Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 kayıtlı üye, 8 misafir, 1 mobil kullanıcı
13156
Cevap
749905
Tıklama
102
Öne Çıkarma
Cevap: NVIDIA GeForce RTX 40 Serisi [ANA KONU] | [DLSS3.5-TSMC4N-PCIE4-PCIE5] (659. sayfa)
C
3 ay
Yüzbaşı

Sessiz bir ortamda, yüke girdiğinde belli oluyor. Oyunda değilken hiç ses yok mesela. Tamamen sessiz ortamda da oyun oynanmadığı için, illa oyunun sesini açıyoruz, o durumda zaten duyulması mümkün değil. Madem hepsinde var, umursamıyorum ozaman


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SiSKHoBBiT
S
3 ay
Yüzbaşı

dediğim gibi 6 tane değiştirdim. hepsinde ses vardı. Oyundan oyuna çıkan ses bile değişiyor.Cyberpunk 2077 de farklı rdr 2 de farklı bf 2042 de farklı ses çıkarıyor dene. Hiç uğraşma hepsinde var.




Bu mesajda bahsedilenler: @Crash_35
M
3 ay
Yarbay

Pny rtx4070 vertoya undervolt yapıyorum. Yalnız kart 0.91 voltun altına inmiyor. Denemek için 0.8 verdim, ama hâla 0.91 volt gösteriyor. Sizlerde de durum böylemi yoksa bendeki karta özel bir durummu bu.



D
3 ay
Yüzbaşı

3070 li sistemimi sattım 55.000 Max bütçem var monitörüm var 4070ti sistem bakıyorum adam akıllı. Yoksa 4070 düz mü baksam aralarinda çok fark var mı ?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
O
3 ay
Yarbay

Kasım ayının ilk haftası VATAN 61.000 TL KK taksitle 13400f+ Zotac Rtx4090 + 16gb ram + 1tb m2 li komple sistem verdi, millet kapış kapış satın aldı.

Resmen KASIM fırsatlarını kaçırdınız yahu.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @derlemeler
D
3 ay
Yüzbaşı

Üstad bendeki pcyi yeni sattım anca bütçe zat zor 50 - 55 oluyor. Valla bende çok isterdim. Bakalım kovaliycaz artık. Bana yardımcı olursanız sevinirim. Güzel bir 4070ti sistem bakıyorum...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derlemeler -- 4 Aralık 2023; 9:38:6 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @OverClocKing
L
3 ay
Yarbay

Hocam hazır sistem tercih edermisiniz bilmem ama;

https://www.gamegaraj.com/urun/asus-fighter-7a-rtx4070ti/
Bi kaç değişiklik ile 55'bin civarına gayet iyi bir sistem oluyor gibi.
Bunun dışında 55k'ya 4070ti'lı güzel bir hazır sistem bulunur diye tahmin ediyorum.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @derlemeler
D
3 ay
Yüzbaşı

Eyvallah üstad peki Güç Kaynağı 650 yazıyor onu degişmek lazım mı ? anakart nasıl bu 1 tane daha m2 alıcam ilerde götürürmü beni?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Luc4sHood
L
3 ay
Yarbay

Hocam sizin yerinizde olsam anakartı prime b650m-a II (2 adet m2 slotu var), Ramler yine x5 fakat 6000mhz, güç kaynağını da Asus Tuf 750B olarak değiştirirdim. Gerisi biraz tercih meselesi mesela moduler güç kaynağı isteme durumu gibi. Bu sisteme tek ekleyeceğiniz şey büyük ihtimalle bi kule tipi soğutucu olur. Bi değerlendirin derim sistem tavsiyeleri kısmından da yardım alabilirsiniz. Super modelleri siz de beklemeyi düşünmüyorsunuz sanırım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @derlemeler
D
3 ay
Yüzbaşı

Ramler 5200mü olması lazım? Hocam normalde bekliyim diyorum ama 30 - 40 bin falan olur diyorlar o yüzden ümidimi kestim gibi...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Luc4sHood
L
3 ay
Yarbay

GSkill Flare X5 32 (2x16) 6000MHz olacak hocam. Ben de sizin gibi düşünüp geçen aylarda aldım 4070'i. Super olmayan modellerin fiyatları düşecek diyorlarda sanmıyorum ki şuanki fiyatların altına insin.




Bu mesajda bahsedilenler: @derlemeler
A
3 ay
Teğmen

RTX 3000 serisinden sonra en az 6-7 kere kart değiştirdim hepsinde Coilwhine sesi bariz şekilde. En son 13. nesil ddr5 upgrade ettim PNY rtx4070ti aldım yine ses var bariz. Seasonic kaliteli 850w gold kullanıyordum msi A1000 1000W atx 3.0 power supply aldım yeni. Powerdan sonra baktım ses komple gitti neredeyse kulağını dayayıp kasa kapağını açarsan ancak duyarsın çok çok az o da. Kurtuldum oh be hayat varmış dedim sonunda. Lanet şeyi aşmak için binlerce lira vermeye de razıydım valla. Bence coil whine yaşayanlar PSU bulabilirlerse almadan denesinler yüksek watt atx 3.0 ve kaliteli A sınıfı powerlarla. Muhakkak bir etki iyileşme görülüyor çok üst segment powerlarla.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ak-r -- 4 Aralık 2023; 13:27:35 >

H
3 ay
Teğmen

gamegaraj ile ilgili bir dipnot düşeyim. garajonline ile aynı firma,birinde olmayan ürün diyerinde olabiliyor, çalışan olmayan linke bakıp stok yok diyebilir, diyerine bak orda var diye uyarın.

Ryzen 9 7950x almaya gittiğimizde bu durumu yaşadık.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Luc4sHood
-
3 ay
Yarbay

Ekran kartları konusunda teknik servis bilgisi yeterli olan arkadaşlar bana yazabilir mi? 2 gündür işin içinden çıkamadığım bir sürücü/donanım sorunu yaşıyorumda?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
3 ay
Binbaşı

eski sürücü ile düzelmişti dedin?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @-SKYNET-
-
3 ay
Yarbay

Bir düzeliyor, bir bozuluyor. Enterasan valla..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mageji
M
3 ay
Binbaşı

senin attığın video da GPU "istemci sunucu çalışma zamanı işlemi" yaparken çok yükleniyor. bu "csrss.exe" sistem dosyasının bir işlevi. masa üstü pencerelerini yönetir. format atsan da aynı servisleri kullanırken yine aynı durumu yaşarsın.
  • işletim sistemin ne
  • hangi 4080 var sende

işletim sisteminde
  • virüs taraması yaptın mı?
  • full bir disk taraması yaptır. disk de hata varsa bu csrss.exe de belli eder.
  • ekran kartını ikinci el mi aldın? bunu şu açıdan soruyorum. ekran kartında farklı bir bios yüklü olabilir. ekran kartının bios u ile üreticinin bios numaraları tutuyor mu kontrol et.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @-SKYNET-
-
3 ay
Yarbay

Hem BIOS'u hem Windowsu sıfırdan tekrar kurdum, son nvıdıa sürücüsünü kurunca o attığım videodaki sorun tekrarlıyor. Sanırım bir benim kartta alerji yaptı bu sürücü.
Daha eski sürücüleri kullanınca bu sorun olmuyor lakin bu seferde frekans sorunu oluyor, kart yüksek frekansa çıkmıyor. 900 Mhz sabitleniyor ve haliyle çok çok düşük fps veriyor.Kapat aç yaparken falan veya arada düzeliyor normal çalışıyor. Ha sorunlu diyeceğim arada bir şey yokmuş gibi çalışıyor;sorunsuz diyeceğim arada neredeyse hiç kullanamıyoruz.Sorundan emin olsam garantiye göndereceğim, hayır orada bunu yapmazsa boşu boşuna pcsiz kalmış olacağız.

1.Windows 10 64 bit 22h2
2.Palit gamerock rtx 4080

İşletim sisteminde,
1.evet, zaten sürekli kaspersky açıktır pcde.
2. Sistem nvmessdde kurulu,akşam yine bir test ettireyim o zaman ama olay ekran kartıyla ilgili gibi duruyor.
3.Sıfır ekran kartı, 7-8 aylık.




Bu mesajda bahsedilenler: @mageji
M
3 ay
Yarbay

Bende aynı sorun oldu kartı cıkartıp taktım düzeldi. Mouse atlama sorunu. Ekran garip şekiller çıkma sorunu başladı driversal bir şey kart asus


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @-SKYNET-
R
3 ay
Yarbay
Konu Sahibi