Bu konudaki kullanıcılar: 10 misafir, 2 mobil kullanıcı
11814
Cevap
768553
Tıklama
13
Öne Çıkarma
Cevap: İrritabl Barsak Sendromu ( Hassas Barsak , İbs , Spastik Kolon ) (4. sayfa)

U u700vs
10 yıl (4 mesaj)
Kanserden beter bu hastalık kanserde geberir gidersin olmadı yaşarsın da bu bildigin acınır duruma düşürüyor insanların yanında . . Bu hastalık yüzünden ünivi yarıda bıraktım açık ögretim yazmak için sınava girecem okuldan falan tiksindirdi artık açık ögretim yazma sebebimde sınavların yılda 2 kez olması derse girme zorunlulugunun olmaması . bakın bir hastalık insanın hayatına nasıl yön verebiliyor , varmı daha kötü bir hastalık ? aids mi Verem mi akciger kanserimi ? hepsi bunun yanında osuruk..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi u700vs -- 25 Mart 2011; 11:38:22 >


G Guest-4EF5D30D9
10 yıl (2301 mesaj)
Allah yardimcisi olsun bu hastaligi olanlarin




O onnibus Konu Sahibi
10 yıl (127 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: u700vs

Kanserden beter bu hastalık kanserde geberir gidersin olmadı yaşarsın da bu bildigin acınır duruma düşürüyor insanların yanında . . Bu hastalık yüzünden ünivi yarıda bıraktım açık ögretim yazmak için sınava girecem okuldan falan tiksindirdi artık açık ögretim yazma sebebimde sınavların yılda 2 kez olması derse girme zorunlulugunun olmaması . bakın bir hastalık insanın hayatına nasıl yön verebiliyor , varmı daha kötü bir hastalık ? aids mi Verem mi akciger kanserimi ? hepsi bunun yanında osuruk..



Aman hocam Allah korusun , bu kadar isyan etmeyin . Bizde bununla imtihan oluyoruz işte . Bence okulunuzu bırakmayın , biraz daha gayret edin . Bu hastalığın geçmesi minimun 1.5 - 2 sene sürüyormuş . Sonra nasıl oluyorsa ya yaşam şekli olarak kabul ediyor insan yada gerçekten iyileşiyor ve unutuyor . Belki sizinki uzun sürmez bir yaz tatilinde deşarj olursunuz hastalığınızda biter gider . Size sabır diliyorum , halinizi ve düştüğünüz durumuda çok iyi anlıyorum .

Geçmiş Olsun




T tantalis1986
10 yıl (196 mesaj)
aynı hastalık bende de var

herhangi tuvalet olmayan bir yere gidicekseniz o stres ile birlikte bütün gününüz mahvolur.otobüs ile seyahat ediyorsanız uzak yerlere gitmeyi tercih etmezsiniz.
ulan s.çma isteğini düzene sokıyım dersiniz sabah kalkınca 10dkda hazırlanmak yerine 1saatte hazırlanırsınız.nedeni ise sabah kalkar kalkmaz en az 2 kere tuvaleti boylamak olur.
ama bitmedi!!!
bir güzel tuvaletlerinizi yaparsınız o 1 saat içinde,dışarı bir çıkarsınız felaket karnınız ağrıyor.hiçbir şekilde bu durumdan kurtulamıyorsunuz.lan altımamı yapıcam tuvalet bulabilecek miyim korkusu ise bütün gün üstünüzdedir.

işte böyle lanet bir hastalık.

öldürmez süründürür derler ya aynen o durumda bir hastalıktır.12 yıldır muzdaripim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tantalis1986 -- 14 Nisan 2011; 19:34:10 >


O onnibus Konu Sahibi
10 yıl (127 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tantalis1986

aynı hastalık bende de var

herhangi tuvalet olmayan bir yere gidicekseniz o stres ile birlikte bütün gününüz mahvolur.otobüs ile seyahat ediyorsanız uzak yerlere gitmeyi tercih etmezsiniz.
ulan s.çma isteğini düzene sokıyım dersiniz sabah kalkınca 10dkda hazırlanmak yerine 1saatte hazırlanırsınız.nedeni ise sabah kalkar kalkmaz en az 2 kere tuvaleti boylamak olur.
ama bitmedi!!!
bir güzel tuvaletlerinizi yaparsınız o 1 saat içinde,dışarı bir çıkarsınız felaket karnınız ağrıyor.hiçbir şekilde bu durumdan kurtulamıyorsunuz.lan altımamı yapıcam tuvalet bulabilecek miyim korkusu ise bütün gün üstünüzdedir.

işte böyle lanet bir hastalık.

