Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
541
Cevap
30692
Tıklama
12
Öne Çıkarma
Rise of The Ronin | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı
A
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Rise of The Ronin | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazı


< Resime gitmek için tıklayın >





Japonya, 1863.
Tokugawa Şogunluğu'nun üç yüzyıl süren baskıcı yönetiminin ardından, Batı'nın Kara Gemileri ülke sınırlarına dayanır ve ülke bir kargaşa ortamına sürüklenir. Savaş, hastalık ve siyasi huzursuzluk kaosunun ortasında isimsiz bir savaşçı, Japonya'nın kaderini ellerinde tutarak kendi yolunu çizer.


Dinamik bir hikâyeyi şekillendirin
Ustası olmayan bir savaşçı; bir Ronin olarak kaderinizi kendiniz belirleyeceksiniz. Yaptığınız seçimlere ve yol boyunca ittifak kurduğunuz karakterlere bağlı olarak hikâyenin farklı şekillerde geliştiğini görün. Önemli figürlere suikast düzenlemek veya onları korumak gibi kritik görev kararlarıyla yüzleşin ve zengin bir çoklu seçim sistemiyle tarihin akışını şekillendirin.


Derin ve erişilebilir bir savaşa katılın
Nioh ve Ninja Gaiden'in deneyimli geliştiricilerinden Rise of the Ronin, her oyun tarzına uygun karmaşıklık katmanlarıyla son derece ilgi çekici ancak erişilebilir bir savaş sunuyor. Düşmanlarınızla çeşitli yakın mesafe silahlarıyla yüzleşin veya gerçek dönem ateşli silahlarıyla uzaktan çatışmalara girin.


Tarihten ilham alan bir dünyayı keşfedin
"Bakumatsu" dönemi, yeni bir çağ başlarken ve Doğu ile Batı çarpışırken Shogunate'in sonunu müjdeliyor. Tarihin akışını şekillendirecek önemli figürlerle ve karanlıkta yol gösterici bir ışık arayan sıradan vatandaşlarla tanışacağınız açık bir dünyada bu kültürel devrimi deneyimleyin. 







Geliştirici : Team Ninja


Yayıncı : Sony Interactive Entertainment


Çıkış Tarihi : 22 Mart 2024








< Resime gitmek için tıklayın >





Duyuru Fragmanı


https://www.youtube.com/watch?v=0gwsQvDGh4o&feature=youtu.be





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 17 Ocak 2024; 11:32:31 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Puan muhabbeti çok saçma. 76 diye çöp diyen elemanlar türeyecektir.

Bir oyunun benim için tek parametresi eğlendirmesi. Birde bununla birlikte Türkçe olm...
Yoruma Git
Yorumun Devamı lextor - 3 ay +11
Arkadaşlar bu oyunu oynamamış kişilerin yorumlarına aldanmayın. Oynayıp beğenmemiş varsa saygı duyarım ama oynamamış olanların yorumlarına bakmayın bile. Oyunun grafikleri çok iyi değil evet ama ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Oezturkk - 2 ay +11
60 saatte platinledim. Oynanış olarak çok kaliteli bir oyun ancak grafik anlamında malesef Ps3 oyunu seviyesindeydi. 1 saatinden bile sıkılmadım, çok keyifli bir oyun, japon kültür...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Persona_6 - 2 ay +11
A
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Team Ninja'dan yeni bir aksiyon RPG'si olan Rise of the Ronin

Yaklaşan aksiyon oyunuyla ilgili ilk ayrıntılar, Japonya için yeni bir dönemin eşiğinde.

Çeviridir :

Team Ninja olarak, Japonya'da yeni bir çağın başlangıcında sizi bir Ronin olarak destansı ve sınırsız bir yolculuğa çıkaran en son aksiyon RPG oyunumuzu tanıtmaktan inanılmaz heyecan duyuyoruz. Bu projeye ilk başladığımızda yedi yıl önceydi. Ve o zamandan beri, gelişme, bir Ronin'in ruhu gibi, yavaş ve özgürce ilerledi. Sonunda bu unvanı gün ışığına çıkarmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz ve bu duyuruyu bunca yıl boyunca bizi ve bu projeyi destekleyen PlayStation ile yapabildiğimiz için minnettarız.

Rise of the Ronin, Japonya'da büyük bir değişimin yaşandığı bir zamanda geçen, savaş odaklı bir açık dünya aksiyon RPG'sidir. Bu, yaygın olarak “Bakumatsu” olarak bilinen 300 yıllık uzun bir Edo Dönemi'nin sonudur. 19. yüzyılın sonlarında geçen Japonya, Tokugawa Shogunate ve Anti-Shogunate fraksiyonları arasında iç savaş şiddetlenmeye devam ederken batı etkisi nüfuz ederken, baskıcı yöneticileri ve ölümcül hastalıkları ile mücadele ederken en karanlık zamanlarla karşı karşıya.

