Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
79
Cevap
10643
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Resim yükleme rehberi

B barhonda Konu Sahibi
9 yıl (1836 mesaj)
Merhaba arkadaşlar
Konularda bazı arkadaşlarımızın resim yüklemekle ilgili sorun yaşadıklarını yada yaşıyacaklarını düşünerek bilgi vermek istedim.


İlk olarak kullanacağımız link : http://hizliresim.com/

Karşımıza çıkan sayfada '' Gözat '' butonuna tıklayıp resmi seçiyoruz, sonra yükle butonuna tıklayarak foruma hazır hale gelmesini bekliyoruz.

< Resime gitmek için tıklayın >

Okla işaretlemiş olduğum kısmı kopyala-yapıştır yaparak forumdaki sayfamıza aktarmamız yeterli.

< Resime gitmek için tıklayın >


Ayarlar kısmındaki küçük (200px) hali

< Resime gitmek için tıklayın >

Buda orta (500px) hali

< Resime gitmek için tıklayın >

Bende herhangi bir sıkıntı gözükmüyor, deneyen arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim. Umarım yardımı olur



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


R ramazandeveli
9 yıl (3119 mesaj)
yeminle şimdi öğrendim,denedim yaptım..sağolasın......





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramazandeveli -- 22 Ocak 2012; 16:44:20 >


E ExaltedTR
9 yıl (187 mesaj)
Uğraşıp duruyordum olmuyordu,teşekkürler.
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExaltedTR -- 1 Şubat 2012; 0:21:43 >


G GtcStar
9 yıl (196 mesaj)

T TeKNoYDN
9 yıl (3331 mesaj)
Hocam dediğiniz gibi biraz uzun olur zannederdem.

Firefox ya da google chrome kullanıcıları içöin kolaylıklar var:

Firefox için (resme bak butonuna tıkladıkdan sonra yukarda resmin linkini kopyalamanız yeterli)

< Resime gitmek için tıklayın >


Google Chrome için(resmin urlsini kopyalama demek yeterli)

< Resime gitmek için tıklayın >




R Ryuzaki Hideki
9 yıl (617 mesaj)
anlamadığım şey şu

s image diyince neoluyor / image diyince neoluyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Ö Örümcek35
8 yıl (70 mesaj)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Örümcek35 -- 17 Haziran 2012; 12:37:38 >


Ö Örümcek35
8 yıl (70 mesaj)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Örümcek35 -- 17 Haziran 2012; 12:38:16 >


Y yakupdurmus
8 yıl (297 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: birisi_98

anlamadığım şey şu

s image diyince neoluyor / image diyince neoluyor

s image resmin kuçuk hali tıklayınca resmin url sini açıyor ..
image ise direk resmi olduğu gibi konuya ekliyor ..

çok resimli konularda resimler çabuk gelmediği için s image kullanılıyor böylece daha kısa sürede resimleri gözden geçirebilme imkanı tanıyor

yani benim bildiğim bu ..

zaten 2 sini de ekle aradaki farkı anlarsın ..



< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakupdurmus -- 11 Temmuz 2012; 1:37:59 >


Q qwertydevil.
8 yıl (1355 mesaj)
Konu guzel olmus ellerıne saglık Vıdeolu anlatım yapabılırsen daha ıyı olur... Boyle bıraz karmasık olmus





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qwertydevil. -- 19 Temmuz 2012; 11:51:01 >


C ccecy
8 yıl (1816 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccecy -- 9 Şubat 2013; 20:52:07 >


* *INVICTUS*
8 yıl (886 mesaj)
Aynı sayfada birden çok resim yüklemek ve resimlerin altına ve üstüne açıklama eklemenin en kolay yöntemi nedir? 3rd parti uygulama olmadan yapabilme şansımız var mı?




P parker48
8 yıl (5410 mesaj)
Bu site üyelik istiyor sanırım (imageshack)




D dursun.dogan
7 yıl (1 mesaj)
tşk




İ ismok
7 yıl (65 mesaj)
Teşekkürler, denedim oldu.

https://store.donanimhaber.com/48/89/1c/48891cb85c781a0801cbc30231a9e644.jpg


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismok -- 5 Ekim 2013; 16:59:11 >


B BMW M3 POWER
7 yıl (1101 mesaj)
3.fotoğraf gözükmüyor resmi siteye yükledim fakat link veya kod göremiyorum

Edit:çözüldü





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BMW M3 POWER -- 20 Ekim 2013; 22:09:06 >


Bu mesajda bahsedilenler: @barhonda

B barhonda Konu Sahibi
7 yıl (1836 mesaj)
Arkadaşlar daha pratik bir yol varsa konuyu güncelleyebiliriz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C coconut
7 yıl (39 mesaj)
deneme

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coconut -- 20 Şubat 2014; 11:08:41 >


P Prof.Celal Şengör
7 yıl (673 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: barhonda

Arkadaşlar daha pratik bir yol varsa konuyu güncelleyebiliriz.

+ 1

imageshack artık upload etmiyor, premium istiyor.




S Six Feet Under.
7 yıl (3432 mesaj)