Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
376
Cevap
28107
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Tera Online/Hesap ve İçerik Pazarı

A
ANDREI Konu Sahibi
7 yıl (14228 mesaj)
Hesap ya da oyun içi her türlü içerik satış ilanlarınızı, bu konu bünyesinde yapabilirsiniz.İlan sahibi üyeler TL cinsinden fiyat aralıklarını belirtmek zorunda olup, oluşması muhtemel her türlü sorun, alıcı ve satıcının sorumluluğundadır.

İyi forumlar;



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


F
Fatal Playstation Cafe
7 yıl (65 mesaj)
Öncelikle konumuz hayırlı olsun :) ilk karakter ilanını ben yapayım öyleyse; veritas serverında 58 level slayerımı satıyorum arkadaşlar üzerinde 58 level süperior great sword ve seti bulunmakta karakterimi satma amacım tera club için harcadığım paranın zararını karşılama ve ihtiyacı olan birisi varsa yararlanması, düşündüğüm fiyat 50tldir ancak her türlü tekliflerinizi değerlendirebilirim pm atabilirsiniz iyi forumlar :)




W
W
7 yıl (5996 mesaj)
Konu başlığını büyütemez miyiz? Fark etmesi aşırı zor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
ANDREI Konu Sahibi
7 yıl (14228 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: W

Konu başlığını büyütemez miyiz? Fark etmesi aşırı zor.
quote:

Orijinalden alıntı: W

Konu başlığını büyütemez miyiz? Fark etmesi aşırı zor.

Bu sorunun farkındayız. Mümkün olan en kısa sürede, üst konuların boyutları konusunda forum genelinde bir düzenlemeye gidilecek.




W
W
7 yıl (5996 mesaj)
Arkadaşlar Fraya sunucusunda gold satıyorum, 10k 30 tldir, istek üzerine hazırlanır, birinci elden teslim edilir.




W
wampir_s
7 yıl (529 mesaj)
satılmıştır alan arkadaşa hayırlı olsun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wampir_s -- 31 Mayıs 2013; 23:46:50 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

U
ultimatehit
7 yıl (3 mesaj)
Account type: Veteran
Server: EU (EN)Arcadia
Class: Lancer
Server Transfer Available: Yes
lvl: 60
ilvl: 158

Weapon: +12 MW Agnitor Lance

Gear: +11 MW Agnitor Chest
Gear: +9 MW Agnitor Gauntlet
Gear: +9 MW Agnitor Boots

Jevel: Bellicarium Ring + Endurance crystalls
Jevel: Bellicarium Earring + Endurance crystalls
Jevel: Argon Chain pendant

Mount: Nexus Warhorse

VisionMaker Lance recipe okunmuştur (serverda çok nadir bulunmaktadır ve 50K gold üzerinde satışı yapılmaktadır )

----HESAP SATILMIŞTIR ARKADAŞLAR----





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultimatehit -- 3 Nisan 2013; 0:21:13 >


A
ANDREI Konu Sahibi
7 yıl (14228 mesaj)
Mevcut punto sorunu ve akabinde konunun daha görülebilir olması adına, konuyu üst konu olmaktan çıkardım.




B
brostalker
7 yıl (120 mesaj)
60 lvl Priest ve Warrior



Karakter kasmak istemeyen arkadaşlar için Zuras serverında 60 lvl full fraywind +9 setli warrior ve Veritas serverında full nexus +9 kıyafetli ve +10 silaha sahip priest 75er TLden satıyorum. İlgilenenler özel mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz. Referans olarak eskiden sattığım aiondaki karakterimi gösterebilirim http://forum.donanimhaber.com/m_62731313/mpage_1/f_/key_//tm.htm#63070028





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brostalker -- 16 Ağustos 2013; 12:35:58 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

E
eRcn.
7 yıl (1254 mesaj)
Server: Veritas
Class: Sorcerer ( Mağlubiyeti yok )
Lvl: 58
itemLvl: 127



< Resime gitmek için tıklayın >

SATILDI! SATILDI! SATILDI! SATILDI! SATILDI! SATILDI! SATILDI! SATILDI! SATILDI!

Karakteri alan arkadaşımız @mythbusterss. Hayırlı olsun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eRcn. -- 3 Mayıs 2013; 19:29:57 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
keny2
7 yıl (2 mesaj)
satıldı..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keny2 -- 21 Nisan 2013; 14:33:24 >


N
Neath
7 yıl (416 mesaj)
Level 60 SLAYER SATILIK
Server:Ishara
Race:Female castanic
Karakterin üzerinde 11k gold + 29 masterwork alkahest bulunmaktadır. Bunun dışında kayda değer bir şey yoktur.
60 levele slayer kasmaya üşenen arkadaşlar için uygun olabileceğini düşünüyorum.
Fiyat olarak 100 lira olarak düşünüyorum. Ciddi düşünenler için mail adresim : [email protected]





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Neath -- 18 Haziran 2013; 0:45:40 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W
wampir_s
7 yıl (529 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: wampir_s

satılmıştır alan arkadaşa hayırlı olsun.
satılmıştır alan arkadaşa hayırlı olsun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wampir_s -- 31 Mayıs 2013; 23:47:21 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

