Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
16
Cevap
333
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yabancı Civ3 sitesinde Türkler hakkında konuşmalar

1 180 Konu Sahibi
20 yıl (114 mesaj)
Arkadaşlar
http://forums.civfanatics.com/Forum8/HTML/000595.html
ve
http://forums.civfanatics.com/Forum7/HTML/000076-8.html#181
adreslerinde İngilizce bilen arkadaşların ülkemiz ve Türkler hakkındaki tartışmalara katılmasını rica ediyorum. Bazı Yunanlı, Rus ve Avrupalılar bizim barbar olduğumuzu ciddi şekilde iddia ediyorlar. Ancak lütfen düzgün üslupla, kalitemizi onlara kanıtlayarak...




P powerstorm
20 yıl (3851 mesaj)
bu adamlar çıldırmış evet arkadaşlar ingilizce bilenler lütfen.gerçi Türkçe bişeyler de iyi olurdu ama şimdi adamları daha fazla kızdırmayalım

Northerner
www.northerner.sayfasi.com<img src='http://powerstorm.sitemynet.com/xx.gif' border=0>




T TEHET
9 yıl (1369 mesaj)
Linkler açılmadı. Yenilersen iyi olacak.




























































Bu mesaja 1 cevap geldi.

F FrecoB
9 yıl (3752 mesaj)
Hallolur o ya.




A Aeolus98
9 yıl (606 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TEHET

Linkler açılmadı. Yenilersen iyi olacak.




























































mesaj tarihini görünce aha geliyo mis gibi hort dedim senin mesajını gördüm


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S saf köylü
9 yıl (2458 mesaj)
Sen rahat olacan.




T TEHET
9 yıl (1369 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Aeolus98

quote:

Orijinalden alıntı: TEHET

Linkler açılmadı. Yenilersen iyi olacak.



mesaj tarihini görünce aha geliyo mis gibi hort dedim senin mesajını gördüm



powerstorm mynetten kendine site yapmış o zamanlar.




T tkblack
9 yıl (1809 mesaj)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K KaptanCe
9 yıl (624 mesaj)
Tarihe bakmadan tıkladım. 2001




Y Yucuklu Sumurta
9 yıl (795 mesaj)
11 yıllık konuyu hortlatmıssınız helal olsun ...




O Onuncu Köyü Arıyorum
9 yıl (1888 mesaj)
Link kırık





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E esrarengizhus
9 yıl (448 mesaj)
oha lan




B Bundeskanzler
9 yıl (2711 mesaj)
linke tıkladım. Niye açılmıyor lan diyodum. Tarihi görene kadar




L Lath.Crusader
9 yıl (1361 mesaj)
Kanım dondu şerefsizim.jpg





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K kangroo
9 yıl (3787 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 180

Arkadaşlar
http://forums.civfanatics.com/Forum8/HTML/000595.html
ve
http://forums.civfanatics.com/Forum7/HTML/000076-8.html#181
adreslerinde İngilizce bilen arkadaşların ülkemiz ve Türkler hakkındaki tartışmalara katılmasını rica ediyorum. Bazı Yunanlı, Rus ve Avrupalılar bizim barbar olduğumuzu ciddi şekilde iddia ediyorlar. Ancak lütfen düzgün üslupla, kalitemizi onlara kanıtlayarak...



bırak ne derlerse desinler.adamlar daha coğrafya tarih bilmiyor.




C Chat Noir
9 yıl (87 mesaj)
11 Yıllık Hort diye imzana koy şimdi























< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T TEHET
9 yıl (1369 mesaj)
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.