16:3:57 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
8 yıl
Yarbay

O hak netten alınca var diye biliyorum. Sanırım servise yollamak zorundasiniz.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

N
8 yıl
Yarbay

Kartın modeli neydi merak ettim?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi No Way Out -- 27 Aralık 2016; 14:57:10 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
8 yıl
Yarbay

İlgili mağaza müdürünü ayağınza kadar getirtin.Gereken testi yapıp arıza teyidinden sonra kartı değiştirirler yada ödeme yoluyla aynı şekilde para iadesi yaparlar ya da istediğinize göre hediye çeki verilir.Muhattap olduğununuz kişiler bu işten anlamayan birilerinin dostu/akrabası olduğu için bir yerlere gelmiş asalak insanlar.Sizin işinizi yöneticiler çözer.İlk 15 gün içinde koşulsuz iade,ilk 30 gün içindeki arızalarda ise 1e1 değişim hakkınız var. İlk 15 gündeki koşulsuz iade mevzuusu mesafeli satışlar için geçerli olsa da Vatan gibi İnventus gibi kaliteli görünen firmalar iade alıyorlar ki sizin durum zaten arıza durumu her türlü iade almak zorundalar. Zaten Vatan müşteri hizmetlerinin orada "Müşteri Hakları" diye kocaman bir kağıt vardır.Orada da açıkça yazar ki ilk 30 gün içinde arızalanan kart değiştirilir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC Kiriklar -- 27 Aralık 2016; 14:59:35 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
8 yıl
Yüzbaşı

İnternetten aldıysanız var mağazadan aldıysan servis falan uğraşırsın



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

O
8 yıl
Yüzbaşı

Medafeli satışlarda 15 gün içinde iade edebilirsiniz. Ama ücret iadesi yerine kupon verilir diye biliyorum. Onun haricinde aynı gün içinde değişim yapılıyor.
Servise gönderip değişim talebinde bulunabilirsin.



D
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: AC Kiriklar

İlgili mağaza müdürünü ayağınza kadar getirtin.Gereken testi yapıp arıza teyidinden sonra kartı değiştirirler yada ödeme yoluyla aynı şekilde para iadesi yaparlar ya da istediğinize göre hediye çeki verilir.Muhattap olduğununuz kişiler bu işten anlamayan birilerinin dostu/akrabası olduğu için bir yerlere gelmiş asalak insanlar.Sizin işinizi yöneticiler çözer.İlk 15 gün içinde koşulsuz iade,ilk 30 gün içindeki arızalarda ise 1e1 değişim hakkınız var. İlk 15 gündeki koşulsuz iade mevzuusu mesafeli satışlar için geçerli olsa da Vatan gibi İnventus gibi kaliteli görünen firmalar iade alıyorlar ki sizin durum zaten arıza durumu her türlü iade almak zorundalar. Zaten Vatan müşteri hizmetlerinin orada "Müşteri Hakları" diye kocaman bir kağıt vardır.Orada da açıkça yazar ki ilk 30 gün içinde arızalanan kart değiştirilir.

Şimdi kendi bilgisayarımı alıp 2 kartida test etmek için bornovaya götüreceğim.
İnşallah sonumuz karakolda bitmez.
Hiç kullanılmayan ürünü ben neden servise göndereyim aklım almıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

5000 lira para verip dert sahibi etti bizi vatan.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
8 yıl
Yarbay

Hangisi farklı ki hocam.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Del Murder
D
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: No Way Out

Kartın modeli neydi merak ettim?

Sapphire nitro+ Rx 480

Sinirden yazdıklarım ne saçma olmuş şimdi okuyunca bende anlamadım :)
Kartı değiştirmediler ,ekran kartını hemen test edip bahsettiğimiz sorun bulunursa değiştireceklermiş.Sorunlu olmasa neden bu kadar uğraşayım diye sordum cevap yok.Kart bazen 3 saatte bazen 10 dk'da bir sorun vermekte yanlarında test edelim dedim kabul etmediler müşteriyi almıyorlarmış. Tumblr, facebook videolarından bir kaç tanesini açıp ileri geri sarınca flash hatası veriyor ardından mavi ekran geliyor.
Kendi sorunsuz bilgisayarımda içinde aynı karttan olduğunu driver vs. yüklemeden (bozuk kartı takıp)sorunu göstereceğimi söyledim bunuda kabul etmediler.Umarım sorunsuz kartınız deyip çıldırtmazlar.
3d uygulamalarda hiçbir problemi yok kartın garip bir şekilde.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
8 yıl
Binbaşı

Vatan kadar iade alan başka firma yoktur geri almamaları şaşırtıcı yalniş kart almişiz falan diye konuya girseydınız etkili oluyor degişimde



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
8 yıl
Yüzbaşı

Kartı tekrar götürüp değişim hakkımı kullanmak istiyorum diyeceksin. Bunu dersen başka bir model ile değişim yaparlar. Altı veya üstü ödenir. Aynı kartı değiştirmek için kıllık yapıp servise gönderirler. Kartsız kalırsın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Del Murder
D
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Bugün sonunda değişim gerçekleşti.Ama bir daha Vatan'dan çok zorda kalmadıkça hiçbirşey almam.Cok ugrastirdilar.



M
8 yıl
Yüzbaşı

sorunu kaç günde çözdüler? konu 27 sinde açılmış 28inde iade alınmış ise 1 günde çözdülerse iyi bence.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Normal şekilde konuşunca servise yollayacağız dediler 15 gün içerisinde duruma göre değişim yapabileceklerini söylediler.Ses yükseltip tartışmaya başlayınca yukarıdaki teknik elemanlarımız bir kontrol etsinler ozaman dediler.Zaten sorunu nerelerde yaşadığımızı anlatınca mavi ekranı almışlar.Bu şekilde değişim yaptırabildik.
Kartı pazar günü aldık pazartesi günü gittik çarşamba çözüldü.




Bu mesajda bahsedilenler: @metekmete
L
8 yıl
Yarbay

Hocam ben de her zaman Bornova şubesinden alıyorum alacaklarımı.

Oradaki arkadaşlar normalde böyle sıkıntı çıkarmazdı, size başkası denk geldi herhalde.




Bu mesajda bahsedilenler: @Del Murder
M
8 yıl
Yüzbaşı

Kişileri kurumlara mahal etmemek lazım ama böyle durumlar her yerde yaşanır oldu ve bende böle şeye ayar olurum bence internet ten vatanın şikayet bölümüne yaşadığınız durumu anlatın o kişi başka birisinin canını sıkmasın
bu arada şubeyi merak ettim bende şarj tutmayan bir speaker vardı denemediler direk değişim verdiler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

O tarz ürünleri değişim yapıyorlar zaten 150 liralık anakart aldım anında değiştirmişlerdi daha öncesinde, bu tutumları fiyatlar artınca yapmıyorlar.Yada artık çok fazla değişim talep ediliyor mağazalar değişim uygulamasını katılaştırmışlar.
Bornova vatan bilgisayar mağaza.




Bu mesajda bahsedilenler: @metekmete
R
8 yıl
Yarbay

Merhaba şükürler olsun halledebilmişsiniz Sizin adınıza sevindim Ancak sorunu çözmeselerdi yapacak birşeyiniz yok Ürün önce servise giderdi Servis gerekeni yapmasaydı ürünün faturası,garantisi ve servis formu ile tüketici hakem heyetine başvururdunuz bildiğim kadarıyla minimum 2,3 maksimum 6 ay içerisinde hangi hakkı talep ediyorsanız çok yüksek ihtimalle onu alırdınız Ama sürelerin uzunluğundan ötürü de mağdur da olurdunuz tabi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RocheBobois -- 28 Aralık 2016; 16:25:3 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
8 yıl
Yüzbaşı

neyse çözüldüyse sorun yok ama yapılacak bir iş susunca yapılmıyor bağırınca yapılıyorsa sıkıntı var bunda demektir.
yine de siz şikayetinizi yazın. belirli kurallar olmalı kural neyse Ahmet de aynı Mehmet e de aynı olmalı.




Bu mesajda bahsedilenler: @Del Murder