Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
20
Cevap
233
Tıklama
0
Öne Çıkarma
benden daha uzun ve daha cüsseli bir abiyle dövüş

H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
3 yıl (473 mesaj)
Aslında beni vura vura öldürür fakat erkeklik icabı kaçmak olmaz kavganın sebebi ise ne biliyormusunuz serviste ön koltuğa oturmak i dediki oturma bende dedimki kim kaparsa ön koltuğu o oturur

sen misin bunu diyen servisin içinde bağirmalar seni ambulansla evine yolluyacam demeler

Ve beni dövse dövebilir son sınıf ben ise 10, sinifim neyapayim arkadaşlar acil yardim takdik geliştirip karnina vurup ondan sonra devammı etsem yoksa ne yapsam bilemiyorum

Yarın olayı soylerim slze

Evet anlatıyorum ilk başta hemen servis beklemeye gitmedik arkadaş sıgarasını içti sonra servis beklemeye gittik gittiğimizde sevgilisiyle birlikte oturuyordu beni gördü bişi demedi sonra serviste gene ön koltuğa oturduk arkadaşla beraber dediki bugün şanslisin gunlerden salı dedi dersaneye gidecegi icin yarin görüşürüz senle dedi

Bende cevabi yapiştirdim dağ başimi bura dedim adammi dovecen yani dedim seslenmedi
sonra kes la dedi asil sen sus desim sevgilisi yaninda yapma sus dedi sonrada indiler olay bu asil mevzu yarin arkadaşlar yaşiti olan bir arkadaşi benimde arkadaşim dediki özkan hayirdir noldu felan
Bisi yok desi servisten indi

Şimdi ben ne yapayim dovuşiyimmi yoksa yaşiti olan bir abiden( benim arkadaş olan ) yardimmi isteyeyim git bi konuş sunla diye





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hüseyinhayko cepkinci -- 12 Aralık 2017; 15:56:20 >


M
mrslimshady
3 yıl (2108 mesaj)
toplarının arasına vur yerinden kalkamaz

ama sağlam vur kalkarsa sıkıntı büyük


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G
God Yagami
3 yıl (122 mesaj)
boğaza orta şiddetli bir yumruk al. %90 yere yığılacak. yerdeyken vurabildiğin kadar vur, yüz karın, sırt vs... eğer ilk yumruğu yersen sonradan boğaza temiz bir vuruş olmaz, o zaman onu pas geç, kasıklara veya diz kapağına çalış.

not: 3 yıldır boks ile uğraşıyorum sokakta sadece teke tek yediğim dayak boğazıma aldığım darbeden dolayı oldu. yani o eleman kirli dövüşmese kevgire çevirirdim.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

P
patatessiz patso
3 yıl (1407 mesaj)
ona patronun kim olduğunu göster


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
Treth
3 yıl (2963 mesaj)
Kaslarınız yaşınız boyutlarınız kavga da önemli değil.

Hanginiz " ben buna vurursam ne olur " düşüncesini direk dışlayabiliyorsa yani hiç korkmadan çekinmeden kavgaya girebiliyorsa kavgayı o kazanır.

Kavga psikoloji ile kazanılır kaslar sonraki mesele.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
trplayer
3 yıl (1893 mesaj)
Hoş geldin arkadaşım ister senden güçlü olsun isterse güçsüz olsun kavga eden taraf olmayın



Kötü insanlar her zaman cezasını alırlar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
3 yıl (473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mrslimshady

toplarının arasına vur yerinden kalkamaz

ama sağlam vur kalkarsa sıkıntı büyük

Hayda nasil yapacaz şimdi bişi olmaz demi okuldan uzaklaştirma o bu felan kavga büyümesin





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
3 yıl (473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Treth

Kaslarınız yaşınız boyutlarınız kavga da önemli değil.

Hanginiz " ben buna vurursam ne olur " düşüncesini direk dışlayabiliyorsa yani hiç korkmadan çekinmeden kavgaya girebiliyorsa kavgayı o kazanır.

Kavga psikoloji ile kazanılır kaslar sonraki mesele.

Çok doğru soylediniz fakat ne biliyim yani adamin beni vurmasindan baya korkuyorum güçlü iri yari bişi boyu felan uzun ben ise zayif ve güçsüzüm bilemiyorum be abi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
3 yıl (473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: God Yagami

boğaza orta şiddetli bir yumruk al. %90 yere yığılacak. yerdeyken vurabildiğin kadar vur, yüz karın, sırt vs... eğer ilk yumruğu yersen sonradan boğaza temiz bir vuruş olmaz, o zaman onu pas geç, kasıklara veya diz kapağına çalış.

not: 3 yıldır boks ile uğraşıyorum sokakta sadece teke tek yediğim dayak boğazıma aldığım darbeden dolayı oldu. yani o eleman kirli dövüşmese kevgire çevirirdim.

Yani siz diyorsunuz ki ilk darbeyi sen vur hiç korkma nede iksa sen ona vuramazsan o sana vuracak soğukkanli ol

Bumudur abi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
Treth
3 yıl (2963 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hüseyinhayko cepkinci


quote:

Orijinalden alıntı: Treth

Kaslarınız yaşınız boyutlarınız kavga da önemli değil.

Hanginiz " ben buna vurursam ne olur " düşüncesini direk dışlayabiliyorsa yani hiç korkmadan çekinmeden kavgaya girebiliyorsa kavgayı o kazanır.

Kavga psikoloji ile kazanılır kaslar sonraki mesele.

Çok doğru soylediniz fakat ne biliyim yani adamin beni vurmasindan baya korkuyorum güçlü iri yari bişi boyu felan uzun ben ise zayif ve güçsüzüm bilemiyorum be abi

Adam sana vursa ne olacak ki? Kavga anında bütün vucudun ısınmış olacak aldığın darbeyi umursamaycaksın bile. Sana vurduğu zaman rakibe karşı nefretin doruk yapacağı için daha atik daha saldırgan bir moda geçeceksin.

İş bittikten iki saat sonra her yerin ağrıyacak ona bir çözüm yok ama

Adamın ağzına yumruk atma. Elin ağzına denk gelirse dişleri parmaklarının derisini soyar mahveder. Dişler kırılabiliyor fakat genelde kıran adamın eli de parçalanıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
3 yıl (473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: God Yagami

boğaza orta şiddetli bir yumruk al. %90 yere yığılacak. yerdeyken vurabildiğin kadar vur, yüz karın, sırt vs... eğer ilk yumruğu yersen sonradan boğaza temiz bir vuruş olmaz, o zaman onu pas geç, kasıklara veya diz kapağına çalış.

not: 3 yıldır boks ile uğraşıyorum sokakta sadece teke tek yediğim dayak boğazıma aldığım darbeden dolayı oldu. yani o eleman kirli dövüşmese kevgire çevirirdim.

Ayrica beni mde kick boxs geçmişim var fakat cidden baktim sonu kavgaya gidiyor ilk vuran brn mi olayim



Yoksa sen acımadan vurmu diyorsun bana. Verebileceğin yada benim yerimde olsan yaoabilrceğin başka seyler varmi abi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
Henry Rollins
3 yıl (387 mesaj)
yapıcağın son şey adamın toplarına vurmak olsun başına bela alma saçma sapan bir kavga için


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
3 yıl (473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Treth


quote:

Orijinalden alıntı: hüseyinhayko cepkinci


quote:

Orijinalden alıntı: Treth

Kaslarınız yaşınız boyutlarınız kavga da önemli değil.

Hanginiz " ben buna vurursam ne olur " düşüncesini direk dışlayabiliyorsa yani hiç korkmadan çekinmeden kavgaya girebiliyorsa kavgayı o kazanır.

Kavga psikoloji ile kazanılır kaslar sonraki mesele.

Çok doğru soylediniz fakat ne biliyim yani adamin beni vurmasindan baya korkuyorum güçlü iri yari bişi boyu felan uzun ben ise zayif ve güçsüzüm bilemiyorum be abi

Adam sana vursa ne olacak ki? Kavga anında bütün vucudun ısınmış olacak aldığın darbeyi umursamaycaksın bile. Sana vurduğu zaman rakibe karşı nefretin doruk yapacağı için daha atik daha saldırgan bir moda geçeceksin.

İş bittikten iki saat sonra her yerin ağrıyacak ona bir çözüm yok ama

Adamın ağzına yumruk atma. Elin ağzına denk gelirse dişleri parmaklarının derisini soyar mahveder. Dişler kırılabiliyor fakat genelde kıran adamın eli de parçalanıyor.

Yani senin tecrubenden yola çikacağim abi dur bakalım ilkdefa kendimden buyuk biriyle dövüşeceğim

Hakkini helal et abi ozaman ne diyeyim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
3 yıl (473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Henry Rollins

yapıcağın son şey adamın toplarına vurmak olsun başına bela alma saçma sapan bir kavga için

Abi yoksa adam beni fena döver ne yapayim sence





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
MehmetNY
3 yıl (848 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: QTPoison

ona patronun kim olduğunu göster

Kendimi cinsellik konusunda sandım bi an





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
3 yıl (473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MehmetNY


quote:

Orijinalden alıntı: QTPoison

ona patronun kim olduğunu göster

Kendimi cinsellik konusunda sandım bi an

Keşke senin dediğin gibi olsa be abi

Ben ne dertteyim haberin varmi ki





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G
God Yagami
3 yıl (122 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hüseyinhayko cepkinci


quote:

Orijinalden alıntı: God Yagami

boğaza orta şiddetli bir yumruk al. %90 yere yığılacak. yerdeyken vurabildiğin kadar vur, yüz karın, sırt vs... eğer ilk yumruğu yersen sonradan boğaza temiz bir vuruş olmaz, o zaman onu pas geç, kasıklara veya diz kapağına çalış.

not: 3 yıldır boks ile uğraşıyorum sokakta sadece teke tek yediğim dayak boğazıma aldığım darbeden dolayı oldu. yani o eleman kirli dövüşmese kevgire çevirirdim.

Ayrica beni mde kick boxs geçmişim var fakat cidden baktim sonu kavgaya gidiyor ilk vuran brn mi olayim



Yoksa sen acımadan vurmu diyorsun bana. Verebileceğin yada benim yerimde olsan yaoabilrceğin başka seyler varmi abi

dediklerimi uygula. kendinden daha iyi birini anca kirli dövüşle alt edebilirsin.

ben kirli dövüşü tercih etmiyorum pek, zaten sokakta zorunlu olmadıkça bulaşmam hiç. çeneye çalışıyorum genelde. boğaza atacağım yumruğun şiddetini ayarlayamazsam ölür gider, başıma kalır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
3 yıl (473 mesaj)
Planı açikliyorum gelecek yanima diyecekki buyuk ihtimal gel bakalim sen şu yukari bende çikicam yukarı tabi ondan sonra diyeceğimki sen şimdi beni vuracakmisin tabi evet diyecek ya yapma birak felan derken (maksat lafı uzatmak) indan sonra kafasini eğip dizimle vuracağim ondan sonra allah ne verdiyse ağiz kafa burun tabinetrafdakiler gelecek ayiracak kavgada bitmiş olacak





Nasik ama





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
3 yıl (473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: God Yagami


quote:

Orijinalden alıntı: hüseyinhayko cepkinci


quote:

Orijinalden alıntı: God Yagami

boğaza orta şiddetli bir yumruk al. %90 yere yığılacak. yerdeyken vurabildiğin kadar vur, yüz karın, sırt vs... eğer ilk yumruğu yersen sonradan boğaza temiz bir vuruş olmaz, o zaman onu pas geç, kasıklara veya diz kapağına çalış.

not: 3 yıldır boks ile uğraşıyorum sokakta sadece teke tek yediğim dayak boğazıma aldığım darbeden dolayı oldu. yani o eleman kirli dövüşmese kevgire çevirirdim.

Ayrica beni mde kick boxs geçmişim var fakat cidden baktim sonu kavgaya gidiyor ilk vuran brn mi olayim



Yoksa sen acımadan vurmu diyorsun bana. Verebileceğin yada benim yerimde olsan yaoabilrceğin başka seyler varmi abi

dediklerimi uygula. kendinden daha iyi birini anca kirli dövüşle alt edebilirsin.

ben kirli dövüşü tercih etmiyorum pek, zaten sokakta zorunlu olmadıkça bulaşmam hiç. çeneye çalışıyorum genelde. boğaza atacağım yumruğun şiddetini ayarlayamazsam ölür gider, başıma kalır.



Sabah ola hayrola bakalim yarin olayi anlaticam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >