Kuşadası koylarını gezerken çekmeyen Türk Telekom operatörüm Yunan operatörüne bağlanıyor. Benim haberim yok. Mobil verim açık. Kaç dakika bağlı kaldı bilmiyorum herhangi bir veri transferi oldu mu. Birkaç saat sonra telefonuma bakınca Yunanistan'a hoşgeldiniz falan yazıyordu sonra kullanım ücreti yansıtmışlar telefona. Yahu ben Türkiye'deyim ne Yunanistan'ı? Sizin kendi ülkenizde dahi çekmeyen baz istasyonlarınız sebebiyle ben neden 40 lira ödeyeceğim? Rezillik. Kendi ülkende başka ülkenin operatörüne bağlanıyor telefonum bir de bana fatura ediyorsun. Eğer bu mağduriyetim çözülmezse katiyen kalmam Türk Telekom'da. Böyle bir rezillik olabilir mi? Ne yapmalıyım? Doğru dürüst cevapta vermiyorlar dalga geçer gibi ayarlarınızı değiştirin diyorlar.
defalarca koşuldu bu tip sorunlar, ülkenin kilometrelerce kara ve deniz sınırı var, yaşanan sorun operatör bağımsız, her firmada yaşanan bir konu.
bu konunun dolaşım servisini kapa, şebekeyi manuele alma gibi bir çok çözümü var ancak anlayamadığım, mobil veri hizmeti gsm dünyasına geldiğinden beri telefonlarda bir ayar eklendi, iphone, android, windows mobilye, blackberry kısaca tüm cihazlarda mevcut bir seçenek, dolaşımda mobil veriye bağlan, bu seçenek default olarak kapalı geliyor, özel olarak kendiniz açıyorsunuz, neden bu ayarı açıp, sonra ağlanıyor. bu ayar kapalı olunca, özellikle ege kıyılarında ölü noktalarda yunan şebekelerine bağlanıyor, ama data kapalı olduğu için kullanıp yapmıyorsanız bir sorun yaşanmıyor. bu ayar açık ise (kendiniz açtıysanız) 1 kb data kullandığınız an tarife koşullarınıza göre ücret yansıyor, ki arka planda çalışan servislerden dolayı, bu ayar açıksa anında para yazmış oluyor...
ayrıca konunun ülkede çekip çekmemesi ile alakası yok, coğrafi bir sorun, girintili çıkıntılı kıyılarda bunun önüne geçmenin gsm operatörleri yönünden çözümü yok, ayrıca emin ol yunan adalarında bu sorun çok daha ezici bir şekilde bizim operatörlere göre yaşanıyor, wind çok yaygın güçlü kapsaması olan bir yunan firmasıdır, adalarda zırt pırt turkcelle ttye bağlanıyor...
defalarca koşuldu bu tip sorunlar, ülkenin kilometrelerce kara ve deniz sınırı var, yaşanan sorun operatör bağımsız, her firmada yaşanan bir konu.
bu konunun dolaşım servisini kapa, şebekeyi manuele alma gibi bir çok çözümü var ancak anlayamadığım, mobil veri hizmeti gsm dünyasına geldiğinden beri telefonlarda bir ayar eklendi, iphone, android, windows mobilye, blackberry kısaca tüm cihazlarda mevcut bir seçenek, dolaşımda mobil veriye bağlan, bu seçenek default olarak kapalı geliyor, özel olarak kendiniz açıyorsunuz, neden bu ayarı açıp, sonra ağlanıyor. bu ayar kapalı olunca, özellikle ege kıyılarında ölü noktalarda yunan şebekelerine bağlanıyor, ama data kapalı olduğu için kullanıp yapmıyorsanız bir sorun yaşanmıyor. bu ayar açık ise (kendiniz açtıysanız) 1 kb data kullandığınız an tarife koşullarınıza göre ücret yansıyor, ki arka planda çalışan servislerden dolayı, bu ayar açıksa anında para yazmış oluyor...
ayrıca konunun ülkede çekip çekmemesi ile alakası yok, coğrafi bir sorun, girintili çıkıntılı kıyılarda bunun önüne geçmenin gsm operatörleri yönünden çözümü yok, ayrıca emin ol yunan adalarında bu sorun çok daha ezici bir şekilde bizim operatörlere göre yaşanıyor, wind çok yaygın güçlü kapsaması olan bir yunan firmasıdır, adalarda zırt pırt turkcelle ttye bağlanıyor...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maaart -- 6 Eylül 2020; 7:57:44 >
Geçen sene yurtdışına gidip operatörümün yurtdışı paketini kullandığım için yurtdışı dolaşımı açık kalmış. Bu durumun benim sorumluluğumda olduğunu düşünmüyorum.
Çözmek için TT Destek ekibi hiç bir şekilde yardımcı olmadılar boşuna 40TL ödemek zorunda kalacağım. Merak etmesinler son faturam olacak.
evet haklısınız, sizin değil benim sorumluluğum var aslında, bileydim ayarlardan sebeke seçimini manuel e alır, default olarak kapalı gelen veri dolaşımını da açık konuma getirmezdim...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maaart -- 24 Eylül 2020; 15:41:40 >
Geçen birinin forumda bu ücretini iptal etmişlerdi, gerçi ben olsam iptal değil ekstra zamlı geçirirdim ama bazen tt ve Turkcell de iptal ettikleri oluyor, %100 müşteri hatası ama neyin kafasıysa bazen iptal ediliyor...
bu konunun dolaşım servisini kapa, şebek...
bu konunun dolaşım servisini kapa, şebekeyi manuele alma gibi bir çok çözümü var ancak anlayamadığım, mobil veri hizmeti gsm dünyasına geldiğinden beri telefonlarda bir ayar eklendi, iphone, android, windows mobilye, blackberry kısaca tüm cihazlarda mevcut bir seçenek, dolaşımda mobil veriye bağlan, bu seçenek default olarak kapalı geliyor, özel olarak kendiniz açıyorsunuz, neden bu ayarı açıp, sonra ağlanıyor. bu ayar kapalı olunca, özellikle ege kıyılarında ölü noktalarda yunan şebekelerine bağlanıyor, ama data kapalı olduğu için kullanıp yapmıyorsanız bir sorun yaşanmıyor. bu ayar açık ise (kendiniz açtıysanız) 1 kb data kullandığınız an tarife koşullarınıza göre ücret yansıyor, ki arka planda çalışan servislerden dolayı, bu ayar açıksa anında para yazmış oluyor...
ayrıca konunun ülkede çekip çekmemesi ile alakası yok, coğrafi bir sorun, girintili çıkıntılı kıyılarda bunun önüne geçmenin gsm operatörleri yönünden çözümü yok, ayrıca emin ol yunan adalarında bu sorun çok daha ezici bir şekilde bizim operatörlere göre yaşanıyor, wind çok yaygın güçlü kapsaması olan bir yunan firmasıdır, adalarda zırt pırt turkcelle ttye bağlanıyor...
PES! Büyük cesaret.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
bu konunun dolaşım servisini kapa, şebekeyi manuele alma gibi bir çok çözümü var ancak anlayamadığım, mobil veri hizmeti gsm dünyasına geldiğinden beri telefonlarda bir ayar eklendi, iphone, android, windows mobilye, blackberry kısaca tüm cihazlarda mevcut bir seçenek, dolaşımda mobil veriye bağlan, bu seçenek default olarak kapalı geliyor, özel olarak kendiniz açıyorsunuz, neden bu ayarı açıp, sonra ağlanıyor. bu ayar kapalı olunca, özellikle ege kıyılarında ölü noktalarda yunan şebekelerine bağlanıyor, ama data kapalı olduğu için kullanıp yapmıyorsanız bir sorun yaşanmıyor. bu ayar açık ise (kendiniz açtıysanız) 1 kb data kullandığınız an tarife koşullarınıza göre ücret yansıyor, ki arka planda çalışan servislerden dolayı, bu ayar açıksa anında para yazmış oluyor...
ayrıca konunun ülkede çekip çekmemesi ile alakası yok, coğrafi bir sorun, girintili çıkıntılı kıyılarda bunun önüne geçmenin gsm operatörleri yönünden çözümü yok, ayrıca emin ol yunan adalarında bu sorun çok daha ezici bir şekilde bizim operatörlere göre yaşanıyor, wind çok yaygın güçlü kapsaması olan bir yunan firmasıdır, adalarda zırt pırt turkcelle ttye bağlanıyor...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maaart -- 6 Eylül 2020; 7:57:44 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
PES! Büyük cesaret.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Çözmek için TT Destek ekibi hiç bir şekilde yardımcı olmadılar boşuna 40TL ödemek zorunda kalacağım. Merak etmesinler son faturam olacak.
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maaart -- 24 Eylül 2020; 15:41:40 >
Bu mesajda bahsedilenler: @HEISENBERG
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Çünkü yurtdışından döndükten sonra hattınızı roaminge kapatmamışsınız.
Olay müşteri olarak sizin sorumluluğunuzda olduğu için TT Destek ekibi size yardımcı olmaz.
Yurtdışından döndükten sonra müşteri hizmetlerini arayarak veya online işlem menüsünden hattınızı roaming olayına kapatmaniz gerekiyordu.
Bunu bilmediğiniz için 40 TL öğrenme parası ödeyeceksiniz.
Bu mesajda bahsedilenler: @HEISENBERG
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @HEISENBERG