Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
108
Cevap
6731
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Renault Mahmutbey ÇETAŞ ve Üstün Müşteri Hizmeti
Y
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba sevgili forumdaşlar hepinize bu güzel hafta sonunuzu güzel bir şekilde geçmesi dileği ile.

Amacım bir firmayı karalamak lekelemek değil ve başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. (-ki bu servis ile sürekli bir anım oldu)


28.04.2013 Tarihinde ufak bir kaza geçirmem üzerine arka tamponum da 10 cm lik bir yırtık oluştu.


< Resime gitmek için tıklayın >


Ve 29 nisan Sabah erkenden evime en yakın olan Renault Tuzcuoğluna gittim fakat Kaskomun ora ile anlaşması olmadığını ve evime,işyerime en yakın olan Mahmutbey ÇETAŞ ile anlaşması olduğunu öğrendim istemiyerekte olsa gittim. ve 01 Mayıs için randevu aldım fakat 1 Mayıs işçi bayramı olması vesilesi ile Randevum 2 Mayısa ertelendi.

Telefonda bunu bana bildiren müşteri temsilcisine sabah 08.00'de serviste olacağımı belirttim ve o saatte oldum fakat 08.30'a kadar bekledim beklemem sorun değil bundan sonraki yaşadığım sıkıntılar aşamasında ama telefonda ona 08.00'de geleceğimi söylediğimde bana servislerinin 08.30'da açılacığını söyleyebilirdi.

Her neyse. 2 Mayıs Perşembe servise gidip işlemlerim yapılırken araç içeri alındı tampon sökülmeye başladı. Hasar departmanından Murat bey benle ilgileniyordu. Aracımın tamponu sökülürken bana -Tamponsuz gezmeniniz size bir rahatsızlık verebilecek mi? diye bir soruda bulundu. Bende Araca bir zararı yok ise benim için bir sorun teşkil etmeyeceğini belirttim ama bana taponunuzun onarımdan Pazartesi geleceği söyledin. bende 3 gün bir sorun olmaz diyerek ve servisi ikame araç işlemleri ile de meşgul etmemek adına kabul edip tamponum sökülünce servisten ayrıldım.

Fakat araç terminatör gibi olmuştu.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >


3 günde bir şey olmaz diyerek yola çıktım fakat tamponun uç alt köşelerinde bulunan siyah parçalar Tem,E-5,Otoyol gibi üst hızlarda vurma sesi yapıyordu zaten ufak bir parça tutuyor gibi bende kopmasının taktirinde arkadaki araçlara zarar verebileceğini düşünerek. Oldukça sakin acelem olmadıkça ve uzun mesafelerde İşyerimin Aracı olan Connecti kullanıyordum.


6 Mayıs Pazartesi Sabah erkenden Servise giderek tamponumun durumunu Murat beye sordum ve bana onarım olmadığını. Yeni tampon sipariş VERECEKLERİNİ söyledi. (Demek ki ben gitmesem sipariş vermek akıllarına gelmeyecek). Olur diyip yeni tamponun ne zaman geleceğini ve ne zaman araç üzerine takılcağını sordum. Bana ''Çarşamba elimize gelir boyası ile Cuma günü aracına takarız dediler. İstemeyerekte olsa kabul ettim tamponum ellerinde, ve servisten ayrıldım.

Ve artık tamponsuz gezmek cidden canımı sıkmıştı. Arkamdan gelen birisine bir parça kopup tehlikeye atıcak diye ödüm kopuyordu ve istemeyerekte olsa şehirler arası Connect ile işlerimi halletmeye çıkıyordum. Ve neyse sabır çekip cumaya kadar bekleyeyim dedim. Çevremdekilerin dalgası ayrı alemdi bir tampon için alay konusu olmuştuk.


9 Mayıs Perşembe günü Merak edip Murat beyi aradım, Tampon ne alemde diye sürekli arayarakta sıkmak istemedim açıkcası. Ben yarın(10 mayıs) için tamponum takılmasını istedim oda yarın 9-10 gibi gelin dedi. 10 Mayıs Cuma tekrardan işlerimi bölerek servise gittim Murat Bey'in yanına uğradığımda bana tamponunuzun hala olmadığını ve aracı bırakmamı söyledi. Bunu söyleyince beynimden vurulmuş gibi oldum. Ulan 10 gündür bir tamponu halledemeyip beni işlerimden alı koymussun hala bana aracı bırak diyorsun. Bende biraz çıkıştım tabi kısık sesle 10 günde bir tampon nasıl gelip takılmıyor diye. Sonra yan masada oturan ismi ney bilmiyorum. Murat bey ile bana kendilerini savunmaya başladılar yok şuydu buydu. En son dayanamayıp öglen görüşmem olduğu için servisten hışımla ayrıldım. (sonradan öğrendim bunlar tamponun boya kodunu söylemedikleri için tampon boyaya girememiş. Hatalarınıda kabullenmiyorlar arkadaş)

Yolda işyerime giderken direk ÇETAŞ Müşteri temsilcilerini arayarak derdimi anlattım saat 09.32 idi . Bana 10-15 dk sorununuzu öğrenip dönüş yapacağım dedi. Ve beklemeye başladım saat 10.45 olduğunda kimse aramadı. İçimden ulan sizinde servisten farkınız yok bir şeyi takip etmiyorsunuz diyerek tekrar aradım ve biraz sert tepki vererek. Müşteri temsilcisi Müdürümüz ilgileniyor size dönücek dedi kapattı.

Bende Bunun üzerine ciddi olarak müşterisinin arkasında duran MAİS'i aradım ve şikayetimi bildirdim. hangi şikayet için aradı isem kesinlikle yüz üstü bırakmadı taktir ediyorum buradan Maisi. Müşterilerine oldukça önem veren bir Kurum. Fakat bu aramamda hala dönüş olmadı bekliyorum ama. Daha önce Çetaş ile yaşadığım bir sıkıntı için bana Özür babında bir hediye yollamışlardı.

< Resime gitmek için tıklayın >



Öğlen telefonum Çaldı açtım Çetaş Servis müdür yardımcısı galiba, İsminide tam bilmiyorum Özkan galiba diye birisi aradı. İşte sorununuzu araştırdığını servis kaynaklı bir hata nedeni ile tamponunuzun boyanamadığını söyledi. Bu hata ise Boya kodunun iletilmemesi. Ve bana hatanın sizden değil bizden kaynaklı olduğunu 11 Mayıs Cumartesi öğlen 13.00 gibi Tamponunuz hallolunca sizi arayıp servise davet edeceğini söyledi. Bende Kabul ettim, istemeyerekte olsa.


Bugün 11 Mayıs, Sabah erkenden Murat bey aradı saat 10.28'de. İşte tamponunuzun bugun yapıldığını öglene hallolacağını bende o saatte orada olursam görüşeceğini bildirdi. Bende beni Daha önce arayan Özkan bey'den haber beklediğimi haber verirse geliceğimi belirtim telefonu kapattım. Öglen işlerime ara verip erkenden eve geldim 12.30 gibi Telefon gelirse direk gideyim diye fakat hiç bir telefon gelmedi . Ve artık cidden tampondan servisten her şeyden soğudum içimden hepinizin ALLAH BELASINI versin diyerek yakındım bu kadar süredir, hem işlerimden alıkoyuldum hemde bir tamponum yapılmadı. Servis müdürleri bile yalan çıktı açıkçası.


Saat 14.52 gibi Murat bey beni Tekrar aradı. İşte servise neden gelmediğimi belirtti. Bende Özkan beyin beni aramadığını ondan haber beklediğimi söyledim. Bana ben sabah sizi onun yerine aradığımı ve gelmeniz için söyledim dedi.(Sanki Özkan bey öldü onun yerine aramış) Bende siz bana sadece tamponumun onarıldığını söyleyip o saatte orada olursam görüşelim dediniz dedim. ve Her dediniz günde geldiysemde elim boş döndüm. Siz bana kesin bir şey demediğiniz için gelmedim dedim. Bana isteksizce buyrun gelin dedi. Bende Sarıyer-Maslak tarafındayım 15 DK anca geleceğimi söyledim.) Seyrantepede idim ve Mahmutbey 8 dk diyordu. bana ya geç kalırız bugun servis 16.00 da kapanıyor dedi. Ulan tamam geliyom desem ne diyecektin ? oldu ki bugun iki usta Yarım saat mesai yapsın kaç gündür bekletiyorsunuz beni. ) Bana pazartesi 13 Mayıs saat 08.30 da servise gelin hemen halledeceğini söyledi bende o gün gelip tamponu alıp çıkacağımı dedim ve telefon kapandı.



Velhasıl kelam 11 gün tamponsuz geziyorum. Ve bu servis kaynaklı hata yüzünden. Normalde 3 günlük işlem 11 gündür yapılmadı. Bu Çetaş ile ilk yaşadığım sorun değil. Ama son sorun oldu aracımı sattım, artık bir daha yüzlerini görmeyeceğim içinde seviniyorum. Pazartesi günü hariç tabi.


Çetaş içerisindeki Birkaç bilgili usta haricinde ve müşteri temsilcisi haricinde boş bir servis. Daha önce kaç şikayet için gitti isem. Gün boyu araçsız kalıp ve sorunlarımın sadece bir kaçı çözülüyordu. Buda bugün çektiğim bir video.Direksiyondaki sese dikkat. Artık araçta olan sorunları bile götürmüyorum bıktım çünkü hem sonuç alamıyorum hemde işlerimden geri kalmaktan


Videoyu izlemek için tıklayınız






Ve bu yaşadıklarımı artık tüm önüme gelen platformlarda yazacağım. Artık kendilerine çeki düzen verirler belki biraz. Ve benim yaşadıklarım belki birkaç kişiye örnek olup onlarda bu hatalara düşmezler.



T
11 yıl
Yarbay

Turkiye de sözünde duran yokki bunlar Dursun

Birde üste çıkıyorlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
11 yıl
Binbaşı

Teşekkürler bu detaylı açıklamalarınız için, aklımızda bulunsun. Bunlara karşı hiç vazgeçmemek lazım, ikame aracı almalı bence. Ne demek aracı o halde alabilirsiniz demek.

Bu mükemmel müşteri hizmetini (!) aklımızda bulunduralım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Bu yazıyı benim gibi işi tam bilmeyip Çetaş servisine güvenen Masum kullanıcıları bilsin diye yazdım. Başkaları benim sessiz kalarak düştüğüm duruma düşmesin diye.

Ben Allaha havale ettim hepsini. Hepsi Allahından bulsun.



R
11 yıl
Binbaşı

O kadar para verip karsiliginda adam gibi hizmet alamamak ne kadar da sinir bozucu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
11 yıl
Yarbay

Servislerin müşteriyi memnun etmemek/sıkıntıya sokmak gibi bir lüksü olmadığının anlaması , anlatılması lazım.

Mais ise özür dileyeceğine , hediye göndereceğine servise bir yaptırım uygulatsa daha yerinde bir karar olurdu.

Servisin tutumu ise ortada. ikinci kez gitmen ise hata olmuş hocam. Geçmiş olsun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Servise gitme nedenimi belirttim kaskomun anlaşmalı olduğu için mecburiyer karşılıgında gittim.


Bu mesaja 3 cevap geldi.
S
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: yek_ka

Servise gitme nedenimi belirttim kaskomun anlaşmalı olduğu için mecburiyer karşılıgında gittim.

Bide bu mecburiyet konusu var. Arkadasımın cıvıc ınıde auto kıng e goturmek zorunda kalmıstık. Aracı hem 3 gun gec teslım ettıler hemde yapılan yerın ust kısmında bır suru cızık olusturup vermıslerdı. Bı daha onunden bıle gecılmez buranın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
11 yıl
Yarbay

Ben de ilgi alaka gösterip çabuk hallettiler diye girdim konuya



Y
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Sormayın hocam. Sanayiye götürse idim 2 günlük iş ve yarı fiyatına.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SSamet.
E
11 yıl
Yarbay

bizde 97 yılından beri 6-7 tane renalt araç aldık hepsini çetaş aldığımızı ama servise asla götürmediğimizi belirtiyim bizde memnun değiliz çetaştan renault servisi olarak avrupa yakasında topkapıdaki Mastaşı öneririm, Ayrıca bu hafta arka tamponsuz beyaz renkte bir latüde görmüştüm demek sizmişsiniz



Y
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Ki memnun kalan sayısı cidden azdır. Sormayın Maganda gibi geziyorum servis hatası yüzünden.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @EmreGLC
A
11 yıl
Yarbay

Yıllardır Doğuş Oto kötüleniyordu daha beterleride varmış .

Tamponsuz gezmek olayın en sinir bozucu tarafı olmuştur sanırım .



J
11 yıl
Yarbay

Benzerini taze taze yasadım aracımın motoru degisti, 10 gunde hallolabilecek bir is 1-1.5 ay sürdü, simdi ona hic girmiyorum..

Yetkili servis bile olsa her gun aramak, nefes aldırmamak gerekiyor. İpler onların elinde kalırsa boyle kafalarına gore takilabiliyorlar. Gecmis olsun..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Y
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Aslında Doğuş Oto ile Çetaş Bir değil. Doğuş ile Mais kıyaslanmalı.


En sinir bozucu nokta ise o oldu. Arkadaşlara ya şu gün takılacak diyorum ama o gün olmuyor. Dalga konusu olduk resmen.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Anro
A
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: yek_ka

Aslında Doğuş Oto ile Çetaş Bir değil. Doğuş ile Mais kıyaslanmalı.


En sinir bozucu nokta ise o oldu. Arkadaşlara ya şu gün takılacak diyorum ama o gün olmuyor. Dalga konusu olduk resmen.

Hayır bu forumda Doğuş oto'nun saygınlık ve görüş olarak kötülemeleride oldu o yüzden dedim konuya dönersek .

Bence siz çok hafiften almışsınız . Tampon işi En fazla 5 Gün olmalı . 10 Gün ne demek çözemedim . Araç resmen İSKELET gibi tamponsuz .

Hayır tamam 10 gün sürsün eyvallah'da sürekli o gün gelin olacak diyipde boş dönmeniz SAYGISIZLIK olmuş ...

Bizim araçta 1 kere sol arka spot lambasında buharlaşma oluyordu . Yeni 1 tane gönderdiler almanyadan 1 Günde gelmişti yemin ediyorum tebrik ettim .

Şimdi merak ettiğim acaba servis tamponu ne zaman söyledide göndermelerini ne zaman geldi . Yani yeni tampon kaç günde geldi buda önemli . ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anro -- 11 Mayıs 2013; 18:40:36 >

E
11 yıl
Yüzbaşı

Kardeşim hata biraz da sende. Neden ikame araç istemiyorsun, tamponsuz araçla dolaşmak ne demek ?

Bağırıp çağırmadan, insan gibi hakkını arayarak bu ülkede bi yere varamazsın.

Kaldıki servislerin işleme düzenide bu. Tabiri caizse arkadan itekleyip, hadi demen lazım. Yoksa süründürüyorlar böyle.

Geçmiş olsun, umarım maduriyetin kısa sürede giderilir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Y
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Aslında tampon gelmesi 1 günlük iş ama bunlar beni geri attıkça atmışlar. 12 gün nedir ya ?




Bu mesajda bahsedilenler: @Anro
E
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: yek_ka

Ki memnun kalan sayısı cidden azdır. Sormayın Maganda gibi geziyorum servis hatası yüzünden.

Keşke başka bir yetkili servise götürseydiniz bu durumdan haberim olsaydı size yardımım olabilir diye düşünüyorum sakın yanlış anlamayın reklam yaptığım filan yok ama Mastaş zamanında nerdeyse pert olan arabamı 1 hafta içinde toplayıp teslim etti ve müşteri memnuniyeti bakımından da hiç bir sorun yaşamadım daha kapılarında girer girmez karşılarlar, hasarlı araçlardan sorumlu olan birkan isimli genç arkadaşımız ise çok cana yakın tüm sorunlarınızı çözmeniz içinden elinden gelenini ardına koymaz bir daha renault araç alırsanız bu Topkapıda'ki renault servisini şiddetle tavsiye ederim çok eski müşterileri olduğum için artık firmanın sahibinden tutun da, ustalarından, aşçılarına kadar tanıyorum ve nerdeyse hepsiyle bir dost tutumu içindeyiz, ayrıca söylemeden edemeyeceğim servislerde bilirsiniz ki aracın yanına girilmek yasaktır ama mastaşta aracın yanında durup bakımı veya hasarında yanında kalabilip ustalarla sohbet etmeniz mümkün. Geçmiş olsun





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EmreGLC -- 11 Mayıs 2013; 18:43:16 >

Y
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

İşte Ömerim ben servis danışmanı ugraşmasın diye araç talebinde bulunmadım. İnsalık yaptık bir nevi karşısında bunu bulduk. Pazartesi takılacak tampon inş


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Erukay