öldürmez süründürür derler ya aynen o durumda bir hastalıktır.12 yıldır muzdaripim


Hocam ne diyorsunuz siz , 12 yıl mı ? Tedavi için bir şeyler denediniz mi peki ? Sonuç alamadınız mı ?




T tantalis1986
10 yıl (196 mesaj)
daha önce checkup yaptırdım hiçbişey çıkmadı doktor psiklojik olduğunu söyledi.gençliğin verdiği irade ile pek sallamıyordum.ama şimdi üniversite bitiyor.askere gitmem lazım.sabah taliminde aniden s.çmam gelirse.üstüne birde dayak yerim

o yüzden adam gibi doktora gidip tedaviye başlıcam bakalım sonuç ne olucak




M Mogolo
10 yıl (3119 mesaj)
BENDE de Sürekli s.çmama hastalıgı var 2 aydır s.çmıyorum




T tantalis1986
10 yıl (196 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Mogolo

BENDE de Sürekli s.çmama hastalıgı var 2 aydır s.çmıyorum

yakında fosil s.çabilirsin o zaman panpa




D Donie
10 yıl (766 mesaj)
Bu bende de var,günde yaklaşık 3-4 kez giderim EN AZ.Her gittiğim yerde tuvalete gitmek isterim,huzur bulurum orada,hiç aksatmam,sürekli o his zorlar beni




T tantalis1986
10 yıl (196 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Donie

Bu bende de var,günde yaklaşık 3-4 kez giderim EN AZ.Her gittiğim yerde tuvalete gitmek isterim,huzur bulurum orada,hiç aksatmam,sürekli o his zorlar beni


sizinki daha çok psikolojik gibi ama bir doktora görünseniz daha iyi olur normal değil sonuçta




O onnibus Konu Sahibi
10 yıl (127 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tantalis1986

daha önce checkup yaptırdım hiçbişey çıkmadı doktor psiklojik olduğunu söyledi.gençliğin verdiği irade ile pek sallamıyordum.ama şimdi üniversite bitiyor.askere gitmem lazım.sabah taliminde aniden s.çmam gelirse.üstüne birde dayak yerim

o yüzden adam gibi doktora gidip tedaviye başlıcam bakalım sonuç ne olucak


Gelişmeleri paylaşırsanız sevinirim .




U u700vs
10 yıl (4 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tantalis1986

daha önce checkup yaptırdım hiçbişey çıkmadı doktor psiklojik olduğunu söyledi.gençliğin verdiği irade ile pek sallamıyordum.ama şimdi üniversite bitiyor.askere gitmem lazım.sabah taliminde aniden s.çmam gelirse.üstüne birde dayak yerim

o yüzden adam gibi doktora gidip tedaviye başlıcam bakalım sonuç ne olucak


Hastalıgını anlat askere gidince herkes bilsin hastalıgını , yoksa çok çile çekersin. Ben gitmedim askere tabi öss ye girdim oda bk gibi geçti.AÖF yazmaya mecbur kaldık tabi . Dayanamayıp İlk 1 saatte çıkmak istedim , Sınava girerken görevliye bagırsaklarım sorunlu 3 gün önce kolonoskopi yaptırdım dediydim(yalan söledim tabiki) , çıkmak isteyince hemen müdürün odasına aldılar, 1 saat beklettiler sonra saldılar ..:) Askerlik mevzusundan ben şüpheliyim hava 40 dereceyken ayaklarım buz kesip çift çorap giydiren bu illetle askerde baş edecegimi düşünmüyorum. Haplarda bi işe yaramıyor zaten tüm olay kafada bitiyor ki askerde kafanın yerinde olması zor.O yüzden direk konuş komutanla falan kimse rütbeli orada derdini anlat . Zaten tutmaya kalkarsan talimde falan hareket edemezsin :D adam sana hopla zıpla dese alttan alttan bırakırsın valla :D





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi u700vs -- 22 Nisan 2011; 0:00:59 >


S switel
10 yıl (3933 mesaj)
arkadaslar benim de soyle bir problemim var. mesela sabah tuvaletimi yaptigimda ogleye dogru yine geliyor. ama oyle tutamayacak gibi degil. ama bir tuvalet bulup girsem yapabileek derecede. bir de herkes 5 dakikada tuvaletini yapmasina ragmen benim tuvaletim aklasik 20 dakika kadar suruyor. acaba bende de bu rahatsizligin baslangici olabilir mi?




O onnibus Konu Sahibi
10 yıl (127 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: switel

arkadaslar benim de soyle bir problemim var. mesela sabah tuvaletimi yaptigimda ogleye dogru yine geliyor. ama oyle tutamayacak gibi degil. ama bir tuvalet bulup girsem yapabileek derecede. bir de herkes 5 dakikada tuvaletini yapmasina ragmen benim tuvaletim aklasik 20 dakika kadar suruyor. acaba bende de bu rahatsizligin baslangici olabilir mi?


Başlangıcı demek doğru olmaz bence , sadece senin bünyende bu hastalığı bu şekilde göstermeye başlamış diye düşünüyorum .




U u700vs
10 yıl (4 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: switel

arkadaslar benim de soyle bir problemim var. mesela sabah tuvaletimi yaptigimda ogleye dogru yine geliyor. ama oyle tutamayacak gibi degil. ama bir tuvalet bulup girsem yapabileek derecede. bir de herkes 5 dakikada tuvaletini yapmasina ragmen benim tuvaletim aklasik 20 dakika kadar suruyor. acaba bende de bu rahatsizligin baslangici olabilir mi?


beni muayene doktor şöyle sordu : Tuvaletin kesik kesik geliyormu ? misal yapıp çıktıkdan sonra sanki hiç yapmamış gibi bagırsaklarda bi baskı oluyor mu ? Bagırsaklarda bi hareketlilik varmı (cart curt :) ) , bişeye sinirlenip stres yapınca karnında şişlik hissediyomusun vs .Bunun tek bir nedeni yok yani birçok faktör var o faktörü bulup degiştirmedigin sürece hastalık ölene kadar devam.Hatta ölsende o sesler gelmeye dvam eder , mezardada rezil eder adamı :) En büyük sorunda gaz sorunu , gaz hiçbir zaman bitmiyor su içseniz 1 hafta bişe yemeseniz dahi gaz bitmiyor ,bagırsaga baskı yapıp rahatsız edende bu zaten , o gaz çogu zaman dışarıya çıkmıyor istesenizde çıkmıyor hastalık sizi kabız veya ishal ediyor çünkü...Bu sorunlarda varsa sende , bi doktora gidip migde ve bagırsak düzenleyici hap versin ben kullanıyorum az çok bişeye yarıyor gazı yarı yarıya kesiyor en azından yanlız 1 gün kullanmazsan ertesi gün tekrar baslıyor migde şişmeleri falan...




O onnibus Konu Sahibi
10 yıl (127 mesaj)
Bağırsak sendromu olanlara müjde
İlk kez bir antibiyotik, "Huzursuz Bağırsak Sendromu" rahatsızlığının tedavisinde etkili oldu.

Aşağıdaki haberi okudum arkadaşlar , sizce bu antibiyotiğin faydası olucakmıdır ?

http://www.samanyoluhaber.com/h_489752_bagirsak-sendromuna-antibiyotik.html




S switel
10 yıl (3933 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: onnibus

Bağırsak sendromu olanlara müjde
İlk kez bir antibiyotik, "Huzursuz Bağırsak Sendromu" rahatsızlığının tedavisinde etkili oldu.

Aşağıdaki haberi okudum arkadaşlar , sizce bu antibiyotiğin faydası olucakmıdır ?

http://www.samanyoluhaber.com/h_489752_bagirsak-sendromuna-antibiyotik.html


bi doktorlara danismak gerekiyor.




Y Yusuf Miroğlu
10 yıl (4622 mesaj)
2007 eylülde yakalandım. yıl 2011 4 sene olmuş.

ilk 3-4 ay sürekli tuvalet ihtiyacı , karında gururtular, şiddetli yanma agrı bendede oluodu. 3 ay ünv den kaçtım sınav zamanı ugruodum.

kolonoskopi kalın bagirsaga ve endoskopi mideme aynı anda baktılar. yetmedi ince bagırsagada burundan girdiler.

aklınıza hayalinize gelmiyecek hertürlü benzer hastalıgı elemek için yaptirmadıgım kan idrar dışkı testi kalmadı. kolumda delik olmayan yer kalmamıştı. okumadıgım site kalmadı. ne yol varsa kendimi kobay yapıp zerre korkmadan bütün ilaçlı ilaçsız yolları denedim.

kesinlikle bu hastalıgın bir çaresi yok şuan için.

ben 6. aydan sonra kabullendim ve %70 düzeldim. %30 uda artık kabullendim. günde 1 kere tuvalete gidiyorum bazen 2 günde bir. çok acılı bişi yemişsem 2 kere çıkabiliyorum gün içinde. agrı ve gaz sorunum oldugunda buscopan plus ve meteospasmyl kullanıyorum en iyi bunlar geliyor.

sessiz mekanlarda, sınavlarda benimde çok korkum olurdu karnım guruldayacak millet bana gülecek die. hissettigim an öksürürdüm veya kalem yere atar sırayı sürterdim belli olmasın die. şimdi bunlar yok ama ilk günleri hiç unutmayacam. heleki yakalanınca sagda soldaki yazıları okuyunca böylemi ömür boyu yaşiyacam die düşündüm ve 3-4 kez bindigim uçakta allahım düşsün ne olur ölim bitsin dedigimi biliyorum.

bu hastalıgı anca çeken bilir dışardan bakınca amma abartoyor veya ne olmuş sende 3-4 kere tuvalete git dienler olabilir. ama çeken bilir çeken.

allaha bin şükür genede. felç degiliz kanser degiliz özürlü degiliz. varsın buda bizim imtihanımız olsun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BurakUnaL2
10 yıl (7 mesaj)
Bundan 2 ay önce yakalandım IBS denilen lanete Ramazanda belkide bir cogunuz sahura kadar yatmaz.Bende aynen öle yapıyordum bilgisayar oynarken dalmışım 3 litre kola içtim.Sonra bi tuvalete gideym dedim o dane kucuk abdesımı yapamıyordum biraz ugraştıktan sonra zar zor yaptım fakat bu seferde buyuk tuvaletımı yapamadım az da olsa yaptım ve o gunum son rahat geçen gununmdu ertesi gün sürekli tuvaletım var gibiydi annem babaannem vb. birşey olmaz ramazandandır geçer dediler 1ay bekledım hep tuvaletım var gibi eskiden 3 gnde 1 tuvalete gıderdım şimdi günde 1 kere fakat tuvaletten kalktıktan sonra sanki hiç yapmamış gibiyim.Ve 2 ay gece gündüz hep tuvaletım var gibi cok zor bi durum daha öncesinde hiç bir ciddi rahatsızlık geçirmedim bunalımdayım sanırım liseye geçtım kımseyı tanımıyordum bugun ilk günüm kolonoskopi için başka ildeydim yeni geldm belki okula alışınca geçer hocam sızın rahatsızlık kaç ay surdu yada bu illet ne zaman geçer stresli bir insanda degilim ailem birşey yok cok fazla kafaya takıyorsun dıyorlar anlamıyorlar beni. :( :(





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BurakUnaL2 -- 3 Ekim 2011; 18:40:09 >


B BurakUnaL2
10 yıl (7 mesaj)
arkadaşlar onnisbus özellikle gelişmeleri lütfen paylaş kardeş senin bana ben iyi oldum demen zaten beni psikolojik iyi eder