18 Ekim'de çıkacak olan devam oyununda kardeşlerin ilk oyundaki olaylardan nasıl etkilendiğini ve oyunlarının nasıl geliştiğini keşfedin.
Herkese selam! Kevin Choteau burada, Asobo'nun Oyun Direktörü ve size A Plague Tale: Requiem'i getirmek için üzerinde çalıştığımız her şey için çok heyecanlı! Oyun, prequel Masumiyet'ten üç yıl sonra, 18 Ekim'de PlayStation 5'te çıkacak. Böylece zaman geçti ve onlara Masumiyet'te veda ettikten altı ay sonra Requiem'de buluşacağımız iki kahramanımız Amicia ve Hugo için de geçti. Her ikisi de çocuklar, sürekli evrime tabiler, yani onların değişmesini bekleyebilirsiniz! Ve bu, onlarla nasıl oynadığınızı etkileyecek… Şimdi biraz inceleyelim.
Hugo ve Amicia, hayatın önlerine koyduğu zorluklarla yüzleşmek için çok fazla gelişmek ve hızla gelişmek zorunda kaldılar. Zamanlarının aşırı acımasızlığıyla karşı karşıya kalırlar ve kendilerinden çok daha büyük vahşet ve olaylar yaşarlar. Böylece kişilikleri ve yetenekleri süreç içinde gelişir. Amicia savaşmayı ve öldürmeyi öğrenir ve Hugo gücünü kullanmayı öğrenir. Ve bu kesinlikle fiziksel becerileri içermez, aynı zamanda eylemlerinin ahlakı ve bu kadar şiddetin yol açabileceği travma ile başa çıkmak anlamına gelir.
Masumiyet olaylarının ardından, Amicia savaşta daha sertleşir. Bu, yalnızca Masumiyet'te kullandığı sapanın geliştirilmiş bir versiyonunu değil, aynı zamanda bir tatar yayı da içeren yeni silah setine bakıldığında açıkça ortaya çıkıyor - bir savaş silahı.
Hugo, Masumiyet'in başlangıcında gerçekten sadece bir seyirciydi, dünyayı keşfediyor ve her şeye hayret ediyordu. Ama tehlikenin farkına vardıkça aktif hale geliyor: Masumiyet'in sonunda kullanmaya başladığı olağanüstü bir güce sahip ve Requiem'de bu yola devam ediyor.
< Resime gitmek için tıklayın > Böylece iki kahramanımız olgunlaştı ve harekete geçmeye hazırlandılar. Ancak iki çocuğa sormak çok fazla ve bu rolleri üstlenmek, bir karanlık duygusu geliştirmek anlamına geliyor. Bu, yeteneklerini nasıl kullanabileceklerinin bir parçası olacak: eylemlerini tartmak ve ne kadar karanlığa izin verdikleri, bunu başarmanın anahtarı olacaktır.
Amicia'nın Yetenekleri
Kendini kontrol etmeyi öğrenmek Amicia'nın en büyük zorluklarından biri olacak. Travması yeniden su yüzüne çıkıyor ve kardeşini korumak için ne kadar ileri gidebileceğini düşünmek zorunda. Zor kullanmayı ve öldürmeyi öğrenme ve kabul etme mücadelesi, onun için bir tat geliştirmesine yol açabilir. Requiem, onu sürekli olarak hayatta kalma ve korunma içgüdülerinin sınırlarını sorgulama pozisyonuna sokar. Tereddütünü geride bıraktı, ancak tamamen şiddete batma riski gerçek.
Bu iç çatışma, tehditlerin daha da arttığı bir bağlamda ortaya çıkıyor. Masumiyet'te rakipler, oldukça organize olmuş Engizisyon ve İngiliz askerleriydi. Requiem'de Amicia ve Hugo, daha şiddetli ve öngörülemez paralı askerler ve kaçakçılarla karşı karşıya kalacak. Ekibimiz, zekalarını ve her duruma tepkilerini tasarlamak için çok çaba sarf etti. Amicia'nın hareketlerine uyum sağlama potansiyelleri, oyunculara gerçekten meydan okuyacak!
