Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
21
Cevap
1321
Tıklama
2
Öne Çıkarma
YKS'ye Giren Gençler Kılıçdaroğlu'na 1 TL'lik Tazminat Davası Açtı
F
geçen yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bu habere motivasyonu düşen genç te ne bileyim yani. Şu arkadaşların sınav sonuçlarını ve girdiği okulları görmek isterdim.

https://twitter.com/yenisafak/status/1409493118110646278



Baktılar sınav kötü geçti bari AKP'ye yanlayalım hesabı. Her sene sorular çalınıyor, mevzu yine Kılıçdaroğlu'na
Yoruma Git
TheCaliph_ - geçen yıl +30
Baktılar sınav zor,bir halt yapamayacaklarını anladılar, kpss'ye yatırım yapalım demişler
Yoruma Git
Yorumun Devamı NaturalBornKillaz - geçen yıl +12
Bu adama yalancı diye diye bir gün çarpılacaksınız vallahi. Soyunu bir araştır. Eleştirilerini sonra hakaret etmeden güzelce yap derim. Ama iyi bir araştır.
Yoruma Git
erdincerdinc - geçen yıl +8
P
geçen yıl
Yarbay

1 tl bile çok bence. yalana doymayan bir adama daha anlamlı bir şey yapılmalı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
geçen yıl
Yarbay

Baktılar sınav kötü geçti bari AKP'ye yanlayalım hesabı. Her sene sorular çalınıyor, mevzu yine Kılıçdaroğlu'na



N
geçen yıl
Yüzbaşı

Baktılar sınav zor,bir halt yapamayacaklarını anladılar, kpss'ye yatırım yapalım demişler



N
geçen yıl
Yarbay

ülkenin içine edenler motivesini bozmamışta kılıçdar bozmuş :)))))))))



Y
geçen yıl
Yarbay

Habere "işte z kuşağı" yazmışlar bir de

Yeni üniversite mezunlarının %50'si işsiz, işe girenlerin de önemli bir kısmı 2800-3000 liraya giriyor Ömer Alp'çim, bu da moralini bozuyor mu acaba?

Ya da üniversite okumaya harcayacağın parayla simit poğaça satsan çok daha iyi para kazanıp işsiz olmadığın için topluma daha rahat kabul edileceğini biliyor musun mesela?

Peki üniversiteye girsen mezun olana kadar okuduğun bölümün bitmeyeceğinin garantisi var mı? Mesela ben okurken inşaat okuyanlar birden geleceğin işsizlerine dönüşmüştü girerken parlak gözükse de :)

Premium AKP'liysen iş bulursun, daha standart AKP'liysen de her türlü aç kalırsın, çok kasma öyle YKS falan.



R
geçen yıl
Yüzbaşı

bunun gibiler normal şartlarda hiç bir yeri kazanamaz. vizyonu da sıfır, iktidar değişince ne yapacağını düşünmemiş.



M
geçen yıl
Yarbay

Bu düzeni oluşturana laf edemiyorlar da suçu gılışdara atıyorlar


Bu mesaja 4 cevap geldi.
E
geçen yıl
Teğmen

Olay yine Kılıçdaroğlu'na patlamış. Attığı twitleri zahmet edip okusaydınız belki anlardınız. Bahane hazır gılışdaroğlu moralimi bozdu sınav kötü geçti(yersen)



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

E
geçen yıl
Yüzbaşı

@por favor engellemiş beni :)

Mesajlarına cevap veremeyim istiyor, ee, dilediği gibi at koşturup algı yapacak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @por favor
E
geçen yıl
Teğmen

Bu adama yalancı diye diye bir gün çarpılacaksınız vallahi. Soyunu bir araştır. Eleştirilerini sonra hakaret etmeden güzelce yap derim. Ama iyi bir araştır.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @por favor
L
geçen yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Mugetsuga

Bu düzeni oluşturana laf edemiyorlar da suçu gılışdara atıyorlar
Yani bunu kero yapsa; deli işte ejderya tüketmekten akıl fikir de kalmamış kıt zeka sığ görüş , gayet normal falan derdim.

Ama yazık bu daha gencecik çocuk nasıl gaza geldiyse 
 

(he bir de şu var ki zaten bu kero yaşı müsait olsaydı ve sınava girmek isteseydi, kesin geç kalır ordan bi elenirdi ... birkaç yıl denedikten sonra sınava zamanında gelmeyi anca öğrenirdi. sınava girdiğinde ise kesin baraj altı kalır, bahane olarak da, londra merkezli finans kuruluşları operasyon çekti diyebilirdi. Kafa gidik olduğu için her türlü senaryo üretir bu.. şşş )





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazer__ -- 29 Haziran 2021; 14:34:6 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
geçen yıl
Yüzbaşı

Bunu okuyup anlayamayan sınavı nasıl yaptı acaba





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kmlkszhacker -- 29 Haziran 2021; 14:28:29 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

Z
geçen yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Mugetsuga

Bu düzeni oluşturana laf edemiyorlar da suçu gılışdara atıyorlar
Bahceli sey demis bugun "Kanal odemesi yapmayacagiz ne demek? Daha iyisini yapiyorsan sen yap." Gilisdar yonetiyor ulkeyi.



P
geçen yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: BARKU

Bu mesaj silindi.

Alıntıları Göster
Hakaret ederken aynaya bakmadan yaz. Yazık etme kendine.



B
geçen yıl
Yarbay

Hakaret içeren hiçbir şey yazmadım.

Bahsettiğim yalanlara verecek cevap bulamayınca işi şahsileştirip bana saldırman kendi acizliğin.

@por favor


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @por favor
R
geçen yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: BARKU

Hakaret içeren hiçbir şey yazmadım.

Bahsettiğim yalanlara verecek cevap bulamayınca işi şahsileştirip bana saldırman kendi acizliğin.

@por favor
Hocam bunlarla muhattap bile olmayın, insanları kendi seviyelerine çekmeye çalışıyorlar.

< Resime gitmek için tıklayın >



G
geçen yıl
Yüzbaşı

kılıçdaroğlu spekülasyon yapıyor

dava açan gençlerede spekülasyon yapnaları şikayet ediyor

komedi dükkanı