Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
10
Cevap
341
Tıklama
0
Öne Çıkarma
xbox 360 ile ilgili bi soru

C chris Konu Sahibi
16 yıl (216 mesaj)
arkadaşlar bi arkadaşım xbox 360 cafe açmak istiyo içinde xbox live seçeneğinin de oyunculara sunulacağı .benim önerim aynı zamanda kafede ps2 konsoluda bulundurması . ne derseniz böle bi cafe iş yapar mı ? ve oyunların saat ücreti kaç ytl olmalı sizce ?




B Betfair
16 yıl (3716 mesaj)
oha yavas olsun arkadas 1 sene kadar beklesin suan kimsede xbox360 yokki cafesi ac1ls1n


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C chris Konu Sahibi
16 yıl (216 mesaj)
oda kimse de olmadığı için hemen açmak istiyodu . böylece insanların daha cok merak edip ilgi göstereceğini düşünüyoruz açıkçası ama sizlerin yorumları da çok önemli tabi. hadi arkadaşlar ya fikirleriniz bi yazın bu iş gerçekten ciddi ciddi düşünülüyo


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cathedral
16 yıl (2945 mesaj)
iide nerden alıcan 10 tane xbox360 ı amerikada bile 1 tane için hala sıra bekleyen 1000 lerce insan var...

3 aydan evvel alamazsın...o zamanda zaten herkezde olur tahminimce..benimki 20 aralıkta geliyor..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S saluki
16 yıl (1232 mesaj)
Bence acayip güzel olur ama acayip pahalıya patlar.

1. 10xX360 400x10=4000$
2. 10x Kablolu Ekstrapad=350$ (kablosuzlar çalınır zaten )
3. Xbox Live da oynamak için her konsola yıllık Xbox Live Gold üyelik 10x70=700$
4. Live da kopya oyun oynanmaz. 10 konsol için başlangıç için 5 popüler oyundan 5er adet 25x60=1500$
5. Her bir Xbox için 70 ekran TV 300x10=3000$ (bu fiyatı sıyırdım :)

10000$ etti. O da Amerikadan alınırsa 14.000 YTL, Avrupa'dan alınırsa 17.000 YTL civarına gelir. Buna kargo, gümrük falan hariç. Ayrıca oyun sayısı oldukça az oldu ve yeni oyunları sürekli almak gerekecek.

Saatlik 5 YTL olsa 1 kez giderim.
Saatlik 3,5 YTL olsa hafta da bir giderim
Saatlik 2 YTL olsa boş zamanım oldukça giderim
Saatlik 1YTL olsa hiç çıkmam


Bu mesaja 3 cevap geldi.

Y Yalorin ile Domelya
16 yıl (80 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: bmadran

Bence acayip güzel olur ama acayip pahalıya patlar.

1. 10xX360 400x10=4000$
2. 10x Kablolu Ekstrapad=350$ (kablosuzlar çalınır zaten )
3. Xbox Live da oynamak için her konsola yıllık Xbox Live Gold üyelik 10x70=700$
4. Live da kopya oyun oynanmaz. 10 konsol için başlangıç için 5 popüler oyundan 5er adet 25x60=1500$
5. Her bir Xbox için 70 ekran TV 300x10=3000$ (bu fiyatı sıyırdım :)

10000$ etti. O da Amerikadan alınırsa 14.000 YTL, Avrupa'dan alınırsa 17.000 YTL civarına gelir. Buna kargo, gümrük falan hariç. Ayrıca oyun sayısı oldukça az oldu ve yeni oyunları sürekli almak gerekecek.

