Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
71
Cevap
7142
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Subaru forester 2.0 adventure 240 hp yada 2.0 150 vs ford kuga (3. sayfa)
G
12 yıl (1240 mesaj)
Binbaşı

Bir tanıdık aldı 240 lık forester daha 600 km yapmıştı dediği şu oldu gaza basmaya korkuyorum.birde direksiyonda s ve s1 tuşları var onlarada basarsan araba hepten kopuyor diyordu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

N
12 yıl (1786 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: gazozvar

Boşuna tartışmayın bu arkadaşın muhterem pederi düşünüp taşınıp Corolla alacak, yanlış yoldan dönecek.

Konu kilit.

Gizli beygirler opsiyon mu , yoksa yanında hediye veriyorlar mi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
12 yıl (17965 mesaj)
Yarbay

Alın babanızı bir test sürüşü yapın ey mi yaman mı belli olur.

Bu arada yine SUV konusu yine Ssangyong Rexton bakın diyeceğim araç fiyatına göre çok güzel duruyor.

Makyajsız Kuga amcam da 2.0 TDCİ olarak vardı ben gidişi vs. çok beğenmiştim şanzıman vs. güzeldi.

Köy yollarında da hoş asfaltta çevreden ses almasa da hatırladığım kadarıyla lastik sesi geliyordu ama lastikle alakalı olabilir.

Peformans örnek gösterilebilir Forester için.

Bildiğim kadarıyla Forester'ın çarpışma testleride çok başarılı onlar kullanılabilir.

Mesela Forester'ın bagajı daha büyük.

Marka algısı daha yüksek.

Ama babanızdan gelecek cevap yakıt parasını sen mi ödüyorsun bile olabilir.

Çünkü Kuga maksimum 9 litre mazot yaksa Forester bana en az 12.5-13 yakar gibi geliyor İstanbul'da tabi kullanıcısına sormak lazım.

Bu işten sizi çarpışma testleri ve sorunsuzluk kurtarır.

Babanıza powershift'İn yarı otomatiği ve dayanıklılıkla ilgili sorunlarından bahsedin derim.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
Y
12 yıl (8449 mesaj)
Yarbay

Her iki aracıda kullanmış biri olarak.

Forester XT (2.0 Turbo) ile CX-5 in hangi modeli olursa olsun karşılaştırılacak araçlar değiller..

Subaru asfaltta yürümüyor uçuyor resmen.. Amaçlar farklı zaten ayrıca 4x4 sistemi kıyas kabul etmez.

Lastik farkını sanki oradaki amerikanlar düşünemiyor mu ? Bu mu yani bukadar basitmi bu testler.

Japonları Subaru ve diğerleri diye ayıralım lütfen. Bu bir gerçek..

Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 1 Ekim 2014; 23:14:02 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
G
12 yıl (1869 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Kutu149

Alın babanızı bir test sürüşü yapın ey mi yaman mı belli olur.

Bu arada yine SUV konusu yine Ssangyong Rexton bakın diyeceğim araç fiyatına göre çok güzel duruyor.

Makyajsız Kuga amcam da 2.0 TDCİ olarak vardı ben gidişi vs. çok beğenmiştim şanzıman vs. güzeldi.

Köy yollarında da hoş asfaltta çevreden ses almasa da hatırladığım kadarıyla lastik sesi geliyordu ama lastikle alakalı olabilir.

Peformans örnek gösterilebilir Forester için.

Bildiğim kadarıyla Forester'ın çarpışma testleride çok başarılı onlar kullanılabilir.

Mesela Forester'ın bagajı daha büyük.

Marka algısı daha yüksek.

Ama babanızdan gelecek cevap yakıt parasını sen mi ödüyorsun bile olabilir.

Çünkü Kuga maksimum 9 litre mazot yaksa Forester bana en az 12.5-13 yakar gibi geliyor İstanbul'da tabi kullanıcısına sormak lazım.