Burada, bu kargaşa zamanında, hiçbir ustaya bağlı olmayan ve kendi seçimlerini yapmakta özgür olan bir savaşçı olan bir Ronin karakterini somutlaştırıyorsunuz. Rise of the Ronin, ünlü dövüş aksiyonunu Katanas ve benzerleriyle, döneminin benzersiz kişiliğini betimleyen yeni ateşli silah silahlarıyla bir araya getirirken, sizi tarihsel olarak ilham alan bir dünyaya çekecek yeni bir Team Ninja deneyimidir.

Biz Koei Tecmo'da geçmişte tarihe dayanan birçok unvanımız oldu. Ancak Rise of the Ronin ile bir sonraki büyük adımı atmak için yola çıktık. Yıllar boyunca kazandığımız tüm beceri ve bilgileri kullanarak, birçok kişinin çekineceği en karanlık ve en çirkin bölümler de dahil olmak üzere Japonya tarihindeki en kritik devrimi kapsamlı bir şekilde tasvir etmeye çalışarak işleri bir sonraki seviyeye taşımak istedik. . Bu, şüphesiz Team Ninja Studio için bugüne kadarki en iddialı ve zorlu projedir. Yine de samuray ve ninja aksiyon oyunları yaratmadaki deneyimimizin bu yolculukta bize rehberlik etmesine izin vereceğiz.

Aksiyon öğelerinin ötesinde, Bakumatsu döneminin dünyasını ve gerçekleşen devrimi sergileyen çok katmanlı bir hikaye yaratma çabalarımızda kararlı olacağız. Tanışacağınız karakterlerin hepsinin kendi adaleti ve motivasyonları var ve onlardan yana veya aleyhte karar vermiş olsanız da… verdiğiniz her karar önemli olacak. Yeni savaş aksiyonu ve sınırsız açık oynanışla, kendinizi bir Ronin olarak kaptırırken sizi özgür kılmak için sabırsızlanıyoruz.


Blog : https://blog.playstation.com/2022/09/13/revealing-rise-of-the-ronin-a-new-action-rpg-from-team-ninja

Duyuru Fragmanı :


https://www.youtube.com/watch?v=0gwsQvDGh4o





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 14 Eylül 2022; 10:26:37 >

A
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Sony ve Team NINJA Rol Yapma Oyunu Rise of the Ronin'i Duyurdu


< Resime gitmek için tıklayın >
Yayıncı Sony Interactive Entertainment ve Koei Tecmo stüdyosu Team NINJA, 2024 yılında PlayStation 5 için çıkacak yeni bir aksiyon rol yapma oyunu olan Rise of the Ronin'i duyurdu.

Ekibin açıklaması şu şekilde:

NINJA Ekibi olarak sizi Japonya'da yeni bir çağın şafağına götürmekten ve bir Ronin olarak destansı bir yolculuğa çıkaracak olan aksiyon rol yapma oyunumuzu tanıtmaktan inanılmaz heyecan duyuyoruz. Bu projeye ilk olarak yedi yıl önce başladık. O zamandan beri geliştirme süreci bir Ronin'in ruhu gibi, yavaş ve özgür bir şekilde ilerledi. Sonunda bu projeyi gün ışığına çıkarmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. Bu projeyi destekleyen PlayStation ile yola çıktığımız için de ayrıca minnettarız.

Rise of the Ronin, Japonya'da büyük bir değişimin yaşandığı bir zamanda geçen savaş odaklı bir açık dünya aksiyon rol yapma oyunu olarak karşımıza çıkıyor Bu dönem genel olarak “Bakumatsu” olarak bilinen 300 yıllık uzun bir Edo Dönemi'nin sonunu temel alıyor. 19. yüzyılın sonlarında geçen bu oyun, Tokugawa Shogunate ve Anti-Shogunate grupları arasındaki iç savaşı konu alıyor.

Fragman videosu


https://www.youtube.com/watch?v=0gwsQvDGh4o



A
geçen yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Ronin'in Yükselişi Yönetmen Fumihiko Yasuda #PlayStation


"Yönetmenliğini yaptığım Rise of the Ronin yapımı doruk noktasına giriyor, bu yüzden elimden gelenin en iyisini yapacağım... lütfen sabırsızlıkla bekleyin!"


https://twitter.com/Genki_JPN/status/1608384970917306370



A
geçen yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Rise of the Ronin'in 2024'te çıkması planlanıyor!


< Resime gitmek için tıklayın >
Kaynak : https://www.koeitecmo.co.jp/ir/ir3_20230424.pdf



O
11 ay
Binbaşı

https://twitter.com/ahmetxac/status/1675855880607105024


< Resime gitmek için tıklayın >

Türkçe geliyor deniyor....



