Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 4 misafir
13241
Cevap
755951
Tıklama
102
Öne Çıkarma
Cevap: NVIDIA GeForce RTX 40 Serisi [ANA KONU] | [DLSS3.5-TSMC4N-PCIE4-PCIE5] (660. sayfa)
-
3 ay
Yarbay

Birazdan konusunu açacağım ekran kartı bölümünde hocam, orada videolarda paylaşacağım. Çıkamadım işin içinden valla.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MC.CYBER_
B
3 ay
Yarbay

Hocam burada paylaşıldı mı? sürekli takip ediyorum ama fena kaçırmışım bunu



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @OverClocKing
O
3 ay
Yarbay

@BigMuffin

Bu mesajı takip edebilirsiniz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OverClocKing -- 4 Aralık 2023; 21:44:43 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ridvan1903
R
3 ay
Yarbay

Hemen hocam bakım :)



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @OverClocKing
R
3 ay
Yarbay

Bende olay var sandım 45 bine 4090 mı geldi dedim hemen :)



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @OverClocKing
D
3 ay
Yüzbaşı

2060 kullanıyorum 4070 e geçmeyi düşünüyorum. şuan fiyatlar 20.000 - 24000 arası. kaçırdığım büyük bir indirim oldu mu? fiyatlar biraz iner mi, yoksa direkt almak mı lazım?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
3 ay
Yarbay
Konu Sahibi

S
3 ay
Binbaşı

Dün Galax 4080 ile msi mpg a850g güç kaynağı aldım her şey hoş güzel derken YouTube’da video izlediğimde siyah ekran ve restart sonrası anakartta cpu ışığı. Cpu fanı sys’fan a taktım başta gene kırmızı cpu ışığı yandı bir kaç deneme sonrası pc açıldı. 20 dk cpu stresi yapmayı denedim gene aynı sorun.. siyah ekran. Bu sefer sürekli cpu ışığı yanıyor boot edemiyorum hiç bir şekilde. Güç kaynağını kontrol ettiğimde 2 tane cpu power pin bölmesi vardı diğerine taktım ama sonuç yok. Bir de ilk açmayı başardığım zaman “Memory overclock failed system is boot up default settings” gibi hata almıştım halbuki oc falan yok. Xmp 2 de kullanıyordum.

Anakart : MSI MAG B550 TOMAHAWK
İşlemci : 5800x3D
Ram : GSKILL 32GB TRIDENT Z NEO

3070ti ve FSP Hydro 700W kullanıyordum bir sorun yoktu bu sistem öncesi.

Bios reseti denemedim akşama deneyeceğim. Benzer durumu yaşayıp çözen var mı diye paylaşmak istedim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
3 ay
Yarbay

Bu atlama olayının kartla ne ilgisi var anlamadım. Nvidia forumlarında daha önce konusu açılmıştı. nvidia ya problemin Microsoft kaynaklı olduğunu belirtmişti



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @-SKYNET-
-
3 ay
Yarbay

https://forum.donanimhaber.com/palit-gamerock-rtx-4080-kabus-gibi-sorun--157483074-3
Konuya gelirseniz detaylar orada hocam, kartla ilgisi olduğunu düşünme sebebim tek tek en az 4-5 güncelleme geriye doğru denememe rağmen hep aynısını yaptı. Bir düzgün çalışıyor, sıkıntı yok dzüeldi diyorsun. Kapa aç yapıyorsun veya kısa bir süre sonra tekrarlıyor.
Aylar öncesinin sürücüsünü kurup denediğimde de bir yaptı bir yapmadı, o yüzden acaba karttan mıdır diye üzerinde duruyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @run...rabbt
R
3 ay
Yarbay

Evet gördüm hocam kart dan dolayı gibi görünüyor ama farklı sistem de denemeden emin olamıyorum



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @-SKYNET-
T
3 ay
Yüzbaşı

Bende 4070 ve 4070ti kovalıyorum. Takip ettiğim kadarı ile eylül ayında fiyatlara onbin eklediler. Kasımda bir tık indirim yaptılar, şuan tekrar yüksek fiyatlardan seyrediyor. Şuan ki fiyatlar ile almayı düşünmüyorum açıkçası. Yılbaşından sonra dolar yükselse dahi ekran kartlarını düşürmek zorunda kalacaklar, talep daralmasından dolayı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Darion
S
3 ay
Yarbay

546.29 güncellemesini kurdum. kurduktan sonra bazı oyunlarda açılışta Compiling Shaders yükleme ekranı çıkıyor. merak ettiğim neden tüm oyunlarda bu yükleme ekranı çıkmıyor.



M
3 ay
Yarbay

Kartı çıkartıp taktım düzeldi benim. Sonra ekran da bozulmalar oldu özelikle donanımhaber youtube linklerine tıklayınca son driver yükledim oda düzeldi. Microsoftu bilemem ama benim bu şekilde düzeldi. Sorun tamamen driversal bir şey, Yılarca nvidia kullanırım böyle saçma sorunla karşılaşmamıştım. Sırf böyle sorunlarla karşılaşmamak için nvidia alan birisi olarak benim renderları vs işimi çok yavaşlattı.




Bu mesajda bahsedilenler: @run...rabbt
B
3 ay
Yarbay

Arkadaşlar merhaba,


Ekran kartı değiştirip değiştirmeme hususunda bir yol ayrımındayım.


Elimde Asus Dual OC 3060 Tİ var. 4060 ti veya 4070 almayı düşünüyorum.




Şimdiden yanıtlar için teşekkürler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
3 ay
Yarbay

Sakın böyle düşünmeyin benden tavsiye. 3060ti ben 5k'ya almıştım. Sonra 30 binleri gördü :)

Şu an AI sebebiyle ve kur sebebiyle bir fiyat artışı ve stok sıkıntısı ön görülmeye başladı.

Bence yılbaşı indirimleri olursa ki iyi kötü olacaktır aklınızdaki kartı alın.

Unutmayın bugün, dünden daha zenginsiniz ;)




Bu mesajda bahsedilenler: @tRoya06
D
3 ay
Yüzbaşı

Bu şekilde nasıl arkadaşlar alınırmı ? 55 bütcem vardı biraz zorliycam...

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
3 ay
Yarbay

4070 alman daha doğru olacaktır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @burki_rock