1. sayfa
| Bu üstadlar size yardımcı olabilir diye düşünüyorum. |
|
yıldırım düşmesinden yanan parçanın garantisi olsa bile ne fark ederki,garanti firmadan kaynaklanan hatalar için olan bişey kullanıcı hatalarını karşılamaz,yani yıldırım düşmesi garantiye girmez ama firma iyi niyetli ise müşteri memnuniyetini felan düşünüyorsa bir ihtimal yenisini verebilir direk intel'e mesaj atma imkanın varsa onlara mail at,türkiyedeki distiribütörün sana cevabı kullanıcı hatası olacaktır |
| bir şekilde işlemciyi garantiye gönderebilirsen sakın yıldırım filan düştü deme:) oyun oynuyordum bir anda bilgisayar kapandı bir daha açılmadı vs gibisinden şeyler söyle:D |
| yıldırım çarpması veya elektrik şebekesinden kaynaklanan arızaları garanti kapsamını alacaklarını sanmıyorum. olur da garanti için şansını denersen yıldırım konusunu hiç açma. |
|
Öncelikle geçmis olsun. Forumda daha önce delid edilmis yani islemci üzerindeki metal kapagi açilip sonrasinda geri kapatilarak garantiye gönderilen bir 3770K nin garanti dönüsü sifiriyla degistirildigini görmüstük bu nedenle sansinizi denemekte yarar var. Sonuçta delid etmekte islemciyi garanti disi birakan ve kullanici insifiyatiyle yapilmis bir islem Intel buna ragmen degistiriyorsa sizinde bu konuda sansiniz oldugunu düsünüyorum. Garanti konusunda ise 2 yili geçtigi için ürünü dogrudan Intele göndermeniz gerekiyor. |
| islemci'ler Bozulmaz intel Ve AMD islemci'leri Asla Bozulmaz Ama Yanar. |
| Dostum intele mesaj at uluslarası 3 senelik garantisi olması gerekiyor. 3570 k işlemcim bozuldu anakart yüzünden. Sıfırı ile değiştirdiler garantisi devam ediyorsa kullanıcı hatası yoksa mutlaka değiştirirler. |
|
intele nasıl mesaj atıp iletişime geçeceğim işte o kısmı tam olarak çözemedim. düzeltme: intelin İngilizce sitesinden zar zor çeviri ile ticket açtım. iletişim numaramdan İngiltere merkezli bir numaradan Türk bir arkadaş aradı. durumu izah ettim. benden mail yoluyla Merhaba Yusuf bey, " Telefon gorusmesi icin tesekkur ederim. Degisim islemi icin gerekli bilgileri iletirseniz sevinirim. -FPO numarasi -ATPO numarasi -Alinacak adres -Telefon numarasi Bilgileri alir almaz islemi baslatacagim. Saygılarımla, Hakan Intel Müşteri Destek Birimi" bu bilgileri istedi. bilgileri gönderdim süreç bu şekilde devam etmektedir. olurda bir forum arkadaşıma lazım olur diye gelişmeleri adım adım paylaşacağım. |
| Dostum aynı şeyleri benden de istediler birkaç gün içinde ücretsiz kargo gönderip aişlemciyi alırlar. Kargo firması dhl . Ben ürünü kargoya verdikten iki gün sonra yeni işlemcimi göndermişlerdi. |
| max 6-7 günde hallederler için rahat olsun intelin uluslararası garantisi gerçekten iyidir. |
Bir kez daha intel seçmekle doğru tercih yaptığımı anlamış oldum, müşteri memnuniyeti konusunda 1 numara adamlar. Sizin adınıza da sevindim hocam çok güzel zamanda denk gelmiş garanti bitimine az kala. |
| Bu tarz bi garanti, değişim politikalarının olduğunu bilmiyordum bravo firmaya |
| Eskiden benim kasama üst taraftan su kaçmıştı işlemci ram anakart ıslanmıştı işlemci ve ramde sorun olmadı fakat anakart arıza vermeye başlayınca değiştirmiştim |
|
Evet arkadaşlar biraz önce yeni işlemcime kavuşmuş bulunmaktayım. Ürünün benden alınması DHL nin bulunduğum bölgede hizmet vermemesinden ötürü biraz sancılı oldu Aras kargo ile DHL adresine gönderici ödemeli (18TL) göndererek sorunu çözdük. Gönderdiğim ürün depoya teslim edilir edilmez yenisini yine DHL yerine Aras kargo tarafıma teslim etti. Yardımlarından ötürü öncelikle İntel müşteri temsilcisi Hakan Bey'e sonrasında buradaki arkadaşlarıma teşekkürü borç bilirim. Müşteri memnuniyeti adına çok başarılılar. Doğru seçim intel Bu formu oluşturmamda ki amaç ileride başına böyle bir şey gelecek olan arkadaşlara rehber olması dileğiyle.. |
| Paylaşım için teşekkürler, böyle tecrübe edilmiş bilgiler herkese kazım olabilir. |
| Vaybe kendi hataları olmamasına karşın yeni işlemci vermişler.Helal olsun |
| Çok faydalı bir paylaşım her aşamayı paylaşmanda gerçekten iyi olmuş. |
1. sayfa
ANAKART VE POWERİN GARANTİSİ BİTTİĞİNDEN DİREKT ÇÖP. POWER YENİ ALDIM ZATEN
FORUMDAN 2 TANE ANAKART SATIN ALDIM İKİSİNDE DE GÖRÜNTÜ ALAMADAIM. YA ANAKARTLARIN İKİSİDE ARIZALI YADA İŞLEMCİM.
ANAKARTIN 1 TANESİNİ İADE ETTİM DİĞERİ ELİMDE BUNDA DA SONUÇ ALAMAYINCA BURADAN YARDIM ALAYIM DEDİM
BAŞKA BİR YERDE DENEME İMKANIMDA YOK. İŞLEMCİ HARİCİNDE DİĞER DONANIMLARI TEST ETTİM SORUNSUZ.
ASIL PROBLEM İSE BEN CPU YU 23.03.2013 TE VATANDAN ALDIM. İÇERİSİNDE 24 AY ARMADA GARANTİ BELGESİ ÇIKTI AMA KUTUDA 3 YIL GARANTİLİDİR YAZIYOR.
İNTEL İŞLEMCİYİ SİTESİNDE SORGULADIĞIMDA MAYIS 2016 YA KADAR GARANTİLİ GÖRÜNÜYOR.
ŞİMDİ BU İŞLEMCİYİ NASIL GARANTİYE GÖNDEREBİLİRİM.
VATAN BİLGİSAYAR VE GARANTİ FİRMASI ARMADA BİLGİSAYAR 2 YIL GEÇTİĞİ İÇİN SANIRIM YARDIMCI OLMAZLAR.
DİREKT İNTEL SERVİSİ İLE NASIL MUHATTAP OLABİLİRİM VEYA RMA TARZI BİR İŞLEM YAPABİLİRMİYİM BİLGİSİ OLAN YARDIMCI OLURSA ÇOK SEVİNİRİM.
İŞLEMCİYİ PAZARTESİ BİR ARKADAŞIN BİLGİSAYARINDA TEST ETME İHTİMALİM VAR.
OLASI ARIZA DURUMUNDA GARANTİ SÜRESİ BİTMEYE YAKIN OLDUĞUNDAN TEDBİR ALMAK EN MANTIKLISI SANIRIM.