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
6 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Ön Sipariş : 14 Aralık

Çıkış Tarihi : 22 Mart 2024




Rise of the Ronin - Pre-Order Trailer | PS5 Games

https://www.youtube.com/watch?v=zS8EvlTGCiE



A
6 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Rise of the Ronin, Türkçe altyazı desteğiyle 22 Mart 2024'te sadece PS5 için geliyor!


https://twitter.com/PlayStationTR/status/1734560603002278071





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 12 Aralık 2023; 16:15:27 >

A
6 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Rise Of The Ronin TGA Oynanış Fragmanı (Türkçe Altyazılı)


https://www.youtube.com/watch?v=wpr_V6HWPtg



A
6 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Ronin'in Yükselişi | Önizleme Detayları

Bir Ronin, efendisi olmayan bir samuraydır. Bağlarından kurtulmuş bu gezgin kılıç ustaları kendi yollarını çizmekte özgürdürler ve bu özgürlük Ronin'in Yükselişi'nin temelini oluşturur. Macera Wo Long: Fallen Dynasty ve Nioh geliştiricisi Team Ninja'nın ilk seçim odaklı, açık dünya aksiyon oyunu. Kısa süre önce The Game Awards sırasında oyuna bir kez daha göz attık ve maceranın neler içerdiğine dair biraz bilgi ve bağlam elde etmek için oyunun baş tasarımcılarıyla konuştuk. 

1863 Japonya'sında geçen oyunda oyuncular, Veiled Edge adı verilen bir tür kiralık savaşçı olarak görev yapan isimsiz bir Ronin'i kontrol ediyor. Oyun, "Bakumatsu" dönemi olarak bilinen dönemin ortasında geçiyor. On yıl önce, Japonya'nın yüzyıllardır süren izolasyonu, Komutan Matthew C. Perry liderliğindeki Amerikan "kara gemilerinin" gelişi sayesinde sona ermiş ve ülkenin militarist Tokugawa Shogunate hükümetinden Meiji Restorasyonu'nun getirdiği modern imparatorluğa yıllar süren dönüşümünü başlatmıştır. Oyunun yönetmeni Fumihiko Yasuda, Doğu ile Batı'nın bu çarpışmasının ve bunun sonucunda ortaya çıkan siyasi ve toplumsal kaosun Japonya tarihinin "en heyecanlı ve hareketli birkaç yılı" olduğunu söylüyor. 

"Yapımcı Yosuke Hayashi şöyle diyor: "Nioh, Sengoku dönemi ya da bir nevi Savaşan Devletler dönemi olarak adlandırılan ve son derece geleneksel tarzda savaşan samurayların olduğu bir dönemde geçiyordu. "Ama biz Edo döneminin sonu sayılabilecek bu yeni Bakumatsu'nun çok daha modern olmasını istedik.


< Resime gitmek için tıklayın >
Fantastik Nioh ve Wo Long'un aksine, Ronin'in Yükselişi daha ayakları yere basan bir tarihi dram anlatmak adına bu doğaüstü unsurlardan kaçınıyor. Yasuda, oyuncuların kendilerini hikayeye ve ortama tamamen kaptırmaları için bunun gerekli olduğuna inanıyor. Sakamoto Ryoma ve Yoshida Shoin gibi dönemin gerçek hayattan birkaç figürüyle karşılaşmayı bekleyin. Anlatı gerçek hayattaki olaylarla örülmüş olsa da, seçimlerin dahil edilmesi sayesinde oyuncuların şekillendirme özgürlüğüne sahip olduğu kurgusal bir hikaye. 

Bir Team Ninja aksiyon oyunu için bir başka ilk olan Rise of the Ronin, macerayı oyuncuların uygun gördüğü şekilde yönlendiren karar verme özelliğine sahiptir. Konuşmalar birden fazla yanıt içeriyor ve önemli hikaye anları, bir suikast hedefini öldürmeyi veya bağışlamayı seçmek gibi seçenekler sunuyor. 

Bu dalların büyük bir kısmının ana hikaye sırasında ortaya çıkmasını beklemeyin, ancak ana anlatıyla ilgili belirli yan görevleri tamamlamak veya önemli bir karakteri merkeze almak, genel macerayı çeşitli sonlardan birine doğru yönlendirmeye yardımcı olacaktır. Bunlar, belirli karakterlerle ilişkinizi geliştirmek için onlara yardım etmeyi içeren Bond Görevlerini içerir.


< Resime gitmek için tıklayın >
Yasuda, bağ kavramının Ronin'in Yükselişi'nin ana temalarından biri olduğunu belirtiyor. "Hikaye boyunca tanıştığınız ve bağ kurabileceğiniz pek çok karakter var," diye açıklıyor Yasuda. "Ve pek çok yan görev de bu tarihi figürlerle bağlantılı. Ayrıca topraklarla ve farklı konumlarla bağ kurma sistemi de var. Yani, belirli topraklardaki insanlara yardım ederek onlarla bağınızı derinleştirebilirsiniz. Dünyayı keşfetme motivasyonunun büyük bir kısmı, karakterler ve konumlarla kurulan bu bağ sistemleri etrafında şekilleniyor."

