Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
4
Cevap
918
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Lütfen İptal dilekçemi hızlandırın (17. arıza günü).
T
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Herkese selam,

17 gündür düzeltilemeyen arızam var, ve düzelmeyecek çok belliki. Bu forumda görevli turknet çalışanından bir isteğim var, dün faxlamış olduğum iptal dilekçemin hemen sonuçlandırılması.

Zaten 17 gündür internet arızam giderilemedi ve Eylül ayı faturamıda 88tl (kullanmamış olduğum hizmet bedeli) olarak ödemiş bulunuyorum. Lütfen benimle dm den iletişime geçin ve dilekçemi hızlandırın.

Beni azad edin !!

Bekliyorum dönüşünüzü.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi truva1975 -- 16 Eylül 2020; 11:31:17 >

D
5 yıl
Teğmen

@TurkNetDestek




Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
5 yıl
Yarbay

Merhaba, dilekçeniz ulaştıktan sonra 24 saat içinde sisteme yükleniyor. Şu anda dilekçeniz sistemde yer almıyor. PM üzerinden gönderdiğiniz numara bilgisini istedim. İptal işleminiz tamamlandıktan sonra fatura için destek kaydı oluşturur musunuz? İlgili arkadaşlarım kullanım yapamadığınız günleri kontrol ederek iade işleminizi yapar.



T
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Numarayı gönderdim, iptal işleminden sonra dediğiniz gibi destek kaydı açarım, teşekkürler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
5 yıl
Yarbay

Gönderdiğiniz numara bilgisini ilgili ekibimiz ile paylaştım. Kontrol edecekler.




Bu mesajda bahsedilenler: @truva1975
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.