Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 3 mobil kullanıcı
82
Cevap
10643
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Resim yükleme rehberi

B barhonda Konu Sahibi
10 yıl (1826 mesaj)
Merhaba arkadaşlar
Konularda bazı arkadaşlarımızın resim yüklemekle ilgili sorun yaşadıklarını yada yaşıyacaklarını düşünerek bilgi vermek istedim.


İlk olarak kullanacağımız link : http://hizliresim.com/

Karşımıza çıkan sayfada '' Gözat '' butonuna tıklayıp resmi seçiyoruz, sonra yükle butonuna tıklayarak foruma hazır hale gelmesini bekliyoruz.

< Resime gitmek için tıklayın >

Okla işaretlemiş olduğum kısmı kopyala-yapıştır yaparak forumdaki sayfamıza aktarmamız yeterli.

< Resime gitmek için tıklayın >


Ayarlar kısmındaki küçük (200px) hali

< Resime gitmek için tıklayın >

Buda orta (500px) hali

< Resime gitmek için tıklayın >

Bende herhangi bir sıkıntı gözükmüyor, deneyen arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim. Umarım yardımı olur



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


R ramazandeveli
10 yıl (3110 mesaj)
yeminle şimdi öğrendim,denedim yaptım..sağolasın......





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramazandeveli -- 22 Ocak 2012; 16:44:20 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E ExaltedTR
10 yıl (187 mesaj)
Uğraşıp duruyordum olmuyordu,teşekkürler.
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExaltedTR -- 1 Şubat 2012; 0:21:43 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G GtcStar
10 yıl (196 mesaj)

T TeKNoYDN
10 yıl (3388 mesaj)
Hocam dediğiniz gibi biraz uzun olur zannederdem.

Firefox ya da google chrome kullanıcıları içöin kolaylıklar var:

Firefox için (resme bak butonuna tıkladıkdan sonra yukarda resmin linkini kopyalamanız yeterli)

< Resime gitmek için tıklayın >


Google Chrome için(resmin urlsini kopyalama demek yeterli)

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R Ryuzaki Hideki
10 yıl (597 mesaj)
anlamadığım şey şu

s image diyince neoluyor / image diyince neoluyor


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Ö Örümcek35
9 yıl (70 mesaj)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Örümcek35 -- 17 Haziran 2012; 12:37:38 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Ö Örümcek35
9 yıl (70 mesaj)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Örümcek35 -- 17 Haziran 2012; 12:38:16 >


Y yakupdurmus
9 yıl (293 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: birisi_98

anlamadığım şey şu

s image diyince neoluyor / image diyince neoluyor

s image resmin kuçuk hali tıklayınca resmin url sini açıyor ..
image ise direk resmi olduğu gibi konuya ekliyor ..

çok resimli konularda resimler çabuk gelmediği için s image kullanılıyor böylece daha kısa sürede resimleri gözden geçirebilme imkanı tanıyor

yani benim bildiğim bu ..

zaten 2 sini de ekle aradaki farkı anlarsın ..



< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakupdurmus -- 11 Temmuz 2012; 1:37:59 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Q qwertydevil.
9 yıl (1352 mesaj)
Konu guzel olmus ellerıne saglık Vıdeolu anlatım yapabılırsen daha ıyı olur... Boyle bıraz karmasık olmus





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qwertydevil. -- 19 Temmuz 2012; 11:51:01 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C ccecy
9 yıl (1872 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccecy -- 9 Şubat 2013; 20:52:07 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

* *INVICTUS*
9 yıl (891 mesaj)
Aynı sayfada birden çok resim yüklemek ve resimlerin altına ve üstüne açıklama eklemenin en kolay yöntemi nedir? 3rd parti uygulama olmadan yapabilme şansımız var mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P parker48
9 yıl (5943 mesaj)
Bu site üyelik istiyor sanırım (imageshack)




D dursun.dogan
8 yıl (1 mesaj)

İ ismok
8 yıl (65 mesaj)
Teşekkürler, denedim oldu.

https://store.donanimhaber.com/48/89/1c/48891cb85c781a0801cbc30231a9e644.jpg


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismok -- 5 Ekim 2013; 16:59:11 >


B BMW M3 POWER
8 yıl (1101 mesaj)
3.fotoğraf gözükmüyor resmi siteye yükledim fakat link veya kod göremiyorum

Edit:çözüldü





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BMW M3 POWER -- 20 Ekim 2013; 22:09:06 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @barhonda

B barhonda Konu Sahibi
8 yıl (1826 mesaj)
Arkadaşlar daha pratik bir yol varsa konuyu güncelleyebiliriz.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

C coconut
8 yıl (41 mesaj)
deneme

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coconut -- 20 Şubat 2014; 11:08:41 >


P Prof.Celal Şengör
8 yıl (672 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: barhonda

Arkadaşlar daha pratik bir yol varsa konuyu güncelleyebiliriz.

+ 1

imageshack artık upload etmiyor, premium istiyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Six Feet Under.
8 yıl (3908 mesaj)