15k lık oled vurgusu önemli hocam haklısınız. |
Oyun ile ilgili reddit'te okuduğum yeni detayları çevirmeye çalıştım. 1) Oyun açık dünya olacak. 2) Oyun gerçekçi (realistic) olacak. 3) Trailer'de görd... |
Oyun ile ilgili reddit'te okuduğum yeni detayları çevirmeye çalıştım. 1) Oyun açık dünya olacak. 2) Oyun gerçekçi (realistic) olacak. 3) Trailer'de gördüğümüz kısım ana hikayenin parçası değil sadece yan görev (oha!) 4) Oyun içinde çok fazla hikaye olacak. Belki bazılarını bulamayabiliriz. 5) Ana hikaye Jin vs Moğollar olacak. (Jin Sai ana karakterin ismi) 6) Oyun kurgusal olacak gerçek tarihi olaylar değil. 7) Jin Moğollarla savaşmak için samuray eğitiminin ötesine geçmek zorunda kaldı. 8) Savaşın teması kan, çamur ve çelik. 9) Başka silahlar olabilir ancak şuan sadece katana gösteriyorlar. 10) Jin "sessiz suikastçıların şiddetli zarafeti" için bazı samuray tekniklerini terketti. 11) Jin grapple hook (trailerde gördüğümüz kanca. binalara zıplarken kullandığı) kullanmayı öğrendi ancak bu samuray eğitiminin bir parçası değil. Moğolları sessizce öldürmek için yeni teknikler öğrendi. 12) Çevremizdeki her şey hareketli olacak (düşen yapraklar, rüzgarda sallanan ağaçlar vs) 13) Oyun içinde arkaplanda gördüğünüz heryere gidebilme imkanımızı olacak. 14) Sucker Punch oyunculara pek çok navigasyon seçeneği sunmak istiyor. 15) Küçük ölçeklerde bir HUD ekranı olacak. 16) Fotoğraf modu olabilir. 17) Japonca seslendirme olacak! (şükürler olsun) 18) Jin'in takma adı "The Ghost of Tsushima" 19) At sürebileceğiz ve atın adı "Nobu" 20) Trailer'de gördüğümüz tüm detayı oyun boyu görebileceğiz. Samuraylar Japonya'da en çok saygı gören insanlardı. Yürüyerek yada atıyla bir yerden geçerken insanlar önünde eğilecek ancak samurayın da korktuğu şeyler olacak. Bazı kadın ve çocuklar Jin'den kaçmaya ve saklanmaya çalışacak. Bazı insanlar ise Jin'e kendilerini kanıtlamak ve samurayın taşıdığı değerli eşyaları çalmak için saldırabilecek. Böylelikle dünya canlı tutulabilecek. Sivillerle bu etkileşimlerin ne kadar olacağı belli değil. Her outpost'un (köyler vb.) kendine özgü hikayesi ve görevleri olacak. Yani sadece askerleri öldür ve köyü ele geçir olmayacak. Eğer görevler tamamlanmazsa köyler Moğollar tarafından geri alınabilecek. Oyunda 2 ana şehir ve bir sürü küçük köy (outpost) olacak. Seni "Ghost" ya da "Samuray" olarak eğitmeye yardımcı olacak NPC'ler olacak bu şehirler ve köyler içinde. Jin ilk aşamada shiruken fırlatma, kunai kullanma, zehirler veya patlayıcılar yapma, grappling hook kullanma gibi özellikleri olmayacak. Samuray ve Ghost olmak üzere 2 ana yetenek ağacı olacak ve bunlar dallanıp budaklanacak. Samuray kılıç kullanma, okçuluk ve defansta uzmanlaşacak. Ghost ise gizlilik, simya (alchemy) ve çeviklik(agility) üzerinde yoğunlaşacak. Samuray yetenek ağacı oyun başlangıcından itibaren açık olacak . Ghost yeteneklerini öğrenmek için görevleri tamamlamamız gerekecek. (İksir, zehir yapabilmek için simyacıyla çalışmak vb.) Samuray ve Ghost kitleri arasında geçiş yapabileceğiz. Samuray zırhı içinde binalara tırmanamayacağız ve yüzemeyeceğiz(ancak hala zıplayabiliyoruz). Kitler arasında geçiş yapmak için şehirlere ya da outpostlara gitmek gerekecek. Zaman geçirmek için buralarda uyuyabileceğiz. Böylelikle akşam yapılan bir görev için vakit daha hızlı geçecek. Eğer Ghos kit'i içinde insanlar tarafından görülürsek bize saldırabilecekler. Oyun bize akşamları Ghost, sabahları Samuray olmayı öneriyor. Bazı görevler sadece Samuray eşyalarını veya Ghost eşyalarını giyerken (suikast görevi vb.) verilecek. Ufak tefek bazı yerleri çeviremedim arkadaşlar tam metin linki koyacağım. Umarım yardımcı olur oyunu merak eden arkadaşlara. http://www.reddit.com/r/PS4/comments/8qnccl/ghost_of_tsushima_game_details/ |
bitmedi İngilizce öğren diyen tipler. ps tr bu tipleri gördükçe 429 tl yazıp dil işiyle uğraşmadan satar doğal olarak. yeni nesile kadar umarım nesli tükenir bu canlıların ... |
bitmedi İngilizce öğren diyen tipler. ps tr bu tipleri gördükçe 429 tl yazıp dil işiyle uğraşmadan satar doğal olarak. yeni nesile kadar umarım nesli tükenir bu canlıların 429 tl ye satıyorsan türkçe yapacaksın ki satılsın burada.kullanıcıların hakkı bu. usa psn den 330 a alırım zaten ingilizce olarak.sana ne gerek var ps tr o zaman.bunu anlamıyorlar ve bu tipler bunlara destek oluyor en çok ona sinir oluyorum bende |
< Resime gitmek için tıklayın > TÜR: Action-Adventure YAPIMCI: Sucker Punch YAYINCI: Sony Interactive Entertainment PLATFORM: Playstation 4 ÇIKIŞ TARİHİ: 26 Haziran 2020 "Ghost of Tsushima samuray temalı bir açık dünya macera oyunu. Yıl 1274. Samuray savaşçıları Japonya'nın efsanevi savunucularıydı, ta ki korkunç Moğol İmparatorluğu Tsushima adasını tahribat edip yerel nüfusu fethedinceye kadar. Son kalan samuraylardan biri olarak savaşmak için küllerden yükseliyorsun. Ancak şerefli taktikler seni zafere götürmez. Japonya'nın özgürlüğü için Samuray geleneklerinin ötesine geçmelisin. (BSC)" RESİMLER < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > VİDEOLAR 18 dakikalık oynanış videosu: Videoyu izlemek için tıklayınız Türkçe altyazılısı (by @FourEight): https://www.youtube.com/watch?v=VZQEX-9pH0w -- diğer videolar -- https://www.youtube.com/watch?v=kSAvzeopPC8 https://www.youtube.com/watch?v=Ehg6NyS6nws https://www.youtube.com/watch?v=Zbq7BnsQhrw https://www.youtube.com/watch?v=rTNfgIAi3pY https://www.youtube.com/watch?v=J9VfyfXSCjs https://www.youtube.com/watch?v=eWjnCZGSkGc |
Oyun ile ilgili reddit'te okuduğum yeni detayları çevirmeye çalıştım. 1) Oyun açık dünya olacak. 2) Oyun gerçekçi (realistic) olacak. 3) Trailer'de gördüğümüz kısım ana hikayenin parçası değil sadece yan görev (oha!) 4) Oyun içinde çok fazla hikaye olacak. Belki bazılarını bulamayabiliriz. 5) Ana hikaye Jin vs Moğollar olacak. (Jin Sai ana karakterin ismi) 6) Oyun kurgusal olacak gerçek tarihi olaylar değil. 7) Jin Moğollarla savaşmak için samuray eğitiminin ötesine geçmek zorunda kaldı. 8) Savaşın teması kan, çamur ve çelik. 9) Başka silahlar olabilir ancak şuan sadece katana gösteriyorlar. 10) Jin "sessiz suikastçıların şiddetli zarafeti" için bazı samuray tekniklerini terketti. 11) Jin grapple hook (trailerde gördüğümüz kanca. binalara zıplarken kullandığı) kullanmayı öğrendi ancak bu samuray eğitiminin bir parçası değil. Moğolları sessizce öldürmek için yeni teknikler öğrendi. 12) Çevremizdeki her şey hareketli olacak (düşen yapraklar, rüzgarda sallanan ağaçlar vs) 13) Oyun içinde arkaplanda gördüğünüz heryere gidebilme imkanımızı olacak. 14) Sucker Punch oyunculara pek çok navigasyon seçeneği sunmak istiyor. 15) Küçük ölçeklerde bir HUD ekranı olacak. 16) Fotoğraf modu olabilir. 17) Japonca seslendirme olacak! (şükürler olsun) 18) Jin'in takma adı "The Ghost of Tsushima" 19) At sürebileceğiz ve atın adı "Nobu" 20) Trailer'de gördüğümüz tüm detayı oyun boyu görebileceğiz. Samuraylar Japonya'da en çok saygı gören insanlardı. Yürüyerek yada atıyla bir yerden geçerken insanlar önünde eğilecek ancak samurayın da korktuğu şeyler olacak. Bazı kadın ve çocuklar Jin'den kaçmaya ve saklanmaya çalışacak. Bazı insanlar ise Jin'e kendilerini kanıtlamak ve samurayın taşıdığı değerli eşyaları çalmak için saldırabilecek. Böylelikle dünya canlı tutulabilecek. Sivillerle bu etkileşimlerin ne kadar olacağı belli değil. Her outpost'un (köyler vb.) kendine özgü hikayesi ve görevleri olacak. Yani sadece askerleri öldür ve köyü ele geçir olmayacak. Eğer görevler tamamlanmazsa köyler Moğollar tarafından geri alınabilecek. Oyunda 2 ana şehir ve bir sürü küçük köy (outpost) olacak. Seni "Ghost" ya da "Samuray" olarak eğitmeye yardımcı olacak NPC'ler olacak bu şehirler ve köyler içinde. Jin ilk aşamada shiruken fırlatma, kunai kullanma, zehirler veya patlayıcılar yapma, grappling hook kullanma gibi özellikleri olmayacak. Samuray ve Ghost olmak üzere 2 ana yetenek ağacı olacak ve bunlar dallanıp budaklanacak. Samuray kılıç kullanma, okçuluk ve defansta uzmanlaşacak. Ghost ise gizlilik, simya (alchemy) ve çeviklik(agility) üzerinde yoğunlaşacak. Samuray yetenek ağacı oyun başlangıcından itibaren açık olacak . Ghost yeteneklerini öğrenmek için görevleri tamamlamamız gerekecek. (İksir, zehir yapabilmek için simyacıyla çalışmak vb.) Samuray ve Ghost kitleri arasında geçiş yapabileceğiz. Samuray zırhı içinde binalara tırmanamayacağız ve yüzemeyeceğiz(ancak hala zıplayabiliyoruz). Kitler arasında geçiş yapmak için şehirlere ya da outpostlara gitmek gerekecek. Zaman geçirmek için buralarda uyuyabileceğiz. Böylelikle akşam yapılan bir görev için vakit daha hızlı geçecek. Eğer Ghos kit'i içinde insanlar tarafından görülürsek bize saldırabilecekler. Oyun bize akşamları Ghost, sabahları Samuray olmayı öneriyor. Bazı görevler sadece Samuray eşyalarını veya Ghost eşyalarını giyerken (suikast görevi vb.) verilecek. Ufak tefek bazı yerleri çeviremedim arkadaşlar tam metin linki koyacağım. Umarım yardımcı olur oyunu merak eden arkadaşlara. http://www.reddit.com/r/PS4/comments/8qnccl/ghost_of_tsushima_game_details/ |
bitmedi İngilizce öğren diyen tipler. ps tr bu tipleri gördükçe 429 tl yazıp dil işiyle uğraşmadan satar doğal olarak. yeni nesile kadar umarım nesli tükenir bu canlıların 429 tl ye satıyorsan türkçe yapacaksın ki satılsın burada.kullanıcıların hakkı bu. usa psn den 330 a alırım zaten ingilizce olarak.sana ne gerek var ps tr o zaman.bunu anlamıyorlar ve bu tipler bunlara destek oluyor en çok ona sinir oluyorum bende |
Lükse bakar mısınız? 29 Mayıs’ta The Last Of Us Part 2’yi Türkçe dublaj oynayıp 1 ay dolmadan The Ghost Of Tsushima’yı da Türkçe altyazılı oynayacağız. Bakın bu çok ciddi bir lüks! Kafayı yer insan 😂 |
|
Konu yine PlayStation sahibi olmayan tek özel oyunu sea of thieves olan konsolun fanboyları tarafından saldırıya uğramış |
Oyun hakkında çok geniş bilgiler verildi resetera sitesinde. Spoiler ibaresi koymadım çünkü genel bilgiler veriliyor, zira çok uzun maddeler. Yine de hiçbir bilgiye sahip olmayayım diyen arkadaşlar varsa kaçınabilirler. Genel Bilgiler
Oyunun Dünyası
Dövüş Sistemi
Kaynak |
Beni şu gemi olayı çok üzdü ya. Abi siz ubisoft musunuz ea misiniz nesiniz ya. Neymiş gemiye ateş at, sinematik girsin ve "gemi yok edildi". Çok amatörce çok |
Downgrade yemiş denilen oyun, sektörün en iyi grafikli 5 oyunundan biri. 7 yıllık ve son günlerin en popüler ifadelerinden, "tflops" olarak 1.8'lik konsolda görüyorsunuz şu oyunu. Böyle downgrade in başımızın üstünde yeri var. Hakikaten bazı zihinleri anlamıyorum, çekememezlik mi kibir mi nedir? Bizim bilmediğimiz ne oynuyorsunuz da şu oyunun görsellerine laf ediliyor. |
Kullandığı alete exc diye çıkan oyun Crackdown 3 olan gelip burada hayatlarında exc diye göremeyeceği oyuna olmamış diyor. Daha neler görecek bu gözler, bunun bir de Next Gen'i var. Pre-Order hazır, bekliyoruz. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
https://www.gamespot.com/reviews/far-cry-5-review-rocky-mountain-high/1900-6416885/ |
bu nasıl uslup hocam..... terbiyesizlik yapmayin boş yorum ne demek ? insani cevap verdiğine pişman etmeyin. cod konusundan biliyoruz seni kâle alıp cevap veren yok. burda böyle takılırsın artık kendin çal kendin oyna.... dediğim şekilde kareye basarakta yapabilirsin ben bu şekilde oynayip platinledim oyunu mesajımda burda dursun sana cevap verecekler nasıl bir uslupla karşılaşacaklarını bilsinler... |
Bahsedilen Darksouls ,Bloodborne,Nioh tarzı oyunlara ve bunları oynayanlara saygı duymakla beraber ,bu oyun ,klasik Onimusha ,Ninja Gaiden tarzı olsun.1500 tane zırh,60 bin tane büyü,kılınç,bir yığın gelişim ögesi,düşük levelde sürekli ölüp ölüp durma şeklinde olmasın.Bu tarzda 3 tane iyi oyun var zaten!!Bu oyun,gizlilik;aksiyon,senaryo odaklı olsun.Çıkan her aksiyon oyunu,Dark Souls tarzında olacak diye bir kural mı var?Hellblade öyle bir oyun değildi mesela. |
Bu bir ubisoft oyunu deselerdi hiç şaşırmazdım. -Bütün klişe open world öğeleri var gibi duruyor. -Grafikler fena downgrade yemiş. Zaten tahmin ediyordum ama bu kadarını beklemiyordum. -Gırla collectibles falan var anladığım kadarıyla. O bitkileri hiç bir animasyon olmadan toplamak. sanki güzel bir şeymiş gibi videonun 4 te 1 ini animasyonsuz çalı çırpı toplamaya harcamak..... :S -combat... meh. yani devrimsel bir şey olurmu diyordum. alakası yok. belki keyifli gadgetlar vs vardır. Güzel bir iki detay var ama. özellikle bir kaç yerde şu korku mekaniğinden bahsediyorlar. Sanırım ani bir saldırıdan sonra bir süre çevredeki askerler falan stun yiyor. bunu kullanın falan diyorlar. - Headshot yiyen askerlerin komik animasyonu :S - Gemiyi yaktıktan sonra kameranın geri geri gelip görev tamamlandı yazısını koca puntolarla yazması..... offff. ubisoft oyunlarına benziyor demişmiydim? demişim. - Downgrade'e rağmen çevre ve atmosfer çok güzel. - Combatta stance'ler var. Nioh kadar teknik bir şey asla beklemiyorum ama stance çalışmış olmaları çok güzel. Yine de çok basit göründü combat gameplayi gözüme. Ama yine de detaylanır gibi duruyor. - Samurai cinematic ne lan ? siyah beyaz mod yap adına da retro de. ne kasıyorsun. niye bunu gösteriyorsun bir naneymiş gibi ???? photomode da öyle. Zaten bu photomode u oldum olası manasız bulurum - Hikayeden çok ufak birşeyler gösterdiler. Sanırım bir rebel tayfası var.. bilmem size başka bir firma oyunlarını hatırlatır mı :S. Yine de hikayeyi merak ediyorum. Negatif saydığım herşey evet klişe ama güzel yapmışlarsa, tok ve zengin mekaniklere, büyük bir içeriğe sahipse kesinlikle alınır. Sucker punch diyorsun. Yetenekli adam bunlar. |
Yedi senelik PlayStation 4'e yapılacak en güzel kapanış bu birinci sınıf kalite oyunlarla yapılıyor, daha iyisi olamazdı. İki gün sonra her yerinden kalite aktığı tescilli bir oyun geliyor ve bir jenerasyon kapanıyor. PS5'te bu heriflerin ulaşacağı insan üstü seviyelere heyecanlanmamak mümkün değil! |
Ulan şu ps exlusive oyunlarının konusu neden hep oyuna bok atmak isteyenlerle dolu. Last of us da ağız tadıyla oyunla ilgili konuşamadım troller sürekli şöyle kötü böyle kötü naughty dog kapasın kepenkleri diye dolaşıyordu ki son zamanlarda oynadığım en iyi oyundur kendileri. Şimdi ghost of tsushima konusunda oyun hakkında konuşmaya geliyorum beklentileri göreyim diyorum last of us konusunda oyunu kötüleyen aynı arkadaş yukarıda 6 verilen inceleme puanlarını paylaşmış diğer nicklere bakıyorum last of us u kötüleyen nickler bu sefer bu oyun konusunda yine oyun kötü diyorlar. Aynı nickler aynı kişiler Dertlerini anlamak zor gerçekten. Hayır bide bu kadar çabalamaya gerek yok kirala bir ps oyna madem bu kadar meraklısın oyuna oynamadan bok atmaya en azından oynayıp öyle yorum yap. Ne platform savaşıymış arkadaş bitmedi yani şu playstation'un derdi |
Konuyu bulandırmak gibi olmasın ama Ghost feodal japonya'da geçtiği için buna uygun bir çalışmamı aklıma getiriyor. 2 yıl kadar önce Unreal Engine 4 ile feodal japonya konseptinde bir oynanabilir bölüm tasarlamıştım. Modellediğim yapılar, genel konsept o döneme aitti, Ghost'u oynadıkça aklıma geliyor paylaşmak istedim. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Ben beklentimi düşürdüm. Ortalama veya ortalamanın bir tık üstü oyun olacakmış gibi geldi. Açık dünyada bir şeyler toplama ve outpost baskını gibi şeyleri bekliyordum ve beklediğim gibi çıktı maalesef. Tabi tam oyunu görmeden yine önyargılı yaklaşmak istemem ama dediğim gibi beklentimi büyük oranda düşürdüm oyun ile alakalı. Keşke açık dünya yerine God of War gibi geniş bir dünyası olup yarı çizgisel olsaydı. |
Ulan birşeyi de beğenin be ! TLOU 2 gelir, yok çöp, hikaye rezil, beklentinin altı. Tsushima gelir aynı sözler. RE3 remake çıktı yerden yere vuruluyor. FF7 remake nin kimse yüzüne bakmadı. Sizin seviyeniz ne abi. Neyi beğeniyorsunuz siz harika oyun tasarımcıları. Yapın da oynayalım ya. |
Bu mesajda bahsedilenler: @Philipp_Plein