Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
30
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
GALERİCİLERE Olan Bu Nefret ?

_ _Knock0uT_ Konu Sahibi
geçen yıl (504 mesaj)
Yorumlarda ara ara denk geliyorum da galeriden araba alınmaz,galerideyse uzak dur gibi şeyler söyleniyor bunun nedenini gerçekten merak ediyorum

Şahsi düşüncem
Arabanın arızasını bile bile sorunu gizleyip satmaya çalışan veya satan galerici şeref yoksunudur her lafı hakeder ancak birde şöyle bir durum var örneğin ben bir galericiyim(DEĞİLİM) X marka bir aracı expere soktum aldım 1 hafta sonra müşteri geldi aracı sattım herhangi bir zaman sonra adam bana geldi sorunuda örnek veriyorum motor kilitledi dedi veya şanzıman arızalandı dedi şimdi galericinin burda ne suçu olabilir birisi mantıklı bir şekilde izah edebilir mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Arkadaşlar Galerici değilim ama 1 TL var mı karşıya geçicem
Yoruma Git
TheCaliph_ - geçen yıl +22
10 galericinin 9'u çakaldır. Bu gerçeği bile bile galerilere ayılıp bayılan varsa onun problemi.



Yoruma Git
Yorumun Devamı stevenashty - geçen yıl +12
galerici değilim ama elime duty free parfümler geldi


Yoruma Git
Yorumun Devamı Bellup - geçen yıl +5

T TheCaliph_
geçen yıl (28608 mesaj)
Arkadaşlar Galerici değilim ama 1 TL var mı karşıya geçicem




B Bellup
geçen yıl (224 mesaj)
galerici değilim ama elime duty free parfümler geldi






S stevenashty
geçen yıl (394 mesaj)
10 galericinin 9'u çakaldır. Bu gerçeği bile bile galerilere ayılıp bayılan varsa onun problemi.



https://forum.donanimhaber.com/ayni-arac-2-ilan-kilometreler-arasi-20-bin-fark-var--142544355





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stevenashty -- 25 Mart 2020; 21:10:46 >


M m_kucukaksoy
geçen yıl (2420 mesaj)
şakamı



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A aLLyC
geçen yıl (9587 mesaj)
quote:

_Knock0uT_
23 Mart 2020 Pazartesi 20:32:27 (494 mesaj)
Galericilik bu mu ?

Fiyat pahalı geliyorsa almayacaksın serbest piyasa isteyen istediği fiyatı yazar madem çok tepki göstermek istiyorsunuz almayın kardeşim ikinci el araba falan elinizdekini kullanın




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Çok yazmaya gerek yok, ölü taklidi yapın gitsin





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aLLyC -- 25 Mart 2020; 21:24:10 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

_ _Knock0uT_ Konu Sahibi
geçen yıl (504 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: aLLyC

quote:

_Knock0uT_
23 Mart 2020 Pazartesi 20:32:27 (494 mesaj)
Galericilik bu mu ?

Fiyat pahalı geliyorsa almayacaksın serbest piyasa isteyen istediği fiyatı yazar madem çok tepki göstermek istiyorsunuz almayın kardeşim ikinci el araba falan elinizdekini kullanın




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Çok yazmaya gerek yok, ölü taklidi yapın gitsin
Daha önceki mesajlarımda da en az 5 kere ikinci el araç almayın diye yorum yaptım konusunu bile açtım siz ikinci el arac almazsanız bu yapay piyasanın kaymağını yiyenler kaymaksız kalır dedim elinizdeki aracı kullanın dedim sen bu yukardaki mesajdan galerici olduğumu falan mı zannettin neyin kafası bu ?

Şu ilk iki yorumdaki veledlerde buna dahil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Knock0uT_ -- 25 Mart 2020; 21:29:25 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A aLLyC
geçen yıl (9587 mesaj)
Senin her dedigini takip etme gibi ne görevim ne de derdim yok, açtığın provakatif konu ortada yazdığın ortada.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aLLyC -- 25 Mart 2020; 21:58:2 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @_Knock0uT_

_ _Knock0uT_ Konu Sahibi
geçen yıl (504 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: aLLyC

Senin her dedigini takip etme gibi ne görevim ne de derdim yok, açtığın provakatif konu ortada yazdığın ortada.
Evet yazdığım ortada ne var yazdığımda ne anlam çıkardın ayrıca provakatif konu derken bişey falan mı içiyosun sen?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Knock0uT_ -- 25 Mart 2020; 22:5:45 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C cormen
geçen yıl (5103 mesaj)
Sonu bir yere varmayacak bir konu. Arkadaş doğru söylemiş.




M MaDMaxiBo
geçen yıl (13648 mesaj)
2017 model kaput /boyalı değişik 40.000 lira hasar kaydı olan civic için 139 bin lira isteyince kim nefret etmez o adamlardan ? üstelik benim 20 binde 2018 boyasız değişensiz aracıma teklif ettiği fiyat da 149 bin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

_ _Knock0uT_ Konu Sahibi
geçen yıl (504 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

2017 model kaput /boyalı değişik 40.000 lira hasar kaydı olan civic için 139 bin lira isteyince kim nefret etmez o adamlardan ? üstelik benim 20 binde 2018 boyasız değişensiz aracıma teklif ettiği fiyat da 149 bin.
Piyasayı başta devletin vergi politikası sonra bizler bu hale getirdik(tüketiciler) galericiler bence bu durumdaki en az suçlu kişiler

Paramızın diğer paralar karşısında pul olmasını unutmuşum





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Knock0uT_ -- 25 Mart 2020; 22:39:20 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E eski_nesil
geçen yıl (419 mesaj)
Arabayı alırken en ufak çizikten bile para düşerler, aracı aldıktan sonra "yahu ne olacak ufacık çizikten" derler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cormen
geçen yıl (5103 mesaj)
Alırken öldürür, satarken övdürür. 1 ay onra da sövdürür. İşi bu. İşinize gelmiyorsa almazsınız olur biter.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 25 Mart 2020; 22:58:50 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @eski_nesil

E eski_nesil
geçen yıl (419 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cormen

Alırken öldürür, satarken övdürür. 1 ay onra da sövdürür. İşi bu. İşinize gelmiyorsa almazsınız olur biter.
Peki




J Jocker35
geçen yıl (1657 mesaj)
Görünce nefret ettiğim tiksindiğim iki meslekten birisi galerici
Diğeri de emlakçılardir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C cormen
geçen yıl (5103 mesaj)
Çünkü kendisi tam bir ahlak timsali




O orcnd
geçen yıl (2652 mesaj)
şimdiye kadar 6 galerici ile muhatap oldum. hepsi beni dolandırmaya çalıştı.
hepsinin yalanını yüzüne vurdum. suçlarını inkar etmediler.
çevremde de düzgün bir galerici ile tanışan yok.
sanayi ustaları ile konuştuğumda da birçok ibretlik galerici hikayeleri anlatıyorlar.

dolayısıyla galericilere güvenmek için hiçbir sebebim yok.
güvenmemek için de birçok sebebim var.

elbette bir yerlerde işini namusuyla yapan bir galerici vardır.
fakat bana öylesi henüz denk gelmedi.

ayrıca durumun böyle olması için gayet geçerli sebepler var. galericiler temelde komisyoncudur.
başka ürünlerin komisyonculuğunu yapanlar o malın sıfır üretiminin de pazarlamasını yapma imkanına sahiptirler.
dolayısıyla piyasadaki tüm taleplere cevap verebildikleri için hem ikinci elden hemde sıfırdan para kazanırlar.
eğer bir şekilde sıfır veya ikinci el diğerine göre değer kaybederse genel gelirden kayıp yaşamazlar.

örneğin emlakçılar gidip inşaat şirketleri ile anlaşıp sıfır ev satabilirler. eğer piyasa ticari emlaka kaydıysa dükkan satışına geçerler.
para neredeyse ona göre konumlanırlar. bundan dolayı yeterli parayı kazanırlar. dolandırıcılığa ihtiyaç duymazlar.
yinede kâr marjı yüksek olduğu için dolandırıcılık oranı biraz yüksektir.

otomobilde ise galericiler sıfır satışları yapamıyorlar. ek olarak araç satışlarının çoğu filolara yapıldığı için istedikleri aracı değil bulduklarını satıyorlar.
örneğin piyasada kırmızı fiat 500x'e talep çok artarsa galericinin bu talebe karşılık verme şansı yok.
adamın elinde 10 tane beyaz manuel pejo 301 var. çünkü filolar 301, egea, passat gibi araçları alıyorlar.

hal böyle olunca ürün kalitesinde rekabet edemeyen galericiler fiyatta rekabet etmek zorunda kalıyorlar.
fakat ilan siteleri nedeniyle ürün fiyatları piyasa tarafından belirleniyor.
dolayısıyla aracını satmak isteyen herkes aracın değerini biliyor.
buda kâr marjını düşürüyor.
kâr marjını yükseltmek için de ne yazık ki kötü yollara başvurmak zorunda kalıyorlar.
veya çok namuslu olanlar batıyor geriye elimizdekiler kalıyor.

ek olarak otomobil ülkemizde çok değerli.
bu değerinden dolayı en ufak dolandırıcılıklar ile büyük kazançlar elde etmek mümkün oluyor.
buda kötü niyetli insanların ilgisini çekiyor.

dolayısıyla sorunlarımız yapısal. otomobillerdeki ithalatla ilgili bazı esnemelere ihtiyaç var.
ayrıca ötv oranında çok büyük bir iyileştirme lazım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orcnd -- 26 Mart 2020; 1:41:51 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

C cormen
geçen yıl (5103 mesaj)