Ronin'in kendisi de bu özgürlüğü sembolize ediyor. Team Ninja, Ronin'i geçmişi tam olarak bilinen bir karakter olarak tanımlıyor ancak hikayede nasıl tasvir edileceğine oyuncuların karar vermesine olanak tanıyor. Stüdyo onun kişiliği veya nihai amacı hakkında daha fazla bilgi vermiyor, ancak oyuncular Rise of the Ronin'in özgürce keşfedilebilir Japonya'sında dolaşırken onu tanımak için bolca zamana sahip olacaklar. 

Hayashi, Rise of the Ronin'in açık dünyasının, geleneksel olarak doğrusal seviyeler veya en fazla büyük merkezler yaratmasıyla bilinen stüdyo için memnuniyetle karşılanan bir meydan okuma sunduğunu söylüyor. Hayashi, "Her zaman yapmak istediğimiz bir şey, bir açık dünya oyunu yaratmaktı," diyor. "Sanırım bu bizim için doğal bir sonraki adımdı."

Yasuda esprili bir şekilde, Team Ninja'nın oyuncuların hareket eden her şeyi öldürdüğü oyunlar tasarlamaya o kadar alışkın olduğunu ve siviller gibi daha az harcanabilir arka plan karakterleriyle bir deneyim yaratmanın "etkili" ve "zorlu" olduğunu ekliyor.


< Resime gitmek için tıklayın >
Oyunda dönemin üç büyük şehri yer almaktadır: Yokohama, Kyoto ve Edo (günümüzde Tokyo olarak bilinir). Yasuda, bu şehirler arasındaki kırsal ve kırsal alanların haydutlar ve diğer tehditler tarafından tahrip edildiğini ve çok sayıda yan görev olduğunu belirtiyor, ancak bundan daha fazlasını açıklamıyor. Ulaşım açısından, fragmanlar oyuncuların at sırtında gittiğini ve bir şehirde hızla süzülmek için kuş şeklindeki bir planör kullandığını gösterdi. Oyuncular ayrıca dikey alanlara hızla yükselmek ve havaya uçmak için kullanılan ve planörle birlikte hava suikastları yapmak için kullanılabilen bir yakalama kancasına da sahip. 

Yasuda, Rise of the Ronin'in yakın mesafe kılıç oyununu Nioh gibi oyunlara benzer unsurlara sahip olarak tanımlıyor. Oyun farklı silah stilleri içeriyor, savuşturmak önemli bir beceri gibi görünüyor ve oyuncular ekstra hasar vermek için katanalarını ateşe vermek gibi hileler kullanabiliyor. Bununla birlikte, Ronin çeşitli silahlar kullanmasıyla bilinirdi ve bu, sırıklı silahlar ve dönemin verdiği en yıkıcı silah olan silahlarla temsil edilir. Tabanca ve tüfek gibi Batılı ateşli silahların akını, aksiyona hayati bir menzilli unsur ekler. Kanca aynı zamanda saldırgan bir şekilde de kullanılabiliyor; yakın zamanda yayınlanan bir fragmanda Ronin'in kancayı patlayıcı bir namluya takarak bir hedef kalabalığına salladığı ve fırlattığı görülüyordu. Hikaye daha gerçeğe dayalı olabilir, ancak aksiyon bir Team Ninja oyunundan bekleyeceğiniz kadar üst düzey. 

Team Ninja, Rise of the Ronin'in dövüşünün tekrarlanan başarısızlıklardan sonra toplanan düşman modellerini incelemek ve öğrenmek etrafında döndüğünü belirtiyor ve önceki oyunlar kadar zorlayıcı olacağını öne sürüyor. Oyuncuların düşen deneyim puanlarını geri alması gereken Souls benzeri bir şekilde ölümü cezalandırıp cezalandırmadığını ve daha gerçekçi hikayenin bunu nasıl haklı çıkaracağını sorduğumda Yasuda, Karma adı verilen bir ilerleme kaynağı içerdiğini doğruladı. Bu uygun bir isim; geliştiriciler bu kelimenin insanların bir hayattan diğerine taşıdıkları kaderi sembolize ettiğini söylüyor. Ancak Yasuda, Karma'nın yalnızca bir sistemi temsil ettiğini açıklıyor. Oyuncuların ölümden sonra sahip oldukları daha geleneksel bir XP türü daha var. Yasuda, "Bunun ayrıntılarını gelecekte dört gözle bekleyebilirsiniz" diyor. 

