Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
35
Cevap
917
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Megane vs Clio Symbol /Sallayın niyeti bozdum Vectra 2.0CD??

R reason666 Konu Sahibi
10 yıl (4029 mesaj)
Arkadaşlar 13-14 gibi araç bakıyorum ilan da açmıştım önceden bu iki araca kadar indirdim.Şimdi diyeceksiniz megane nere sümbül nere biliyorum ama durum şu


1998 model eski kasa megane,2000 model symbol.Parça ucuzluğu sorunsuzluk önemli yakıt da önemli ama ikinci planda.


13 civarına hep 2.0 rxt eski megane lar var.140000km yi aşmamış olsun istiyorum ki sonra satabileyim.


Sembollerde de 100-110bin civarı araçlar var hep.


Hangisini alırdınız?Bir de megane 2.0 rxt için,fabrika verisi ve sallamasyon dışında gerçekten bu araçların kullanıcı elinde yakıtını bilen var mı?8v malum...

Edit:Niyeti bozdum Vectra 2.0CD alayım diyorum. ne dersiniz?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reason666 -- 8 Mayıs 2012; 8:17:22 >


L Life Eternal
10 yıl (1686 mesaj)
2000 clionun 14-15 kağıt etmesinin tek sebebi ismi yoksa değecek bir araç değil .. megane 1 in ilk çıkışları yani 98 kasalarındada bazı kronik sorunlar var. ama halledilemiyecek şeyler değil ufak tefek şeylerdi. makyajlıları 2000 yılından itibaren başlıyor bunlarda bir nebzede olsa giderilmiş sorunlar. ama makyajlısı o bütçeyle zor gibi. ben her ne olursa olsun bu ikisi arasında kalsaydım düşünmeden megane 1 alırdım.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

R reason666 Konu Sahibi
10 yıl (4029 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Life Eternal

2000 clionun 14-15 kağıt etmesinin tek sebebi ismi yoksa değecek bir araç değil .. megane 1 in ilk çıkışları yani 98 kasalarındada bazı kronik sorunlar var. ama halledilemiyecek şeyler değil ufak tefek şeylerdi. makyajlıları 2000 yılından itibaren başlıyor bunlarda bir nebzede olsa giderilmiş sorunlar. ama makyajlısı o bütçeyle zor gibi. ben her ne olursa olsun bu ikisi arasında kalsaydım düşünmeden megane 1 alırdım.

Önceki sahibi halletmiş olur mu erken mi çıkardı yani o sorunlar?


İnanın sıkıntı çıkarmaması ilk gereken şey.Yani çıkaracaksa da araba çalışsın yürüsün götürene kadar,hallederiz sıkıntısını.

Yeter ki bir sabah çalıştırmaya kalktığımda marşım ilk seferde alsın.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

L Life Eternal
10 yıl (1686 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: reason666

quote:

Orijinalden alıntı: Life Eternal

2000 clionun 14-15 kağıt etmesinin tek sebebi ismi yoksa değecek bir araç değil .. megane 1 in ilk çıkışları yani 98 kasalarındada bazı kronik sorunlar var. ama halledilemiyecek şeyler değil ufak tefek şeylerdi. makyajlıları 2000 yılından itibaren başlıyor bunlarda bir nebzede olsa giderilmiş sorunlar. ama makyajlısı o bütçeyle zor gibi. ben her ne olursa olsun bu ikisi arasında kalsaydım düşünmeden megane 1 alırdım.

Önceki sahibi halletmiş olur mu erken mi çıkardı yani o sorunlar?


İnanın sıkıntı çıkarmaması ilk gereken şey.Yani çıkaracaksa da araba çalışsın yürüsün götürene kadar,hallederiz sıkıntısını.

Yeter ki bir sabah çalıştırmaya kalktığımda marşım ilk seferde alsın.

ateşleme bobini kronik sorunlu bu araçta. bobini değiştirmeyen megane yoktur diyim size. aşağı yukarı 40-50 bin kmlerde bir ateşleme bobinini değiştirmek gerekiyordu.. kullanımada bağlı biraz genelde sıcakta bu sorun ortaya çıkıyor. önemli bir parça yani aracı yolda bırakırsa tam bırakır oracıkta.. ama periyodik olarak değiştirilirse başka önemli bi sıkıntısı yok.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Life Eternal -- 7 Mayıs 2012; 22:01:55 >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

