| Bakımda 750 km geciktiğiz için 150₺+kdv fazla para ödemişsiniz. Geri kalanlar değişimlere göre olabilecek şeyler. |
|
Disk balata Motor yağı bunları dışarıdan alıp servise taktirsaniz cok daha uygun olurdu fatura. Buyuk para bu |
Gecikme parası derken? Benim fiyatlarla ilgili bir sıkıntım yok, astra h kasa baya kullanılan bir otomobil fiyat bilgilendirmesi için koydum fotoyu |
|
750km gecikmeden bir şey olmaz. Zaten garantili araç değil. Garantilide olsa bir şey demezler. Benim dikkatimi çeken çevko bertaraf bedelinide mi müşteriden alıyorlar. Benim faturada böyle bir şey görünmüyordu. |
O ne saçma şeymiş. |
ne alakası var arkadaşım yalan yanlış bilmeden yönlendiriyorsun araç garantili değil 750 değil 1000 km de geçse birşey olmaz önemli olan bakım zamanını fazla geçirmemek |
| Ben faturadaki 150'yi hatalı görmüşüm de senin 40 yaşındaki bir adama yaptığın yorum için yazıklar olsun. |
| Abicim bakım kilometreleri sırasında 150 yazıyor. Ben onu fiyat sandım. Kusura bakma. Böyle yazıyoruz telefonda görüntü küçük tabi. Enteresan yalnız o 150 nedir çözemedim. |
| Uygunmuş, 2 sene önce 1200 tuttu benimki yanlış hatırlamıyorsam |
150 toplam işçilik saati(2,5 saat) x 0.90 birim fiyatı = 135 +kdv, bu bakımın işçilik tutarını belirliyor. |
|
Yanlız! Garantisi geçen bir aracı serviste yaptırmazdım. Özel servis yada sanayideki Ahmet usta bu işi daha uygun fiyata çıkartırdı. Örneğin balatalar 310tl + kdv çok pahalı... Bu balatalar için, bakım işçiliği haricinde 140+kdv yazılmış. Toplam işçilik 270+kdv ye ulaşmış. ÇOK... |
| Amcalar balata, hatta diskten şişirmiş.. Belki diskin değişimine bile gerek yoktu. Kaldı ki 75.000'e kadar balata bitmemişse disk hiç bitmez.. Geçmiş olsun. |
Katılıyorum. Garanti süresi dolmuş bir aracı resmi servise götürüp soygunculara prim vermeye hiç gerek yok. Garanti sağlıyorlar diye, hem araçları avrupanın çok daha erken bakıma çağırıyorlar hem de fahiş fiyatlarla milletin kanını emiyorlar. En azından garantisi biten araçları servise götürmemek gerek. Çok marjinal bir marka/model olmadığı sürece, her sanayide işi bilen ve fiyatları şişirmeyen firmalar mevcut. Kurumsallık koca bir yalandan ibaret. |
|
Bu kasa astra almayi dusunuyordum. Faturayi gorunce ciddi anlamda vazgecebilirim. Faturanin toplam tutarina takilmiyorum, birim fiyatlar inanilmaz pahalli. o nasil balata fiyati oyle. passatın yetkili servis iscilik dahil on fren balata fiyati 180 lira yahu. |
| Opel'in parçaları ( hele ki yetkili serviste yapılıyorsa ) gerçekten pahalıdır haberiniz olsun. Benim aracı haziran ayı içerisinde ağır bakımı için götürdüm 1740 TL ödedim, bilginize... :) |
|
4 teker balata: 90 lira (MEYLE) 4 teker disk: 190 lira (TRW) Işçilik 50 lira 330 liraya biterdi sanayide, siz 800+ işçilik vermissiniz.. |
filitrelerde biraz abartı gibi yakında başka servis varsa fiyat alsaydınız keşke |
| Bende dün astra h 2012 45 bin bakımını yaptırdım 470 lira istersen ilk msja ekleyebilirsin fotoda koyarım bi ara bilgilendirme amacli |
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.