Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
36
Cevap
0
Tıklama
6
Öne Çıkarma
Cevap: YumYum ve ŞumŞum şiir seslendirmesi. (2. sayfa)

G Gülüncetipsizolanadam Konu Sahibi
6 gün (19 mesaj)
Iyi mi dediniz kötü mu dediniz hocam anlayamadım :)



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Rumpel Von Stiltskin

R Rumpel Von Stiltskin
5 gün (163 mesaj)
Yani iyi hocam sesinizi benzenttim kötü bir anlamda söylemedim




Bu mesajda bahsedilenler: @Gülüncetipsizolanadam

D dekareme
5 gün (1104 mesaj)
şimdi bir düşünelim.. şumşum erkek olsa ve kız arkadaşı ile olan hikayesini konu konu burda açıp paylaşsa, acep sen o kadar zamanını ve enerjini harcayıp böyle müzikli bir seslendirme yapıp bu konuyu açar mıydın merak ediyorum.. Bence hayır; kılını bile kıpırdatmazdın ve umrunda da olmazdı.. Forumda kızlar, bayağı değer görüyorlar


Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Gülüncetipsizolanadam

Ş Şumşum
5 gün (1 mesaj)
Bence yine yapardı hocam..
Seslendirmeyi yapan kişiyi tanımıyorum hiç konusmadik
Seslendirme yapmak istemesi yumyum ve şumşum hikayesine bir şey katmak istemesindendir ve çok teşekkür ediyorum bunun için



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @dekareme

İ isimgerekmez
5 gün (70 mesaj)
Mecnun, Kerem, Ferhat, Kamber oldun da paylaşmadık mı agaaa.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @dekareme

G Gülüncetipsizolanadam Konu Sahibi
5 gün (19 mesaj)
Yok be hocam seslendirme yapmak hoşuma gidiyor. İnsanlardan yorum duymak istiyordum. Benim için bahane oldu bu. Erkek de olsa yapardım



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dekareme

E emurat
5 gün (1805 mesaj)
Hocam benim Erkek olmamın senin için sakıncası yoksa bana da bu alttaki şiiri seslendirebilir misin? 😂
< Resime gitmek için tıklayın >
@Şumşum





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emurat -- 14 Mayıs 2022; 21:49:7 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Şumşum , @Gülüncetipsizolanadam

Y YasiinK215MB
5 gün (0 mesaj)
Hocam yeni yazılan akrostiş şiire de yorumunuzu beklerim.
P
A
İ
N

H
A
M
Z
A





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YasiinK215MB -- 14 Mayıs 2022; 22:8:21 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Gülüncetipsizolanadam

Ş Şumşum
5 gün (1 mesaj)
Hahahhaha coo iyi siiir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @emurat

G Gülüncetipsizolanadam Konu Sahibi
5 gün (19 mesaj)



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @emurat

E emurat
5 gün (1805 mesaj)
Bazen gülmek en iyi terapidir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Şumşum

İ isimgerekmez
5 gün (70 mesaj)
Hemde 3 tane var reis aynı postta 3 farklı kişi yazdı belki birkaç kişi daha şiirlerini paylaşır yarına kadar. -beğenirsen tabi- seç beğen istediğini şahlandır.

Belki biri belki hepsii, nasıl uygun görürsen 😊😊



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Gülüncetipsizolanadam

G Gülüncetipsizolanadam Konu Sahibi
5 gün (19 mesaj)
Şuan biraz bunalımdayım hocam. Kendimi toparlayinca yapacağım üçünüde. Bir şey olur falan söz vermeyeyim ama.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @isimgerekmez

İ isimgerekmez
5 gün (70 mesaj)
aga beee, geçmiş olsun. Bunalım berbat bişey. İnş en kısa zamanda kurtulursun :(



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Gülüncetipsizolanadam

G Gülüncetipsizolanadam Konu Sahibi
5 gün (19 mesaj)
Inşallah hocam sağolun



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @isimgerekmez

Ş Şumşum
4 gün (1 mesaj)
Gülmeye devam 😄



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @emurat

D dfk24
4 gün (4623 mesaj)
Blok.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.