Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
10
Cevap
3188
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Carraro'nun Ücretsiz Kurulum Yalanı! (Güngörler Bisiklet)
_
10 yıl (7019 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

N11 üzerinden Carraro marka bir bisiklet almaya karar verdim. İlanda ücretsiz servis kurulumu olduğunu görerek siparişimi verdim. Bisiklet geldikten sonra "0 850 222 2624" numaralı telefondan Carraro müşteri hizmetlerini aradım ve bisikletimi herhangi bir servis noktasında ücretsiz kurdurup kurduramayacağımı sordum. Gelen cevap herhangi bir serviste ücretsiz olarak kurulum yapılabileceği yönünde idi.

Bunun üzerine internet sitesi üzerinden, Ankara'da bana en yakın olan "ÖZGÜNGÖRLER TUR.SAN.LTD.ŞTİ." (Güngörler Bisiklet) isimli firmayı aradım. Bisiklet satın aldığımı ve kurulum yaptırmak istediğimi söyledim. Gelen cevap şaşkınlık vericiydi, 25 lira karşılığında kurulum yapabileceklerini söylediler. Ben ise müşteri hizmetlerinden ücretsiz kurulum yapılacağı bilgisini aldığımı söyledim, aldığım cevap ise bizde ek ücret çıkıyor oldu. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve durumu anlattım. Satış müdürü olduğu bilgisi verilen kişiye bağlandım, bana aradığım firmanın sahibinin ismi verildi ve onunla görüşmem istendi, ek olarak da kurma yükümlülükleri olduğu bilgisi verildi. Bu bilgiler ile birlikte Güngörler Bisiklet'i tekrar aradım. Firma sahibine, satış müdüründen aldığım bilgileri aktardım. Bundan sonra aldığım cevaplar ise şok ediciydi! Bisikleti mağazadan almam gerekirken ne diye internetten aldığım, kendisinin mağaza sahibi olduğu ve kimsenin demesiyle bir şey yapmak zorunda olmadığı v.b şeyler söyledi.

Netice olarak listedeki başka bir numarayı arayarak bisikletimi ücretsiz kurdurdum ve bisikletin yanında gelen "kurulum kuponunu" bisikletçiye verdim. Kısacası Carraro'nun bayileri üzerinde en ufak bir yaptırım gücü yok, köşe başındaki bakkal dahi bu firmadan daha kurumsaldır. Carraro marka bisiklet alırken ücretsiz kurulumun tamamen bayinin insiyatifinde olduğunu bilerek alınız.

Google aramalarında çıkması için;
Güngörler Bisiklet
Güngörlerbisiklet
Özgüngörler

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Maxy_ -- 11 Haziran 2015; 1:53:26 >

J
10 yıl (1286 mesaj)
Yüzbaşı

Dostum salcanodada öyle ücretsiz kurulum var adamlar yapmiyor bazisi prensip diyor bazilari para istiyor.

Servisleri berbat



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
10 yıl (1355 mesaj)
Yüzbaşı

İyi de bu cok saçma. Çünkü verdiginiz kuponun karsiliginda kurulum ucreti distribütör tarafindan bayiye odeniyor zaten.. Güngörler biraz salakmis anladigim kadariyla



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

_
10 yıl (7019 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Buradaki asıl beceriksizlik tamamen Carraro'ya aittir. Bayileri üzerinde yaptırım gücü olmayan, aciz bir firma.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
10 yıl (1067 mesaj)
Yüzbaşı

Yerli firmalar hep böyle maalesef.
Aslında bu firmadan çok milletimizin karakteristik özellikleriyle alakalı.İnternet çıktı insanlar uygun diye oradan alışveriş yapıyor ne yapalım yani. Salcano monte konusunda daha berbat. Carraro bianchi (İkisi aynı firma özünde) de farklı değil.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
10 yıl (117 mesaj)
Çavuş

kurulum için fatura yada ücret aldıklarına dair bir belge aldıysanız carraro nun merkezine şikayet etmenizi tavsiye ederim.



G
10 yıl (45067 mesaj)
Yarbay

kimi kime şikayet edecen, carraro'nun sahibini getirsen o da aynı tarz keko çıkabilir. türk değil mi al birini vur ötekine.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
B
10 yıl (1107 mesaj)
Yüzbaşı

Aynı durumu bende yaklaşık 15 gün önce yaşadım.

N11.com'dan aldığım bisikleti Kadıköy'deki Accell Shop diye ismini verdiği prestij mağazasına götürdüm. Yaklaşık 15-20 kiloluk bir kutu ile dükkana geldiğimde ilgili kişi bana "Biz sadece kendi sattığımız ürünlerin montajını yapıyoruz" dedi. Ama dedim buradaki evrakta böyle böyle yazıyor.. Ama hiç umursamadı bile!

Eee, ne yapacağım dediğimde ise "Başka bir servis bulup oraya götürün" dedi..

Ulan dedim ben bu bisikleti sana SEVE SEVE montaj yaptırmaz mıyım!

Aradım Carraro çağrı merkezini, yaklaşık 45 dakika kadar birkaç telefon görüşmesi ve bekleme sonucunda SEVE SEVE montajı yaptılar ve bastım gittim.

İşin komik yanı, bu montajı yapmadan şerefsizden daha 20-25 gün önce eşime Carraro Sportive 222 satın aldım. Akabinde birkaç gün arayla kask, fener, arka lamba, kilit ve zil aldım.. Yani yaklaşık 1.000 TL'lik bir işlem yaptım..

Ama tabi zeki olduğunu düşünen bu köylü kurnazları 10-20 TL'lik montaj işi için müşteri kaybedip marka prestijini zedeliyorlar. O gün adam gibi montaj yapsaydı bende kendim için kask, kilit, fener, arka lamba ve elviden alacaktım. Ama bunları başka yerlerden satın aldım

Carraro marka olarak malının arkasında durdu, sağolsunlar biraz zorlamayla da olsa işi yaptırdım. Ama bu bayisinin yaptığı terbiyesizliği ve bayilerine söz geçirmekte zorlandığı gerçeğini değiştirmiyor



T
10 yıl (746 mesaj)
Teğmen

Carraro nun degil servisin ayıbı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
10 yıl (3675 mesaj)
Binbaşı

2500 tl para verdim adama ertesi gün bir arıza oldu gittim tamiri 25tlye yaptı adam :) not: zincir ayarı yapmak için elimde anahtar yoktu.

Sonra ne mi yaptım 3 senedir uğramıyorum.



F
10 yıl (1067 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: 01001101

kimi kime şikayet edecen, carraro'nun sahibini getirsen o da aynı tarz keko çıkabilir. türk değil mi al birini vur ötekine.




< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.