R reason666 Konu Sahibi
10 yıl (4029 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Life Eternal

quote:

Orijinalden alıntı: reason666

quote:

Orijinalden alıntı: Life Eternal

2000 clionun 14-15 kağıt etmesinin tek sebebi ismi yoksa değecek bir araç değil .. megane 1 in ilk çıkışları yani 98 kasalarındada bazı kronik sorunlar var. ama halledilemiyecek şeyler değil ufak tefek şeylerdi. makyajlıları 2000 yılından itibaren başlıyor bunlarda bir nebzede olsa giderilmiş sorunlar. ama makyajlısı o bütçeyle zor gibi. ben her ne olursa olsun bu ikisi arasında kalsaydım düşünmeden megane 1 alırdım.

Önceki sahibi halletmiş olur mu erken mi çıkardı yani o sorunlar?


İnanın sıkıntı çıkarmaması ilk gereken şey.Yani çıkaracaksa da araba çalışsın yürüsün götürene kadar,hallederiz sıkıntısını.

Yeter ki bir sabah çalıştırmaya kalktığımda marşım ilk seferde alsın.

ateşleme bobini kronik sorunlu bu araçta. bobini değiştirmeyen megane yoktur diyim size. aşağı yukarı 40-50 bin kmlerde bir ateşleme bobinini değiştirmek gerekiyordu.. kullanımada bağlı biraz genelde sıcakta bu sorun ortaya çıkıyor. önemli bir parça yani aracı yolda bırakırsa tam bırakır oracıkta.. ama periyodik olarak değiştirilirse başka önemli bi sıkıntısı yok.

Hocam bobin olsun problem 100-110 liralık parça dert değil.


Yeter ki yok ıvır sensörü yok zıvır kaptörü yok vuruntu vs gibi elektronik arıza vermesin.Vallahi anlamazlar bizim oradakiler




R RaptorFX
10 yıl (6606 mesaj)
meganelar güvenlik olarak da konfor olarak da çok ön planda. Ateşleme bobininde özellikle uzun ömürlü bir marka vardı şimdi yazar zaten kullanıcıları, öyle çözülemeyecek bir sorun değil yani.

Son kasa symbol hariç tüm symbollerden iyidir megane 1.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

R reason666 Konu Sahibi
10 yıl (4029 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: RaptorFX

meganelar güvenlik olarak da konfor olarak da çok ön planda. Ateşleme bobininde özellikle uzun ömürlü bir marka vardı şimdi yazar zaten kullanıcıları, öyle çözülemeyecek bir sorun değil yani.

Son kasa symbol hariç tüm symbollerden iyidir megane 1.

Yakıt durumları ne alemde hocam?LPG taktırmasam çok yara açar mı


Bu mesaja 3 cevap geldi.

L Life Eternal
10 yıl (1686 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: reason666

quote:

Orijinalden alıntı: RaptorFX

meganelar güvenlik olarak da konfor olarak da çok ön planda. Ateşleme bobininde özellikle uzun ömürlü bir marka vardı şimdi yazar zaten kullanıcıları, öyle çözülemeyecek bir sorun değil yani.

Son kasa symbol hariç tüm symbollerden iyidir megane 1.

Yakıt durumları ne alemde hocam?LPG taktırmasam çok yara açar mı

1.6 110 bg oldugu için haliyle yakacaktır benzinli halde şehir içi 11 litre gibi.. 1.4 90 bg değerlerini bilmiyorum ama oda uzun yolda yakar.. ama aracın ederi belli bence benzinli kullanmaya değmez.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

R RaptorFX
10 yıl (6606 mesaj)
Çok net hatırlamıyorum tanıdık birinde vardı çok zaman önce. Aynı kişinin önceki arabası symboldü oradan biliyorum aradaki konfor, yol tutuş farkını. Ama dediğim gibi yakıt konusu hatırlamıyorum.

Son kasa symbol her yönden güzel halde. Çoğu parça megane 1 - 2. Ama hala bir megane yol tutuşu sergileyemiyorlar.




R reason666 Konu Sahibi
10 yıl (4029 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Life Eternal

quote:

Orijinalden alıntı: reason666

quote:

Orijinalden alıntı: RaptorFX

meganelar güvenlik olarak da konfor olarak da çok ön planda. Ateşleme bobininde özellikle uzun ömürlü bir marka vardı şimdi yazar zaten kullanıcıları, öyle çözülemeyecek bir sorun değil yani.

Son kasa symbol hariç tüm symbollerden iyidir megane 1.

Yakıt durumları ne alemde hocam?LPG taktırmasam çok yara açar mı

1.6 110 bg oldugu için haliyle yakacaktır benzinli halde şehir içi 11 litre gibi.. 1.4 90 bg değerlerini bilmiyorum ama oda uzun yolda yakar.. ama aracın ederi belli bence benzinli kullanmaya değmez.

Hocam 110bg değil 1.6 8v 90bg


Bu mesaja 2 cevap geldi.

E efsanea_06
10 yıl (4141 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Life Eternal

quote:

Orijinalden alıntı: reason666

quote:

Orijinalden alıntı: Life Eternal

2000 clionun 14-15 kağıt etmesinin tek sebebi ismi yoksa değecek bir araç değil .. megane 1 in ilk çıkışları yani 98 kasalarındada bazı kronik sorunlar var. ama halledilemiyecek şeyler değil ufak tefek şeylerdi. makyajlıları 2000 yılından itibaren başlıyor bunlarda bir nebzede olsa giderilmiş sorunlar. ama makyajlısı o bütçeyle zor gibi. ben her ne olursa olsun bu ikisi arasında kalsaydım düşünmeden megane 1 alırdım.

Önceki sahibi halletmiş olur mu erken mi çıkardı yani o sorunlar?


İnanın sıkıntı çıkarmaması ilk gereken şey.Yani çıkaracaksa da araba çalışsın yürüsün götürene kadar,hallederiz sıkıntısını.

Yeter ki bir sabah çalıştırmaya kalktığımda marşım ilk seferde alsın.

ateşleme bobini kronik sorunlu bu araçta. bobini değiştirmeyen megane yoktur diyim size. aşağı yukarı 40-50 bin kmlerde bir ateşleme bobinini değiştirmek gerekiyordu.. kullanımada bağlı biraz genelde sıcakta bu sorun ortaya çıkıyor. önemli bir parça yani aracı yolda bırakırsa tam bırakır oracıkta.. ama periyodik olarak değiştirilirse başka önemli bi sıkıntısı yok.

bobin sorunu 16v larda vardı 2007 yılında iyileştirildi servise uğrayanların ücretsiz veya katılımla değiştirildi uğramayanlar hala sanyide sagem marka sorunlu bobinleri alıp taktırıyor




L Life Eternal
10 yıl (1686 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: reason666

quote:

Orijinalden alıntı: Life Eternal

quote:

Orijinalden alıntı: reason666

quote:

Orijinalden alıntı: RaptorFX

meganelar güvenlik olarak da konfor olarak da çok ön planda. Ateşleme bobininde özellikle uzun ömürlü bir marka vardı şimdi yazar zaten kullanıcıları, öyle çözülemeyecek bir sorun değil yani.

Son kasa symbol hariç tüm symbollerden iyidir megane 1.

Yakıt durumları ne alemde hocam?LPG taktırmasam çok yara açar mı

1.6 110 bg oldugu için haliyle yakacaktır benzinli halde şehir içi 11 litre gibi.. 1.4 90 bg değerlerini bilmiyorum ama oda uzun yolda yakar.. ama aracın ederi belli bence benzinli kullanmaya değmez.

Hocam 110bg değil 1.6 8v 90bg

98 kasalar 1.6 8v 90 bg
99 sonunda çıkan makyajlı kasalar 1.6 16v 110 bg




L Life Eternal
10 yıl (1686 mesaj)
aga bende taktım makyajlı kasaya. illaha ki renault mu düşünüyorsunuz


Bu mesaja 2 cevap geldi.

R reason666 Konu Sahibi
10 yıl (4029 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Life Eternal

aga bende taktım makyajlı kasaya. illaha ki renault mu düşünüyorsunuz

Başka bunlar gibi sorunsuz,artı berbat yola vurduğunda da ses etmeyecek parçası ucuz araç yok ki.


Fiat lar dışında,yeni kaza geçirdim artık korkuyorum bunların 4 er yıldızı var euroncapden


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D dadas_ismail
10 yıl (477 mesaj)

R reason666 Konu Sahibi
10 yıl (4029 mesaj)
Peki yakıt durumlarını bilen?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R reason666 Konu Sahibi
10 yıl (4029 mesaj)
Evet Vectra 2.0 CD.

Nedir ne değildir?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S sissil
10 yıl (7333 mesaj)
3 üne yazar cekilirim konudan = )

14 e dizel clio symbol bile alırsın 200bin km ye yaklaşmış olur ama 2006 model olur. Ayrıca 185binde sattım motorda bi sıkıntı yoktu. Dün bi kaç taksiciye sordum genelde albea lpgli dizel symbol dizel ve lpg corolla lpg li araçlar 500-600bin km gidiyormuş. Kendi söylemeleri

öte yandan megane kuzenimde var 2001 1.4 16valve ben bobin arızasından ne yolda kaldıgını duydum nede parça değiştirdiğini ... araç 254bin km de.. Megane 1 2.0 rxt de varmıdır bilemem... belkide sadece 1.6 motorlarında var bu sorun ?

megane ön düzen olarak sağlam araba... parçaları çok ucuz... konfor makul seviyede ancak symbolden iyi... cunku symbol gercekten sert bir araç esneme yok bi kere... yeni kasa symbolde benim gozumde megane dan iyi olamaz.

symbol alırsan 2001 2004 2006 2007 2011 kullanmış biri olarak içlerinde en iyisi 2006 modeldir. Bu yazdıklarım birebir aynı değil...

vectra 2.0 da iyi araç ancak piyasada kaldımı ben görmüyorum ... halamın eşinde vardı 2.0 cdx miydi neydi otomatik şanzıman... araç iflah olmadı tamirciden çıkmıyordu sonunda yok paraya satıp sıfır civic almıştı.

kısaca bunların 3 üde 15 lira etmez... daha ucuza alıyorsn al... ama vectra ile megane varken symbole binmem... tabi symbol dizel degilse...


Bu mesaja 2 cevap geldi.

R reason666 Konu Sahibi
10 yıl (4029 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sissil

3 üne yazar cekilirim konudan = )

14 e dizel clio symbol bile alırsın 200bin km ye yaklaşmış olur ama 2006 model olur. Ayrıca 185binde sattım motorda bi sıkıntı yoktu. Dün bi kaç taksiciye sordum genelde albea lpgli dizel symbol dizel ve lpg corolla lpg li araçlar 500-600bin km gidiyormuş. Kendi söylemeleri

öte yandan megane kuzenimde var 2001 1.4 16valve ben bobin arızasından ne yolda kaldıgını duydum nede parça değiştirdiğini ... araç 254bin km de.. Megane 1 2.0 rxt de varmıdır bilemem... belkide sadece 1.6 motorlarında var bu sorun ?

megane ön düzen olarak sağlam araba... parçaları çok ucuz... konfor makul seviyede ancak symbolden iyi... cunku symbol gercekten sert bir araç esneme yok bi kere... yeni kasa symbolde benim gozumde megane dan iyi olamaz.

symbol alırsan 2001 2004 2006 2007 2011 kullanmış biri olarak içlerinde en iyisi 2006 modeldir. Bu yazdıklarım birebir aynı değil...

vectra 2.0 da iyi araç ancak piyasada kaldımı ben görmüyorum ... halamın eşinde vardı 2.0 cdx miydi neydi otomatik şanzıman... araç iflah olmadı tamirciden çıkmıyordu sonunda yok paraya satıp sıfır civic almıştı.

kısaca bunların 3 üde 15 lira etmez... daha ucuza alıyorsn al... ama vectra ile megane varken symbole binmem... tabi symbol dizel degilse...

Otomatik eski şanzıman alırsan bir kere baştan ben belayı alıyorum diye kağıdını imzalayıp al zaten.Ben manuel bakıyorum,otomatik eski arabada cık olmaz.


ama manuelinde dediğiniz kadar sorun neden olsun onu anlamadım.Vectranın içi feci geniş ve güven veriyor.


Üçüne de 15 vermem zaten.Max vereceğim 13 dür o da temizse 120-130000 i aşmamışsa falan.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reason666 -- 8 Mayıs 2012; 11:00:35 >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

Ç çapultra
10 yıl (7631 mesaj)
B1 kasa Vectra'dan illallah edip tövbe eden de çok,sorunsuz uzun yıllar binen de..
Ama sonuçta risksiz bir araç olmadığı kesin.
Opel'in makyajlı kasası her zaman makbuldür,bütçeyi birazcık artırabilirseniz B2 kasa 1.8 CD veya 2.0 CDX bulun derim.
Manuel olmak kaydıyla Mondeo Ghia da seçeneklere dahil edilebilir.