Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
12
Cevap
1950
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Bu Telefonu Gören Var Mı?
A
18 yıl (2184 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Superfone SF-9060
384 Kbs hi-fi yüksek ses kalitesi
Mp4 video
Dkunmatik ekran
2 speaker
1000 telefon hafızası
Camera 1,3
Bluetooth 2,0
Fm radio
2 gb bellek desteği
Hands free
e-mail
wap –gprs-mms-ems


bu telefonu kullanan ya da gören duyan var mı ereyon fiyatı havale ile 167 ytl özellikleri de güzel görünüyor superfone telefonların piyasadaki en yüksek dış sese sahip telefonlar olduğu söyleniyor

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andırgalsın -- 16 Haziran 2008; 3:01:29 >

C
18 yıl (13206 mesaj)
Yarbay

ben görmedimde duymadımda ama fiyatına göre çok iyi duruyo kamerası kalitesizdir gibime geliyo ama yinede kocaman dokunmatik ekranı ve yüksek ses çıkışı için fiyatı normal gibi duruyo keşke tv de olsaydı


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
18 yıl (4626 mesaj)
Yarbay

fiyatına göre iyi gibi duruyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
18 yıl (199 mesaj)
Çavuş

Evet güzel görünüyor....


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
18 yıl (11200 mesaj)
Yarbay

Fiyatına bakarsak iyi; ama marka güvencesi yok...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Ü
18 yıl (45465 mesaj)
Yarbay

Bu telefon yeni çıktı. Çift hatlı sanırım. Ama servisi nerde. Satış sonrası hizmetleri sıfır büyük ihtimalle.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
18 yıl (2184 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

bu telefon çift hatlı değil onlar 9080 ve 9090
eğer sağlam bir şeyse almayı düşünüyorum


Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
18 yıl (235 mesaj)
Teğmen

bence çin malı n99i gibi bişey garantisizdir heraldde



E
18 yıl (4375 mesaj)
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: yirmisekizli

bu telefon çift hatlı değil onlar 9080 ve 9090
eğer sağlam bir şeyse almayı düşünüyorum

bence hemen alma millet bi alsın yorumları oku ondan sonra karar ver.

yoksa 2 gün sonra bozulur elinde kalır telefon...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
18 yıl (6337 mesaj)
Yarbay

acele etme bence biraz daha araştır..ama fiyatına göre iyi duruyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
18 yıl (1921 mesaj)
Binbaşı

%100 çin malı çakma bir telefon. İstenilen para çok bence değmez


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
18 yıl (22331 mesaj)
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: join

%100 çin malı çakma bir telefon. İstenilen para çok bence değmez



Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
18 yıl (2184 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

arkadaşlar telefon çin malı değil yani çakma değil çift hatlı telefonlardan tanıdığımız superfone markasının bir ürünü
Ha superfone un kalitesi güvenilirliği tartışılır
Superfone web sitesi

http://www.superfone.com.tr/

ayrıca bu telefon tanınmış alışveriş sitelerinde de satılıyor. örneğin ereyon . ereyon çin malı satar mı ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andırgalsın -- 20 Haziran 2008; 3:41:47 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.