Gizli beygirler opsiyon mu , yoksa yanında hediye veriyorlar mi |
|
Alın babanızı bir test sürüşü yapın ey mi yaman mı belli olur. Bu arada yine SUV konusu yine Ssangyong Rexton bakın diyeceğim araç fiyatına göre çok güzel duruyor. Makyajsız Kuga amcam da 2.0 TDCİ olarak vardı ben gidişi vs. çok beğenmiştim şanzıman vs. güzeldi. Köy yollarında da hoş asfaltta çevreden ses almasa da hatırladığım kadarıyla lastik sesi geliyordu ama lastikle alakalı olabilir. Peformans örnek gösterilebilir Forester için. Bildiğim kadarıyla Forester'ın çarpışma testleride çok başarılı onlar kullanılabilir. Mesela Forester'ın bagajı daha büyük. Marka algısı daha yüksek. Ama babanızdan gelecek cevap yakıt parasını sen mi ödüyorsun bile olabilir. Çünkü Kuga maksimum 9 litre mazot yaksa Forester bana en az 12.5-13 yakar gibi geliyor İstanbul'da tabi kullanıcısına sormak lazım. Bu işten sizi çarpışma testleri ve sorunsuzluk kurtarır. Babanıza powershift'İn yarı otomatiği ve dayanıklılıkla ilgili sorunlarından bahsedin derim. |
|
Her iki aracıda kullanmış biri olarak. Forester XT (2.0 Turbo) ile CX-5 in hangi modeli olursa olsun karşılaştırılacak araçlar değiller.. Subaru asfaltta yürümüyor uçuyor resmen.. Amaçlar farklı zaten ayrıca 4x4 sistemi kıyas kabul etmez. Lastik farkını sanki oradaki amerikanlar düşünemiyor mu ? Bu mu yani bukadar basitmi bu testler. Japonları Subaru ve diğerleri diye ayıralım lütfen. Bu bir gerçek.. Videoyu izlemek için tıklayınız |
240 hp subaru olmadığı için test edemedik 150 hp yi test ettik haliyle kuga biraz daha performanslı oldu |
Bende düşünmedim değil lastikleri kesin değiştirmişlerdir |
Coralla almamız mümkün değil annemi sedan araçlar tutuyor :) |
4X4 kıyaslamasında ki video sonunda subaru ambleminin çıkması düşündürücü.Eğer çok düzgün bir kuruluş olsaydı araçlardaki lastiklerin bilgisini de verirdi.ATS sistemli bir subarunun mazda cx5 ile awd sistemi arasında neredeyse hiç bir fark yoktur.yol tutuş konusunda mazda aerodinamik gibi etkenler nedeniyle daha önde.Japonları subaru ve diğerleri diye ayırmak saçmalıktır.Mazda ve honda'da japon araçlarının en iyi markalarıdır.4X4 karşılaştırma testi dürüst bir test değildir.üzerindeki lastikler,sürücüler,bir ara kameranın foresterdan uzaklaştırılması şüphedir.mazda cx5'in yol tutuşu kesinlikle subaru forester xt'den iyidir. ATS sistemi m.tutun nickli kişi tarafından öğrenilmiştir.ats sistemi bilgisi alıntıdır. |
Efendim subaru %10 arkaya güç verdiği daha iyi yol tutmaz mı ? |
Benim önceki gösterdiğim test mi ? Şüphe uyandırıcı. |
|
Herşey 4x4 sistemi değildir.mantıken arkaya %10 güç gönderdiği için daha iyi yol tutması gerekir fakat yol tutuşta önemli olan sadece 4x4 sistemi değildir. Yol tutuşta önemli olanlar aerodinamik,süspansiyon sistemi,rüzgar sürtünme kat sayısısı,yerden yükseklik gibi şeylerde yol tutuşu büyük oranda etkilemektedir. mazda cx 5 sürtünme kat sayısı,aerodinamik,süspansiyon sistemi,yerden yükseklik konusunda foresterdan daha iyidir.Forester ise sadece awd sistemi bakımından öndedir(XT MODELİNDE SÜSPANSİYON SİSTEMİNİN BENZER OLDUĞUNU HİSSETTİM.). |
Evet.dün 15:08 de attığınız mesajdaki video kesinlikle şüphe uyandırıcıdır.Testi yapan kuruluş lastikleri ve araçların sürücülerini bir tutması gerekiyor Ve bunu testte belirtmesi gerekiyor.Bunlara ek olarak videonun sonunda subaru reklamı vardır.testte fark ettiyseniz mazda cx5 4 tekerleğide kaydırıyor fakat çıkamıyor.bunun sebebi lastik farkıdır.Subaru da m+s lastik bulunurken cx5 de performans lastiği bulunmaktadır. |
Dikkat çekmek pek de iyi değil nazarlarlar aracı Allah kazasız binmeyi nasip etsin size. |
Yüksek olması subaru için avantaj cx5 e göre daha iyi biz rizeye gider dağ tepe gezeriz buyüzden altını vurmaması gerekiyor süspansiyon forester xt ve cx5 aynı fiye duydum Edit: aerodinamik yakıta etkisi oluyordu bide ama şu anda güç ve awd ve yerden yükseklik forester daha önde |
|
Aerodinamiğin kesinlikle yakıta olumlu yönde etkisi bulunmaktadır.Yerden yükseklik konusunda örneğin bir dik açılı rampa gibi bir şeyden inmek yada çıkmak istediğinizde cx5 in altı daha yüksektir.bunu anlamak için de aracın uzunluğunu (cx 5 4555)yerden yüksekliğe bölmek gerekiyor.bölünce çıkan sonuçta foresterın altı daha alçak gelmektedir.Cx5 ile forester arasında yerden yükseklik arasında 1 cm lik bir fark vardır.bu yol tutuş konusunda işe yaramaktadır.Örneğin lada niva'nın 2 kapılısının arazide iyi gitmesinin sebeplerinden birisi de uzunluğuna göre yerden yüksekliğinin aşırı derecedes fazla olmasıdır.yani cx 5 ile rampa çıkışı ile rampa inişinde altını sürtme ihtimali daha düşüktür.Awd konusunda neredeyse hiç bir fark yoktur.Ben bu konuları cx 5 i tercih etmeden önce araştırmıştım. cx5 in yerden yüksekliği 21 cm dir foresterın ise 22cm dir.foresterın uzunluğu 4595 cm'dir. |
|
2 ay önce Moğolistan bozkırlarında 1.000 kilometre kadar Forester kullanma imkanım oldu. Neredeyse tamamı arazide geçen bir yolculuktu ve bildiğim/bindiğim birkaç araç dışında (Land Cruiser ve Pajero) o yollara dayanabilecek bir araç görmedim, fakat Subaru çamurlara daldığı gibi çıktı. İnanılmaz bir dayanıklılık var araçta. Eğer bozkırda, dağda, bayırda kullanacaksa neredeyse hiç alternatifi olmayan bir araçtır Forester. Çünkü, onun gibi gidebilen araçların tamamı SUV tarzı devlerdir. Fakat, İstanbul için gereksiz bir dayanıklılık söz konusu ve 5-6 yıl sonra satılacaksa, Türk insanlarının satın alacağı düşünülünce yanından bile geçilmemesi gerekir. Parçası kesinlikle pahalıdır. 240 beygir motor deli gibi yakar. 5-6 yıl sonra müthiş bir fiyat kaybı ile satılmak zorunda kalır. Bu nedenle, o araç Türkiye'ye uymaz. |
Yakıt umrumuzda olsaydı düşünmezdik değilmi şuanki aracımızda 13.5 litre yakıyor parça maliyeti değişiyor diğer arabalardan 59 veya 100 tl fazla oluyor genellikle (önemli parçaları bilmiyorum ne kadar fark olduğunu) |
Tersleyerek konuşmanıza gerek yok. Buraya fikir sormaya geldiyseniz, benim fikrime saygı duymalısınız. Ne yaşıtınızım, ne de sizin edepsizliğinizi hak edecek bir davranışta bulundum. Adam gibi sorunuza adam gibi cevap verdim ve eğer cevabımla ilgili bir yorumunuz varsa, bunu adam gibi söyleyin. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >