Baran 14 yaşında arkadaşları ona Einstein diyor. |
Malûm olmuştur belki. |
Souls like elementlere sahip olacak ama Souls oyunları zorluğunda olmayacakmış. https://www.gamesradar.com/sekiro-style-phantom-blade-0-will-have-soulslike-elements-but-its-not-going-full-throttle-on-difficulty/ |
bir başka çöp souls like oyunu işte . ilk bakışta anlaşılıyor ne olduğu |
çünkü her oyun souls like olmaya başladı artık biraz keyif kaçırıyor |
Going Hands-on With Phantom Blade Zero | IGN Live 2024 https://www.youtube.com/watch?v=4Pi7u7sm09g |
(IGN Live) Phantom Blade 0 | Geliştirici S-Game ile Oynanış İzlenecek Yol: ▪️ Souls benzeri seviye tasarımı ile birleştirilmiş geleneksel DMC tarzı kombo tabanlı dövüş. ▪️ Çift kılıç, tek elli kılıç, düz kılıç, büyük kılıç ve daha fazlasını içeren toplam 30 silah. ▪️ Animasyon iptal edildi. ▪️ Nihai Yetenekler. ▪️ Parry onayladı. ▪️ i-çerçeveli Dodge onaylandı. ▪️ Kaplan El Topu ve Yay gibi Hayalet Kenarlar adı verilen aletleri kullanın. ▪️ Gardiyanlık 'Sha-Chi' adı verilen dayanıklılığı kullanır. Ayrıca kırılan düşmanları da koruyabilirsiniz. ▪️ 'Hayalet Adım' ve kritik vuruş fırsatı için kırmızı bir saldırıdan hemen önce sıyrılın. ▪️ Savaş karşılaşmaları arasında “Her yerde tonlarca keşif ve gizli sandık”. ▪️ Zıplama ve arkadan bıçaklama suikastları. ▪️ Çin Kung-Fu ve dövüş sanatlarından esinlenen dövüş animasyonları. |
Combat çok iyi ya Beklentiye soktular şimdi durduk yere. |
Müthiş oyun. Gösterilen oyunlar içinde beklentim olarak kesinlikle 1 numarada. Umarım 2024 te çıkar. public demo gelse keşke |
Phantom Blade Zero | Yeni Detaylar ▪️ Geliştirme 2022'de başladı, çekirdek oyun tamamlandı, şimdi bir sonraki adım oyunu içerikle doldurmak; çıkış tarihi hala çok uzak. ▪️ 2023'ün başlarında ekip Sony ile bir araya geldi ve Shuhei Yoshida ve Christian Svensson gördükleri karşısında heyecanlandı. ▪️ Tencent'ten yatırım + PlayStation'dan “çok” geliştirme ve pazarlama desteği. ▪️ Tüm geliştirme maliyetlerinin yaklaşık 55 milyon dolara ulaşması muhtemel. ▪️ Ekibin ana ilham kaynakları: Bloodborne, SIFU ve Metal Gear Rising: Revengeance. ▪️ Ana hikaye birden fazla sonla birlikte yaklaşık 20-30 saat uzunluğunda (başka bir röportajda 30-40 saat deniyor). ▪️ Endgame ve çok oyunculu içerik onaylandı, çok oyunculu zindanlar, boss rush modu, uçurumlar gibi rogue. ▪️ Eski FromSoftware sanat yönetmeni Michael Chang ekipte (Demon's Souls ve Dark Souls üzerinde çalıştı). ▪️ Efsanevi aksiyon koreografı Kenji Tanigaki stüdyo ile çalışıyor. |
Stellar Blade gibi demek ki. Blade'lerden gidiyoruz ama hayırlısı. |
Takip. |
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @kingofbet