Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
324
Tıklama
0
Öne Çıkarma
üniversite öğrencisi ve gss
R
6 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

merhaba arkadaşlar ben üniversite ikinci sınıfım şu an. geçen sene ssk'ya öğrenci olduğumu beyan etmiştim gss borcu falan olmasın diye. bu sene tekrarlamam gerekiyor mu?



R
6 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

yukarı



R
6 yıl
Teğmen

Gerek yok ,e devletten bak yine de.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
6 yıl
Teğmen

Sürekli takipte kalman lazım arkadaşıma 8000 borç çıkardılar farketmemiş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
R
6 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: osterreichsympthsnt

Sürekli takipte kalman lazım arkadaşıma 8000 borç çıkardılar farketmemiş

şu an herhangi bir borç gözükmüyor. önerinizi dikkate alacağım. teşekkür ederim ikinize de


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Raz3rs
P
6 yıl
Yarbay

Öğrenciysen istediğin kadar borç çıkarsinlarr gidip sildirmen 5 dakika. Kafalarina göre borç yazıyor onlar öğrenciysen dert etme yani.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
6 yıl
Binbaşı

Sıkıntı etme ben ilk sene bildirmemiştim bir süre 800 lira falan borç çıkarmışlar ameliyat olmam lazımdı ödedim borcu sonrasında öğrenci olduğumu bildirirsem ödemem gerekmediğini öğrendim gittim borç çıkardıkları tarihde de öğrenci olduğumu söyledim onlar da hiç sıkıntı çıkarmadan 1 ay sonra ödediğim parayı banka hesabıma iade ettiler yani sildirmeyi geçtim devlete verdiğim parayı geri aldım çok şaşkınım



M
6 yıl
Yüzbaşı

Her yıl yenilemen gerekiyo diye biliyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

U
6 yıl
Yarbay

Ben bu konuyla alakalı hiç bir sey yapmadım ne sskya basvurdum ne başka bi yere, yapmam gereken bir sey var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.