Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
22
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Sevgilinizle yolda yürürken yanınızdan şu adam geçse naparsınız (ssli)

.
.Davy Jones. Konu Sahibi
2 ay (1813 mesaj)
Sevgilinizle yürüyorsunuz ya da bir yerde oturuyorsunuz diyelim. Yanınızdan şu adam geçti ya da karşınızdaki masaya sevgilinize dönük şekilde oturdu. Sevgiliniz de size ayıp olmasın diye bakmamaya çalışıyor ama ara sıra gözünün kaydığını farkediyorsunuz istemeden. Kollarına falan bakıp istemsizce derin nefes alıyori size odaklanamıyor falan

< Resime gitmek için tıklayın >



beraber yalamaya başlarız hocam,
Yoruma Git
Hawaii - 2 ay +14

H
Hawaii
2 ay (2489 mesaj)
beraber yalamaya başlarız hocam,




U
Ucan Hollandalı
2 ay (264 mesaj)
Ferrarin olsa üstünü örter misin?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


M
MrCaner
2 ay (3539 mesaj)
bişi diyim mi böyle ay ben kas sevmiyorum diyen kızlar yalan söylüyodur kaslı adam ister istemez güçlü gösterimi verir insana ve genetik olarak dişiler güçlü olanın yanında olmak ister


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Ş
Şehmistan
2 ay (932 mesaj)
Aralarını yaparım





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
mrslimshady
2 ay (2090 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MrCaner

bişi diyim mi böyle ay ben kas sevmiyorum diyen kızlar yalan söylüyodur kaslı adam ister istemez güçlü gösterimi verir insana ve genetik olarak dişiler güçlü olanın yanında olmak ister
sende hacim yok ama hocam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
MrCaner
2 ay (3539 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mrslimshady

sende hacim yok ama hocam

Alıntıları Göster
ben hacimlimiyim dedim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
mrslimshady
2 ay (2090 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MrCaner

ben hacimlimiyim dedim

Alıntıları Göster
haklısın hocam




K
Kanatlandırmayan_Redbull
2 ay (270 mesaj)
Boyle bir vucut bendede oldugu icin sevgilimin ilgisini cekmeyecektir





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

U
ugurb710
2 ay (7 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Tommy Vercetti.

Bu mesaj silindi.
Tommy Vercetti nin hile yazmasına gerek yok. O her zaman karizmadır.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Aelinduilas



W
Why Shy
2 ay (1021 mesaj)
10 kızdan biri kaslı erkek seviyor.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

G
gelbikonuscaz
2 ay (2 mesaj)
Kendini kandırma çöp adam





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Why Shy

C
claisdozan
2 ay (4640 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kanatlandırmayan_Redbull

Boyle bir vucut bendede oldugu icin sevgilimin ilgisini cekmeyecektir





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Dethagorf



H
hamza5806
2 ay (2404 mesaj)
Kiza yol veririm

Elin kaşarını ben düzeltip nefsini terbiye edemem bu saatten sonra

Çünkü artık çok yaşlıyım yorgunum ve öfkelenecek kadar bile halim yok





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
Lovemachine
2 ay (187 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hamza5806

Kiza yol veririm

Elin kaşarını ben düzeltip nefsini terbiye edemem bu saatten sonra

Çünkü artık çok yaşlıyım yorgunum ve öfkelenecek kadar bile halim yok
barbara palvin gelip merhaba sevgilin var mı dese yok demezsen adam değilim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D
DeepImpact.
2 ay (415 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Why Shy

10 kızdan biri kaslı erkek seviyor.
Dünyanın en büyük yalanı garibim sende insanmışsın.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
hamza5806
2 ay (2404 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Lovemachine

barbara palvin gelip merhaba sevgilin var mı dese yok demezsen adam değilim

Alıntıları Göster
Yok zaten knk yalan mı söylim xddd





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


O
olishernandez
2 ay (1201 mesaj)
tek yumrugumla omurgasını kırıp kalbini yerinden soker cikartirim ve sew gilimin onune atar ım bı daha erkeklere bakarsanbunu yaparım derım


Bu mesaja 1 cevap geldi.