1. sayfa
| ohaa bu nasıl bir çarpma yaa. eklem yerinden ayrılmış gibi sanki. |
|
Hayır bu o araç değil. O aracın şasisi böyle kopmamıştı. Zaten Ross Brawn'nın İngilizce açıklamasında belirttiğine dikkat edin: "... Bu araba MSC'nin Silverstone'da bacağını kırdığı aracın bir benzeri. Ama iki kaza çok farklı. O kazada önden çarpma sonucu tekerlek kokpite girdi ve Schumacher'in ayağını kırdı. Bu kazada anladığım kadarıyla araba arkasıyla bariyerlere çarpmış ve tekerleği bariyere sıkışıp araç dönmeye devam edince muazzam bir gerilim yaratmış." Zaten fotoğraflara dikkat edin, arabanın reklamlarına bakın. Marlboro ne zaman Kroymans oldu? Kroymans arabayı satın alan adamın adıymış. Ayrıca MSC'nin arabasının arka kanadına ve tekerleğine ne olmuş? Silverstone kazası şu: < Resime gitmek için tıklayın > Alakası yok yani iki kazanın. |
ben bunu yazarken aynı model demek istedim |
|
Şimdikilerde olmaması gerekir, çarpışma testleri daha zorlu artık ama 99 model bir arabada da olmaması gerekir bunun. İddia edildiği gibi sonradan değişiklik yapılmış bu arabada ve o yüzden yapısı zayıflamış olabilir. O kırılan yer aluminyum, karbon lifleri ve özel yapıştırıcılar kullanılarak üretilen, üretimi 4 ay süren ve arabanın temeli olan kısım. Kazanın hiç beklenmedik ve ters bir darbe yaratması da etkili, F1 araçlarının güvenlik standartlarında ağırlık önden çarpmalarda. Sırf bu yüzden bile Indianapolis'te oval kısımda oluşabilecek bir kaza durumunda çok da iyi bir güvenlik sağlanmayacağını düşünenler çok. Çünkü ovallerde darbeler yandan ve çok kuvvetli oluyor genelde. Yani bu fotoğrafa bakınca örneğin Hungaroring'de 100 tur atınca kendiliğinden kopacakmış gibi bir izlenim bırakıyor araba ki olacak iş değil bu. |
| Baya kötü olmuş.Şimdi ki araçlar böyle olmaz heralde bence 99 da da olmamalı.o Şasi de üretim hatası olmuştur belki.Bıçakla kesilmiş gibi kopmuş. |
1. sayfa
Laguna Seca pistindeki bir organizasyonda gerçekleşmiş. Kazadan sonra fabrikaya gönderilen aracı inceleyen Ross Brawn'a göre aracın dönerek yoldan çıkıp darbeyi önden değil de arkadan ve yandan ters bir şekilde alması sonucu şasisi kırılmış.
Araç F399. Yani 1999 yılının arabası. Pilota bir şey olmamış ama Alex Zanardi'ye benzeyebilirdi sonu.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Bir kaynak vardı elimde ama linki diğer bilgisayarımda. Sonra bakarım.
Öte yandan sürücünün aleti satın aldıktan sonra uzun boyundan dolayı tube denen şasi kısmında bazı değişiklikler yaptığı iddia ediliyor.
Ferrari investigates tub failure
Ferrari is investigating why one of its F399 chassis tore in half during an accident in a historic race at Laguna Seca in the United States. Technical director Ross Brawn said: “We have got the car back at the factory and we are looking at it. Although it’s the same model as the one Michael had his accident in [at Silverstone in 1999], it’s a very different sort of accident. In Michael’s he had a front impact and the wheel came back into the cockpit and that’s what broke his leg. With this one – as far as I understand – the car went backwards into a barrier and the wheel became stuck in the barrier as the car spun around it, putting a tensile load on the car.” The ’99 Ferrari was torn in half.
Autosport Magazine
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 24 Eylül 2006; 23:51:56 >