| Arkadaşlar kusura bakmayın. Mobilden ilk defa konu açıyorum.Eklediğim resim yüklenmedi diye düşünerek 4 kere yüklemişim. |
| Teşekkür ederiz ancak aynı fotoğrafı 4 defa paylaşmışsınız. |
| Teşekkürler konu için, aracın içinden de fotoğraf ekleyebilir misiniz eğer çektiyseniz. |
Valla turbolu olsa hadi derimde. Fabrika verisi zaten 5.8 hadi gercekte 7 desen. 75 hp araba nedir yahu. 1 lt fazla yaksin 90hp olsun. 100 hp olsun. Araba dedigin az guclu kuvvetli olmali. Tehlike aninda bile cok ise yarar bu durum Valla beyler istediginiz kadar basin eksiyi. Araba az canli olur. Tutki araba sollayacaksin tek serit yolda. Onu hizini alip gecene kadar ohoo |
|
Bunu almak yerine toyota yaris almak daha mantikli duruyor. Yeni yaris ic mekan olarak cok basarili, gucenlik olarak da yan perde ve diz hava yastigi standart. Yaris alacagima da ikinci elini umursamam daha donanimli, daha guclu suzuki swift, nissan micra gibi secenekler dusunurdum. |
|
Yakın zamanda büyükçekmece bayiisinde incelemeye gideceğiz, ablama düşünüyoruz eğer ufak da bi indirim gelirse dadından yenmez. Tek sıkıntısı çift airbagli olması.. |
|
Kızım da yanımda olduğu için tam istediğim gibi resim de çekemedim.Malum çocuk olu ca böyle. < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Son olarak 37.200 TL'ye bırakabileceklerini söylediler,trafik sigortası hariç lansmana özel fiyat dediler. < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Skoda güzel bi B sınıfı yaptı bayiye gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Ancak fiyat Polodan hissedilir derecede ucuz olmalı çok dişli rakipleri var |
|
Özellikle belirttim.Çift havayastığının eksik oluşunu.Yaris'te sürücü diz havayastığı dahil 7 airbag,ya da Micra'da 6 airbag varken.Yaris 1.0 da devir sayacı bile yok,arka camlar manuel.Micra euroncaptan 4 yıldız almış ki o da eski kriterlere göre. Bana göre Yeni Fabia bu saydığım araçlara göre daha ağır basıyor her yönüyle,airbag lerden kısmaları dışında. |
| Teşekkür ederiz. 1.0 değil de 1.2 TSI daha mantıklı olur. |
| 75 bg yeterde tork çok düşük, sabır küpüysen işini görür. |
| 40a i20 daha iyi bence |
| Bunları anlamak çok zor. Bizde Fabia 2 var paramız anca 1.2 mpi olana yetmişti. Motor açıldıkça performansı da yeterli gelmeye başladı. Ama tabi bazı yerlerde de sollamaya çıkamıyoruz. Buna rağmen torku 95 nm yapmışlar hangi akla hizmet ederse!? Fiyatı da 34-35 lira olur anlarım. Çok saçma bir motor seçeneği olmuş. |
| Fabia alacaksanız 1.2 tsi manuel öneririm çünkü 1.0 mpi ile performans farkı hiç az değil sollamalarda ,yokuşlarda daha rahat edersiniz tek eksisi turbo bakımı vs. |
|
Bu araç alınacaksa kesinlikle 1.2 alınmalı. Buyrun 1.0 vites oranları. Videoyu izlemek için tıklayınız |
|
1.0 MPI Polo Trendline. Araç daha 120 km'de. 30% orta yoğunluklu şehir içi + 70% çevre yolu ortalaması: < Resime gitmek için tıklayın > "Motor mükemmel" gibi abuk bir yorumda bulunmayacağım ama küçümsenecek bir motor değil, özellikle de şehir içinde. Vites oranları gayet iyi ayarlanmış ve düşük torka rağmen özellikle rampada 1700 - 1800 d/d'ya dahi düşse gaza basınca hızlanıyor. Ben aracı 0 beklentiyle almıştım ancak kullanınca gerçekten şaşırdım. |
Dogrudur hocam. Kendine gore motoru yeterlidir. Motoru kucuk gormuyorum. Fakat aracin az canli olmasi taraftariyim ben. Kimine 1.2 yeterken kimini 1.8 bile kesmez. Beklentiyle alakali aslinda. Ha tasarimina hicbirsey diyemem. Guzel olmus arac |
| büyükşehirde trafiğin çok yoğun olduğu yerde 2.araç olarak mis gibi kullanılır. Ama öyle aile çoluk çocuk biraz sıkıntı bana göre. 1.2 tsi daha çok satar anlatılan nedenlerden dolayı. Tabiiki yinede denemek lazım buradan konuşmaklada olmaz. |
İzinli günüm diyerekten,yolumu Gaziosmanpaşa Bereçte ki Atik oto'ya düşürdüm.
İlk hedef yeni Fabia.Bayide ki tek Fabia'da beyaz ambition 1.0 mpi.(Şehiriçi kullanım için hiç tereddütsüz düşüneceğim tek seçenek de bu olur)
İç mekan çizgileri oldukça temiz,derli toplu.Ön konsol,göğüs ve içeride kullanılan plastik sert.En azından gösterge etrafı ve konsolda yumuşak plastik kullanılmış olsa,tadından da yenmezmiş.
Ön koltukların altında ki,kapaklı bölmeler pratik ve ince düşünülmüş detaylardan.Konsolda ki mat krom fırçalanmış görünümlü plastik kaplamalarda, görünüme ayrı bir şıklık katmış.
4 Nisan'da 1.2 tsi dsg aracın geleceği söylendi.1.0 mpi 75 hp'lik motorun fabrika verisi tüketim verileri de sırasıyla,ş.içi 5.8lt,ş.dışı 4.2lt,ortalama 4.8 lt.Atmosferik motora göre iyi değerler.Start_stop sistemininde bunda etkisi büyük.
Güvenlik çift airbag dışında eksiksiz.Esp,asr,ikincil çarpışma freni v.s aklıma gelmeyen bir sürü donanım.Diyorum ya,Aracın sınıfı ne olursa olsun,en baz donanımla bile yan ve perdelerde standart olmalı.
Sonuç olarak,Bu araç tam bir olgunluk dönemi Fabia'da görüntüsü verdi bana. B Sınıfına göre yeterli iç mekan genişliği olsun,dizaynı olsun,verdiği tokluk hissiyle,bu sınıfın en alınık araçlarından olmuş.
Bu sınıfta şu an araç alacak olsam,yeni Fabia ve yeni İ20 arasında bir tercih yapardım.
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >