Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
21
Cevap
731
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Fenerbahçe'nin cezası ertelenebilir.

O oldboi Konu Sahibi
8 yıl (3513 mesaj)
Yakında bu haber internet sitelerine de düşer.

Fenerbahçe'nin şampiyon olması durumunda, şampiyonlar ligine direk gitme şansı olabilecek eğer bu erteleme haberi doğru çıkarsa...




H hsngencer
8 yıl (8312 mesaj)
evet böyle birşey var.sampiyon olmadığız bir yıl cekeriz cezamizi.


Bu mesaja 10 cevap geldi.

M megi21
8 yıl (1944 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

evet böyle birşey var.sampiyon olmadığız bir yıl cekeriz cezamizi.

oldu. hatta avrupaya gidemediğiniz bir sene çekin
adamdaki mantığa bak


Bu mesaja 2 cevap geldi.

* *InfLeXibLe*
8 yıl (167 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

evet böyle birşey var.sampiyon olmadığız bir yıl cekeriz cezamizi.




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H hsngencer
8 yıl (8312 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: megi21

quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

evet böyle birşey var.sampiyon olmadığız bir yıl cekeriz cezamizi.

oldu. hatta avrupaya gidemediğiniz bir sene çekin
adamdaki mantığa bak

şaka lem şaka




M mu5tafa
8 yıl (8593 mesaj)
Gs ye en büyük darbe bu olur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P Piêr Dé Sans
8 yıl (9355 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

evet böyle birşey var.sampiyon olmadığız bir yıl cekeriz cezamizi.

< Resime gitmek için tıklayın >







F fasakasa
8 yıl (10575 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

evet böyle birşey var.sampiyon olmadığız bir yıl cekeriz cezamizi.

aslında neden olmasın zaten MAA havadan 1 yıl yedi


Bu mesaja 2 cevap geldi.

O oldboi Konu Sahibi
8 yıl (3513 mesaj)

T Taarin
8 yıl (299 mesaj)
Sanmıyorum bu saatten sonra ceza ile ilgili yeni bi karar vereceklerini.Ne ek ceza gelir ne azalır.




D Dark is the Sunlight
8 yıl (898 mesaj)
İyi iyi biraz umutlanın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

D DHF_Viper
8 yıl (377 mesaj)
Zannetmiyorum. Önümüzdeki sezon Avrupa'da olmayız, UEFA'nın verdiği ceza değişmez bence. CAS'ın gerekçeli kararı bekleniyor, sonra İsviçre Federal Mahkemesine gidilecek ama oradan da bir şey çıkmaz gibi.

Ama şu haberden sonra, "Her şey Fenerin yanına kar kaldı" gibi şeyler dolaşıyor ortalıkta, gülüyorum. 3 yıl men yedik toplamda "üç yıl". Kaybımız toplamda 100 Milyon Euroya yakın. Başkanımız dahil olmak üzere yöneticilerimiz futboldan men cezalarıyla karşı karşıya. 2011 Temmuzdan beri borsadaki taban yapmamız, milyonlarca lira zarar. 2011 yılındaki şampiyonluktan oluşmaya başlamış olan muhteşem kadronun dağılması. Kaybettiğimiz prestij ve kazandığımız kötü şöhreti saymıyorum bile.

Daha ne gelebilir ki zaten başımıza... Kapansın gitsin artık, 3 sene olacak neredeyse, bu kulüp bıktı artık bu tartışmalardan. Taraftarın çektiği çile yeter.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T thelmessos
8 yıl (1334 mesaj)
Arkadaş daha yeni Infantino açıklama yapmadı mı, Fener olayını kapattık diye. Ne cezanız ertelenecek, ne de ekstra yaptırım uygulanacak.

http://amkspor.com/2014/03/26/uefadan-sike-davasi-aciklamasi-277879/


Bu mesaja 1 cevap geldi.

X xakah74
8 yıl (362 mesaj)
Pek cok kisi Fb ceza almadi mantigi icinde ama gelicek sezonda alinmazsa 3 sezon toplamda 100 milyon euro yakin bir zarar etmis olucak Fb bence zaten bu basli basina bir ceza.
Buna ragmende bu zor günleri Fb basarili sekilde gecirmeyi bildi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-C1E9C52E6
8 yıl (12858 mesaj)
Infantino böyle bir şey olmayacağı yönünde açıklama yapmıştı.

Ha belli olmaz, sürpriz bir karar gelebilir geçen yılki gibi belki.

Hem ertelense ne olacak? Bu yıl gidersiniz, gelecek yıl yine gidemezsiniz. Avrupasız 1 yılınız daha varken Avrupa için daha da güçlenmeye bakın bence.




A Ahuna Bodom
8 yıl (164 mesaj)
Planımızı Fenerbahçenin gidememesine göre yaptık hiçkimse kusura bakmasın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H HeartQuake
8 yıl (2699 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Dark is the Sunlight

İyi iyi biraz umutlanın

Valla takdir ediyorum seni,kendi kendine ayar verdin hala burda mesaj atiyosun yani helal olsun 0 utanma



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


L Lachowski
8 yıl (2852 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hsngencer

evet böyle birşey var.sampiyon olmadığız bir yıl cekeriz cezamizi.

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z zurna
8 yıl (827 mesaj)
umutlanıyoruz yine.
bu takımın avrupada boy gösteremeyecek olması zaten ülke futboluna zarar.




W WINTER IS COMING
8 yıl (434 mesaj)