Bu işten sizi çarpışma testleri ve sorunsuzluk kurtarır.

Babanıza powershift'İn yarı otomatiği ve dayanıklılıkla ilgili sorunlarından bahsedin derim.



240 hp subaru olmadığı için test edemedik 150 hp yi test ettik haliyle kuga biraz daha performanslı oldu





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FA9189F46 -- 2 Ekim 2014; 19:26:51 >

< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

G
12 yıl (1869 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: yildiz

Her iki aracıda kullanmış biri olarak.

Forester XT (2.0 Turbo) ile CX-5 in hangi modeli olursa olsun karşılaştırılacak araçlar değiller..

Subaru asfaltta yürümüyor uçuyor resmen.. Amaçlar farklı zaten ayrıca 4x4 sistemi kıyas kabul etmez.

Lastik farkını sanki oradaki amerikanlar düşünemiyor mu ? Bu mu yani bukadar basitmi bu testler.

Japonları Subaru ve diğerleri diye ayıralım lütfen. Bu bir gerçek..

Videoyu izlemek için tıklayınız


Bende düşünmedim değil lastikleri kesin değiştirmişlerdir



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

G
12 yıl (1869 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: gazozvar

Boşuna tartışmayın bu arkadaşın muhterem pederi düşünüp taşınıp Corolla alacak, yanlış yoldan dönecek.

Konu kilit.

Coralla almamız mümkün değil annemi sedan araçlar tutuyor :)



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

M
12 yıl (1363 mesaj)
Binbaşı

4X4 kıyaslamasında ki video sonunda subaru ambleminin çıkması düşündürücü.Eğer çok düzgün bir kuruluş olsaydı araçlardaki lastiklerin bilgisini de verirdi.ATS sistemli bir subarunun mazda cx5 ile awd sistemi arasında neredeyse hiç bir fark yoktur.yol tutuş konusunda mazda aerodinamik gibi etkenler nedeniyle daha önde.Japonları subaru ve diğerleri diye ayırmak saçmalıktır.Mazda ve honda'da japon araçlarının en iyi markalarıdır.4X4 karşılaştırma testi dürüst bir test değildir.üzerindeki lastikler,sürücüler,bir ara kameranın foresterdan uzaklaştırılması şüphedir.mazda cx5'in yol tutuşu kesinlikle subaru forester xt'den iyidir.





ATS sistemi m.tutun nickli kişi tarafından öğrenilmiştir.ats sistemi bilgisi alıntıdır.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @yildiz
G
12 yıl (1869 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: mng1

Yol tutuşta önemli olan 4x4 sisteminin sürekli devrede olmasıyla birlikte aerodinamiktir.forester'da ki sistem asfaltta %90 ön %10 arkaya arazide %50 ön %50 arkaya güç göndermektedir.yani forester %10 luk arkaya giden güç artısı var fakat aerodinamik olarak cx5 den kesinlikle kötü bir araçtır.bir yerde okuduğum kadarıyla dingil mesafesinin de yol tutuşta önemli bir etken olduğu yazıyordu.şuanda yol tutuş konusunda mazda daha öndedir.mazda foresterı iç hacim konusunda
3 konuda geçmiş 1 konuda geçememiştir.ortalama olarak iç hacim aynıdır fakat cx5 de az da olsa hissedilebilecek seviyede daha geniştir.mazda cx 5 in yüksekliği 1670 cm dir.subaru mazda cx5 e göre daha dar,daha uzun ve daha yüksektir.Mazda ise subaruya göre daha geniş,daha kısa ve daha alçaktır.Yol tutuş konusunda herşey awd değildir.yol tutuşta önemli olan etkenler awd,aerodinamik,süspansiyon sistemi,aks uzunluğudur.subaru awd konusunda üstündür ancak geriye kalan konularda cx 5 den daha geridedir.mazda cx 5 deki awd sistemi ile subaru'da ki sistem birbirine çok benzemektedir.mazda düz yolda %100 öne aktarırken araziye geçince otomatik olarak %50 %50 olarak paylaştırmaktadır.Bu konuların hepsini cx 5 ile forester arasında kaldığımda yapmıştım.cx 5'in asfalt sürüşünde yol tutuş,malzeme kalitesi,performansı,yakıt tüketimi,donanımı nedeniyle mazda aldım.eğer forester üstün gelseydi forester alırdım.bana şimdi 130000 tl ye kadar suv al deseler hiç tereddütsüz mazda cx5 alırım.forester'ın turbosuz modelinin cx5 karşısında hiç şansı olduğunu düşünmüyorum.


NOT=Benim mazda cx 5 almamda en çok yardım eden kişi Mazda forumundaki M.tutun'dur.awd sistemini de onun sayesinde öğrendim.gayet güzel,tarafsız yorumları var.O yazıları yazdığı için çok emek harcamış olmalı.emeği için teşekkür ederim

Efendim subaru %10 arkaya güç verdiği daha iyi yol tutmaz mı ?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
12 yıl (1869 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: mng1

4X4 kıyaslamasında ki video sonunda subaru ambleminin çıkması düşündürücü.Eğer çok düzgün bir kuruluş olsaydı araçlardaki lastiklerin bilgisini de verirdi.ATS sistemli bir subarunun mazda cx5 ile awd sistemi arasında neredeyse hiç bir fark yoktur.yol tutuş konusunda mazda aerodinamik gibi etkenler nedeniyle daha önde.Japonları subaru ve diğerleri diye ayırmak saçmalıktır.Mazda ve honda'da japon araçlarının en iyi markalarıdır.4X4 karşılaştırma testi dürüst bir test değildir.üzerindeki lastikler,sürücüler,bir ara kameranın foresterdan uzaklaştırılması şüphedir.mazda cx5'in yol tutuşu kesinlikle subaru forester xt'den iyidir.





ATS sistemi m.tutun nickli kişi tarafından öğrenilmiştir.ats sistemi bilgisi alıntıdır.

Benim önceki gösterdiğim test mi ? Şüphe uyandırıcı.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (1363 mesaj)
Binbaşı

Herşey 4x4 sistemi değildir.mantıken arkaya %10 güç gönderdiği için daha iyi yol tutması gerekir fakat yol tutuşta önemli olan sadece 4x4 sistemi değildir.
Yol tutuşta önemli olanlar aerodinamik,süspansiyon sistemi,rüzgar sürtünme kat sayısısı,yerden yükseklik gibi şeylerde yol tutuşu büyük oranda etkilemektedir.
mazda cx 5 sürtünme kat sayısı,aerodinamik,süspansiyon sistemi,yerden yükseklik konusunda foresterdan daha iyidir.Forester ise sadece awd sistemi bakımından öndedir(XT MODELİNDE SÜSPANSİYON SİSTEMİNİN BENZER OLDUĞUNU HİSSETTİM.).


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Montblanc 149
M
12 yıl (1363 mesaj)
Binbaşı

Evet.dün 15:08 de attığınız mesajdaki video kesinlikle şüphe uyandırıcıdır.Testi yapan kuruluş lastikleri ve araçların sürücülerini bir tutması gerekiyor Ve bunu testte belirtmesi gerekiyor.Bunlara ek olarak videonun sonunda subaru reklamı vardır.testte fark ettiyseniz mazda cx5 4 tekerleğide kaydırıyor fakat çıkamıyor.bunun sebebi lastik farkıdır.Subaru da m+s lastik bulunurken cx5 de performans lastiği bulunmaktadır.




Bu mesajda bahsedilenler: @Montblanc 149
G
12 yıl (1869 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: mng1

mazda cx 5 ile kırmızı ışıkta durunca yanımda mercedes e serisi bile olsa e serisi sürücüsü dahil herkes benim araca bakıyor..hemde aracın üzerine atlayacaklarmış gibi bakıyorlar.büyük ihtimalle subaru foresterda da bakarlar ama cx 5 kadar değil.

Dikkat çekmek pek de iyi değil nazarlarlar aracı Allah kazasız binmeyi nasip etsin size.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (1363 mesaj)
Binbaşı

saolun.sizde kazasız belasız binin tekrar hayırlı olsun.




Bu mesajda bahsedilenler: @Montblanc 149
G
12 yıl (1869 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: mng1

Herşey 4x4 sistemi değildir.mantıken arkaya %10 güç gönderdiği için daha iyi yol tutması gerekir fakat yol tutuşta önemli olan sadece 4x4 sistemi değildir.
Yol tutuşta önemli olanlar aerodinamik,süspansiyon sistemi,rüzgar sürtünme kat sayısısı,yerden yükseklik gibi şeylerde yol tutuşu büyük oranda etkilemektedir.
mazda cx 5 sürtünme kat sayısı,aerodinamik,süspansiyon sistemi,yerden yükseklik konusunda foresterdan daha iyidir.Forester ise sadece awd sistemi bakımından öndedir(XT MODELİNDE SÜSPANSİYON SİSTEMİNİN BENZER OLDUĞUNU HİSSETTİM.).

Yüksek olması subaru için avantaj cx5 e göre daha iyi biz rizeye gider dağ tepe gezeriz buyüzden altını vurmaması gerekiyor süspansiyon forester xt ve cx5 aynı fiye duydum
Edit: aerodinamik yakıta etkisi oluyordu bide ama şu anda güç ve awd ve yerden yükseklik forester daha önde





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FA9189F46 -- 2 Ekim 2014; 21:01:43 >

< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
12 yıl (1363 mesaj)
Binbaşı

Aerodinamiğin kesinlikle yakıta olumlu yönde etkisi bulunmaktadır.Yerden yükseklik konusunda örneğin bir dik açılı rampa gibi bir şeyden inmek yada çıkmak istediğinizde cx5 in altı daha yüksektir.bunu anlamak için de aracın uzunluğunu (cx 5 4555)yerden yüksekliğe bölmek gerekiyor.bölünce çıkan sonuçta foresterın altı daha alçak gelmektedir.Cx5 ile forester arasında yerden yükseklik arasında 1 cm lik bir fark vardır.bu yol tutuş konusunda işe yaramaktadır.Örneğin lada niva'nın 2 kapılısının arazide iyi gitmesinin sebeplerinden birisi de uzunluğuna göre yerden yüksekliğinin aşırı derecedes fazla olmasıdır.yani cx 5 ile rampa çıkışı ile rampa inişinde altını sürtme ihtimali daha düşüktür.Awd konusunda neredeyse hiç bir fark yoktur.Ben bu konuları cx 5 i tercih etmeden önce araştırmıştım.


cx5 in yerden yüksekliği 21 cm dir foresterın ise 22cm dir.foresterın uzunluğu 4595 cm'dir.




Bu mesajda bahsedilenler: @Montblanc 149
M
12 yıl (1363 mesaj)
Binbaşı

süspansiyonlar aynı değildir.




Bu mesajda bahsedilenler: @Montblanc 149
W
12 yıl (13905 mesaj)
Yarbay

2 ay önce Moğolistan bozkırlarında 1.000 kilometre kadar Forester kullanma imkanım oldu. Neredeyse tamamı arazide geçen bir yolculuktu ve bildiğim/bindiğim birkaç araç dışında (Land Cruiser ve Pajero) o yollara dayanabilecek bir araç görmedim, fakat Subaru çamurlara daldığı gibi çıktı. İnanılmaz bir dayanıklılık var araçta.

Eğer bozkırda, dağda, bayırda kullanacaksa neredeyse hiç alternatifi olmayan bir araçtır Forester. Çünkü, onun gibi gidebilen araçların tamamı SUV tarzı devlerdir. Fakat, İstanbul için gereksiz bir dayanıklılık söz konusu ve 5-6 yıl sonra satılacaksa, Türk insanlarının satın alacağı düşünülünce yanından bile geçilmemesi gerekir. Parçası kesinlikle pahalıdır. 240 beygir motor deli gibi yakar. 5-6 yıl sonra müthiş bir fiyat kaybı ile satılmak zorunda kalır. Bu nedenle, o araç Türkiye'ye uymaz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
12 yıl (1869 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: webbie

2 ay önce Moğolistan bozkırlarında 1.000 kilometre kadar Forester kullanma imkanım oldu. Neredeyse tamamı arazide geçen bir yolculuktu ve bildiğim/bindiğim birkaç araç dışında (Land Cruiser ve Pajero) o yollara dayanabilecek bir araç görmedim, fakat Subaru çamurlara daldığı gibi çıktı. İnanılmaz bir dayanıklılık var araçta.

Eğer bozkırda, dağda, bayırda kullanacaksa neredeyse hiç alternatifi olmayan bir araçtır Forester. Çünkü, onun gibi gidebilen araçların tamamı SUV tarzı devlerdir. Fakat, İstanbul için gereksiz bir dayanıklılık söz konusu ve 5-6 yıl sonra satılacaksa, Türk insanlarının satın alacağı düşünülünce yanından bile geçilmemesi gerekir. Parçası kesinlikle pahalıdır. 240 beygir motor deli gibi yakar. 5-6 yıl sonra müthiş bir fiyat kaybı ile satılmak zorunda kalır. Bu nedenle, o araç Türkiye'ye uymaz.

Yakıt umrumuzda olsaydı düşünmezdik değilmi şuanki aracımızda 13.5 litre yakıyor parça maliyeti değişiyor diğer arabalardan 59 veya 100 tl fazla oluyor genellikle (önemli parçaları bilmiyorum ne kadar fark olduğunu)



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
12 yıl (13905 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Montblanc 149


quote:

Orijinalden alıntı: webbie

2 ay önce Moğolistan bozkırlarında 1.000 kilometre kadar Forester kullanma imkanım oldu. Neredeyse tamamı arazide geçen bir yolculuktu ve bildiğim/bindiğim birkaç araç dışında (Land Cruiser ve Pajero) o yollara dayanabilecek bir araç görmedim, fakat Subaru çamurlara daldığı gibi çıktı. İnanılmaz bir dayanıklılık var araçta.

Eğer bozkırda, dağda, bayırda kullanacaksa neredeyse hiç alternatifi olmayan bir araçtır Forester. Çünkü, onun gibi gidebilen araçların tamamı SUV tarzı devlerdir. Fakat, İstanbul için gereksiz bir dayanıklılık söz konusu ve 5-6 yıl sonra satılacaksa, Türk insanlarının satın alacağı düşünülünce yanından bile geçilmemesi gerekir. Parçası kesinlikle pahalıdır. 240 beygir motor deli gibi yakar. 5-6 yıl sonra müthiş bir fiyat kaybı ile satılmak zorunda kalır. Bu nedenle, o araç Türkiye'ye uymaz.

Yakıt umrumuzda olsaydı düşünmezdik değilmi şuanki aracımızda 13.5 litre yakıyor parça maliyeti değişiyor diğer arabalardan 59 veya 100 tl fazla oluyor genellikle (önemli parçaları bilmiyorum ne kadar fark olduğunu)

Tersleyerek konuşmanıza gerek yok. Buraya fikir sormaya geldiyseniz, benim fikrime saygı duymalısınız. Ne yaşıtınızım, ne de sizin edepsizliğinizi hak edecek bir davranışta bulundum. Adam gibi sorunuza adam gibi cevap verdim ve eğer cevabımla ilgili bir yorumunuz varsa, bunu adam gibi söyleyin.