Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
17
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Yıllardır tek damla kola içmedim

B Bisikletçi76 Konu Sahibi
2 hafta (78 mesaj)
12-13 yaşımdan beri bir iki kutlamadaki istisnai bir bardak dışında tek damla kola içmedim.

İçesim cidden geliyor bazen ama dayanıyorum

Şimdi övün beni

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bisikletçi76 -- 21 Temmuz 2021; 22:20:36 >


N NassinGözüm
2 hafta (9 mesaj)
Jews are angry



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Bisikletçi76 Konu Sahibi
2 hafta (78 mesaj)
Fuck the jews





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bisikletçi76 -- 21 Temmuz 2021; 22:22:7 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @NassinGözüm

N NassinGözüm
2 hafta (9 mesaj)
U are welcome



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Bisikletçi76

D Death From Above
2 hafta (3455 mesaj)
ne içiyon kola yerıne



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Bisikletçi76 Konu Sahibi
2 hafta (78 mesaj)
Su, ayran, ramazan şerbeti ara sıra, lipton ice tea ve limonlu soda gibi sodalar. Gazlı içecekleri azaltmam gerekiyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Death From Above

P Pentobarbital Sodyum
2 hafta (93 mesaj)
Kola zaten 2010 dan beri kola olmadığı için, o tarihten beri kimse kola içmiyor. Glikoz şurubu + kuyu suyu + az bişey karbondioksit Coca Cola değildir. En son Coca Cola'mı 11 yıl önce içtim. Hele hele 20 yıl önceki ateş ediyordu.




F FederalAlmanya
2 hafta (174 mesaj)
Yalnız Lipton ıce koladan daha zararlı



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Bisikletçi76

Z Zihnin Geleceği
2 hafta (183 mesaj)
Çok içmek istiyorsanız için hocam zehir değil. Ama içesiniz pek gelmiyorsa hiç dokunmayın bile...



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


M MirageDagger
2 hafta (29 mesaj)
Biri kola içmeyenlere, çayı şekersiz içenlere, sigara alkol her türlü alışkanlığı olup sağlıklı beslenme edebiyatı yapanlara madalya takılmadığını söylesin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K KakaoÇekirdeği
2 hafta (79 mesaj)
gerçekler
< Resime gitmek için tıklayın >




_____________________________

Eski kullanıcı adı: AzizPetrovic



D dsaewq
2 hafta (126 mesaj)
Su ve ayran dışında hiçbir şey içmiyorum ben de(çay, kahve dahil)




Ş şoray uzun yolda
2 hafta (6036 mesaj)
bisikletle nefes nefese kalıncadamı içmiosunuz.
tebrikler gerçektende sizin yerinize ben içeyim bari hakkınızı helal edin





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şoray uzun yolda -- 22 Temmuz 2021; 1:59:59 >


A ALTILI
2 hafta (6 mesaj)
Kola erkekde sertlesmeyi yok.ediyo 50 yas ustu icmelk zaten



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


P patheticmuggle
2 hafta (3 mesaj)
İçtikçe alışır, sevmeye başlarım korkusuyla tek bir yudum almiyorum uzun süredir



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


R Reaper87
2 hafta (895 mesaj)
Dünyadaki en gereksiz içeceklerden biridir.Hiçbir faydası yok vücuda...



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


N nicktatör
2 hafta (5819 mesaj)
napim



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


B Bisikletçi76 Konu Sahibi
2 hafta (78 mesaj)
Katılıyorum.




Bu mesajda bahsedilenler: @MirageDagger
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.