Ronin'in Yükselişi Team Ninja için heyecan verici bir meydan okuma. Ekip her şeyden önce aksiyonla tanınsa da, kanatlarını açık dünya türüne yaymaya hevesli ve tasvir ettiği döneme özgü hissettiren bir hikaye anlatmaya kararlı. "Yapımcı Yosuke Hayashi şöyle diyor: "Oyuncuların Japon tarihinin bu önemli dönemine gitmiş gibi hissetmelerini ve bu deneyimden keyif almalarını umuyoruz. Oyun 22 Mart'ta çıktığında biz de aynı şeyi umuyoruz.

Kaynak : https://www.gameinformer.com/preview/2023/12/19/team-ninja-discusses-crafting-its-first-open-world-where-you-shouldnt-kill



O
6 ay
Binbaşı

https://www.youtube.com/clip/UgkxktyGGP4MzZFtEZwviPCAp7y6vkgL79jk?si=X-y_GMI1AHIScmWq

Can Sungur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

O
5 ay
Binbaşı

Yapan yapıyor he...

Bu oyunları Türkçeleştirme için zamanında nekadar ugrasildigi konusunda haberiniz yok anlaşılan. Sadece Witcher 3 için adamlar sütüdyo kurdular ve hala cd projekt in yererlestirme işlerini onlar yürütüyor.

1) AiBell Game Localization bir Türk firması ve Baldur’s Gate 3 ün Türkçe çevirisi bu firma tarafından yapıldı.
Firmanın röportajından bir kaç bilgi;

Baldur’s Gate 3 oyununun resmî olarak duyurulmasından önce de zaten Larian Studios ile sürekli bir temasımız ve iletişimimiz vardı. Ardından kendilerine Türkiye’deki oyunların satış rakamlarının resmî olarak Türkçe dil desteği eklendiğinde nasıl da ciddi seviyelere çıkabileceğine dair kapsamlı bir rapor sunduk. Detaylı bilgilendirmelerin ve temasların ardından nihayet projeye başladık.

Tamamı;
https://www.google.com/url?q=https://www.atarita.com/baldurs-gate-3-turkce-aibell-roportaj/amp/

Yani firmayla iletişime geçilmiş , rapor sunulmuş ve yerleştirme yapılmış.

2) Witcher 3 ve Cyberpunk un cevirisini yapan firma, 23Studios.
Wicher 3 Türkçe konusu ile ilgili röportajından bir kaç bilgi;

Mikolaj Jastrzebski-Szwed (CD PROJEKT RED’in Kıdemli Yerelleştirme Yapımcısı): The Witcher 3: Wild Hunt’ın yayımlanmasının ardından Türk hayranlarımızdan oyunun Türkçeleştirilmesinin mümkün olup olmadığını soran pek çok e-posta aldık. Bunun gerçekleşebilmesi için elimizden gelenin en iyisini yaptık ve hem Türkiye’nin önde gelen yerelleştirme firmalarından hem de The Witcher hayranı olan 23 Studios’la bağlantı kurmayı başardık.

Tamamı;
https://oyungezer.com.tr/haber/the-witcher-3-un-yapimcilari-ile-turkce-ceviri-uzerine-roportaj-yaptik/detay

Buda Gökhan Halil Düzgün ün zamanında cd projekt red'e mail attığı ve süreci yazdığı içerik bilgileri.

https://www.change.org/p/the-witcher-3-wild-hunt-%C4%B1n-t%C3%BCrk%C3%A7e-dil-deste%C4%9Fine-sahip-olmas%C4%B1-i%C3%A7in-bir-imza-da-sen-ver

Halil bey süreci yönetti cd projekt le iletişim kurdu , Türkçe çeviri yapacak ekibini kurdu ve Witcher 3 bu şekilde Türkçe oldu.
YAPAN YAPIYOR NE DEMEK HOCAM !!! Firmalar kafasına estiği zaman oyunu Türkçe mi çıkartıyor sanıyorsunuz?

Son olarak Ubisoft’un Orta Doğu ve Türkiye sorumlusu Gareth Evans’ın yaptığı açıklama.

https://shiftdelete.net/ubisoft-turkce-dil-destegi

Yazının özeti ileride yapıcaz diyorlar. Bence anca online falan yaparlar ama ilerde görücez. Atarita baya uğraşmaya başladı bu konularda.

Not: Temsilcilik HİKAYE falan değil. Oyunların Türkçe olması için bizden birilerinin bu firmalarla iletişime geçmesi gerekiyor. Öle ofis kurmak değil bu olaylar, birebir görüşüp ülkeye ait rapor sunulması lazım. Türkçe oyunu yapan yapıyor ama firmalar hadi Türkçe yapalım demiyor. Bu aracılarla olacak işlerdir, Ubisoft temsilcilik var neden yapmıyor diyebilirsin ama her görüşme olumlu sonuçlanacak diye bir şey yok. Atarita lockpick le beraber AC Mirage için çok uğraştılar ama olmadı. Bu insanların uğraşını hiçe saymak haksızlık bence...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oyungazi -- 29 Aralık 2023; 15:27:35 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @gamer-x
O
5 ay
Binbaşı

Arkadaşlar oyunla alakalı yanlış anlaşılma var sanırım. Oyunu yapan firma soulslike oyunlar yapmış bir firma ama oyunda zorluk seçeneği olacak haberleri var


https://www.reddit.com/r/riseoftheronin/comments/18m3k9a/rise_of_the_ronin_will_have_difficulty_options/#:~:text=*Confirmed,-Discussion


< Resime gitmek için tıklayın >

Açıkçası Team Ninja oyunları

kolay olacak şekilde tasarlanmamıştır

Bu oyunu herkes oynayabilecek biz de oynatmak istedik.

Bu durumu daha anlaşılır bir hale getirmek istiyoruz.

Çünkü geniş bir oyuncu yelpazesine sahibiz.

Oyun için üç farklı mod geliştirdi

Bunlar oyuncuların seçebileceği zorluk

tercihlerine dayanmaktadır.

birincisi anlatı odaklıdır

tarihi yaşamak isteyen oyuncular

İkincisi çok fazla zor olmayan zorluk.

Son olarak daha zor mod olan

önceki oyunlarla daha çok örtüşen

oyunlar ve bu gereksinimleri karşılayan

hardcore oyuncular için Souls benzeri zorluk.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oyungazi -- 5 Ocak 2024; 13:41:3 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @armorking2621 , @Miraclescape
K
5 ay
Yarbay

Sayfanın biraz altında PSN avatarları varmış. Meraklıları hesabına ekleyebilir.

https://www.playstation.com/tr-tr/games/rise-of-the-ronin/


< Resime gitmek için tıklayın >



A
5 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Ronin'in Yükselişi Bakumatsu Dönemi'nin gruplarını detaylandırıyor


< Resime gitmek için tıklayın >

Şogunluk Yanlısı, Şogunluk Karşıtı ve Batılı Güçlerle Tanışın.

■ Bakumatsu Dönemi Grupları

Bu çalkantılı dönemde iktidar için yarışan kilit siyasi gruplarla tanışın. İmparatorluk otoritesini yeniden tesis etme misyonunda birleşen şogunluk karşıtı güçler, merkezi yönetimin savunucuları olan şogunluk yanlısı güçler ve Japonya'nın dış ticarete ve değişime açılmasının katalizörleri olan Batılı güçler.

◆ Sabaku: Şogunluk Yanlısı

Sadık kalpler, sarsılmaz kararlılık.

Bakumatsu döneminin şogunluk yanlısı güçleri Tokugawa'nın destekçileridir ve merkezi yönetimini sürdürmeye ve mevcut siyasi düzeni korumak için şogunluğu dış baskılara ve iç tehditlere karşı savunmaya çalışırlar.

Naosuke Li


< Resime gitmek için tıklayın >
Şogunluğun baş bakanı ve Hikone'nin klan lordu. Batılı güçlerle birlikte çalışarak Japonya'nın limanlarını dış ticarete açar. Muhalefetini acımasızca bastırmasıyla tanınır, atasından miras kalan bir lakap olan "Ii'nin Kızıl Şeytanı" olarak korkulur. Dövüş sanatları arasında en iyi olduğu alan Iai'dir. Zevk sahibi bir adam olarak kabul edilen Ii, çay ve şiir başta olmak üzere ince şeyler hakkında da derin bir bilgiye sahiptir.


< Resime gitmek için tıklayın >
-Hiroyuki Ringa

Ii klanının üyeleri tarafından aktarılan bu silah, sonunda 20. klan lideri Naomasa Ii'ye verilen bir lakap olan "Kızıl Şeytan" tarzında süslü bağlantı parçaları aldı.


< Resime gitmek için tıklayın >


Taka Murayama


< Resime gitmek için tıklayın >
Yokohama'daki Miyozaki eğlence bölgesinin ünlü geyşası. Ününü esprili sohbeti ve oldukça melankolik yakışıklılığıyla kazanmıştır. Geçmişte Kyoto'da geyşa olarak sahne aldığı bilinmektedir.


< Resime gitmek için tıklayın >
◆ Tobaku: Anti-Shogunate

Artık sessizlik yok.

Şogunluk karşıtı güçler, şogunluk yönetimine muhalefet ve Japonya'da imparatorluk otoritesini yeniden tesis etme arzusuyla birleşen çeşitli grup ve bireylerden oluşmaktadır.

Ryoma Sakamoto


< Resime gitmek için tıklayın >
Eskiden Tosa klanından olan Ronin. Limanlarını dış ticarete açan Japonya'nın dümenini elinde tutmaya kararlı olan Ronin, yorulmak bilmeden doğru hareket tarzını aramaktadır. Sevecen ve ciddi bir ruha sahip olduğundan, başkalarının sevgisini kazanmakta hızlıdır. Sadece Hokushin-Itto-ryu kılıç ustası değil, aynı zamanda Batı tarzı bir tabancayla keskin bir nişancıdır.


