Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
14
Cevap
11525
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Araba Fabrikası Kurmak İstiyorum
Z
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Abilerim, araba fabrikası kurmak istiyorum ama ne okumam gerektiğini bilmiyorum. Ve arabalarımın mat renk ile fabrikadan çıkmasını istiyorum. Ve mercedes - bmw karışımı bir araba olsun istiyorum. Hangi bölümü okumam gerektiğini söylerseniz, bana isim ve logo önerirseniz çok sevinirim. :) ( Abilerim Dememin Sebebi Daha 7. Sınıftayım ve 13 yaşındayım belkide forumdaki en küçük olan kullanıcıyım.)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

W
9 yıl
Yarbay

Abicim ilk önce 18 yaşını doldurup ehliyetini alman icabında araba kullanmasını bilmen sonrasında üniversitede otomotiv müh çift anadal işletme müh bitirmen sonrasında arkada sağlam abilerin ve destekleyecek mit halk olması kısacası çok zor. Benimde planlarım var 10 yıl sonra paylaşırım


Bu mesaja 2 cevap geldi.
Z
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: wampaa

Abicim ilk önce 18 yaşını doldurup ehliyetini alman icabında araba kullanmasını bilmen sonrasında üniversitede otomotiv müh çift anadal işletme müh bitirmen sonrasında arkada sağlam abilerin ve destekleyecek mit halk olması kısacası çok zor. Benimde planlarım var 10 yıl sonra paylaşırım

10 Yıl Sonra Forum Aktifliğini Yitirmezse Harika Olur


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 yıl
Yarbay

Bir bölüm okumana gerek yok, babandan 50-100 trilyon kalırsa kurarsın.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
T
9 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: donanımcı123

Bir bölüm okumana gerek yok, babandan 50-100 trilyon kalırsa kurarsın.

Kuramaz maalesef...


Bu mesaja 3 cevap geldi.
D
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: think of idea

quote:

Orijinalden alıntı: donanımcı123

Bir bölüm okumana gerek yok, babandan 50-100 trilyon kalırsa kurarsın.

Kuramaz maalesef...

100 trilyon az ise 200 trilyon olsun, fabrika kurmayıversin distirübitörlük alsın


Bu mesaja 2 cevap geldi.
T
9 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: donanımcı123

quote:

Orijinalden alıntı: think of idea

quote:

Orijinalden alıntı: donanımcı123

Bir bölüm okumana gerek yok, babandan 50-100 trilyon kalırsa kurarsın.

Kuramaz maalesef...

100 trilyon az ise 200 trilyon olsun, fabrika kurmayıversin distirübitörlük alsın

O olabilir belki


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
9 yıl
Yarbay

okumana falan gerek yok, 2-3 milyar doların varsa kurarsın,bence öncelikle bu parayı nereden kazanırım bunu düşün,çalışarak bu paralara ulaşacağını düşünme.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
9 yıl
Onbaşı

bi arkadastan cozum geldi:



Bence böyle yapabilir:

CarFactory cf = new CarFactory();

for(int i=0; i < 1000000; i++)
{
Car c = new Car();

c.setModel( (Car.BMW + Car.Mercedes) / 2);
c.setPaint(Opaque);

cf.addCar(c);
}







Z
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

:D Hiç Gülesim yoktu Valla :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: golden_jordan

Abilerim, araba fabrikası kurmak istiyorum...

tamam olur...
herhangi bir oto sanayide boş dükkan buluruz üretim bandı için...
parçacılar da hemen yakında zaten...
ustalar da hazır...
tek eksik marka, onu da bulduk mu tamamdır...



H
2 yıl
Onbaşı

olum varya alemsiniz.ndkskdk3kjasdj



A
2 yıl
Binbaşı

7 yıl olmuş, şu an 20 yaşındadır.

Çocukluk hayalleri güzeldir, benim oğlumda şimdi 12 yaşında. Annesindeki kanseri duyduğunda 6 yaşındayken kanser ilacı bulacağım diye planlar yapıyordu. Vitamin falan bişeyleri karıştırma planları vardı. O zaman hevesini kırmıştım öyle olmaz diye. Kısa süre sonra pişman oldum, bi daha da önünü kesmedim. Nasıl olsa biraz büyüyünce bu ülkede bişey yapabilmenin zorluğunu görecek maalesef.

Bu başlıktaki hayalin de ihtimali yoktu tabii ki. Şimdi yetişkin olanlar fabrikasını bırak acaba araba alabilecek miyim diyorlar. Sebep olanlar utansın.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

S
2 yıl
Yüzbaşı

Umarım kurmuşsundur şuan çok ciddi ihtiyaç var. Kurmuşken cereyanlı olsun bari :)



L
geçen yıl
Er

2-3 MİLYONA KÜÇÜK BİR YER KÜÇÜK BİR FABRİKA KURARSIN ŞİRKETLER GENEKDE İLK KURULDUĞUNDA DANDİK OLUP SONRADAN İYİ OLUYOR




Bu mesajda bahsedilenler: @think of idea
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.