Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
17
Cevap
766
Tıklama
0
Öne Çıkarma
iPhone 4 whatsapp nasıl yüklenir

7
747kubimustafa747
10 ay (35 mesaj)
Merhabalar arkadaşımda iPhone 4 var ancak ios sürümü yetmiyor galiba whatsapp yukleyemiyor acaba nasıl yukleyebiliriz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K
KoşanBalık
10 ay (3420 mesaj)
İos 7 ise yüklenmesi gerekiyor, whatsapp ios 7 be iphone 4 destekliyor.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

7
747kubimustafa747
10 ay (35 mesaj)
Değil galiba yuklemmiyor dedi bana





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
system electronıc
9 ay (4625 mesaj)
Çalışıyor mu whatsapp iphone 4 de





< Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >


H
huhuq
9 ay (2858 mesaj)
whatsapp ios 7.0 veya üst sürüm istiyor. telefonu güncellemeniz gerek





< Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >


H
haylaz536116
3 ay (2 mesaj)
slm kardeş bendede whatsapp var ama boyle bir hata alıyorum bu telefon numarasıyla olamazsınız sadece butelefonda en son kullanılan whatsapp numarasıyla kayıt olabilirsiniz diyor yardımcı olursan sevinirim tesekürler




Bu mesajda bahsedilenler: @KoşanBalık

U
umisan
3 ay (95 mesaj)
Eskiden iTunes'da app store varken bu iş çok daha kolaydı ama mahvettiler. Whatsapp'ın son sürümünü o cihaza yükleyemezsin ama şöyle bir şey yapabilirsin, yeni bir iPhone bulup iPhone 4 kullanan kişinin Apple hesabıyla giriş yapıp Whatsapp'ı indirin, uygulamayı açmanıza bile gerek yok silebilirsiniz. Sonra çıkış yapıp tekrar iPhone 4'ten giriş yapın. App store'a whatsapp yazdığınızda eskiden olan "indir" yazısının yerine bulut sembolü gelmiş olacak. Ona basarak iOS 7'yi destekleyen son Whatsapp sürümünü indirebilirsiniz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

N
nctemiz
2 ay (682 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: umisan

Eskiden iTunes'da app store varken bu iş çok daha kolaydı ama mahvettiler. Whatsapp'ın son sürümünü o cihaza yükleyemezsin ama şöyle bir şey yapabilirsin, yeni bir iPhone bulup iPhone 4 kullanan kişinin Apple hesabıyla giriş yapıp Whatsapp'ı indirin, uygulamayı açmanıza bile gerek yok silebilirsiniz. Sonra çıkış yapıp tekrar iPhone 4'ten giriş yapın. App store'a whatsapp yazdığınızda eskiden olan "indir" yazısının yerine bulut sembolü gelmiş olacak. Ona basarak iOS 7'yi destekleyen son Whatsapp sürümünü indirebilirsiniz.
Bu yol hala işe yarıyormu




R
redbull35
2 ay (572 mesaj)
İOS 8 den eski sürümlerde yeni numara ile aktivasyona izin vermiyor.




B
blackjack8696
2 ay (194 mesaj)
Arkadaşlar bu konu ile ilgili herhangi bir gelişme var mı? İphone 4 ' te whatsapp kullanamayacakmıyız artık?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
okacca
2 ay (146 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: blackjack8696

Arkadaşlar bu konu ile ilgili herhangi bir gelişme var mı? İphone 4 ' te whatsapp kullanamayacakmıyız artık?

Geçen gün aynı sorun benim de başıma geldi ama şu yolla hallettim. Cihazı ilk önce Pangu ile jailbreak yapacaksınız.Daha sonra Cydia kaynak ekle bölümümden cydia.angelxwind.net adresini ekleyip appsync uygulamasını yüklüyoruz. Sonrasından yine kaynak ekle beta.unlimapss.com u ekleyip appadmin uygulamasını yükledikten sonra appstore da whatsapp uygulamasının üzerine basılı tutup 4-5 sürüm öncesine downgrade ediyoruz, ve numaramız başarıyla etkinleştiriliyor.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 6 cevap geldi.

B
blackjack8696
2 ay (194 mesaj)
Hocam bu anlattığın olay ios 7.1.2 için geçerli sanırım. İos 6 için herhangi bir yol yok mu?





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @okacca

S
say
geçen ay (2146 mesaj)
Tesekkurler bilgi icin acabildim tekrar





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi say -- 16 Kasım 2018; 22:58:4 >


Bu mesajda bahsedilenler: @okacca

H
haylaz536116
2 hafta (2 mesaj)
kardeş bendede iphone 4 var ama whatsapp yüklü telefonda kayıt olamıyorum sürüm yetmiyor neyapmam gerekir




Bu mesajda bahsedilenler: @okacca

O
OmerOzturk043
5 gün (2 mesaj)
Ben denedim App Admini yüklerken direk mi yüklicez sürümü düşürecekmiyiz ben düşürmedim whatsappa basılı turuyorum hiç bişi gelmiyo app storeden




Bu mesajda bahsedilenler: @okacca

O
OmerOzturk043
5 gün (2 mesaj)
Çok teşekkürler başardım Allah Razı Olsun :D Tşk




Bu mesajda bahsedilenler: @okacca

K
kill_them_all
4 gün (1268 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: blackjack8696

Hocam bu anlattığın olay ios 7.1.2 için geçerli sanırım. İos 6 için herhangi bir yol yok mu?
ios 6 için maalesef whatsap yükleyemezsiniz, ne jailbreak ne başka birşey,




M
mete0645
19 sa. önce (1 mesaj)
kesin işe yarıyormu ?




Bu mesajda bahsedilenler: @okacca