< Resime gitmek için tıklayın >


-Mutsunokami Yoshiyuki

Bir Tosa kılıç ustasının kendi adını taşıyan eseri olan bu değerli yadigâr, süslü bir özel montaja, ejderha temalı kına ve kabza süsüne sahiptir.


< Resime gitmek için tıklayın >

Kogoro Katsura


< Resime gitmek için tıklayın >
Choshu klanının feodal hizmetkarı ve Shoin Yoshida'nın yakın bir ortağı. Merhametli bir ruha sahip olan Yoshida, klanının genç hizmetlileri için bir akıl hocası olarak hizmet vermektedir. Sağduyulu ve temkinli yaklaşımıyla Choshu'nun üst düzey devlet adamlarının güvenini kazanmıştır. Tek kusuru, zaman zaman skandallara yol açan sağlıksız sake düşkünlüğüdür...


< Resime gitmek için tıklayın >
-Bizen Osafune Kiyomitsu

Osafune ekolünün bir "Sue-Bizen" eseri olan bu zarif kılıç, Katsura için özelleştirilmiş süslü bir yuvaya sahiptir ve kılıcın kabza süsü ile kınında çam motifi bulunur.


< Resime gitmek için tıklayın >
◆ Obei: Batı Kuvvetleri

Değişim rüzgarları.

Bakumatsu döneminin Batılı güçleri, Japonya'yı dış ticarete açmaya çalışan, ülkenin uzun süredir devam eden izolasyonist politikalarının sona ermesine yol açan ve siyasi ve ekonomik manzarasını etkileyen ABD ve Avrupalı güçlerden oluşmaktadır.

Matthew Perry


< Resime gitmek için tıklayın >

Birleşik Devletler Donanması Komodoru. Başkan Millard Fillmore'un emriyle Kara Gemilerden oluşan filosu, Japonya limanlarının ticarete açılması için müzakerelerde bulunmak üzere dünyanın çevresini dolaştı. Japonya'yı diğer tüm Batılı güçlerden önce açmaya zorlamaya kararlıdır.


< Resime gitmek için tıklayın >
-Commodore'un Kılıcı

Birleşik Devletler Donanması subayları için standarttır. Kabzası, muhafazası ve kını üzerindeki altın kaplama pirinçle ayırt edilen bu kılıç, mükemmel bir işçilik sergiler.


< Resime gitmek için tıklayın >

Rutherford Alcock


< Resime gitmek için tıklayın >
İngiliz Diplomat. Japonya'nın küresel ekonomiye entegrasyonunun değerini değerlendirmek ve bulgularını üstlerine rapor etmekle görevlendirilmiştir. Şogunluğun dışlayıcı politikalarını "barbarca" olarak kınamasına rağmen, Japon işçiliğine karşı derin bir hayranlık duymaktadır. Eski bir cerrah olarak yaralıları tedavi etme konusunda kendisine güvenilebilir.


< Resime gitmek için tıklayın >
-Sophisticate'in Kılıcı

Kendisine genellikle bir koruma eskortu eşlik etse de Alcock, hayatının savunmasını kendi ellerine alması gerektiğinde bu kılıcı ihtiyatlı bir şekilde yanında bulundurur.


< Resime gitmek için tıklayın >


Kaynak :
https://www.gematsu.com/2024/01/rise-of-the-ronin-details-factions-of-the-bakumatsu-era



R
4 ay
Yarbay

A
4 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Yeni Rise of the Ronin oynanış fragmanında savaş, çapraz geçiş ve oyuncu seçimi gösteriliyor


< Resime gitmek için tıklayın >
Alev saçan bir Ateş Borusu kullanın, çatıların üzerinde süzülün ve 22 Mart'tan itibaren hikayenin nasıl gelişeceğini etkileyin.

Bugün, Rise of the Ronin'in aksiyon dolu oynanışına yeni bir bakış paylaşmaktan heyecan duyuyoruz. Team Ninja olarak, karmaşık bir hikayeyle birlikte örülen gergin savaş fırsatlarıyla dolu özgürleştirici bir açık dünya hazırlıyoruz. Serbest dolaşım seçeneklerine, dövüş mekaniklerine ve eylemlerinize bağlı olarak karakter ilişkilerinin gelişimine yeni bir göz atalım.

Bir Ronin gibi dövüşmek

Düşmanlarınızla savaşmak için çeşitli silahlar mevcuttur. Team Ninja'nın kendine özgü kılıç oyununa ek olarak, Japon mızrakları ve yabancı tabancalar da dahil olmak üzere menzilli ateşli silahlar kullanabilirsiniz. 