Amicia'nın bu tırmanma riskini kontrol etmesi gerekecek ve bu, oyunculara yaklaşan ve onları çözen ajans tarafından mümkün hale getirilecek. Kullanabileceği araçlar, yeni simya tarifleri, geliştirilmiş sapan ve bir tatar yayı ile genişleyecek. Ama daha da önemlisi, yepyeni bir mekansal dinamik tanıtılacak.
< Resime gitmek için tıklayın > Amicia, çevreye özgü kaynaklara büyük ölçüde güvenecek ve onu en güçlü varlığı haline getirecek. Tarpotlardan düşmanları yavaşlatmaya ve tutuşabilir uzun otlara kadar çevrede mevcut olanı kendi avantajına kullanarak rakiplerini şaşırtmak ve taciz etmek için gerilla yaklaşımları geliştirecek. Oynanış açısından bu, bu yeni bölümde tanıtılan çok daha büyük ortamlara uygun olarak, Masumiyet'te sahip olduğumuzdan çok daha açık karşılaşmalara dönüşüyor. Bu, keşfedilecek çok şeyin olduğu bir bağlamda tehlikeye tek bir yoldan daha fazla yaklaşılabileceği anlamına gelir. Kendi simya, gizlilik ve aksiyon karışımınızı oluşturabilirsiniz - gerekirse göğüs göğüse dövüşte bir bıçak kullanarak! Bu, eğer iyi yapılırsa sadece tansiyonun yükselmesini önlemekle kalmaz, aynı zamanda Amicia ve Hugo'nun evrimine de izin verir.
Hugo'nun Yetenekleri
Hugo'nun doğaüstü gücü, çocuklarının ruhları ile onun ve kız kardeşinin sorumlu olduğu muazzam riskler arasındaki ikiliği mükemmel bir şekilde temsil eder. Oyunun önemli bir yönü olan farelerin ortaya çıkardığı baş döndürücü bir boyut var: Devasa, durdurulamaz bir güç var, korkutucu ama hayatta kalmak için savaşmak gerekiyor.
Hugo'nun onunla savaşırken kontrolünü kaybetme riski, onu daha da korkutucu kılıyor. Buna Masumiyet'te tanık olduk ve Requiem'de önemli bir tehdit haline geldi. Bütün bir şehri yok edebilir…! Masumiyet zamanında mümkün olmayan bir tehdit ve korku ölçeğine ulaşıyoruz.
< Resime gitmek için tıklayın > Güçlerine başvurmanın psikolojik olarak da önemli bir etkisi var: Hugo, farelerin algısını ve duygularını paylaşıyor… Her yaptığında bu ona biraz daha zarar veriyor. Bu, oyuncunun deneyimini de etkiler ve onlara dikkatli olmayı öğretir. Aynı zamanda, bu gücü serbest bırakmanın belli bir kısır zevki var… ama sonuçlar takip ediyor ve bir bedel ödenecek! Makula'nın ilerlemesi ve Hugo'nun değer verdiği insanların hayatlarının tehlikede olduğu bir ahlaki ikilem hikayesi.
Umarım Amicia ve Hugo'nun bir sonraki bölümünü oynamak için benim kadar heyecanlısındır! Ekibimizin piyasaya sürülmeden önce sizinle paylaşacak daha çok şeyi var, bu yüzden daha fazlası için bizi izlemeye devam edin! A Plague Tale: Requiem, 18 Ekim'de PlayStation 5'te çıkacak. Özel bonuslar almak için şimdi ön sipariş verebilirsiniz.
Keşke game pass gibi plus sistemine gelseydi. Lies of P'de game passe geliyormuş sanırım. Plusta bu tarz indieleri day one getirse tadından yenmez. Açıkçası bu kadar gelecek oyun varken 780 tl'yi plague tale'e vermek pek cazip gelmiyor her ne kadar ilk oyuna bayılmış olsam da
https://twitter.com/AsoboStudio/status/1559820664730787840
https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DySuHJ5CL9gk&q=EgQuLZpEGNut-JcGIhBaBala87RutLm1xUU90R8oMgFy
< Resime gitmek için tıklayın >
Çeviridir :
18 Ekim'de çıkacak olan devam oyununda kardeşlerin ilk oyundaki olaylardan nasıl etkilendiğini ve oyunlarının nasıl geliştiğini keşfedin.
Herkese selam! Kevin Choteau burada, Asobo'nun Oyun Direktörü ve size A Plague Tale: Requiem'i getirmek için üzerinde çalıştığımız her şey için çok heyecanlı! Oyun, prequel Masumiyet'ten üç yıl sonra, 18 Ekim'de PlayStation 5'te çıkacak. Böylece zaman geçti ve onlara Masumiyet'te veda ettikten altı ay sonra Requiem'de buluşacağımız iki kahramanımız Amicia ve Hugo için de geçti. Her ikisi de çocuklar, sürekli evrime tabiler, yani onların değişmesini bekleyebilirsiniz! Ve bu, onlarla nasıl oynadığınızı etkileyecek… Şimdi biraz inceleyelim.
https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DySuHJ5CL9gk&q=EgQuLZpEGNLj-JcGIhAToGBCjOab3xMdRNBf5Jx6MgFy
Masumiyetin Sonu
Hugo ve Amicia, hayatın önlerine koyduğu zorluklarla yüzleşmek için çok fazla gelişmek ve hızla gelişmek zorunda kaldılar. Zamanlarının aşırı acımasızlığıyla karşı karşıya kalırlar ve kendilerinden çok daha büyük vahşet ve olaylar yaşarlar. Böylece kişilikleri ve yetenekleri süreç içinde gelişir. Amicia savaşmayı ve öldürmeyi öğrenir ve Hugo gücünü kullanmayı öğrenir. Ve bu kesinlikle fiziksel becerileri içermez, aynı zamanda eylemlerinin ahlakı ve bu kadar şiddetin yol açabileceği travma ile başa çıkmak anlamına gelir.
Masumiyet olaylarının ardından, Amicia savaşta daha sertleşir. Bu, yalnızca Masumiyet'te kullandığı sapanın geliştirilmiş bir versiyonunu değil, aynı zamanda bir tatar yayı da içeren yeni silah setine bakıldığında açıkça ortaya çıkıyor - bir savaş silahı.
Hugo, Masumiyet'in başlangıcında gerçekten sadece bir seyirciydi, dünyayı keşfediyor ve her şeye hayret ediyordu. Ama tehlikenin farkına vardıkça aktif hale geliyor: Masumiyet'in sonunda kullanmaya başladığı olağanüstü bir güce sahip ve Requiem'de bu yola devam ediyor.
< Resime gitmek için tıklayın >
Böylece iki kahramanımız olgunlaştı ve harekete geçmeye hazırlandılar. Ancak iki çocuğa sormak çok fazla ve bu rolleri üstlenmek, bir karanlık duygusu geliştirmek anlamına geliyor. Bu, yeteneklerini nasıl kullanabileceklerinin bir parçası olacak: eylemlerini tartmak ve ne kadar karanlığa izin verdikleri, bunu başarmanın anahtarı olacaktır.
Amicia'nın Yetenekleri
Kendini kontrol etmeyi öğrenmek Amicia'nın en büyük zorluklarından biri olacak. Travması yeniden su yüzüne çıkıyor ve kardeşini korumak için ne kadar ileri gidebileceğini düşünmek zorunda. Zor kullanmayı ve öldürmeyi öğrenme ve kabul etme mücadelesi, onun için bir tat geliştirmesine yol açabilir. Requiem, onu sürekli olarak hayatta kalma ve korunma içgüdülerinin sınırlarını sorgulama pozisyonuna sokar. Tereddütünü geride bıraktı, ancak tamamen şiddete batma riski gerçek.
Bu iç çatışma, tehditlerin daha da arttığı bir bağlamda ortaya çıkıyor. Masumiyet'te rakipler, oldukça organize olmuş Engizisyon ve İngiliz askerleriydi. Requiem'de Amicia ve Hugo, daha şiddetli ve öngörülemez paralı askerler ve kaçakçılarla karşı karşıya kalacak. Ekibimiz, zekalarını ve her duruma tepkilerini tasarlamak için çok çaba sarf etti. Amicia'nın hareketlerine uyum sağlama potansiyelleri, oyunculara gerçekten meydan okuyacak!
Amicia'nın bu tırmanma riskini kontrol etmesi gerekecek ve bu, oyunculara yaklaşan ve onları çözen ajans tarafından mümkün hale getirilecek. Kullanabileceği araçlar, yeni simya tarifleri, geliştirilmiş sapan ve bir tatar yayı ile genişleyecek. Ama daha da önemlisi, yepyeni bir mekansal dinamik tanıtılacak.
< Resime gitmek için tıklayın >
Amicia, çevreye özgü kaynaklara büyük ölçüde güvenecek ve onu en güçlü varlığı haline getirecek. Tarpotlardan düşmanları yavaşlatmaya ve tutuşabilir uzun otlara kadar çevrede mevcut olanı kendi avantajına kullanarak rakiplerini şaşırtmak ve taciz etmek için gerilla yaklaşımları geliştirecek. Oynanış açısından bu, bu yeni bölümde tanıtılan çok daha büyük ortamlara uygun olarak, Masumiyet'te sahip olduğumuzdan çok daha açık karşılaşmalara dönüşüyor. Bu, keşfedilecek çok şeyin olduğu bir bağlamda tehlikeye tek bir yoldan daha fazla yaklaşılabileceği anlamına gelir. Kendi simya, gizlilik ve aksiyon karışımınızı oluşturabilirsiniz - gerekirse göğüs göğüse dövüşte bir bıçak kullanarak! Bu, eğer iyi yapılırsa sadece tansiyonun yükselmesini önlemekle kalmaz, aynı zamanda Amicia ve Hugo'nun evrimine de izin verir.
Hugo'nun Yetenekleri
Hugo'nun doğaüstü gücü, çocuklarının ruhları ile onun ve kız kardeşinin sorumlu olduğu muazzam riskler arasındaki ikiliği mükemmel bir şekilde temsil eder. Oyunun önemli bir yönü olan farelerin ortaya çıkardığı baş döndürücü bir boyut var: Devasa, durdurulamaz bir güç var, korkutucu ama hayatta kalmak için savaşmak gerekiyor.
Hugo'nun onunla savaşırken kontrolünü kaybetme riski, onu daha da korkutucu kılıyor. Buna Masumiyet'te tanık olduk ve Requiem'de önemli bir tehdit haline geldi. Bütün bir şehri yok edebilir…! Masumiyet zamanında mümkün olmayan bir tehdit ve korku ölçeğine ulaşıyoruz.
< Resime gitmek için tıklayın >
Güçlerine başvurmanın psikolojik olarak da önemli bir etkisi var: Hugo, farelerin algısını ve duygularını paylaşıyor… Her yaptığında bu ona biraz daha zarar veriyor. Bu, oyuncunun deneyimini de etkiler ve onlara dikkatli olmayı öğretir. Aynı zamanda, bu gücü serbest bırakmanın belli bir kısır zevki var… ama sonuçlar takip ediyor ve bir bedel ödenecek! Makula'nın ilerlemesi ve Hugo'nun değer verdiği insanların hayatlarının tehlikede olduğu bir ahlaki ikilem hikayesi.
Umarım Amicia ve Hugo'nun bir sonraki bölümünü oynamak için benim kadar heyecanlısındır! Ekibimizin piyasaya sürülmeden önce sizinle paylaşacak daha çok şeyi var, bu yüzden daha fazlası için bizi izlemeye devam edin! A Plague Tale: Requiem, 18 Ekim'de PlayStation 5'te çıkacak. Özel bonuslar almak için şimdi ön sipariş verebilirsiniz.
Blog:
https://blog.playstation.com/2022/08/18/only-the-strong-survive-how-amicia-and-hugos-abilities-will-change-in-a-plague-tale-requiem/?sf259711831=1
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
https://www.youtube.com/watch?v=4IVwOMSnrVY
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Her oyun geldi de biz hala crimson desert bekliyoz.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Raising Kratos
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu arada Crimson Desert Gamescom'da olacağını söylemişler miydi?
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Himurajutsu
Edit:
Gamescom etkinliğinde sadece basına gizli bir oturumla gameplay gösterilecekmiş. Yani halka-açık değil. :(
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Himurajutsu -- 25 Ağustos 2022; 18:11:24 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Raising Kratos
Bu mesajda bahsedilenler: @Himurajutsu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
https://www.youtube.com/watch?v=8N4xdtwdXHI
https://www.youtube.com/watch?v=kfINKN3uOAY
https://www.youtube.com/watch?v=OlZ6FsmqEiA
https://www.youtube.com/watch?v=9IsEweN07P0