10 Nisanda S5 aldınız? Faturasının resmini koyabilir misiniz? |
Elektronik cihaz sonuçta, hata veren olur. Siz biraz şanssızmışsınız bu konuda sadece. |
Merhaba, Samsung'un Facebook üzerinden yaptığı ön sipariş kampanyasına katılarak 10 Nisan'da aldım. Fatura aşağıdaki gibidir. Niye görmek istediniz anlayamadım. < Resime gitmek için tıklayın > |
Selam, Elektronik cihazların şans işi olduğu fikrinize %100 katılıyorum. Ama 2 cihazın 1,5'u sorunu verince bu hata ile başka karşılaşan var mı diye burada sormak istedim. Burada cihazı kötülemek gibi bir niyetim yoktu. Beğenmesem niye 2 tane alayım. :) Cihazlarda sorun mutlaka olur, önemli olan firmanın servis ile kattığı değerdir. |
Hocam forumda cihazı kötülemeye yer arayan bi yığın insan var. Satışa da 11 nisan da çıktığı için kıllandım açıkcası. Kusura bakmayın. Diğer konu da yazmıştım. Developer settings ile oynama yaptınız mı? Onun ile oynayanlar dediğiniz sıkıntıları yaşıyorlarmış diye okudum. |
Rica ederim hocam. Amacım cihazı kötülemek değil, karşılaştığım sorunu paylaşmaktı. 3 yıl tüketici elektroniği sektöründe yazılımcı olarak çalıştım. Sorunsuz cihaz üretecek babayiğit tanımıyorum. :) Diğer konuda da yaptığım gibi herhangi bir ayarla oynadık. Şu an tek endişem Samsung Servis'in konuya nasıl yaklaşacağı. Pazartesi servise gittiğimde Servis'in söylediği ilk cümle "30 günün aşan cihazlarda iade kabul etmiyoruz" oldu. Yahu arkadaşım telefon çıkalı kaç gün oldu, bana bu cümleyle başlama lütfen. Sonra düşürmüşümdür diye iyice içini dışını kontrol etti. Orada da bir şey göremedi. Fatura şirket muhasebecisinde olduğu için fatura fotokopisiyle gitmiştim, onu kabul etmedi. Golü oradan yedim. :) Bugün orijinal fatura ile servise götürecekler. İnşallah bir aksilik çıkmaz diye ümit ediyorum. |
Yurtdışı forumlara baktığımda aynı hatayı alan insanların hepsinde s-view kılıf varmış. Bizim ekran da s-view kılıf takılınca karardı. Acaba s-view kılıflar telefonu bozuyor mu diye düşünmeye başladım. http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s5/379912-s5-freezing-up.html |
Hocam normalde etkilenmemesi lazım ama manyetiklikten etkilenmiş olabilir. |
Aynı sorun benim telefonunda da oldu. Uygulamaları kaldırdım, Antivirüs yükledim. Sorun devam ediyor. Ne önerirsiniz? |
Merhaba, Bilginiz olsun diye yazıyorum. Servise giden ürün değiştirildi. Ama 3 hafta uğraştırdılar. Samsung Bayi servise gönderdi, servis 3 hafta sonra bir kağıt verip git satın aldığın bayiden yenisini al dedi. Bayiye gittim ben vermem, servisten al dedi. Şikayet ettim, sonra satın aldığım bayi yenisini verdi. Güvenip de Samsung bayiden ürün almayın bence. Adamlar satışı yaptıktan sonra hiç ilgilenmiyorlar. Ben satıcıyım benim işim değil diyerek insanın yüzüne bile bakmıyorlar. |
Bir hafta önce aldığım SAMSUNG GALAXY S5, durduk yere kafayı yedi arkadaşlar. Ne fotoğraf çekebiliyorum, ne fotoğraflara bakabiliyorum, ne oyun oynayabiliyorum, ne menüler arasında dolanabiliyorum, ne internete girebiliyorum her defasında ekranın yarısı kayboluyor. Müşteri hizmetleriyle görüştüğümde beni teknik servise yönlendiriyorlar. Gidip telefonu tamir ettirmemi istiyorlar. Ya bir haftalık telefon, insaf be. Hiç mi kalite kontrol merkeziniz yok sizin. Yazılımsal hatalı telefon üretiyorsunuz. Apple ile yarışıyorsan, ya bu hatalarla müşterilerini üzmeyeceksin, ya müşterin bu hatayla karşılaştığında telefonunu apple gibi 3 dk içinde değişeceksin Yada bunları yapamıyorsan Apple ile yarışmayacaksın arkadaş...BİR HAFTALIK SAMSUNG GALAXY S5 KAFAYI YEDİ |