N
Neath
7 yıl (416 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Neath

Level 60 SLAYER SATILIK
Server:Ishara
Race:Female castanic
Karakterin üzerinde 11k gold + 29 masterwork alkahest bulunmaktadır. Bunun dışında kayda değer bir şey yoktur.
60 levele slayer kasmaya üşenen arkadaşlar için uygun olabileceğini düşünüyorum.
Fiyat olarak 100 lira olarak düşünüyorum. Ciddi düşünenler için mail adresim : [email protected]
quote:

Orijinalden alıntı: Neath

Level 60 SLAYER SATILIK
Server:Ishara
Race:Female castanic
Tera club: 21 gün
Karakterin üzerinde 11k gold + 29 masterwork alkahest bulunmaktadır. Bunun dışında kayda değer bir şey yoktur.
60 levele slayer kasmaya üşenen arkadaşlar için uygun olabileceğini düşünüyorum.
Fiyat olarak 100 lira olarak düşünüyorum. Ciddi düşünenler için mail adresim : [email protected]


Fiyat 60 liraya düşmüştür.




M
Mirainikki
7 yıl (1 mesaj)
Satılık Account :

Server : Veritas

Class / Irk : Archer / Castanic Female

Level : 60 ilvl:158

Mount: Nexus Warhorse ,Battle charger , Rainbow

pve weapon: +11 mw Reach of knowledge
+10 mw gloves of acumen
+9 harness of unerstanding
+9 boots of record

pvp weapon:+8 compound bow (conjunct) +8 fraywind tunic ,+8 abete mitts ,+8 tumult dodgers


jevel: Heartshare pendant ,winds whisper ,conquer ring


Gold : 20k


Alchemy, weaponsmith, leatherworking ,Focuscrafting son sevıyede




D
Dr. Fate
7 yıl (524 mesaj)
http://forum.donanimhaber.com/m_74042828/f_//tm.htm#74042828
satmak takaslamak isteyen arkadaşlar bana bi pm ile ulaşabilirlermi




B
brostalker
7 yıl (120 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: brostalker

60 lvl Priest ve Warrior



Karakter kasmak istemeyen arkadaşlar için Zuras serverında 60 lvl full fraywind +9 setli warrior ve Veritas serverında full nexus +9 kıyafetli ve +10 silaha sahip priest 75er TLden satıyorum. İlgilenenler özel mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz. Referans olarak eskiden sattığım aiondaki karakterimi gösterebilirim http://forum.donanimhaber.com/m_62731313/mpage_1/f_/key_//tm.htm#63070028
quote:

Orijinalden alıntı: brostalker

Zuras Serverında Castanic 60 lvl Warrior Satılık



Resimlerden karakterin itemlerine craftla ilgili bilgilerine bakabilirsiniz. Alchemy, weaponsmith, leatherworking ve toplamalar son seviyededir tüm recipeları alıp yapabilirsiniz. Bankada yaklaşık olarak 2k para mevcuttur. Fiyat 100 tl'dir. Özel mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz. Referans olarak eskiden sattığım aiondaki karakterimi gösterebilirim http://forum.donanimhaber.com/m_62731313/mpage_1/f_/key_//tm.htm#63070028



Fiyat ve bilgiler güncellendi.




T
Treth
7 yıl (2940 mesaj)
Veritas Sunucusunda 60 lvl Priest satılık.. ( Galadriël )

+12 mw nexus Staff
+9 eldiven ve bot ( nexus )
+9 nexus chest oda masterwork sadece basmadım..

Yüzükler 1 tanesi veritas discrit reputation ile aldım healer içindir. Diğer yüzük ise Conquest Ring healer için olanı ( pvp puanı ile aldım )

Küpeler Hex Cray ( Manaya core için özel %15 poison resist ) + pvp puanı ile aldığım healere uygun küpe. ( Ayrıca Kelsaik görevinden .%15 poi resistli manayada kullanılmak üzere bir küpe çantada duruyor.. ) Kolye %6 atk speed oyunun en iyi kolyelerinden..

İlevel 157

Reputation neredeyse gerekli olanların hepsi revered 3 yada 4 gün günlük görev yapıalrak panter alınabilir hemen hemen herşey hazır..

Manaya core hard mode görevi dışında eksik görevi yok tüm görevleri yapılmış halde.

Nexus bineği var Nexus archiv bineği için ise tek bir archivi kaldı.

Support sınıf karakterdir. 50 60 k arası heal yapabilirsiniz. Glyplar değiştirilerek pvp ye uygun hale getirilebilir.

Focuscrafting full Cloth kasmadım alan kişi kasabilir. Zaten healer olduğum için alchemy kasmadım.

20.000 gold kadar parası var. Bankada masterwork için gerekli meteryaller vs. mevcut.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Treth -- 24 Nisan 2013; 13:52:29 >


S
singuz
7 yıl (124 mesaj)
Veritas Gold
1000g = 3tl

Stock 60.000 gold




X
xDiamondx
7 yıl (1 mesaj)
Veritas gold

1000 gold 2 tl
stok 80.000 gold