Resident Evil 2'de Claire'ı kontrol ettiğim günden bugüne kadın ana karakterle oynamayı daha fazla sevdim ve kadın ana karakter demek artık herhangi bir oyunu alma sebebi haline dönüştü benim için. Rpg, mmorpg oyunlarında dahi çoğu zaman kadın karakter yaratırım, bence kadın ana karakteri yönetmek oyuna her konuda farklılık katıyor. Ki bence yapımcılarda bunun farkında, E3'de gösterilen birçok oyunun ana karakteri kadındı mesela ve hepsi inanılmaz ilgi ve dikkat çekiciydi. Eğer GG, 4.5 yıldır geliştirdiklerini söyledikleri bu oyunda sırf endişe ediliyor diye ana karakteri değiştirirse sadece kendilerine ihanet etmiş olurlar, ki ben böyle bir karar alacaklarını da sanmıyorum.
Killzone oyunları gerek grafik gerekse hikaye açısından gayet iyiydi şahsen ben hepsini keyifle oynadım. Shadow fall hariç. Ama battlefield gibi online ağırlıklı değil. O yönü eksik tabi. Guerilla games güzel bir projeye imza atmış oyun çok güzel görünüyor. Şans vermeye değer.
Zevkler ve renkler.;)
Bu oyun tabiki şansı hakediyor. Robot dinazorlar falan bana çok değişik geldi bunun için bile şans veririm. İnşallah beklentilerin ötesinde bir oyun olurda keyifle oynanır.
Bir çeşit Matrix hikayesi görebiliriz bu oyunda, Hermen Hulst'un dediğine göre Makineler, ki farklı bir isim takmamışlar basitçe Makine diyorlarmış ve nasıl var oldukları oyunun odak noktasıymış. Ana karakterimizin dünyada neler olup bittiği hakkında hiçbir fikri yok, teknolojinin tavan yaptığı gökdelenlerin kol gezdiği dünyadaki insanlar için Old Ones deniyor ve karanlığın gelişinden sonra dünyanın bu hale gelişi 1000 yıllık bir süreçmiş. Oyundaki tüm gizemi ilerledikçe çözecekmişiz, bizim hatunun bu makinelere karşı da bir ilgisi varmış ayrıca.
Açık alan dışında, yıkık şehirlerin ve göktelenlerin, binaların içinde gezebilme söz konusu olursa süper olur. Her mekana uygun boyutlarda makinalar olmalı. Mekan çeşitliliği ve araştırmaya zorlamak sadece single bir oyun için oynanabilirliği arttırır.
Horizon'un Dünyasını Oluşturmak İçin Eski Bethesda ve CD Projekt Çalışanlarıyla Anlaşıldı
Açık dünya oyunlarına atmosfer ve ambiyans eklemek, hikaye ile oynanış arasında bütünlük sağlamak yapımcılar için oldukça zor bir iştir. Daha önce Killzone serisinde gördüğümüz Guerrilla Games, yeni oyunu Horizon'a deneyimsiz olarak başlamayı istememiş. Dolayısıyla firma, oyunun yapımı için önemli isimlerle anlaşmış.
E3'te bir röportajda konuşan stüdyonun sanat yönetmeni Jan Bart Van Beek, Horizon'un açık dünyasını oluştururken çok zorlandıklarını, bu yüzden deneyimli isimlerle iletişime geçtiklerini söyledi. Belirtilenlere göre firma bu konuda Fallout ve The Elder Scrolls serisinin yapımcısı Bethesda'dan ve The Witcher serisinin yapımcısı CD Projekt'ten bazı isimlerle anlaştı. Bu isimlerin oyuna katkısı şüphesiz pozitif yönde olacaktır.
E3 festivalinin en dikkat çeken oyunları arasında Killzone yapımcısı Guerrilla Games'in yeni serisi Horizon: Zero Dawn da yer alıyor. Videogamer'a konuşan oyunun sanat yönetmeni Jan-Bart van Beek, oyun hakkında yeni detaylar verdi.
