|
Baz pakete bindiğinizden normal hocam. Fiat'ın baz paketleri filo için zaten. Normal kullanıcı Fiat'tan baz paket almaz, zaten dolu paketi de gayet uygun fiyatlarda. Urban yada Lounge sedan taksiye bindim, dediklerinizin çoğu yok. Tavan tutacakları Focus'tan daha yumuşak şekilde kapanıyordu ve gayette sağlamdı. Klima düğmeleri de bayide defalarca inceledim, yine Focus'tan çokta farklı değildi. Teyp kumanda düğmeleri de yine aynı şekilde sınıf ortalamalarında. Koltuğun minderini de oynatmanız enteresan. Takside bindiğim rahatlık konusunda Focus'tan çok daha iyiydi. Bayide de bahsettiğiniz şekilde oynama görmedim ama yalıtım malzemesi kısmına katılıyorum. Yeni Doblo'nun koltuğunu kaldırırken halı elimde kaldı |
|
Baz pakete bindiğinizden normal hocam. Fiat'ın baz paketleri filo için zaten. Normal kullanıcı Fiat'tan baz paket almaz, zaten dolu paketi de gayet uygun fiyatlarda. Urban yada Lounge sedan taksiye bindim, dediklerinizin çoğu yok. Tavan tutacakları Focus'tan daha yumuşak şekilde kapanıyordu ve gayette sağlamdı. Klima düğmeleri de bayide defalarca inceledim, yine Focus'tan çokta farklı değildi. Teyp kumanda düğmeleri de yine aynı şekilde sınıf ortalamalarında. Koltuğun minderini de oynatmanız enteresan. Takside bindiğim rahatlık konusunda Focus'tan çok daha iyiydi. Bayide de bahsettiğiniz şekilde oynama görmedim ama yalıtım malzemesi kısmına katılıyorum. Yeni Doblo'nun koltuğunu kaldırırken halı elimde kaldı ![]() Vites konusunda da en odun vitesler zaten Fiat grubunda. Benim Doblo'nun vitesini değiştirmek için ciddi bir kuvvet uygulaman gerekiyor ve yollarını karıştırmak imkansız. Takside gözlemlediğim gayet yumuşak ve sessiz değiştiğiydi. Benim hoşuma gitti bu hali. Göstergeler konusunda Fiat'ın göstergeleri gayet şık ve işlevsel. Maruti ile benzetmeniz de enteresan ![]() Alto; < Resime gitmek için tıklayın > Egea; < Resime gitmek için tıklayın > Birde forumdaki yumuşak plastik hayranlığı enteresan. 16 senedir sert plastikli Doblo'yu kullanıyorum ve yumuşak plastikten bir eksiğini görmedim. Focus'un plastiği nispeten yumuşaktı ama bir fark yok arada. Ha yumuşak ha sert. Sonuçta plastik
|
| Abi fiat sonuçta en kalitesiz en ucuz marka beklenti olmaması lazım.. |
| daha 30 bindeydi dediğin araba geçen sene mayıs ayında satışa sunuldu. Maksimum 1 senelik desek nasıl kullanıldığını sen düşün. |
| Abi fiat sonuçta en kalitesiz en ucuz marka beklenti olmaması lazım.. |
| daha 30 bindeydi dediğin araba geçen sene mayıs ayında satışa sunuldu. Maksimum 1 senelik desek nasıl kullanıldığını sen düşün. |
| Buralar karışır. |
| Ben aşırı bir kalitesizlik görmemiştim, fiyatına paralel bir kalite sunuyor. Baz versiyon diğerlerine göre malzeme kalitesi olarak daha geride. Cla'yı ilk incelediğimde ben de şaşırmıştım, fiyatına göre çok düşük bir iç mekan kalitesi var, kullanıcıların şikayet ettiği trim sesleri de cabası. A ve b serileri de Mercedes kalitesinde değil. |
bir egeayı beğenmeyenleri birde yerli araba isteyenleri düşünüyorum. |
|
Aslında arabalar gerçekten kalitesiz ama asıl sorun bu araçlara dair alım gücünüzün malum nedenlerden dolayı düşük kalması ve kalitesizliğin bu nedenle çok daha fazla göze batması. Bir Avrupalı gidip Tipo'ya (yani Egea) 15-17 bin Euro verince zaten şikayet etmez. Bizde ise servet gibi görünüyor bu tenekeler. Not: Cla için yorum yapamayacağım ama her araç gibi o da fiyat olarak iyice zıvanadan çıktı. |
|
Baz pakete bindiğinizden normal hocam. Fiat'ın baz paketleri filo için zaten. Normal kullanıcı Fiat'tan baz paket almaz, zaten dolu paketi de gayet uygun fiyatlarda. Urban yada Lounge sedan taksiye bindim, dediklerinizin çoğu yok. Tavan tutacakları Focus'tan daha yumuşak şekilde kapanıyordu ve gayette sağlamdı. Klima düğmeleri de bayide defalarca inceledim, yine Focus'tan çokta farklı değildi. Teyp kumanda düğmeleri de yine aynı şekilde sınıf ortalamalarında. Koltuğun minderini de oynatmanız enteresan. Takside bindiğim rahatlık konusunda Focus'tan çok daha iyiydi. Bayide de bahsettiğiniz şekilde oynama görmedim ama yalıtım malzemesi kısmına katılıyorum. Yeni Doblo'nun koltuğunu kaldırırken halı elimde kaldı ![]() Vites konusunda da en odun vitesler zaten Fiat grubunda. Benim Doblo'nun vitesini değiştirmek için ciddi bir kuvvet uygulaman gerekiyor ve yollarını karıştırmak imkansız. Takside gözlemlediğim gayet yumuşak ve sessiz değiştiğiydi. Benim hoşuma gitti bu hali. Göstergeler konusunda Fiat'ın göstergeleri gayet şık ve işlevsel. Maruti ile benzetmeniz de enteresan ![]() Alto; < Resime gitmek için tıklayın > Egea; < Resime gitmek için tıklayın > Birde forumdaki yumuşak plastik hayranlığı enteresan. 16 senedir sert plastikli Doblo'yu kullanıyorum ve yumuşak plastikten bir eksiğini görmedim. Focus'un plastiği nispeten yumuşaktı ama bir fark yok arada. Ha yumuşak ha sert. Sonuçta plastik |
| Kaliteli bir araba değil zaten reklamlarla çok büyüttüler sadece |
|
Kağıt yapım. |
|
|
Leyland kısmında iyi güldüm |
| Ne beklediğinize bağlı, bazıları sadece bir yerden bir yere götürmesini istiyor aracın. |
|
Bu fiat, egeayı gerçekten üst sıralara oynamak için mi yaptık dedi? pyasa arabası işte, sümbül gibi buda ne bekliyorsunuz ki. |
Egea'yı sümbülle kıyasladınız ya ![]() Sümbülün rakibi olsa olsa bajaj olur. < Resime gitmek için tıklayın > |
algı olarak ülkede çok farklı görüldüklerini sanmıyorum ama bencede egea daha iyi bir araç. |
Fiat'a binen adamın algıyı çokta taktığı yok zaten. milleti takacak olsa egea'nın yarı fiyatına bir golf alır. Egea fiyat performans skalasında iyiydi de bence 5-10 bin fazlası var. |
Bir aracın kalitesini içerde kullanılan malzemenin yumuşakmi yoksa sert plastiktenmi yapıldığını inceleyip kalitesini belirleyen bir millet sanırım bizler varız!!!Vw yumuşak kullanır adı premium olur,reno -fiat sert kullanır adı kalitesiz olur |
| aşırı demek fazla iddialı olmuş, bizim bindiğimiz test ettiğimiz egea başka bir egea mı kalitesizliği göremedik.. linea bile aşırı kalitesiz değil, sallamayın. |
| Yinemi, iyiki yerli aracımız yok çıkmadan gömeriz |
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >