Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
14
Cevap
467
Tıklama
0
Öne Çıkarma
BRC Lpg sorunu !! Yardım
H
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar 2004 model pejo 307 aracımda sıralı sistem BRC marka lpg sistemi bulunmakta, tank olarak simit tank yer alıyor aracımda sanırım 41 litrelik simit tanklardan (tam bilgim yok) aracım son bir yıldır yakmıyor resmen içiyor depoyu fulledim geçenlerde birde üstüne 7 litrelik ilave yakıt aldım yani toplamda 48 litre otogaz ile gittiğim kilometre 385 ! ki bunun 300 km kadarı şehirler arası yolda geçti ortalama hesap edersek km başına 35 krş gibi bir rakam çıkıyor (lpg litre fiyatı 2,83) kaç kere ayar yaptırdım yine de düzelmedi ya da buradakiler ayar yapmayı bilmiyor (yer urfa) bunun çözümü nedir acaba pejo araçlarda BRC marka uyum mu sağlamıyor yardımcı olursanız sevinirim



A
8 yıl
Teğmen

hocam ya ayar yapanda ya da sistemde bir sıkıntı vardır. Benim lpg enjektörleri, bujiler muhtemelen de ateşleme bobinlerinden biri arızalı olmasına rağmen passat 2.0 fsi ile bile en fazla benzin + lpg 31 kuruş yaktım 2000 km civarında. Tabelasında her brc logosu olana güvenme; konyada benim araca bakmıyorlar bile. Brc'nin sitesinden Urfada 3 yer gözüküyor:http://www.brcnerede.com/?option=63 bunlarda görüşmeyi de deneyebilirsiniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

doğru söylüyorsun güvenmemek gerek artık brc servisine gitmekten usandım sanırım en iyisi aracı alıp ankara da baktırmak olacak yoksa benzin fiyatı ile otogaza binmeye devam edicez



M
8 yıl
Binbaşı

Bi gariplik var hocam bu işte istanbulda 325 km yolu 63 liralık gazla yaptım daha 20 günlük bir sistem bence bir araştırın o durumu siz araba 2011 fiesta bu arada



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

U
8 yıl
Yarbay

birazda benzinde kullanın benzin tüketimi nasıl araçta sorun var belkide



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Yarın servise götürucem bakalım bu sefer ne yazacaklar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Evet arkadaşlar aracı bugün servise götürdüm öncelikle enjektör de sorun var dediler söktüler ancak sorun yokmuş diyerek geri taktilar araca yeni program attık dediler( ne programsa ilden ile değişiyor mübarek tüp beyni değil sanırsın Windows işletim üssü) yine denemeye devam edicem ama gördüm ki amasya BRC servisleri de bir halta benzemiyor sıra Samsun da bakalım orada hangi yazılımı atacaklar !



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
8 yıl
Yarbay

Madem başka ile gideceksin corum ozenclere git derim.istiyorsan bir arastir.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hakan64
C
8 yıl
Yüzbaşı

Merzifonda yayla otogaz Ümit Bey var. Çorumda Özençler otogaz var. İki bayiye de güvenebilirsiniz. Ben ikisinide tecrübe ettim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hakan64
H
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Çorum kafama yattı bugün tam bir fiyasko idi adamlar lpg yi yapıcaz diye bir kaç parçayı söktüler sonrasında takamadilar taktik dediler araba düzensiz çalıştı lpg de 2 saat işim sürdü sonrasında arabayi eski haline getirmek için 3 saat sanayi de pejo ustası aradım durdum bu lpg bana araba sattirir gibi geliyor birde çok iyi ustaymis gibi ankarada montajı yapana laf ediyor ulan artist güzel görünsün diye arkalara takmış nasıl sokulecek acaba diyor :) yardımlar için teşekkür ederim sırada Çorum var bakalım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
8 yıl
Yüzbaşı

Çorum özençlere gitmeden randevu alın. Yoğun oluyorlar. Ancak işlerinde Türkiye Standardının üzerinde çalışıyorlar. Kolay gelsin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hakan64
H
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Çok teşekkür ederim bilgilendirme için



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
8 yıl
Teğmen

Arkadaşlar haklı,

Ben de montajı özençler'de yaptırmıştım. Haftaya kısmet olursa ben de uğramayı düşünüyorum. Konya'da bilgisayara bile bağlamıyorlar arabayı.



H
8 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar Merzifon daki ustaya da gittim ayarların normal olduğu bilgisini aldım arabadan gelen abarti eksoz havası nedeni ile egsoz ustasina gittim oldukça işinin ehli bir insan amasya sanayisinde Egzoscu hakan diye bir usta. Yaptığı kontrolleri bizzat bana da gösterdi egzos tam anlamı ile pis yakıt vs den ömrünü yitirmiş ve katalizör telleri erimiş bunların hepsi kötü yakittan kaynaklandığını aktardı aracim suan şehir içi 26 kurus a kadar indi uzun yolda deneme firsatim olmadı emeği geçen herkese teşekkür ederim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
C
8 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: hakan64

Arkadaşlar Merzifon daki ustaya da gittim ayarların normal olduğu bilgisini aldım arabadan gelen abarti eksoz havası nedeni ile egsoz ustasina gittim oldukça işinin ehli bir insan amasya sanayisinde Egzoscu hakan diye bir usta. Yaptığı kontrolleri bizzat bana da gösterdi egzos tam anlamı ile pis yakıt vs den ömrünü yitirmiş ve katalizör telleri erimiş bunların hepsi kötü yakittan kaynaklandığını aktardı aracim suan şehir içi 26 kurus a kadar indi uzun yolda deneme firsatim olmadı emeği geçen herkese teşekkür ederim

Bir ara size enjektör arızalı mı demişlerdi? Egzos değişti ise yakıt da düştü ise, iyi bir yol ayarı gerekli. Obd ve brc plug and drive ile ayar yapılması için ustaya götür, parasını ver yol ayarı yaptır. Emin ol çok fark eder. Donanım haberden selam söyle.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.