Joltthecoat nickli meraklı, çalışkan ve de araştırmacı bir Reddit kullanıcısı Battlefield 4'ün sızdırılmış olan alfa aşamasındaki multiplayer modunda yer alan dosyaları araştırarak multiplayer modunda karşılaşacağımız silahlar ve techizatlar listesini oluşturmuş.
Öncelikle Battlefield 4 her zamanki gibi sınıf tabanlı bir multiplayer moduna sahip olacak. Oyuncular 4 farklı karakter kitinden birini seçerek, askerini o kitin içerdiği sınıfın bir neferi yapabilecek. Tahmin edebileceğiniz gibi kitler:
Assault Kit (Battlefield 3'de olduğu gibi sağlık sorumlusu olacak)
Support Kit (Battlefield 3'de olduğu gibi mühimmat sağlayıcı olacak)
Recon Kit (Keskin nişancı sınıfı. Yine C4 taşıyıcısı konumundalar. Artık C4'leri daha uzun mesafeye fırlatabilecekler. Soflam ve Motion Sensor ise cabası.)
Silahlar ve techizatlarla ilgili tam listeye iseburadan!
Ooo sistem değişmiş . Engineer'lar Carbine değil PDW kullanıyor . Ayrıca Support'da boşalan C4 yerine XM25 gelmiş ki benim en sevdiğim oldu . M320 ile iki saat şarjör değiştirmeye uyuz oluyordum :D Bir de anladığım kadarıyla Mortar kaldırılmış . Büyük ihtimal Commander modu geldiğinden dolayıdır .
Benim uyuz olduğum tek şey bf3 te Sniperların kabak gibi ışıldamasıydı. Nerde olduğun hemen belli oluyodu. İnşallah bu sefer öyle olmaz. Yoksa Sniper olmanın hiç bir anlamı yok. Ah ah nerdesin bfbc2.
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
Benim uyuz olduğum tek şey bf3 te Sniperların kabak gibi ışıldamasıydı. Nerde olduğun hemen belli oluyodu. İnşallah bu sefer öyle olmaz. Yoksa Sniper olmanın hiç bir anlamı yok. Ah ah nerdesin bfbc2.
oldu sonra oynamayı bilmeyen adamlar kocaman haritada alsın sniperları çıksın yükseğe geleni geçeni indirsin. oh ne güzel valla
BF 4'ün 17 dakikalık single videosunda vardı . Duvardan oyuk açıyordu falan baya kullanmıştı işte o XM25 . M320 gibi ama attığı her seferde tekrar dolum yapmıyor . Bu da alpha trial mp'de ki hali /watch?v=R3RVJXQT4r0 . 17 dakikalık videoda daha net onu seyret bence .
Benim uyuz olduğum tek şey bf3 te Sniperların kabak gibi ışıldamasıydı. Nerde olduğun hemen belli oluyodu. İnşallah bu sefer öyle olmaz. Yoksa Sniper olmanın hiç bir anlamı yok. Ah ah nerdesin bfbc2.
O yüzden oyuna bullet drop koydular.Herkes vuramasın diye.herkesin yakındığı camper lığa bir nebze çözüm getirdi bence.
Benim uyuz olduğum tek şey bf3 te Sniperların kabak gibi ışıldamasıydı. Nerde olduğun hemen belli oluyodu. İnşallah bu sefer öyle olmaz. Yoksa Sniper olmanın hiç bir anlamı yok. Ah ah nerdesin bfbc2.
oldu sonra oynamayı bilmeyen adamlar kocaman haritada alsın sniperları çıksın yükseğe geleni geçeni indirsin. oh ne güzel valla
ASIL OYNAMAYI BİLENLER RECON OLUR. 100 LEVELLİKLERİN %80'İNDEN FAZLASI GENELDE RECON KULLANMIŞ OLURLAR. PROFİLLERİNDEN BAK İNANMIYORSAN Kİ BENDE RECON KULLANIYORUM. Recon ustalık isteyen bir iştir. He tabi CoD severlerin hiç birininde sevmeyeceği bir class'tır, orası kesin zaten!!!
Benim uyuz olduğum tek şey bf3 te Sniperların kabak gibi ışıldamasıydı. Nerde olduğun hemen belli oluyodu. İnşallah bu sefer öyle olmaz. Yoksa Sniper olmanın hiç bir anlamı yok. Ah ah nerdesin bfbc2.
O yüzden oyuna bullet drop koydular.Herkes vuramasın diye.herkesin yakındığı camper lığa bir nebze çözüm getirdi bence.
Bu arada Spas-12 forever.
Bullet drop kadar güzel bir şey olamaz. Oyunu çok zevkli hale getiriyor. Yani gerçek gibi. Sadece sniper'da yok, tüm silahlarda mermi aşağı iniyor. Yani ne kadar gerçekçi yapmışlar. Diğer oyunlarda bir sıkıyorsun mermiyi, milimetre oynamadan ışınlanıyor mermi oraya. Bu ne iştir.
Birde bf4'e recon'da silahların dürbünü metreye göre ayarlansa, yani biz ayarlayabilsek, bir yere pusunca vurduğun adamlar genelde belli bir mesafede oluyor. O mesafeyi dürbünden hesaplayıp ayarlayabilsek, hep o ayarda kullansak. Güzel olmaz mı?
Bf3'te assoult üstünlüğü vardı açık ara. Arkasından da engineer geliyordu. Support'da kötüydü ama idare ediyordu. Ama recon çok kötüydü. Yani hiç bir avantajı özel eklentisi yoktu. Bir sniper başka da bir şey yok :D. En azından şu claymore'un recon'a gelmesi gerek. Pusarken arkadan gelen adamları avlamak için. Kısaca oyunu CoD'laştırmışlardı biraz. Taramalı silahları, eline m16'yı alıp ortalıkta gezinen CoD severlere hitap ediyordu biraz. Assoult'un battlefield'ın ruhuna yakışır olan geniş haritalarda pekte bir özelliği yoktu. Support yine c4 filan var, idare ediyordu. Engineer zaten tam geniş harita kiti gibi. Recon'da zaten geniş maplarda uzak mesafelerden adam avlayabiliyorsun. Ama assoult ne? Aynı metro ve canals gibi, tam CoD haritalarına benzer yerlerde işe yarıyor. Bf3'te de assoult genel anlamda en avantajlısıydı. Silahları çok güçlüydü. Yani güçlülendirmişlerdi bc2'ye göre. Eline m320'yi alıp ortalıkta terör estirmeye yarıyordu. Bf4'te en azından dengelemişler, m320'yi support'a almışlar. Engineer tam dengesindeydi zaten değişmemiş pek bir şey. Recon'a ise habere göre c4 gelmiş. Zaten c4'le tank patlatmanın zevki ayrıdır, bilen bilir. Recon'a 20x zoom gelmiş. Kısaca recon'u ve support'u geliştirmişler, assoult'u çok az kısmışlar, engineer yine aynı duruyor gibi gözüküyor şimdiye kadar... İyi olmuş, dengelemişler...
Yavv DICE içimi okumuş resmen. Keşke c4'ü biraz daha uzağa fırlatabilsek diye düşünürdüm hep. Bıçaklanırken bıçağı çevirme niye yok diye kızmıştım DICE'a. Tam benlik oyun yapmışlar. He birde c4'ün recon'a gelmesini istiyorum. Beynimi okumuş bildiğiniz...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi any77 -- 28 Haziran 2013; 18:26:19 >
Zaten BF3'e istinaden yazmadık. BF3'e istinaden yazdıklarımızı da BF3 diye belirttik. Bad Company 2'de C4'den sorumlu sınıf Recon'du.
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
bfbc2 oynamadım ama belki bfbc2de recon sınıfında c4 olabilir o yüzden yine yazmışlardır
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bir oyun olmalı.İçinde sniper,pompalı ve el bombası gibi patlayıcılar olmamalı.
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
pompalı hariç.bf3 de dao-12 yi çok seviyordum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
Hiç tasvip etmediğim şeyler :D
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
csde pompalının adı böyleydi heralde taramalı gibi :D
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
oldu sonra oynamayı bilmeyen adamlar kocaman haritada alsın sniperları çıksın yükseğe geleni geçeni indirsin. oh ne güzel valla
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
BF 4'ün 17 dakikalık single videosunda vardı . Duvardan oyuk açıyordu falan baya kullanmıştı işte o XM25 . M320 gibi ama attığı her seferde tekrar dolum yapmıyor . Bu da alpha trial mp'de ki hali /watch?v=R3RVJXQT4r0 . 17 dakikalık videoda daha net onu seyret bence .
O yüzden oyuna bullet drop koydular.Herkes vuramasın diye.herkesin yakındığı camper lığa bir nebze çözüm getirdi bence.
Bu arada Spas-12 forever.
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
ASIL OYNAMAYI BİLENLER RECON OLUR. 100 LEVELLİKLERİN %80'İNDEN FAZLASI GENELDE RECON KULLANMIŞ OLURLAR. PROFİLLERİNDEN BAK İNANMIYORSAN Kİ BENDE RECON KULLANIYORUM. Recon ustalık isteyen bir iştir. He tabi CoD severlerin hiç birininde sevmeyeceği bir class'tır, orası kesin zaten!!!
Bullet drop kadar güzel bir şey olamaz. Oyunu çok zevkli hale getiriyor. Yani gerçek gibi. Sadece sniper'da yok, tüm silahlarda mermi aşağı iniyor. Yani ne kadar gerçekçi yapmışlar. Diğer oyunlarda bir sıkıyorsun mermiyi, milimetre oynamadan ışınlanıyor mermi oraya. Bu ne iştir.
Birde bf4'e recon'da silahların dürbünü metreye göre ayarlansa, yani biz ayarlayabilsek, bir yere pusunca vurduğun adamlar genelde belli bir mesafede oluyor. O mesafeyi dürbünden hesaplayıp ayarlayabilsek, hep o ayarda kullansak. Güzel olmaz mı?
Bf3'te assoult üstünlüğü vardı açık ara. Arkasından da engineer geliyordu. Support'da kötüydü ama idare ediyordu. Ama recon çok kötüydü. Yani hiç bir avantajı özel eklentisi yoktu. Bir sniper başka da bir şey yok :D. En azından şu claymore'un recon'a gelmesi gerek. Pusarken arkadan gelen adamları avlamak için. Kısaca oyunu CoD'laştırmışlardı biraz. Taramalı silahları, eline m16'yı alıp ortalıkta gezinen CoD severlere hitap ediyordu biraz. Assoult'un battlefield'ın ruhuna yakışır olan geniş haritalarda pekte bir özelliği yoktu. Support yine c4 filan var, idare ediyordu. Engineer zaten tam geniş harita kiti gibi. Recon'da zaten geniş maplarda uzak mesafelerden adam avlayabiliyorsun. Ama assoult ne? Aynı metro ve canals gibi, tam CoD haritalarına benzer yerlerde işe yarıyor. Bf3'te de assoult genel anlamda en avantajlısıydı. Silahları çok güçlüydü. Yani güçlülendirmişlerdi bc2'ye göre. Eline m320'yi alıp ortalıkta terör estirmeye yarıyordu. Bf4'te en azından dengelemişler, m320'yi support'a almışlar. Engineer tam dengesindeydi zaten değişmemiş pek bir şey. Recon'a ise habere göre c4 gelmiş. Zaten c4'le tank patlatmanın zevki ayrıdır, bilen bilir. Recon'a 20x zoom gelmiş. Kısaca recon'u ve support'u geliştirmişler, assoult'u çok az kısmışlar, engineer yine aynı duruyor gibi gözüküyor şimdiye kadar... İyi olmuş, dengelemişler...
Yavv DICE içimi okumuş resmen. Keşke c4'ü biraz daha uzağa fırlatabilsek diye düşünürdüm hep. Bıçaklanırken bıçağı çevirme niye yok diye kızmıştım DICE'a. Tam benlik oyun yapmışlar. He birde c4'ün recon'a gelmesini istiyorum. Beynimi okumuş bildiğiniz...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi any77 -- 28 Haziran 2013; 18:26:19 >