yav kardeşim konuyu hortlamayayım dedim ama dayanamadım. Seni gerçekten tebrik ediyorum. Samsung ceosu, camiası utanırdı şu cihazı senin kadar savunmaya. Bence hemen bu konunun çıktısını al cv'ne ekle samsung'a iş başvurusunda bulun. Adam daha telefonu alalım kaç gün olmuş dediğin laflara bak. Pes gerçekten pes. (Not : aynı telefonu alalı daha bir hafta olmadı aynı sorun bende de var.) |
Arkadaşlar telefonunuzu servise vereceğiniz zaman, Türkiye garantili ise aldığınız yere götürmeyin hem oyalarlar hem de adam gibi muhattap da bulamazsınız ilgilenmezler de. Samsung'un sadece teknik servis işine bakan merkezleri var. Ümraniye son durak tarafında bir tane var mesela. Oraya götürün onlar cihaz satmıyor sadece teknik sorunlarla ilgileniyor ve yanınızda herhangi bir belge götürmenize de gerek yok sadece cihazınızı götürmeniz yeterli. |
Hocam baya olmuş zaman geçmiş üstünden ama bendeki sorun aynı yazdıklarınız. Nasıl çözdünüz? |
Hocam bende de aynı sorun mevcut.Nasıl çözdünüz? |
Sorunu nasıl çözdünüz acaba? |
Ekran yollarında sorun varmış tamirle halloldu. |
Benim başıma buna benzer bir sıkıntı geldi. 8 ay önce Samsung S5 telefonumun ekranında boya kalkması olduğu için yetkili serviste garantiden ekran değişti. Dün telefonumla internette gezinirken birden ekran karardı. Telefon çalışıyor biri aradığı zaman çalıyor ama ekranda hiç bir görüntü yok, hatta biri aradığı zaman ekranda elimi kaydırınca gelen çağrı ile görüşebiliyorum ama ekran kesinlikle açılmıyor. Telefonum garantisi bitti ama yeni ekran bu kadar kısa sürede bozulur mu? Yetkili servis yardımcı olur mu? Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim |
Hocam ayni sorun bendede basladi yardim edebilirmisin |
10 Nisan'da Beyaz ve 18 Nisan'da Siyah iki Galaxy S5 aldık. Beyaz S5 aldığımız aldığımız hafta kurcalarken 5 - 10 saniyeliğine siyah ekran verdi, sonra düzeldi. Yeni telefondur, yazılım daha oturmamıştır dedik, üzerinde fazla durmadık. Haftasonu Metrocity AVM Samsung bayiiden cihaza S View Cover alalım dedik. Mağazadaki görevli arkadaş S View Cover'ı taktı, ekranı açmaya çalıştığımızda ekran açılmadı. Pil değiştirdik, biraz bekledik vs hiç bir şey değişmedi. Telefon çalışıyor ama ekranda görüntü yok. Metrocity AVM'deki arkadaş cihazı aldığımız yere götürmemizi söyledi ve bizi gönderdi. Cihazı aldığımız Buyaka AVM Samsung mağazasına gittiğimizde de oradaki arkadaş gayet duyarsız bir şekilde bizim sorunumuz değil servise gideceksin dedi. Şirket politikasıdır tamam eyvallah ama satış bitti ilişki bitti yaparsan, beni orada sallarsan sen daha çok beklersin ben gelip senden bir şey alırım. Arkadaşın tavrını Samsung'a bir şekilde bildireceğim orası ayrı bir konu.
Cihazı şirket için aldığımız için faturası muhasebecideydi. Faturayı getirttik, yarın servise cihaz değişimi talebiyle başvuracağız. Neyse ki telefon hiç bir şekilde düşmedi, hiç bir çiziği yok. Düşürüp bozmuşsunuz ayağına yatırtmayacağım servistekileri.
Bu arada bugün Siyah S5 de 5 saniye siyah ekranda kaldı. O da gidecek diye tırsıyorum. S5 alıp benzer bir sorunla karşılaşan var mıdır?
Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.