Sizin arabanın değerleri nedir? |
1.4 140 beygir websitesinde dediğine göre 5.8 yakıyor evet, benim dediğim 122 beygir olan. |
Benimki DSG sehir ici 7-7,5 civari trafik durumuna gore sehir disi 5,5-6 normal kullanim ile. |
Sizinki Golf 6 mı 7 mi? |
| Benimde ilgilendiğim bi konu aslında golf 1.4 tsi 2011 model alıyorum manuel faydalı bi site teşekkrler |
Sizin de belirttiğiniz gibi şehiriçi kullanım hem kişiden kişiye hem de trafikten trafiğe değişir..Şimdi imzamdaki aracımın ilk depo ortalaması 6.5 idi. Cumartesi günü işe giderken tripi sıfırladım, ortalama hız yaklaşık 40 km/h iken ortalama tüketimim de 5.4 idi. Aynı günün akşamında ortalama hızın çok düşük olduğu ( 10 km/h), çok yoğun ve kısa mesafe ( 5 km) bir trafiğe girdim. Orda da 10 Lt'nin üstüne çıktı..Aradaki farkları görebiliyorsunuz değil mi? Şimdi bu güzergahları devamlı kullanan 3 farklı kişi olsaydık, burası şenlik olmaz mıydı? Benim izlenimim odur ki yeni Golf'te kullanılan bluemotion teknoloji gerçekten işe yarıyor ve bu kasa gerçekten de az yakıyor..İlle de fabrika verisini tuturuyor mu derseniz size cevabım şu olacak; Mevcut aracınız fabrika verisinden yüzde kaç sapıyorsa bunlar da o kadar sapar.. |
| merhaba aracım henuz 1200 km de sehırler arası 5.3 altına henuz dusemedım sehır ıcıde izmıtte su an için 8 9 arası ama zonguldakta yasıyorum yokus cok ve ortalamam sımdılık 9.5 11 arası degısıyor...10000 kmden sonra gerceklerı gorucez..yakıt harıç memnunum kısacası |
|
merhabalar, arabamı sehir içinde 300 km ( fethiye/muğlada ) kullandım 7-8 lt yakıyordu klimalı olarak kullandım.. şehirler arası nerdeyse 1000 km yol yaptım 120-140km aralıgında 5,5-6lt tüketim değerleri var.. şu anda 1300km civarı yol yaptım ortalamam 6lt.. şahsi fikrim sürüşüne göre değişiyor düşük devirde daha az yakıyor.90 km gidilmek şartı ile 4,3 olan şehir dışı değerlere ulaşmak mümkün. şehir içinde de kullanıma göre 6,6ya düşebilir. seri ve yüksek devirli kullanım da ise 7-7,5lt den aşağı inmez bence.. |
ben hala hayal olduğunu düşünüyorum. objektif tüketim verileri gelmeye başlıyor. |
|
Aracım 2013 golf 7 1.4 tsi manuel. Uzun dönem kullanımımda yer yer sakin,ihtiyaç olduğunda sıkıştırarak 5000 km.ortalaması 6,5 litre.Eski aracım focus 2 tdci 109 bg.Yakıtlarında inanın hiçbir fark yok.Bence benzinli araç çok yakar efsanesi bitmiştir.Benim kullanımıma göre çok ekonomik ve fazlasını veren bir araç.Çok memnunum. |
Güzergahınız ve ortalama hızınız nedir? |
| Aynı motor Leon 8 litreden aşağıyı görmüyor. |
|
Antalya şehiriçi,ve şehirlerarası yol karışık. Güncel bir değer daha vereyim.son 2 haftadır sadece şehiriçi kulanıyorum.ortalama 7 |
Çok iyi. Benim İstanbul şehir içinin içi 7.2 aracım 1.2 Tsi. Bende Antalya Başarandan almıştım. |
| Buyuk sehirde veya trafikli bir ilcedeyseniz 8in altina dusmez sehir ici hangi arac olursa olsun ister turbo uster atmosferik ister otomatik uster duz |
Golf 7 Golf6'ya göre 100 kg daha hafif ve rüzgar direnç katsayısı da değiştirilmiş. İşi bilenler yakıt tüketiminin azalacağını söylüyor.
http://www.salihertugrul.com/index.php/genel-konular/748-2013-volkswagen-golf-7-resmen-tantld
Yani diyeceğim o ki octavia ile aynı şanzumanı kullansa da başka parametreler var. 100kg baya bir etkileyebilir bence. nerden baksanız toplam ağırlığının %8-9'u kadar bir azalma..
Teşekkürler bilgiler için.