Hibrit Japon-batı silahları da seçenekler arasında. Grupları kızartmak ve yanıcı varilleri tutuşturmak için alev makinesi benzeri Ateş Borusunu kullanın veya bıçakları saptırmak ve tüfek patlamalarına karşı koymak için süngü kullanın. Savaş tarzınızı seçmek ve düşmanlarınızın silahlarını aklınızda tutmak, savaşta avantaj elde etmenin anahtarıdır.

Team Ninja hayranlarının bildiği gibi, yakın dövüşte zamanlama çok önemlidir. Yeni fragman, duruş seçimi, engelleme ve zamanlamalı savuşturmaların düşmanları yenmek için kritik öneme sahip olduğu kılıç ustaları arasındaki hararetli bir savaşı gösteriyor. Ayrıca, dövüşler sırasında uzaktaki düşmanları çekmek veya habersiz bir nöbetçiyi gizlice indirmek için çok yönlü bir Yakalama Halatı kullanabilirsiniz. Oyuncular halatı kendilerini düşmanlara doğru fırlatmak ve aradaki boşluğu kapatmak için de kullanabilir.

Kaderimizdeki Ronin'in karşılaştığı korkunç tehditlerin üstesinden gelmek için mevcut her aracı kullanmaya hazırlanın.


< Resime gitmek için tıklayın >
Japonya'yı Dolaşmak

19'uncu yüzyılın sonlarında Japonya'da zemin kat ederken pek çok seçenek mevcuttur. Çengel ipiniz, çatılara ve diğer yüksekliklere tırmanmak için savaş dışında kullanışlıdır ve bir anda kaldıraç kazanmanızı sağlar. Güvenilir bir ata binmek de açık arazilerde dörtnala koşarak görev hedeflerine daha hızlı ulaşmanızı sağlar.

Dahiyane Avicula, Ninja Takımı olarak bizi en çok heyecanlandıran geçiş seçeneklerinden biridir. Bu mühendislik harikası, havada süzülmek için mükemmel olan hafif bir kanat setini anında açmanıza olanak tanır. Oyuncular çatılardan koşarak geçebilir, uzak bir yüksekliğe tutunabilir ve havada süzülmek için yukarı doğru momentumu kullanarak planörlerini havada açabilirler. Yönünüzü, hızınızı ayarlayabilir, kanatları her an kapatabilir ve şüphelenmeyen düşmanların üzerine gizlice düşebilirsiniz.


< Resime gitmek için tıklayın >
Oyuncu seçimi

Oyuncular, savaş ve geçiş stilleri seçimlerine ek olarak, hikaye görevleri sırasındaki eylemleriyle de Rise of the Ronin'in dünyasını etkileyebilirler. 

Yeni fragmanın bir noktasında, oyuncunun Igashichi adlı bir karakterin bir grup düşman muhafızla savaşmasına yardım etmeyi seçtiğini görüyoruz. Bu yardım seçimi, bu karakterler arasında bir bağ kuruyor, oyuncuların Igashichi'yi daha derinden tanımasını sağlıyor ve diğer oyun özelliklerinin kilidini açıyor. Bu seçimleri, önceki bir fragmanda vurgulanan Ryoma Sakamoto gibi başka karakterlerle de yapabileceksiniz.

Kiminle ilişki geliştirmeyi seçtiğiniz hikayenin nasıl gelişeceğini etkiler. Bununla birlikte, bir karakterle bağ kurmanın başka bir karakter pahasına hiçbir dezavantajı yoktur. Bunu bir sonraki oyununuz için daha da fazla çeşitlilik olarak düşünün.


< Resime gitmek için tıklayın >
Japon tarihinin zorlayıcı bir döneminden esinlenen bu dünyaya herkesin kendini kaptırması için sabırsızlanıyoruz. Bir Ronin'e bürünün ve 22 Mart 2024'ten itibaren kaderinizi şekillendirin.


Blog : https://blog.playstation.com/2024/01/31/new-rise-of-the-ronin-gameplay-trailer-showcases-combat-traversal-and-player-choice/



C
4 ay
Yarbay

Grafiklerin PS4 seviyesinde olması anlaşılabilir, ama bazı sahnelerde karakter ışıklandırması da eksik kalmış. Yani karakterler sahneden bağımsız duruyorlar. Mesela şuradaki atın görüntüsü. Veya bu sahnedeki karakterler.

Sunumda eski bir versiyonu göstermiş olabilirler. Final sürümü bence daha iyi olur. 1.5 ay kalmış olsa da.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 1 Şubat 2024; 15:24:8 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
4 ay
Binbaşı

Zorluk seçeneği var hocam. Soulslike değil yani.

https://gameranx.com/updates/id/485674/article/rise-of-the-ronin-to-have-three-difficulty-modes/



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Bağa mı didin?
B
4 ay
Yarbay

assassin's creed gibi olmuş hocam..


https://www.youtube.com/watch?si=a5VeO8pHICUBsiV0&v=-S3kCrt8XgE&feature=youtu.be



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Bağa mı didin?