Saatlik 5 YTL olsa 1 kez giderim.
Saatlik 3,5 YTL olsa hafta da bir giderim
Saatlik 2 YTL olsa boş zamanım oldukça giderim
Saatlik 1YTL olsa hiç çıkmam


aynen arkadaşın dediği bi ben sadece ufak bişey ilave etmek istiyorum

tr den alacaksın büyük ihtimalle o fiyatların üstüne bi 5-7 milyar daha ilave edeceğim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

W WebEX
16 yıl (3284 mesaj)
türkiyede xbox360 satılmayacak, tabi resmi olarak..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WebEX -- 23 Kasım 2005, 14:36:24 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R rebellion
16 yıl (1906 mesaj)
acaba niye genç nüfus bizde ama gelir psp de gelmemiştiinsanı zorla kaçak almaya zorluyorlar




C chris Konu Sahibi
16 yıl (216 mesaj)
Orjinalden alıntı: bmadran

Bence acayip güzel olur ama acayip pahalıya patlar.

1. 10xX360 400x10=4000$
2. 10x Kablolu Ekstrapad=350$ (kablosuzlar çalınır zaten )
3. Xbox Live da oynamak için her konsola yıllık Xbox Live Gold üyelik 10x70=700$
4. Live da kopya oyun oynanmaz. 10 konsol için başlangıç için 5 popüler oyundan 5er adet 25x60=1500$
5. Her bir Xbox için 70 ekran TV 300x10=3000$ (bu fiyatı sıyırdım :)

10000$ etti. O da Amerikadan alınırsa 14.000 YTL, Avrupa'dan alınırsa 17.000 YTL civarına gelir. Buna kargo, gümrük falan hariç. Ayrıca oyun sayısı oldukça az oldu ve yeni oyunları sürekli almak gerekecek.

Saatlik 5 YTL olsa 1 kez giderim.
Saatlik 3,5 YTL olsa hafta da bir giderim
Saatlik 2 YTL olsa boş zamanım oldukça giderim
Saatlik 1YTL olsa hiç çıkmam


aslına bakarsan düşünülen fiyat hesapladığından cok daha fazla olcak neredeyse 2 katı kadar para yatırılacak o işe . tv değil lcd monitör olacak grafik kalitesini verebilmek için.

ama 1 ytl olacağını pek sanmıyorum ya sevgili dostum




S samplus
16 yıl (2324 mesaj)
BU XBOX İLE NELER YAPILIYOR MESELA İNTERNETTE SADECE OYUN MU OYNANIYOR. SURF YAPILIYOR MU? SADECE İNTERNETE GİREBİLECEĞİM BİR CİHAZ VAR MI?




K kontendoo
16 yıl (4404 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: bmadran

Bence acayip güzel olur ama acayip pahalıya patlar.

1. 10xX360 400x10=4000$
2. 10x Kablolu Ekstrapad=350$ (kablosuzlar çalınır zaten )
3. Xbox Live da oynamak için her konsola yıllık Xbox Live Gold üyelik 10x70=700$
4. Live da kopya oyun oynanmaz. 10 konsol için başlangıç için 5 popüler oyundan 5er adet 25x60=1500$
5. Her bir Xbox için 70 ekran TV 300x10=3000$ (bu fiyatı sıyırdım :)

10000$ etti. O da Amerikadan alınırsa 14.000 YTL, Avrupa'dan alınırsa 17.000 YTL civarına gelir. Buna kargo, gümrük falan hariç. Ayrıca oyun sayısı oldukça az oldu ve yeni oyunları sürekli almak gerekecek.

Saatlik 5 YTL olsa 1 kez giderim.
Saatlik 3,5 YTL olsa hafta da bir giderim
Saatlik 2 YTL olsa boş zamanım oldukça giderim
Saatlik 1YTL olsa hiç çıkmam

sen çok polyanna izelmişsin anlaşılan

arkadaşının 100.000 ytl si varsa bu iş olur aşağısı kurtarmaz


tabi bu fiyatın için devlete vereceği vergi , kira vs.vs.vs. birde şu riski alabilecekmi.. bundan 1 sene sonra PS3 ler piyasda cirit atacak ve millet xbox360 yerine normal olarak onu tercih edecek.. mesela benim kafam yatarda pederi ikna edebilirsem birkaç ortakla açabiliriz bir PS3 cafe. ozaman sizde sinek avlarsınız



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.