|
Resimler çıkmamış,yardımcı olayım. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
[image]https://store.donanimhaber.com/e6/3b/8d/e63b8d9951401bded23694469d29651c.jpg[/image] |
| Hemşerim taşıyacağına eminim çünkü 2009 Doblo 1.3 aracım bile bir defasında 800Kg yük + 90kg sürücü + 75Kg bir adet arkadaşa rağmen çok ciddi bir zorlanma göstermemişti, yeni Kangoo daha da taşır ama bunu sık yapmamak yürüyen aksam-şase ve aktarma ömrü açısından iyi olacaktır. |
Maşallah. |
Doblo ve Kango yük taşıma konusunda çok iyi |
| kadirekinci yardım için teşekkürler |
1 ton 160 kilo cok iyi kango için çünkü bunlarda makasta yok 4 amortisor var |
|
Eski bir kangoo sahibi olarak(bu kasanın 5 ilerisinden) doblo, fiorino vs den daha iyi bir araç olduğunu söylemek isterim. Özellikle arka yolcu için konfor diğerlerine göre çok iyi. Motor olarak zaten 1.5 dci... Doblo vs.'nin daha çok piyasada olmasının sebebi bu aracın test videolarındaki hataya kurban gitmesi ve doblo kadar çok fazla kasa tiplemesinin olmaması diye düşünüyorum ve ayrıca daha çok binek kullanıcıyı hedef alması olsa gerek. Not: fiorino aracımızı yeni sattık. Doblo ise şirketimizde bol miktarda mevcut. Bahsini ettiğim üç araç hakkında tecrübe bol miktarda bulunmakta. Kazasız sorunsuz sürüşler dilerim. |
| zamanın o yükü kartalla tasıdık biz :) bu denli modern üstelik ticari araçlar için ciddi yükler degil bence |
|
Hamdi0555 öncelikle iyi dileklerin için teşekkür ederim. Dedigin gibi gercekten özellikle arkada oturan yolcu konforu için çok iyi bir araba scenic alt yapısı kullanılmıs zaten ve sorunsuzluk olarak çok iyi bundan öncede 2007 kango vardı onun yol tutusu buna gore daha kotuydu ve konforsuzdu. Kangoo almayı düşünen arkadaşların her türlü sorosona yanıt verebilirim sormanız yeterli. |
| çekiş düşüklüğü muhtemelen ön tekerlerin yere basamamasından olmuştur. Allah korusun önden savrulmamışsınız iyi ki |
ya tabiki yük oldugunun farkında oldugum için arabayı ona göre kullandım bu nedenle sorun çıkmadı |
bende de var aynı araçtan ama ben aile amaçlı kullanıyorum, forumdaki birçok elemanın kasılmalarına rağmen |
|
Arkadaşlar ben ticari amaçla 2009 da Doblo 1.3 Safeline almıştım ancak artık bu araçla yük taşımadığımız - sadece müşteriye bankaya vb gitmek için kullanmaya başladığımızdan kullanımı ve performansı daha iyi bir model arıyorum ve yeni Kangoo ları beğeniyorum. Bu araçların makyajlı versiyonları ne zaman gelecek bileniniz var mı? Doblo da ortalama tüketim 6.5 litreden ne aşağı indi ne yukarı çıktı bugüne kadar, Kangoo lar nasıl bu konuda? |
ben kangoo hakkında ayrıntılı bi yazı hazırlamıstım aslında sabah yayınlayacaktın ama şimdi yayınlayım sizede belki faydası olur oradan soruda sorabilirsiniz. |
Çok teşekkür ederim zahmet olacak ama .. |
|
arkadaslar ayrıntılı araba hakkında anlatımım http://resim.donanimhaber.com/m_71929618/mpage_1/f_/key_//tm.htm#71929618 |
ayriyetten sorunuz varsa o konuda sorun diger arkadaslarda faydalanabilir |
bu arada arabada sadece amortisor var makas filan yok ve arabadaki toplam yük biz dahil 1 ton 160 kilo
arabayla ilgili her türlü sorularınızı sorabilirsiniz (yakıt hız konfor ve aklınıza ne geliyosa )
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
hem spor yaylı merak edenler için örnekte olusturur basık arac :)
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karadenizfırtınası61 -- 20 Şubat 2013; 1:39:31 >