1. sayfa
|
hocam adamların kendilerine saygıları yok ki müşteriye nasıl saygısı olsun skodada ki bi olayı anlatıyım size motorda kelebek diye bi parça varmış ve bu arızalı oldugu için degişmesi gerekiyormuş tamam değişsin buyrun kardeşim diyorum cevap şu ama bizim istanbul kartaldaki şubemiz taşınıyor onun için parçanın gelmesi bir ay sürer alakaya bakarmısınız o zaman skoda kartal servisi gazeteye ilan versin ey skoda kullanıcıları biz taşınıyoz arabanızı sakın ha bir ay bozmayın diye şu basit ve düzeysiz anlayışa bakarmısınız 1.ya servis araç garanti kapsamında olduğu ve 3-5 birşey kazanmak için beni kandırıyor 2.gerçekten kartalda bi taşınma var ve servis işi aksatıp müşteriyi bir ay bekletiyor bu iki olasılıktan hangisi olursa olsun ikiside skodanın kalitesizliğinini gözler önüne sermiyor mu? |
| walla serwisler iyiyiz iyiyiz diyo ama berbat ya adam seni kazıklasın da ne oolursa olsun mantığı ile yola çıkmış |
|
Benim en şikayteci oldugum konu işcilik icin saat başı para alıp 2 saatlik işi 5-6 saatte yapmaları.İceriye bi giriyorum adamlar yaymış 1yerlerini oturuyorlar.Hele ki arac kazalıysa bunu en uzun sureye yayıp kasko şirketine geciyorlar. Mesela ben 2 hafta once kaza yaptım 3.800parca tuttu 2milyarda işcilik.Nerdeyse işcilik parca fiyatını gececekti.Parcaların cogu da montaj. |
| amaç olarak; kaliteli hizmet vermek yerine kazıklama yolunu seçtiklerinden! |
Bu kafayla gittikleri sürece zor. Hem çok pahalı hem de özensiz iş yapıyolar. Ayrıca aracın yanına da almıyolar, yani ne yaptıkları da belli diil. Neyseki aracın garantisi doldu da 2. bakımı özel serviste yaptırdım. Yapılan işlere de baktım, arabanın kitabında yazmayan kontrolleri bile yaptılar. |
|
Servisle aranız iyioalcak.insan ilişkileriniz güçlü olacak o zaman belki daha iyiaşrtlara sahip oluyorsunuz. Servisin en önemli özelliği GARANTİLİ iş yapıyor olması.Özellikle arabadan çok fazla anlamayanlar için(örnek ben) tamirciler tam bir kabus.Özel servisler bir nebze daha iyi.Ama tamircilere de güvenilemiyor.Birparçayı takarken diğerini bozabiliyorlar. İşin özü;gerektiğinde servis gerenktiğinde özel servis. |
|
kastamonuda ford servisi tanıdık bırak arabanın yanından ayrılmayı adamlarla ahbap olduk. bir sabah yağ almaya gittim adamlar çay demlemiş gel çay ikram edelim hürmette ksr etmiyorlar. tanıdık olacak insanın arkasınd |
| Arabamı bedavaya check up yaparsa belki guvenimi kazanabilir(= |
anca adamakıllı usta bulurlar ve her arızalı parçayı değiştirmek yerine arızasını gidermeye çalışırlarsa ve çok para almazlarsa öle.. |
bence de... |
|
yaa benim airbag soketleri gevsemisdi isik yaniodu!! yetkili servise gittim 140 lira ver arza tespiti yapalim arti sorun ne ise onun masrafi!! foruma sordum soket cikmisdir dediler!! hakkaten soket cikmisdi bende yerine taktim sorun gitti!! bu ufacik sey icin 140 ytl + masraf isterlerse guven deil hic biseyimi kazanamazlar!!! |
Şaka olarak kabul ettim. |
Şaka degildi 2 tane konunuz var 2 side sanki anket yapan firma gorevlilerinin soruları gibi. degilsenizde kusura bakmayın |
banada gorevli gibi geldi![]() ![]() |
| sorun giderdikten sonra defalarca arayip gercekten halledildiğini takip ederek belkiii... |
Valla insanların kafasını kurcalayan konular bunlar vede cevap veren var. Çokmu kuşkucusun? |
1. sayfa
Yetkili servisler, müşterilerini nasıl memnun edip güven kazanabilirler?
Neden bu kadar güvensizlik oluştu?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.