Beek; Horizon: Zero Dawn'da yer alan silah ve mermi çeşitleriyle birlikte çok farklı oynanış kombinasyonları elde edilebildiğini ve oyuncunun düşmanları nasıl öldüreceğini kendisinin çözmesi gerektiğini dile getiriyor ve şöyle devam ediyor: "Oyunu öğretmeyeceğiz. Gidip bu robotları nasıl avlamanız gerektiğini veya onların nasıl etkileşime geçtiğini anlatmayacağız. Ortaya çıkıp gerçekten bu şeyleri deneme yanılma yöntemiyle sizin öğrenmeniz gerek."
Üstelik oyunda robotların birbiriyle olan ilişkisini öğrenmek de oyuncuya kalacak. Yani dünyada karşılaştığınız bir robotu önce uzaktan gözlemlemeniz gerekecek. Yapımcı ekip oyunda neden robotların olduğunu veya oraya nasıl geldiklerini de doğrudan anlatmayacak. Bu da oyuncuya kalacak.
Oyunun RPG elementlerine değinen Beek, Horizon'da da bir yetenek ağacının bulunacağını, seviye atladıkça yeni perkler açacağımızı dile getiriyor. Örneğin karakterimizin sahip olacağı perklerden birisi oyunun tanıtım videosunda da gördüğümüz zamanı yavaşlatma özelliği. Belirtilene göre oyunda iki tür ilerleme bulunacak. Birisi deneyim puanı kazanarak yeni özellikler açmak, diğeri de daha güçlü robotlar avlayarak ve daha fazla şey keşfederek daha güçlü zırhlara veya silahlara sahip olmak.
O grafikleri resmen açık dünya yapmışlar helal olsun adamlara. Bide belli oluyordu hertürlü aynı motor olduğu.
Us psn de oyunun videosu var açtım izledim.En net görüntü burdaydı grafikler ve atmosfer şiir gibiydi gerçekten.Yeni bir klasik geliyor bence
Gamersyde da 500 küsür mb lık video var onu izlemenizi tavsiye ederim.Ben indirdim tv ye taktım,görüntü gerçekten muhteşem. Güzel bir ex olacak gibi,Wild ne oldu acaba hiç e3 te gözükmedi?
O grafikleri resmen açık dünya yapmışlar helal olsun adamlara. Bide belli oluyordu hertürlü aynı motor olduğu.
Us psn de oyunun videosu var açtım izledim.En net görüntü burdaydı grafikler ve atmosfer şiir gibiydi gerçekten.Yeni bir klasik geliyor bence
Gamersyde da 500 küsür mb lık video var onu izlemenizi tavsiye ederim.Ben indirdim tv ye taktım,görüntü gerçekten muhteşem. Güzel bir ex olacak gibi,Wild ne oldu acaba hiç e3 te gözükmedi?
Gamersyd dan uncharted 4 ün videosunu indirdim.Çok iyiydi ama en iyi görüntü psn deki,direk oyun içi.Gerçi ben henüz tv yi değiştirmedim 720 p izliyorum.Ps4 alınca tv yi mecbur değiştireceğim,bakalım 1080 p de neler göreceğim daha net nasıl olacak merak ediyorum.
Zevkler ve renkler.;)
Bu oyun tabiki şansı hakediyor. Robot dinazorlar falan bana çok değişik geldi bunun için bile şans veririm. İnşallah beklentilerin ötesinde bir oyun olurda keyifle oynanır.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Oynadınızmı hocam horizonu sonuçta merak ettim gameplaylere aldanmamkgerek çünkü
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Adventure.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Açık dünya oyunlarına atmosfer ve ambiyans eklemek, hikaye ile oynanış arasında bütünlük sağlamak yapımcılar için oldukça zor bir iştir. Daha önce Killzone serisinde gördüğümüz Guerrilla Games, yeni oyunu Horizon'a deneyimsiz olarak başlamayı istememiş. Dolayısıyla firma, oyunun yapımı için önemli isimlerle anlaşmış.
E3'te bir röportajda konuşan stüdyonun sanat yönetmeni Jan Bart Van Beek, Horizon'un açık dünyasını oluştururken çok zorlandıklarını, bu yüzden deneyimli isimlerle iletişime geçtiklerini söyledi. Belirtilenlere göre firma bu konuda Fallout ve The Elder Scrolls serisinin yapımcısı Bethesda'dan ve The Witcher serisinin yapımcısı CD Projekt'ten bazı isimlerle anlaştı. Bu isimlerin oyuna katkısı şüphesiz pozitif yönde olacaktır.
http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Horizonun_Dunyasini_Olusturmak_icin_Eski_Bethesda_ve_CD_Projekt_Calisanlariyla_Anlasildi-79249.htm
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
E3'den once ise ayakta uyumadan bile daha vahim bir durum var demektir :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ayrıca Killzone:Shadow Fall ile aynı grafik motorunu kullandığını belirtilmiş.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
O grafikleri resmen açık dünya yapmışlar helal olsun adamlara. Bide belli oluyordu hertürlü aynı motor olduğu.
Bu mesaja 3 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu arada kızı da Ygritte'e benzetmişler
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Beek; Horizon: Zero Dawn'da yer alan silah ve mermi çeşitleriyle birlikte çok farklı oynanış kombinasyonları elde edilebildiğini ve oyuncunun düşmanları nasıl öldüreceğini kendisinin çözmesi gerektiğini dile getiriyor ve şöyle devam ediyor: "Oyunu öğretmeyeceğiz. Gidip bu robotları nasıl avlamanız gerektiğini veya onların nasıl etkileşime geçtiğini anlatmayacağız. Ortaya çıkıp gerçekten bu şeyleri deneme yanılma yöntemiyle sizin öğrenmeniz gerek."
Üstelik oyunda robotların birbiriyle olan ilişkisini öğrenmek de oyuncuya kalacak. Yani dünyada karşılaştığınız bir robotu önce uzaktan gözlemlemeniz gerekecek. Yapımcı ekip oyunda neden robotların olduğunu veya oraya nasıl geldiklerini de doğrudan anlatmayacak. Bu da oyuncuya kalacak.
Oyunun RPG elementlerine değinen Beek, Horizon'da da bir yetenek ağacının bulunacağını, seviye atladıkça yeni perkler açacağımızı dile getiriyor. Örneğin karakterimizin sahip olacağı perklerden birisi oyunun tanıtım videosunda da gördüğümüz zamanı yavaşlatma özelliği. Belirtilene göre oyunda iki tür ilerleme bulunacak. Birisi deneyim puanı kazanarak yeni özellikler açmak, diğeri de daha güçlü robotlar avlayarak ve daha fazla şey keşfederek daha güçlü zırhlara veya silahlara sahip olmak.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Us psn de oyunun videosu var açtım izledim.En net görüntü burdaydı grafikler ve atmosfer şiir gibiydi gerçekten.Yeni bir klasik geliyor bence
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Gamersyde da 500 küsür mb lık video var onu izlemenizi tavsiye ederim.Ben indirdim tv ye taktım,görüntü gerçekten muhteşem.
Güzel bir ex olacak gibi,Wild ne oldu acaba hiç e3 te gözükmedi?
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Gamersyd dan uncharted 4 ün videosunu indirdim.Çok iyiydi ama en iyi görüntü psn deki,direk oyun içi.Gerçi ben henüz tv yi değiştirmedim 720 p izliyorum.Ps4 alınca tv yi mecbur değiştireceğim,bakalım 1080 p de neler göreceğim daha net nasıl olacak merak ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle