Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
178
Cevap
7665
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: A Plague Tale: Requiem | PS5 | ANA KONU (4. sayfa)
A
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

A Plague Tale: Requiem | Alchemy


https://www.youtube.com/watch?v=YFeX_zVShXc



A
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

A Plague Tale: Requiem | RTX ON - Exclusive First-Look


https://www.youtube.com/watch?v=341KyDYjI0U



B
2 yıl
Yarbay

son 25 gün...


< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

A Plague Tale: Requiem - Story Trailer | PS5 Games


https://www.youtube.com/watch?v=glbyAFwIB_I



A
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

A Plague Tale: Requiem'i hayata geçiren PS5 özellikleri


< Resime gitmek için tıklayın >

Asobo Studio, yaklaşan devam oyununda görsel iyileştirmeler ve sürükleyici özellikler hakkında.

Herkese selam! Ben Nicolas Bécavin, A Plague Tale: Requiem'in Baş Motor Programcısıyım. Oyun 18 Ekim'de çıkıyor ve size teknik açıdan neler bekleyebileceğinize dair küçük bir ön izleme vermek için buradayım!

Yeni nesil sıçrama yapmak

Kendimizi son nesil kısıtlamalardan tamamen kurtarmak ve yeni neslin getirdiği özelliklerden en iyi şekilde yararlanmak için PlayStation 5'te A Plague Tale: Requiem'i geliştirmeye karar verdik. Sunduğu potansiyel inanılmaz! Örneğin yükleme süresini ele alalım: Yeni harita ve seviye tasarımını mümkün kılacak şekilde azaltılmıştır. Üstündeki artırılmış bellek ile daha iyi çekme mesafesi elde ediyoruz, bu da daha uzağı görebileceğiniz anlamına geliyor. Ufuklar kelimenin tam anlamıyla genişleyecek! Sonuç, ilk oyunda tanıtılandan çok daha açık bir ortamdır.

Sıçanları serbest bırakmak

Sıçanlar, A Plague Tale'in önemli bir özelliğidir ve bu ikinci oyunda, farelerin neden olduğu korku ve travmayı bir sonraki seviyeye getirmek için yeni nesil olasılıkları maksimuma çıkarmak istedik. Ekrandaki fare sayısı 60 ile çarpılarak 5.000'den 300.000'e çıktı! Kahramanlarımızı giderek daha fazla baskı altına alan kıyametin vizyonunu iletmek için iyi bir sayı. Ayrıca hareketlerinin yönünü de değiştirdik, böylece dev bir dalga gibi, üzerinize düşen bir tsunami gibi görünüyorlar. Kendi şirket içi motorumuzla çalıştığımız ve A Plague Tale'e tamamen özgü bir unsurun bunun gibi zorlu işlemelerin üstesinden gelmek için ona güvendiğimiz için şanslıyız.


< Resime gitmek için tıklayın >
Bulutlu bir dünyaya yeni bir ışık tutuyor

Yeni GPU'nun gücü sayesinde, aydınlatma kalitesi büyük ölçüde iyileştirilebilir. Çok çeşitli teknik araçlar ve azaltılmış kısıtlamalar ile ışığın rolünü vurgulayabiliriz ve ışığı içeren yeni durumlar ortaya çıkarılabilir. Hugo ve Amicia güneye doğru seyahat ederken yeni hisler keşfedecek ve oyuncu da öyle! Bu yeni ayrıntı seviyesi sayesinde, hacimsel sis gibi atmosferik unsurlar üzerinde ışık huzmeleri ve gelişmiş aydınlatma ile zenginleştirilmiş bir atmosfer yaşayacaklar.

Gözler için yeni nesil bir şölen

Requiem'in teknolojisi, oyuncuları yalnızca daha canlı bir atmosfere sahip bir ortama götürmekle kalmaz, aynı zamanda genel olarak görsel simülasyona daha fazla derinlik getirir. Bu, artan geometrik kaliteyi içerir: teknik olarak, ağ üzerinde daha fazla çokgen vardır! Dokuların çözünürlüğü de iyileştirildi. Bu gelişmelerin oyun içi deneyimi nasıl etkilediğine iyi bir örnek, arazilerin oluşturulacağı yüksek düzeyde ayrıntılardır. Örneğin, arazi ve donanımlar üzerinde küçük hacimsel ayrıntılar eklemek için büyük ölçüde paralaks oklüzyon haritalamasına güveniyoruz. Giysilerin nasıl işlendiğini etkileyecek daha fiziksel ve dinamik nesneler de olacak.


< Resime gitmek için tıklayın >
3D uzay

Tüm bu sihrin yanı sıra, 3D Audio sayesinde mekansal deneyim geliştirilecek. Bu, konuşan karakterin nerede olduğunu algılayabileceksiniz: arkanızda veya önünüzde, yukarıda veya aşağıda… Oyuncular tamamen oyun tarafından çevrelenecek ve çok daha gerçekçi ve sürükleyici bir şekilde meşgul olacaklar.

PlayStation 5'in yeni kumandası DualSense de odak noktalarımızdan biri oldu. Dokunsal geri bildirim ve uyarlanabilir tetikleyiciler aracılığıyla olağanüstü sürükleyici teknoloji getiriyor. Bunu daha fazla açıklamak için iki stüdyo arkadaşıma vereceğim.

Ekran ve oynatıcı arasındaki engelleri kaldırmak için DualSense denetleyicisini kullanma

Herkese merhaba! Biz Asobo Studio'nun Baş Programcısı Cyril Doillon ve Ses Direktörü Aurelien Piters'ız. Yeni neslin oyuna getirdiği her şey için çok heyecanlıyız… PS5 DualSense kontrol cihazına özel bir atıfta bulunuyoruz! Masumiyet'ten sonra eklenen bir sürü yeni özellik ile A Plague Tale'e yepyeni bir gerçekçilik ve daldırma düzeyi getiriyor. Üzerinde çalışmak inanılmazdı ve bu harika teknolojiden en iyi şekilde yararlanmaya çalıştık. A Plague Tale'in bir sonraki bölümünde sizin için hazırladığımız DualSense yeniliklerinden haberdar olmanızı sağlamak için buradayız!

Dokunsal geribildirim ve Uyarlanabilir Tetikleyiciler

DualSense denetleyicisinin getirdiği en çığır açan yeniliklerden biri, dokunsal geri bildirim ve uyarlanabilir tetikleyicilerdir. Yeni oyunumuz için en uygun seçenekler hakkında bize bir fikir veren Innocence'ın yeni nesil uyarlaması üzerinde çalışırken bunların uygulanmasını düşünmeye başladık. Requiem, gerçek fiziksel tepki ve buna bağlı oyun geliştirmeleri sunacak. Sağlanan duyusal geri bildirim, silah ve araçların kullanımında gerçekçi duyumlar yaratacaktır.

Örneğin, bir silah daha fazla baskı gerektiriyorsa, uyarlanabilir tetikleyiciler, oyuncuya verilen çaba hissini ayarlayacaktır. Sapanla ilgili olarak, düğmeyi çok uzun süre basılı tutarsanız hassasiyeti kaybedersiniz. Uyarlanabilir tetikleyiciler, atış yapmak için doğru zamanı ölçmek için oyuncu için bir işaretçi olarak da çalışan, çekimin zorlaştığı izlenimini verecektir.


< Resime gitmek için tıklayın >
Amicia'nın da yeni bir silahı olacak: aynı yasaya cevap verecek bir tatar yayı. Aynı zamanda, fiziği sapanınkiyle aynı değildir. Daha güçlüdür, ancak kullanımı ve donatılması daha yavaştır. Bu tür duyusal nitelikler, uyarlanabilir tetikleyiciler sayesinde simülasyonda yerini bulacaktır. Tatar yayını donatmak için ilk kez basmanız, ardından ateş etmek için ikinci kez basmanız gerekecek. Oyuncunun girdisine fiziksel bir tepki vermemizi sağlayan bu yeni nesil titreşim teknolojisi, biz geliştiriciler için oldukça inanılmaz. Görüntü ve sesle çalışmaya alışmıştık, şimdi gerçek bir aracı simüle etmek için oyuncunun parmaklarında doğrudan efektler oluşturabiliyoruz.

Karakter hareketini iletmek için gelen canlandırıcı özellikler de var: Depar atarken her adımın etkisini simüle etmek için dokunsal geribildirim kullanılır, oyuncunun deparın ritmini hissetmesi için küçük sarsıntılar üretir, karakterlerin hemen yanında olduğu izlenimini verir ve duyumlarını paylaşırlar.

Haptics ile geliştirilmiş ses

Ses ayrıca dokunsal geri bildirim ile tamamen elden geçirildi. Sıçan sürüleri, stereo titreşimler yoluyla ped aracılığıyla ince bir şekilde hissedilebilir. Sanki seslere dokunabiliyormuşsun gibi. Patlamalar ve gerçek zamanlı sinematikler için de durum böyledir; DualSense denetleyici tarafından sunulan duyusal girdi aralığı sayesinde sizi fiziksel olarak etkilerler. Sunduğu fırsatlar, oynanışa yepyeni bir boyut kazandırıyor; farelerin nereden geldiği gibi çevrenizdeki hareketleri hissedebileceksiniz! Oyun, yalnızca doğrudan etkileşimi değil, aynı zamanda yarı uzak öğeleri de içerecek olan yüksek çevre algısı sayesinde daha zengin durumlar sunacak.

DualSense Hoparlör

DualSense'in getirdiği bir diğer yenilik de dahili hoparlörü. Kulaklık kullanılmadığında silahların sesini çalmak için kullanıyoruz, askı ve tatar yayı kullanırken oyuncuya sesli geri bildirim veriyoruz. Havada bir ok veya bir taş duyma olasılığı ile çok daha dinamik bir deneyim sunar. Müzikçalara verilen üçüncü bir hoparlördür ve müzikten ve ortam sesinden bağımsız olarak hareket ederek, film müziğinin geri kalanının üzerine ince geri bildirimlerin verilmesine olanak tanır.

Bir Veba Masalı 2.0

Hepsini özetlemek gerekirse, daha fazla ışık, daha fazla ayrıntı, daha fazla geometri ve daha fazla doku ile daha açık bir ortam sağlamak için tüm yeni teknoloji fırsatlarını tamamen benimsiyoruz. Oh, ve daha fazla fare!

Tüm bu beklentilerin tadını çıkaracağınızı ve 18 Ekim'de Amicia ve Hugo'nun bir sonraki yolculuğuna çıkmaya hazır olacağınızı umuyoruz! Oyunu şimdi PS5'te ön sipariş verebilirsiniz.


Blog :
https://blog.playstation.com/2022/09/28/the-ps5-features-bringing-a-plague-tale-requiem-to-life



A
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

A Plague Tale: Requiem | Lucas & Sophia


https://www.youtube.com/watch?v=S49E3xsjte4



A
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

A Plague Tale: Requiem | Gameplay: Crossbow


https://www.youtube.com/watch?v=vfD0Fg10oYg



A
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

A Plague Tale: Requiem | Gameplay: Hugo's Powers


https://www.youtube.com/watch?v=svfdTQNEnkg



S
2 yıl
Binbaşı

Oyunun fiziksel sürümüne erkenden ulaşan çok kişi var gibi duruyor. YouTube'da Walkthrough videoları yayınlanmaya başlamış. SPOILER yiyebiliriz, dikkat etmekte fayda var!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
2 yıl
Yarbay

askerden yeni geldik hayırlısıyla 4 gün sonra gömülüyorum.



A
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

A Plague Tale: Requiem - Lindsey Stirling (Official Music Video) | PS5 Games


https://www.youtube.com/watch?v=d85pIfRSzeg



A
2 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

A Plague Tale: Requiem | Amicia's Journey


https://www.youtube.com/watch?v=MJj-eW-A1_4



S
2 yıl
Binbaşı

Metacritic sitesinde ortalama puanı kaç olur sizce A Plague Tale Requiem'in? Ben 90 olur diyorum





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SIE Santa Monica -- 15 Ekim 2022; 13:19:37 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
2 yıl
Yarbay

ön indirme başladı..


< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
2 yıl
Yarbay

Sadece 30 fps olacak söylentileri var bu oyun içinde.. iyiki almadım hmn



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
2 yıl
Yarbay

Mümkün değil, 86 - 87 maks



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @SIE Santa Monica
K
2 yıl
Yarbay

Day one patch ile 60 fps modu geliyormuş. Oyunun şu anki versiyonu uncapped frame rate ile çalışıyormuş.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
2 yıl
Yarbay

İlk oyun müthişti. Bunu da pre orderladım. Gördüğüm kadarıyla şu an uncapped frame rate varmış. Day one patch ile performans modu geleceğini söylüyorlar redditte.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @console-master
S
2 yıl
Binbaşı

Metacritic Twitter sayfasının yaptığı paylaşıma göre incelemeler 17 Ekim TSİ 17.00'da yayınlanmaya başlayacak!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

F
2 yıl
Yarbay

Yarın gece hemen dalmam lazım,salı öğlen yola çıkıcam,oynayabildiğim kadar oynamam lazım :)

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.